LaXu 14.06.2025 15:33:09 | |
---|
Guitaristi: Mitään virallista en tästä löytänyt julkkarin tiimoilta julkaistujen haastattelujen perusteella, itseänikin asia kiinnostaa kovin. Veikkaan että uusi plugari tulee tai vähintään merkittävä (=maksullinen) päivitys nykyiseen Nativeen. Toivottavasti vanhat Nativen asiakkaat saisivat jonkin alennuksen uudesta. Mä uskon, että samanlainen diili kuin aiemmin, eli osta rautaa - saat plugarin halvemmalla. Helix Nativen omistajille joku pieni alennus olisi kyllä kiva. Vaikuttaisi siltä, että plugari tulee ehkä vasta ensi vuoden puolella, jos silloinkaan kun mitään ei ole siitä mainittu. |
paramedix 19.07.2025 10:36:39 | |
---|
Kaappaisin hieman tätä ketjua avunpyyntöön: Mulla on HX Stomp jossa vielä aika vanha firmware, jos muistini palvelee oikein niin taitaa olla vielä 2.71. Mahtaisikohan Kirkkonummen/Espoon alueelta löytyä apuja laitteen päivittämiseen? Itseltä ei löydy tietokonetta jolla päivittelyn pääsisi suorittamaan, ja tarvitsisin uudempia ominaisuuksia ensi viikon keikkaa varten. Everyday I have the blues |
Oväder 20.07.2025 09:59:19 | |
---|
paramedix: Kaappaisin hieman tätä ketjua avunpyyntöön: Mulla on HX Stomp jossa vielä aika vanha firmware, jos muistini palvelee oikein niin taitaa olla vielä 2.71. Mahtaisikohan Kirkkonummen/Espoon alueelta löytyä apuja laitteen päivittämiseen? Itseltä ei löydy tietokonetta jolla päivittelyn pääsisi suorittamaan, ja tarvitsisin uudempia ominaisuuksia ensi viikon keikkaa varten. Voisin auttaa täällä Espoossa, jos lähempää ei löydy. Laitoin viestiä messegerissä. |
stapani 26.09.2025 00:31:36 (muokattu 26.09.2025 00:31:46) | |
---|
Tapani |
Guitaristi 26.09.2025 10:22:39 | |
---|
stapani: Line 6 Helix Stadium XL full demo: https://www.youtube.com/watch?v=A5c0zglbA4U&t=1s Kylläpä kaasuttaa, ei voi mitään. Kuulostaa ja näyttää hyvältä ja ennen kaikkea todella helppokäyttöiseltä. Euroopan hinnoista ja saatavuudesta ei taida edelleenkään olla minkäänlaista tietoa missään. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Haeroe 26.09.2025 14:02:44 | |
---|
stapani: Line 6 Helix Stadium XL full demo: https://www.youtube.com/watch?v=A5c0zglbA4U&t=1s Mulla on ollut "vanha" Helix aktiivisessa keikkakäytössä jo vuosia. Siitä on tullut miksaajilta kiitosta valmiista saundeista, mutta kyllä tuo Stadium kuulostaa taas kertaluokkaa paremmalta. Tartte alkaa säästää. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
noon 27.09.2025 13:44:41 | |
---|
|