Confidentum 20.08.2009 10:55:23 | |
---|
I Started Out With Nothing And I Still Got Most Of It Left |
Christeraser 20.08.2009 11:38:41 | |
---|
Confidentum: Mitä se oli se puhe aiemmin, että Brittein saarilta eivät toimittaisi Marshallin vermeitä "laituria kauemmaksi". Koskeeko tämä kielto vain vahvistimia ? Koskee ymmärtääkseni myös kaappeja. Ainakin näin www.soundslive.co.uk minulle kertoi, onneksi hankin omani ennen vuoden vaihdetta :P |
Kjukka 20.08.2009 12:14:31 | |
---|
Confidentum: Mitä se oli se puhe aiemmin, että Brittein saarilta eivät toimittaisi Marshallin vermeitä "laituria kauemmaksi". Koskeeko tämä kielto vain vahvistimia ? Koskee ilmeisesti vain soundsliveä. |
Christeraser 20.08.2009 15:40:59 | |
---|
Kjukka: Koskee ilmeisesti vain soundsliveä. guitarguitar.co.uk ilmoitti myös samaa :s |
McNulty 20.08.2009 18:00:06 (muokattu 20.08.2009 18:00:55) | |
---|
Tilasin Briteistä Stratocasterin vintage-, aged- ja re-vibe osia. Nyt saan tulevasta custom '54 Replica Stratosta entistä autenttisemman, kun löytyi bakeliittiset "Miniskirt" potikannupit, "Football" switch tip ja mikkikuoret. Lupasivat vielä tehdä niihin kevyen aged-käsittelyn kauttaaltaan, ilman ekstra veloitusta. Myös '54 tyylin 8-ruuvinen 1-ply pleksi ja takapleksi tulevat samalla käsittelyllä. Samassa läjässä otin sitten yhden satsin vintage Speed Knobeja mahdollisiin tuleviin juitsuihin. Kallista on muovi, sano... mutta eipä tuo satku puolitoista nyt kauheasti haittaa "parin tonnin Customissa". Onpahan ainakin autenttisempi '54 Replica sitten. You have the music in your head and the tools on your hands... let the guitar do the talking! |
CountX 21.08.2009 19:21:11 | |
---|
Hei, olisin ostanut lisää kitarakamaa ellen olisi kesän aikana kulauttanut reippaasti yli tonnia oluena kurkusta alas. En siis tuhatta litraa vaan euroa. Kyllä nyt kyrsii, uutta vahvistinta olisin vailla. Röllölöö...sori. |
Kalm 21.08.2009 19:34:21 | |
---|
CountX: Hei, olisin ostanut lisää kitarakamaa ellen olisi kesän aikana kulauttanut reippaasti yli tonnia oluena kurkusta alas. En siis tuhatta litraa vaan euroa. Kyllä nyt kyrsii, uutta vahvistinta olisin vailla. Röllölöö...sori. Oikein. Kalja voi loppua maailmasta milloin tahansa, mutta kitaroita riittää vielä senkin jälkeen. |
oiva tumpeloinen 21.08.2009 19:35:29 | |
---|
Kalm: Oikein. Kalja voi loppua maailmasta milloin tahansa, mutta kitaroita riittää vielä senkin jälkeen. Taas osuma. Mut sitä mä ihmettelen, että kuinka vähän immeiset juo. Eihän tonnilla ole kuin pari päivää radalla. |
Andy Six 21.08.2009 21:01:15 | |
---|
CountX: Hei, olisin ostanut lisää kitarakamaa ellen olisi kesän aikana kulauttanut reippaasti yli tonnia oluena kurkusta alas. En siis tuhatta litraa vaan euroa. Kyllä nyt kyrsii, uutta vahvistinta olisin vailla. Röllölöö...sori. Kuten jo aiemminkin olen sanonut,kalja ON kitarakamaa...Sillä on paljon suurempi soiton tasoa nostava vaikutus,kuin esim. uusilla kielillä...Tosin tämä tason nousu pätee vain olutta nauttineen soittajan korvien välissä...=) Kuudella Kielellä Koetan... |
Viineri 21.08.2009 21:05:22 | |
---|
Sleep-walking in the minefields. |
nikovirtala 21.08.2009 21:14:55 | |
---|
CeeCeeÄr: Kuten jo aiemminkin olen sanonut,kalja ON kitarakamaa...Sillä on paljon suurempi soiton tasoa nostava vaikutus,kuin esim. uusilla kielillä...Tosin tämä tason nousu pätee vain olutta nauttineen soittajan korvien välissä...=) kyllä mie ainakin huomaan, kun on aika jättää soittaminen (ja keskittyä olennaiseen eli siihen oluen juomiseen). adrenaliinihumala paljon pahempi kuin alkoholi, silloin ei todellakaan huomaa kuinka päin v****a oikeasti soittaa. What is life? - A bad trip. |
CountX 22.08.2009 03:17:03 (muokattu 22.08.2009 03:17:42) | |
---|
oiva tumpeloinen: Taas osuma. Mut sitä mä ihmettelen, että kuinka vähän immeiset juo. Eihän tonnilla ole kuin pari päivää radalla. Juu, ei jos käy baareissa ja ajelee taksilla. Meikäläinen kun juo vain kotona Carlsbergiä. Ja sehän maksaa K-kaupassa 19,90 laatikko... niinkuin kaikki suomen kitaristit sen jo varmaan tietääkin. Tonnilla saa siis n.50,25 laatikkoa (1200tlk), eli n.368 litraa tuota ihanaa nektaria. Jos muistan oikein, aloitin tissuttelun 17 viikkoa sitten, se tekee 21,65 litraa viikossa ja 3,09 litraa päivässä. Olet oikeassa... juon liian vähän. Antaisikohan pomo luvan tissutella myös työpaikalla...hmmm? |
Lego 22.08.2009 18:54:08 | |
---|
Seymour Dunccan Blackout v.2 tuli hommattua, vielä kaulaan samaa sarjaa pitää löytää. |
Ze Kink 22.08.2009 21:35:36 | |
---|
Framuksen 2x12" tuli vaihdossa Jazzmasterista. Saa nähdä kuinka kauan tuo pysyy, on mun toka tuollainen kaappi, eikä ensimmäinenkään ollut mikään lemppari. Hirveän kireä saundi jotenkin, varmaan koska noi on aika pieniä ja niissä on ohuet seinät. |
Kiinankeisari 22.08.2009 22:18:14 | |
---|
Ze Kink: Framuksen 2x12" tuli vaihdossa Jazzmasterista. Saa nähdä kuinka kauan tuo pysyy, on mun toka tuollainen kaappi, eikä ensimmäinenkään ollut mikään lemppari. Hirveän kireä saundi jotenkin, varmaan koska noi on aika pieniä ja niissä on ohuet seinät. jännää, en kyllä ole tossa pöntössä mitään varsinaista kireyttä huomannut ainakaan melko maltillisilla gaineilla ja perinnehenkisillä nupeilla soittaessa. verrattuna marsun siihen perus 2x12-pönttöön (jossa siis myös V30 sisällä) tuosta framuksesta jää uupumaan musta lähinnä se bassopuolen hallittu töminä, johtuen varmaan juurikin noista ohuista seinistä. My pedal concept is a pedal that will only produce out of tune pentatonic blues bends.
The input will be stamped "Strat here" and the other side will say "Connect to Tubescreamer". |
K.Hill 22.08.2009 22:47:20 | |
---|
Sain kuin sainkin viikolla hankittua telecasterille aidon 70-luvun Fender tolex-laukun, on vähintään yhtä kulunut kuin kitarakin! |
zuppermuhle 23.08.2009 00:52:26 | |
---|
Bill Lawrence L500-XL tulossa "Who is your daddy and what does he do?" |
9292 23.08.2009 13:03:07 | |
---|
Höö.. Tompalta lähti tilaukseen Alesis Multimix, Sennheiser e606, Carl Martin Red Repeat, kieliä, plugeja, ym pikkusälää. Ja testiksi Jazz III ultex- soittolehtisiä Mikääs vitsin allekirjoitus? |
Jii-Gee 27.08.2009 11:37:30 | |
---|
Koska emäntä ei suostunut maksamaan,niin ostin ihan itse itselleni synttärilahjaks 83' Tokai Straton..jo aikaisemmin hankitun 83'sen Tokain kaveriks.Miksköhän jouduin ihan itse maxumieheks..hö..??! ;-) |
-Cale 27.08.2009 11:53:13 | |
---|
JAKRGUS: Koska emäntä ei suostunut maksamaan,niin ostin ihan itse itselleni synttärilahjaks 83' Tokai Straton..jo aikaisemmin hankitun 83'sen Tokain kaveriks.Miksköhän jouduin ihan itse maxumieheks..hö..??! ;-) Tarttis olla milffi joka kustantaa kamat ja olemisen ;) |