Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 574 75 76 77 78419 420 421 422 423
Myrkky Nuoli
30.03.2016 02:43:05 (muokattu 30.03.2016 02:45:31)
Nojuutuota. Minä vahingossa vähän..

Laney Supergroup alakaappi '69
4kpl WGS Invadereita supergrouppiin
Laney Supergroup Spring Reverb / Reverberation unit '69
Fender AVRI Thin Skin stratocaster (FSR)
Fender Bassman 6G6 Blonde '61
Schaller Phaser mistälie 70-luvulta
Maestro Boomerang Wah '74
Höfner Congress Archtop 50-luvulta
Congressiin kellumikki
Höfner 522 parlor 50-luvulta
Premier 110 combo '54
Pari stepdownmuuntajaa
RCA-putkia
2kpl Weber C1230-55 -ämyreitä
Burny P90 SG '73
Esgeehen Bigsby + Vibramate + String Spoiler + BricksBiggsFix-rlla ja lörppäjousi

Tämä kuukausi on ollut poikkeuksellisen kuumottava, liekö pieni kevätmania puskenut kun aurinko paukahti ilmoille. Tuntukin niin vaisulta tuo pimeä kausi. Mutta olen luvannut itselleni, että käyttötilillä ei saa olla katetta ainakaan viikkoa enempää kerralla. Se on hyvä sääntö se. On sitä kamaa kyllä myytykin aika urakalla. Bassomiehelle pitäs kaappi hommata, mutta ei oo kyllä rahaa enää. Pikavippiä?
More Nintendo, less Marshall.
pappasfin
30.03.2016 13:28:59 (muokattu 30.03.2016 13:33:38)
Myrkky Nuoli: Nojuutuota. Minä vahingossa vähän..

Laney Supergroup alakaappi '69
4kpl WGS Invadereita supergrouppiin
Laney Supergroup Spring Reverb / Reverberation unit '69
Fender AVRI Thin Skin stratocaster (FSR)
Fender Bassman 6G6 Blonde '61
Schaller Phaser mistälie 70-luvulta
Maestro Boomerang Wah '74
Höfner Congress Archtop 50-luvulta
Congressiin kellumikki
Höfner 522 parlor 50-luvulta
Premier 110 combo '54
Pari stepdownmuuntajaa
RCA-putkia
2kpl Weber C1230-55 -ämyreitä
Burny P90 SG '73
Esgeehen Bigsby + Vibramate + String Spoiler + BricksBiggsFix-rlla ja lörppäjousi

Tämä kuukausi on ollut poikkeuksellisen kuumottava, liekö pieni kevätmania puskenut kun aurinko paukahti ilmoille. Tuntukin niin vaisulta tuo pimeä kausi. Mutta olen luvannut itselleni, että käyttötilillä ei saa olla katetta ainakaan viikkoa enempää kerralla. Se on hyvä sääntö se. On sitä kamaa kyllä myytykin aika urakalla. Bassomiehelle pitäs kaappi hommata, mutta ei oo kyllä rahaa enää. Pikavippiä?

;D Aivan selvä tapaus ---> hoitoon ja vierotukseen AMHC-klinikalle (Anonymous Music Holist Club) ;D
PappaSFin
mpekkanen
30.03.2016 14:05:49
pappasfin: ;D Aivan selvä tapaus ---> hoitoon ja vierotukseen AMHC-klinikalle (Anonymous Music Holist Club) ;D

Tätä minäkin nauroin kun huomasin, mitä kaikkea on ilmeisesti tässä kuussa osteltu :D
Ei tämä tosin ole minulta mitenkään pois, että kukin hommatkoon kamoja miten haluaa. Hauskahan näitä on välillä vaan lukea ja varsinkin jos ostaja itsekkin osaa vielä nauraa itselleen :)
BugBadWolf
30.03.2016 14:54:35
mpekkanen: Tätä minäkin nauroin kun huomasin, mitä kaikkea on ilmeisesti tässä kuussa osteltu :D...

Minulla on olut projekti, jossa iso kasa halvempia laitteita on muuttunut yhdeksi vähän arvokkaammaksi laitteeksi. Kampetta on vaihtunut tuollaisen listan verran. Mutta en uskaltanut kertoa siitä kenellekään, koska totuuden tullessa julki, minut vietäisiin johonkin lukkojen taakse rauhoittelemaan ostohulluutta ;D

Tosin eikä tässä pitäisi puhuakin vain nurkiin jääneistä laitteista? Tosin eksyin vähän aiheesta ja maalitauluna olleen laitteen lisäksi tuli 3 muutakin "pitopeliä". Hankitut jäivät siis 4:ään.

Toistaiseksi... ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
mpekkanen
30.03.2016 15:05:03
BugBadWolf:

Torilla on muuten yksi Mesan Mark V 25 nuppi 1400 euron hintaan. En tiedä oliko tämä hyvä mainita, mutta muistaakseni joskus taisit etsiä näitä. En tiedä onko tuo sellainen mitä etsit ja muistanko muutenkin ihan väärin? Vai olitko sellaista myymässä... Kuitenkin sellainen siellä nyt on.
BugBadWolf
30.03.2016 15:09:03
mpekkanen:...Vai olitko sellaista myymässä...

Viitosta olin ostelemassa ja onnistuinkin viimein. Nyt ei kestä talous mitään satasta kalliimpaa.

Hetkeen... ;D
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
mpekkanen
30.03.2016 15:18:45
BugBadWolf: Viitosta olin ostelemassa ja onnistuinkin viimein.

Hieno homma, että löysit etsimäsi :)

Nyt vain soittoa ja jättää vähäksi aikaa ne kamavaihdot...
BugBadWolf
30.03.2016 15:21:39
mpekkanen:...Nyt vain soittoa ja jättää vähäksi aikaa ne kamavaihdot...

Kun osaisi. Nyt ahistaa, kun Hughes & Kettnerkin tekevät aivan mahdottoman hyviä vahvistimia, eikä veikkaustoimiston herrat ymmärrä lähettää edes yhtä miljoonaa vain välttämättömimpien kapineiden hankkimiseen ;D
nakedzen
30.03.2016 19:00:44
ESP Stef B7 löytyi ebaysta. Helkkarin hyvä kepakko täytyy sanoa.
Myrkky Nuoli
30.03.2016 19:19:21 (muokattu 30.03.2016 19:20:48)
mpekkanen: Hauskahan näitä on välillä vaan lukea ja varsinkin jos ostaja itsekkin osaa vielä nauraa itselleen :)

Todellakin, ei tässä järkeä oo ollut aikoihin. Se ei toki tarkota, etteikö vaan laiteta vaihetta isommalle ja lisää paskaa housuun!

pappasfin: ;D Aivan selvä tapaus ---> hoitoon ja vierotukseen AMHC-klinikalle (Anonymous Music Holist Club) ;D

Kyllä, tarvetta ois.. Sit kun alkaa taas helpottaa musakamojen kanssa ni alkaa vanhojen filmikameroiden ja järkkäriin objektiivien kanssa sama sekoilu.
More Nintendo, less Marshall.
Antsa Lipsanen
30.03.2016 23:02:10
Myrkky Nuoli: Todellakin, ei tässä järkeä oo ollut aikoihin. Se ei toki tarkota, etteikö vaan laiteta vaihetta isommalle ja lisää paskaa housuun!

Kyllä, tarvetta ois.. Sit kun alkaa taas helpottaa musakamojen kanssa ni alkaa vanhojen filmikameroiden ja järkkäriin objektiivien kanssa sama sekoilu.

Tämä on kyllä hyvä ja tutun kuuloinen tilanne. Nyt kun kevät koittaa niin vanhojen ennusmerkkien ollessa aiemman kaltaisia käännetään tähtäintä ja alkaa sössääminen perhokalastusmaailmassa. Joudunko kohta siis hylkäämään iki-ihanan torin hetkeksi ja operoimaan estottomasti Perhokalastajat -foorumin vastaavassa osiossa? Kyllä aikuinen mies tarvitsee niin kahdeksaan skebaa kuin vastaavan määrän perhovapoja ja -kelojakin. Itse asiassa vähän enemmällekin löytyy tarvetta kun kalastamaan ja keikoille pääsee perheellisenä päivätyöläisenä niin "usein".
Juzpe
31.03.2016 07:39:15

Tänään ois saapumassa karvaisiin kätösiini JLi-custom Tele.
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
Laulava Kylätohtori
31.03.2016 08:11:27
Juzpe: Tänään ois saapumassa karvaisiin kätösiini JLi-custom Tele.

Pistäpäs kuvia sitten, kun saapuu...
They pass too much electricity. -SRV
Gabe
31.03.2016 11:06:55
Juzpe: Tänään ois saapumassa karvaisiin kätösiini JLi-custom Tele.

Mikäs paja tämä on? Tele on aina hyvä asia oli mikä oli..
Juzpe
31.03.2016 11:10:40

Gabe: Mikäs paja tämä on? Tele on aina hyvä asia oli mikä oli..

Oppilastyö IkaTa:lta. Jäsen Jeszse on syyllinen.

https://db.tt/AKyqmh57
Töissä "Tuu ihmeessä munanmittauskilpailuihin illalla. Kaks sarjaa, pisin ja lyhin." - Pulkkinen
Gabe
31.03.2016 11:17:10
Juzpe: Oppilastyö IkaTa:lta. Jäsen Jeszse on syyllinen.

https://db.tt/AKyqmh57

No niin, on komea!
Juzpe
31.03.2016 11:19:23

Gabe: No niin, on komea!

Lauantaina sit keikkahommia ton kans. Alotetaan varovasti pikkumestassa testit.
Swan
31.03.2016 14:18:35 (muokattu 31.03.2016 14:18:50)
Väärä ketju.
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage."
Krice
31.03.2016 20:26:17

Ibanez Super Metal taisi hajota. Volume droppaa välillä ja gainit on hävinneet johonkin. Kestävän tuntuinen pedaali...
Laulava Kylätohtori
31.03.2016 20:39:55
Krice: Ibanez Super Metal taisi hajota. Volume droppaa välillä ja gainit on hävinneet johonkin. Kestävän tuntuinen pedaali...

No se ei pitkäikäinen ollut. Etkös sinä sen just ostanut? Uutena sentään, niin menee (toivottavasti) takuun piikkiin...
They pass too much electricity. -SRV
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)