klobasa 26.05.2014 14:01:50 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta: tunteeko mnet historia paljon tapauksia, jossa HYVIN pakattu vahvistin olisi matkahuollon toimesta rikottu tahi paketti hukattu? |
T_V_H 26.05.2014 14:17:06 | |
---|
klobasa: Ihan mielenkiinnosta: tunteeko mnet historia paljon tapauksia, jossa HYVIN pakattu vahvistin olisi matkahuollon toimesta rikottu tahi paketti hukattu? En minä ainakaan tunne, kyllä itse voisin lähettää vahvistimen ostajan piikkiin. Mutta itse ostaessani vahvistinta en kovin mielelläni maksaisi matkakuluja kun vaikkapa 30 kiloiselle vahvistimelle niitä saattaisi tulla ihan kivasti. |
Snapo 26.05.2014 22:21:37 | |
---|
Oon kytännyt polytunea jo jokusen viikon kunnes vihdoin natsasi. Myyjälle viestiä, välitön maksu ja paketti oli postissa alle tunnissa. Suht rivakkaa touhua mää sanon. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Tuupu 27.05.2014 00:07:38 | |
---|
Kuinka hyvin menee tavara noilta taaemmilta sivuilta kaupaksi? Ite nyt nostin omaa ilmoa ylemmäs ja päivitin pikkasen tekstiä, onko yleinen tapa vai katsotaanko pahalla? Jossain 10. sivun tienoilla oli viikko sitten laitettu ilmo. |
CountX 27.05.2014 00:18:31 | |
---|
Snapo: Oon kytännyt polytunea jo jokusen viikon kunnes vihdoin natsasi. Myyjälle viestiä, välitön maksu ja paketti oli postissa alle tunnissa. Suht rivakkaa touhua mää sanon. Arvostan suunnattomasti vastaavia nopeita kauppoja. Omaa kaupantekoa on vaan hidastanut se että minulla on OP-tili ja kaikilla muilla suomalaisilla Nordea. Aina menee seuraavaan päivään ennen kuin on rahat tilillä. Pitäisi varmaan itsekkin siirtyä Nordeaan. Itse ilmoitin torilla ensimmäisen kerran viime viikolla, ja yhteydenottojen määrä yllätti suuresti. Samana päivänä tein kaupat minä ilmoituksen jätin. Samoin kimppa-huoneessa myymäni kitara löysi ostajan vuorokauden sisään. Että kovasti tyytyväinen olen. |
T_V_H 27.05.2014 00:24:22 | |
---|
Tuupu: Kuinka hyvin menee tavara noilta taaemmilta sivuilta kaupaksi? Ite nyt nostin omaa ilmoa ylemmäs ja päivitin pikkasen tekstiä, onko yleinen tapa vai katsotaanko pahalla? Jossain 10. sivun tienoilla oli viikko sitten laitettu ilmo. On melko yleinen tapa, toiset katsoo pahalla toiset ei. Itsekkin olen omia ilmoituksia nostellut mutta en todellakaan joka päivä. Ihan ok se on minusta kun välillä nostelee, tuleehan niissä ilmoituksissa rajakin vastaan. Samalla tekstillä ja etenkin hinnalla en kauheasti nostelisi, tosin onhan se jostain kumman syystä niin että yhteydenottoja tulee huomattavasti vähemmännkun ilmoitus on valunut johonkin sivulle 10. Muutenkin toria pitäisi uudistaa vaikkapa niin että esim. Kitaroista voisi valita vaikkapa stratocasterin, lespan jne. Ja etenkin pedaaleista efektien mukaan, wah, delay, fuzz ja niin edelleen. |
Tuupu 27.05.2014 02:11:49 | |
---|
Luulisi että tuollainen muutos ei kovin suurta koodimäärää välttämättä vaatisi, toki tiedä sitten onko m-netillä rahaa palkata koodaria tekemään työtä. Päivittelin vielä tuohon ilmoitukseen kaikki mahdolliset vaihdossa vastaanotettavat tavarat, jos se vaikka sais ihmiset ees vähän innostuun. |
Snapo 27.05.2014 07:24:55 | |
---|
CountX: Arvostan suunnattomasti vastaavia nopeita kauppoja. Omaa kaupantekoa on vaan hidastanut se että minulla on OP-tili ja kaikilla muilla suomalaisilla Nordea. Aina menee seuraavaan päivään ennen kuin on rahat tilillä. Pitäisi varmaan itsekkin siirtyä Nordeaan. Itse ilmoitin torilla ensimmäisen kerran viime viikolla, ja yhteydenottojen määrä yllätti suuresti. Samana päivänä tein kaupat minä ilmoituksen jätin. Samoin kimppa-huoneessa myymäni kitara löysi ostajan vuorokauden sisään. Että kovasti tyytyväinen olen. Joo suurimmalla osalla tuntuu olevan Nordea, itsellä myös OP. Homman nopeuttamiseksi kannattaa laittaa screenshot kuitista :) "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
jhlamm 27.05.2014 07:48:58 | |
---|
Tuupu: Kuinka hyvin menee tavara noilta taaemmilta sivuilta kaupaksi? Ite nyt nostin omaa ilmoa ylemmäs ja päivitin pikkasen tekstiä, onko yleinen tapa vai katsotaanko pahalla? Jossain 10. sivun tienoilla oli viikko sitten laitettu ilmo. Riippuu ihmisistä ja ilmosta. Kyllähän nosto ja pari on musta ihan sallittua viikon välein yms. sitten jos sen jälkeen jatkaa tai oikeasti tiheämmin niin jotkut voivat ärtyä. Itseäni joskus ärsytti, kun sotki seulaussysteemiäni. Lopetan aina kaikki-osaston selaamisen, kun tuttuja tulee vastaan. Nyt kun tulee käytyä päivittäin muutaman kerran niin ei pääse enää mitään ohi. T. addikti... Joo suurimmalla osalla tuntuu olevan Nordea, itsellä myös OP. Homman nopeuttamiseksi kannattaa laittaa screenshot kuitista :) Itselleni tulee aina vähän kyseenalainen fiilis noista screenshoteista tuntemattomien kanssa. Eikös se jollakin ollut tapana juuri tuolla kalastella soitinta itselleen? Tai väärennetyllä vastaavalla paperinpalalla? Toki profiilin kommenttien perusteella on uskaltanut lähettää tavaraa jo, kun on pikaviestiä laitettu maksusta. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
ibnz 27.05.2014 07:59:29 | |
---|
Täältä suurkiitokset Vaasaan ja kena-71:lle erittäin nopeasta ja vaivattomasta kitarakaupasta. Tänään Customia kuritetaan! Muusinetin kollegat voisivat nyt aktivoitua vastaavasti poistamaan kitaraa omasta kokoelmasta, jotta uutukainen saadaan rahoitettua ennen kiperiä kysymyksiä kotiväeltä :) |
Laulava Kylätohtori 27.05.2014 08:54:02 | |
---|
Tuupu: Kuinka hyvin menee tavara noilta taaemmilta sivuilta kaupaksi? Ite nyt nostin omaa ilmoa ylemmäs ja päivitin pikkasen tekstiä, onko yleinen tapa vai katsotaanko pahalla? Jossain 10. sivun tienoilla oli viikko sitten laitettu ilmo. Kyllä viikon jälkeen voi jo huoleti nostella. Erikoisemmassa tai kalliissa tavarassa jatkuva nostelu ei auta yhtä paljon, mutta kyllä halvempi tavara menee paremmin, jos se on ensimmäisillä sivuilla verrattuna >10 sivulla. Minusta tuo 5 ilmoituksen rajoitus poistaa aika hyvin nosto-ongelmat. Aika äkkiä se tulee täyteen, jos liikaa alkaa nostelemaan. Tosin voihan sillä nostella yhtä ilmoa lähes päivittäin, mutta ei se nyt niin vakavaa ole. Maalaisjärjen käyttö toimii tori-ilmoittelussakin... Itsekin kaipaisin jotain filttereitä ilmoitusten selailuun. Varmaan se vähentäisi nostelunkin tarvetta. Kitaramallin tai efektityypin valinta auttaisi jo pitkälle... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Any resemblance to truth, facts or reality is purely coincidental. |
varakeef 27.05.2014 10:01:03 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itsekin kaipaisin jotain filttereitä ilmoitusten selailuun. Varmaan se vähentäisi nostelunkin tarvetta. Kitaramallin tai efektityypin valinta auttaisi jo pitkälle... Eikö se haku toimi tuossa käytössä oikein hyvin? Kun hakukenttään kirjoittaa booster ja rastittelee oikeat osastot pitäisi saada tulokseksi ilmoitukset, joissa on myytävät boosterit. Ainakin niiden myyjien ilmoitukset, jotka ymmärtävät ilmoituksessaan kertoa, mitä myyvät. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Gabe 27.05.2014 10:35:11 | |
---|
varakeef: Ainakin niiden myyjien ilmoitukset, jotka ymmärtävät ilmoituksessaan kertoa, mitä myyvät. Tähän se sitten yleensä kaatuukin... |
Laulava Kylätohtori 27.05.2014 10:41:57 | |
---|
Gabe: Tähän se sitten yleensä kaatuukin... Juurikin näin... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
T_V_H 27.05.2014 13:51:04 | |
---|
varakeef: Eikö se haku toimi tuossa käytössä oikein hyvin? Kun hakukenttään kirjoittaa booster ja rastittelee oikeat osastot pitäisi saada tulokseksi ilmoitukset, joissa on myytävät boosterit. Ainakin niiden myyjien ilmoitukset, jotka ymmärtävät ilmoituksessaan kertoa, mitä myyvät. No efekteissä ehkä, otetaan otetaan esimerkki vaikkapa sähkökitaroiden hausta. Sanotaan että etsin kitaraa hss mikityksellä, floikalla ja 22 nauhalla. Olisi hienoa jos voisin valita eri kategorioista nämä ominaisuudet ja katsoa mita löytyy. Tai vahvistimissa jos voisi hakea esimerkiksi että etsin putkicomboa, 15-30 wattista. Tietysti saattaisi tulla semmoinen ongelma vastaan että myyjät tayttäisivät tiedot väärin. Kokisin tämän kuitenkin olevan aika pieni paha hyötyyn nähden. |
varakeef 27.05.2014 14:52:08 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Juurikin näin... Ihan riittävästi olen saanut osumia tarpeisiini. Juuri ostin boosterin. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Mr. Speed 27.05.2014 14:54:00 | |
---|
Gabe: Tähän se sitten yleensä kaatuukin... Mitään takeitahan osaston oikeellisuudestakaan ei tule. http://www.sieni.us/?id=38 |
Laulava Kylätohtori 27.05.2014 15:06:36 | |
---|
varakeef: Ihan riittävästi olen saanut osumia tarpeisiini. Juuri ostin boosterin. Joo, kyllähän sitä haulla löytää, mitä löytää ja paljon se on myyjästä kiinni, miten ilmoituksen laatii. Mutta saattaa siinä jäädä juuri se, mikä itseä olisi kiinnostanut, löytymättä. Ja toiseksi, jos haluaisi hakea vaikka vähän tarkemmilla spekseillä esim. kitaraa, niin vaikeaksi menee, ellei jopa mahdottomaksi (kuten tuossa yllä jo kävikin ilmi). Jos nyt miettii nettiautoa ym., niin onhan ne huikeasti parempia ja käyttäjäystävällisempiä kuin mnet (joo joo, resurssit jne.). Toki haulla pärjää joissain asioissa johonkin asti, mutta missään tapauksessa se ei korvaa kunnollista haku/filtteröintisysteemiä, joka tietyissä tapauksissa olisi pakollinen onnistuneet haun tekemiseksi. Ei sillä, kyllä nykyiselläkin systeemillä sen verran tavaraa löytyy, että kaikki rahat saa menemään vähän liiankin helposti. :) Eikä tarkoitus ollut valittaa, kunhan nyt parannusehdotuksen kirjoittelin. Minusta mnet on ihan hyvä nykyiselläänkin... All statements and arguments appearing in my writings are fictitious.
Twinkle 27.05.2014 15:16:59 | |
---|
varakeef: Eikö se haku toimi tuossa käytössä oikein hyvin? Kun hakukenttään kirjoittaa booster ja rastittelee oikeat osastot pitäisi saada tulokseksi ilmoitukset, joissa on myytävät boosterit. Ainakin niiden myyjien ilmoitukset, jotka ymmärtävät ilmoituksessaan kertoa, mitä myyvät. Niinhän se on, jos myyjän pitää laittaa vaivaa ilmoitukseensa niin kyllä jonkin verran ostajankin täytyy nähdä hyvien diilien eteen. Jättää myymättä tai ostaa siten kalliimmalla/huonompia jos ei huvita hakea/tehdä ilmoitusta paremmin. |
Mr. Speed 27.05.2014 15:30:34 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, kyllähän sitä haulla löytää, mitä löytää ja paljon se on myyjästä kiinni, miten ilmoituksen laatii. Mutta saattaa siinä jäädä juuri se, mikä itseä olisi kiinnostanut, löytymättä. Ja toiseksi, jos haluaisi hakea vaikka vähän tarkemmilla spekseillä esim. kitaraa, niin vaikeaksi menee, ellei jopa mahdottomaksi (kuten tuossa yllä jo kävikin ilmi). Jos nyt miettii nettiautoa ym., niin onhan ne huikeasti parempia ja käyttäjäystävällisempiä kuin mnet (joo joo, resurssit jne.). Toki haulla pärjää joissain asioissa johonkin asti, mutta missään tapauksessa se ei korvaa kunnollista haku/filtteröintisysteemiä, joka tietyissä tapauksissa olisi pakollinen onnistuneet haun tekemiseksi. Ei sillä, kyllä nykyiselläkin systeemillä sen verran tavaraa löytyy, että kaikki rahat saa menemään vähän liiankin helposti. :) Eikä tarkoitus ollut valittaa, kunhan nyt parannusehdotuksen kirjoittelin. Minusta mnet on ihan hyvä nykyiselläänkin... Myös liikaa hakua rajaamalla saattaa jäädä juuri se itseä kiinnostava löytymättä jos myyjä ei ole täpännyt jotain tai on täpännyt väärin. http://www.sieni.us/?id=38 |