Mr. Speed 20.08.2010 11:53:24 | |
---|
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978 |
Metalrock 20.08.2010 12:05:11 | |
---|
|
misfit83 20.08.2010 13:57:00 | |
---|
Uusi kulta on tullut taloon, saa nähdä mitä vaimo tykkää... :) Toteutin nyt sitten pitkäaikaisen haaveeni, ja hommasin Gibson Les Paul Standard 2008:n (honeyburst)! Nyt tiedän mitä ihmiset on tarkoittaneet sillä, kun on kirjoitettu rakastuneensa johonkin soittimeen. Se vaan on niin kaunis, ja viimeistely on tässä yksilössä ihan virheetöntä. Muutenkin kaikki on kunnossa, soundi, tatsi.. ei ole entisellä Tokain Lespalla mitään sanomista tälle. Yllätyin jopa hieman miten täynnä parhautta tuo Gibson on, kun jonkin verran noita dissataan foorumeilla. Tästä ei ihan heti luovuta :D |
Väsykäsi 20.08.2010 16:07:11 | |
---|
Jaaha.. taisin tehdä vahingossa kaupat JTM45:stä. Sunnuntaiksi sovittu toimituskin mun puolesta. =D Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti |
jyrkalt 21.08.2010 01:08:17 | |
---|
Väsykäsi: Jaaha.. taisin tehdä vahingossa kaupat JTM45:stä. Sunnuntaiksi sovittu toimituskin mun puolesta. =D Nyt tais vahinko kannattaa. Onneksi olkoon uudesta veHjeksestä jo etukäteen! :) Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Dunga 21.08.2010 09:20:58 | |
---|
IK MO'D ja Barber Direct drive hiipivät vaivihkaa taloon. War... war never changes. |
McNulty 21.08.2010 09:35:37 | |
---|
Miulle tuli reilumpi satsi Dogal ChromeSteel ja CarbonSteel sekä Newtone Electric Masters kielisarjoja. Taisin kesäkuussa tilata kamat ja saapuivat viime viikolla, eli 1,5kk toimitusaika muttei tässä niin hätää ollut kun oli "vanhaa varastoa" vielä jemmassa muutamat setit. Hyvää kannattaa odottaa, mitä ne pojat puhuu... Samassa kuormassa tuli muutakin pikkusälää. Seuraavaksi odotellaankin sitten Foleyn reliikkipajan tuotoksia saapuvaksi. Tulee Straton repro-tallaa, vanhennettuja hardware-kilkkeitä, '62 Green Guard yms. pientä kivaa tulevaan custom '62 replicaan. Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |
javia 21.08.2010 11:32:02 | |
---|
Petaali arsenaali kasvanut kesän aikana MJM London Fuzzilla, BMF El Jefellä sekä Catalinbreadin Dirtylittle secretillä. Ihan mukavata soundia nuista pukkaa... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
FreshPots 21.08.2010 12:01:54 | |
---|
Crossfire96: Wohoo!!! Taitaapa käydä sillälailla että taloon muuttaa vuosimallia 1970 Marshall plexi 50w ja Marshall alakaappi 72-vuodelta. Nyt pitäis vaan jostain repästä ISO TUKKU RAHAA, ettei koko talous kaadu noilla peleillä. Ny se sit tuli :) On hyvä. |
Minushuman 21.08.2010 12:13:18 (muokattu 21.08.2010 12:13:28) | |
---|
1 kpl 060 kieli. 2 kpl 1mm plektra. Hyvin soi. "And there goes the Challenger, being chased by the blue, blue meanies on wheels. The vicious traffic squad cars are after our lone driver, the last American hero, the electric centaur, the, the demi-god, the super driver of the golden west!" |
peco 21.08.2010 13:45:18 | |
---|
Ostinpa tuolta Ibanezin RGA7 kepin, gigbagin ja capon akustiselle. |
Make00 21.08.2010 17:58:53 | |
---|
Kakkoskitaran kehtasin hankkia Deanin MXL ja täältä olen hankkimassa Digitechin death metal-pedaalin,molemmat tulevat kuun lopussa,jänskättää!:) |
McNulty 21.08.2010 18:03:59 | |
---|
Make00: Kakkoskitaran kehtasin hankkia Deanin MXL ja täältä olen hankkimassa Digitechin death metal-pedaalin,molemmat tulevat kuun lopussa,jänskättää!:) Omakuvasi Dean-lavassa on ainakin satulan kohdalla selkeä vika. Suosittelen fiksauttamaan niin onpi kielet oikealla kohdalla otelautaakin. Rauhan jalanjäljissä kulkee aina salamurha. |
jniska 21.08.2010 20:30:42 | |
---|
Electro Harmonixin Electric Mistress chorus / flangerin. G-labin signal adapterin ja Glabin 4x lisäloopin tuon GSC:n jatkeeksi. Piuhoja kasa päälle. Sen verran testailin Mistressiä että vaikuttaa mukavalta kapineelta, etenkin chorus-puoli. Laiha Lissu oli paras. |
Väsykäsi 21.08.2010 23:06:53 | |
---|
McNulty: Omakuvasi Dean-lavassa on ainakin satulan kohdalla selkeä vika. Suosittelen fiksauttamaan niin onpi kielet oikealla kohdalla otelautaakin. Eiköhän tuo ihan kielten löysäämisellä ja satulan siirtämisellä hoidu. Vaikuttaisi siltä, että on kieliä vaihdettaessa satula liikkunut vähäsen, olettaen että se ei ole liimattu kiinni. Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti |
Trendkeel 21.08.2010 23:16:01 | |
---|
Väsykäsi: Eiköhän tuo ihan kielten löysäämisellä ja satulan siirtämisellä hoidu. Vaikuttaisi siltä, että on kieliä vaihdettaessa satula liikkunut vähäsen, olettaen että se ei ole liimattu kiinni. Ei mut se täytyy liimata takaisin, liima on pettänyt ja kielet ei vedä ihan tasaisesti sitä keskelle. Eihän se muuten siinä sivussa itsekseen pysyisi. "Ok T. aku ankka" |
Väsykäsi 22.08.2010 00:06:31 | |
---|
Trendkeel: Ei mut se täytyy liimata takaisin, liima on pettänyt ja kielet ei vedä ihan tasaisesti sitä keskelle. Eihän se muuten siinä sivussa itsekseen pysyisi. Meikäläisen Firebirdin satula ei ole liimattu ja kerran kun yön pikkutunneilla aloin vaihtaan kieliä onnistuin saamaan satulan juuri niin kuin tuossa kuvassa. Eli pysyy se siinä. Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti |
Trendkeel 22.08.2010 00:27:37 | |
---|
Väsykäsi: Meikäläisen Firebirdin satula ei ole liimattu ja kerran kun yön pikkutunneilla aloin vaihtaan kieliä onnistuin saamaan satulan juuri niin kuin tuossa kuvassa. Eli pysyy se siinä. Ok. Mulla on käynyt just toisella tavalla, eli liima petti eikä sitä saanut takaisin keskelle ilman uutta liimapintaa. Ei kumpikaan toimenpide mikään urakka ole, kokeilee vaivattomampaa tietenkin ensin. "Ok T. aku ankka" |
Krice 22.08.2010 13:43:48 | |
---|
Väsykäsi: Eli pysyy se siinä. Pysyy, mutta kuinka hyvin. Tuontyyppinen satula liikkuu varmasti aika herkästi ellei sitä ole liimattu kiinni. |
Make00 23.08.2010 02:24:56 | |
---|
Omakuvasi Dean-lavassa on ainakin satulan kohdalla selkeä vika. Suosittelen fiksauttamaan niin onpi kielet oikealla kohdalla otelautaakin. Oho!,oonpa olllu sokea enkä huomannu kummoista vikaa,äkkiäkös tuo hoituu |