Aihe: Line6 Helix
1 2 3 4 571 72 73 74 75
LaXu
14.06.2025 15:33:09
Guitaristi: Mitään virallista en tästä löytänyt julkkarin tiimoilta julkaistujen haastattelujen perusteella, itseänikin asia kiinnostaa kovin. Veikkaan että uusi plugari tulee tai vähintään merkittävä (=maksullinen) päivitys nykyiseen Nativeen. Toivottavasti vanhat Nativen asiakkaat saisivat jonkin alennuksen uudesta.

Mä uskon, että samanlainen diili kuin aiemmin, eli osta rautaa - saat plugarin halvemmalla. Helix Nativen omistajille joku pieni alennus olisi kyllä kiva.

Vaikuttaisi siltä, että plugari tulee ehkä vasta ensi vuoden puolella, jos silloinkaan kun mitään ei ole siitä mainittu.
paramedix
19.07.2025 10:36:39
Kaappaisin hieman tätä ketjua avunpyyntöön: Mulla on HX Stomp jossa vielä aika vanha firmware, jos muistini palvelee oikein niin taitaa olla vielä 2.71. Mahtaisikohan Kirkkonummen/Espoon alueelta löytyä apuja laitteen päivittämiseen? Itseltä ei löydy tietokonetta jolla päivittelyn pääsisi suorittamaan, ja tarvitsisin uudempia ominaisuuksia ensi viikon keikkaa varten.
Everyday I have the blues
Oväder
20.07.2025 09:59:19
paramedix: Kaappaisin hieman tätä ketjua avunpyyntöön: Mulla on HX Stomp jossa vielä aika vanha firmware, jos muistini palvelee oikein niin taitaa olla vielä 2.71. Mahtaisikohan Kirkkonummen/Espoon alueelta löytyä apuja laitteen päivittämiseen? Itseltä ei löydy tietokonetta jolla päivittelyn pääsisi suorittamaan, ja tarvitsisin uudempia ominaisuuksia ensi viikon keikkaa varten.

Voisin auttaa täällä Espoossa, jos lähempää ei löydy. Laitoin viestiä messegerissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 571 72 73 74 75
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)