terolt 09.12.2011 13:39:28 | |
---|
Hommasin jäsen Hotlicksin tekemän OD-pedaalin, ja voi kiesus miten voikaan olla kovettu peli... Tänään testin tuossa aamukasin maissa jo pikkuvolilla, heti kun hain Matkahuollosta. Marsun 2210 ei ole mistään hiljaisimmasta päästä eli volat oli niin pienellä ja otin soundit pelkästään pedaalista. Pelkästä purkista sai pienen säätämisen jälkeen todella loistavan komppidempin. Tänään illalla testitään keikkaolosuhteissa kun Marsu huutaa hitusen kovempaa... Tuossa kuva, jonka herra minulle lähetti: http://i591.photobucket.com/albums/ss355/heikkihapuoja/IMG_2606.jpg "Tuohon on siis tehty modauksia reilulla kädellä. Gain-potikka on vaihdettu suuremmaksi paremman säätövaran saamiseksi. Lisäksi noilla kytkimillä voi vaikuttaa soundiin aika reilusti. Full-Reg-Fat vaikuttaa botnen määrän ja keskiääniin (sekä niiden säröytymiseen). Tuo Full on aika tasainen taajuusvasteeltaan, Reg perus 808 ja Fat boostaa alempia taajuuksia. AS-Sym -kytkimellä vaikutetaan diodien määrään. AS kytkennässä diodeja on kolme (2+1) ja kytkentä on sama kuin esim. Bossin SD-1:ssä. Sym on puolestaan normaali (1+1) 808 klippaus. Näiden ero on aika pieni pienemmillä säröillä, mutta selvästi kuultavissa särön määrän lisääntyessä. Led-Lift-Sil -kytkin vaihtaa klippaavien diodien tyyppiä. Ledeillä toteutettuna klippaus on hiukan ärhäkämpi, Lift poistaa diodit kokonaan ja Sil on sitten se perus 808" -Hotlicks Kyllä siitä monenlaista saa ulos... -T Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
http://myspace.com/terokurkimaki |
lonelyplayer 09.12.2011 20:23:55 (muokattu 10.12.2011 11:18:43) | |
---|
Lähti tilaukseen 15W:n Egnater Tweaker...ja mikäs siinä...kunnon clean 6V6-soundia odotettavissa. Kovasti kehuttu laite, odotan jännityksellä. |
RikuKS 10.12.2011 14:39:06 | |
---|
SM Fuzz lähti tilaukseen melkosen GAS:in takia! Katsotaan miten soundaa Analogmanin Sun Faceen verrattuna. Odotukset on korkeella. Sen verran hyvältä ainakin Mckeonin levyillä ja demoilla kuulostaa! |
Muovinen 10.12.2011 15:14:10 | |
---|
Fenderin vänkä kierrepiuha ja Bossin virtalähde. Sitten oiskin jo silmät luotuna tollaseen Orangen Rockerverbiin, nammmm.... |
FreshPots 10.12.2011 15:52:46 | |
---|
RikuKS: SM Fuzz lähti tilaukseen melkosen GAS:in takia! Katsotaan miten soundaa Analogmanin Sun Faceen verrattuna. Odotukset on korkeella. Sen verran hyvältä ainakin Mckeonin levyillä ja demoilla kuulostaa! Katos sielunveljiä. :) Osallistuitko kisaan? |
kekehe 10.12.2011 16:37:34 | |
---|
|
novo 10.12.2011 17:11:12 | |
---|
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Jucciz 10.12.2011 20:16:27 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
kekehe 10.12.2011 22:11:25 | |
---|
Jucciz: Hieno kioski! Mitkäs elementit tuossa kaapissa on? Kiitos kiitos :) Siinä on VOX wharfedale GSH-1230 elementit, ihan ok. Kokeilin marsun 1960 kaappiin ja hyvin jytää silläkin. |
RikuKS 11.12.2011 13:14:41 | |
---|
Crossfire96: Katos sielunveljiä. :) Osallistuitko kisaan? Meitä on siis enemmänkin. :) Jokos sulta kyseinen aparaatti löytyy vai onko vielä matkalla? Ja juu, kyllä osallistuin (Riku Saarinen nimellä), mutta kun ei voittoa irronnut niin piti ostaa rahalla perskule. :P No hyvä, että edes sen 25% alen sai.. Otitkos itse osaa? |
FreshPots 11.12.2011 13:30:02 (muokattu 11.12.2011 13:32:07) | |
---|
RikuKS: Meitä on siis enemmänkin. :) Jokos sulta kyseinen aparaatti löytyy vai onko vielä matkalla? Ja juu, kyllä osallistuin (Riku Saarinen nimellä), mutta kun ei voittoa irronnut niin piti ostaa rahalla perskule. :P No hyvä, että edes sen 25% alen sai.. Otitkos itse osaa? Juup :) Ei vielä tällä hetkellä löydy, mutta kuulemma on pian täällä :) Tuo 25% alennus oikein pakotti sitten ostamaan :D Oma veto löytyy nimim. CrossfireStrats. :) E: ja BTW komiasti vetelit :) |
RikuKS 11.12.2011 21:14:15 | |
---|
Crossfire96: Juup :) Ei vielä tällä hetkellä löydy, mutta kuulemma on pian täällä :) Tuo 25% alennus oikein pakotti sitten ostamaan :D Oma veto löytyy nimim. CrossfireStrats. :) E: ja BTW komiasti vetelit :) Joo kyllähän se ale "kalasti" meikäläisenki hyvin. Olin mä miettinyt ostoa jo ennenki, mut toi ale se buusti päätökselle. :D Ja tattista! Hyvin vedit kyllä itsekkin! :) |
Joees 11.12.2011 21:44:26 | |
---|
RikuKS: Meitä on siis enemmänkin. :) Jokos sulta kyseinen aparaatti löytyy vai onko vielä matkalla? Ja juu, kyllä osallistuin (Riku Saarinen nimellä), mutta kun ei voittoa irronnut niin piti ostaa rahalla perskule. :P No hyvä, että edes sen 25% alen sai.. Otitkos itse osaa? Mulla nyt jotenkin kilisyttelis kelloja jotta oot Nastolasta kotosin? :-) Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
RikuKS 11.12.2011 22:52:36 | |
---|
Methis: Mulla nyt jotenkin kilisyttelis kelloja jotta oot Nastolasta kotosin? :-) Hyvin kilisee sitten. :D Lähtöjään olen juu sieltä, mutta sittemmin on Kouvolan "suureen kaupunkiin" tie vienyt. :P Kaikkihan apinan tuntee, mutta apina ei tunne ketään. Hehe. |
PIM 12.12.2011 07:54:59 | |
---|
Vox Amplug mallia Classic rock ja ZT Lunchbox lähtivät tilaukseen. Saapa nähdä miten toimivat yhdessä ja erikseen. |
Joees 12.12.2011 07:58:44 | |
---|
RikuKS: Hyvin kilisee sitten. :D Lähtöjään olen juu sieltä, mutta sittemmin on Kouvolan "suureen kaupunkiin" tie vienyt. :P Kaikkihan apinan tuntee, mutta apina ei tunne ketään. Hehe. Meillä on yhteisiä tuttuja suht riittävästi. :-) Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
artal 12.12.2011 21:48:45 | |
---|
Torin Washburn Eaglesta tuli sovittua kaupat. Jos on läheskään yhtä kiva soitin kuin tuo A-20 joka mulla on, niin kyllä hymyilyttää :) |
jniska 13.12.2011 13:23:49 | |
---|
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !! |
Vetehinen 13.12.2011 16:49:31 | |
---|
PIM: Vox Amplug mallia Classic rock ja ZT Lunchbox lähtivät tilaukseen. Saapa nähdä miten toimivat yhdessä ja erikseen. Miten ajattelit noita hyödyntää yhdessä?? Music is the best escape. |
Jucciz 13.12.2011 17:06:18 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |