FastEddie 19.07.2017 10:59:49 (muokattu 19.07.2017 11:00:27) | |
---|
mopar: Kompura tais tulla multa, eli mnetin torilta. Minä taas ostin sen joku vuosi sitten Kylätohtorilta, eli mnetin torilta.... :D Täytynee sitten kytätä milloin tämä lähtee uudelle kierrokselle... ; ) Torilla tavataan! If you think you are too old to rock n roll, then you are |
Jukka Häikiö 19.07.2017 12:01:17 | |
---|
FastEddie: Täytynee sitten kytätä milloin tämä lähtee uudelle kierrokselle... ; ) Torilla tavataan! Ehheh, saattaa joutua hetken ootteleen, toi syrjäytti laudassa varmaan 7 vuotta viihtyneen TonePressin, jokunen haastaja siinä kävi, toi haastoi ja vei tanakalla niskalenkillä mattoon asti...Tollane kiva Keeleyn Phaser ois kyl, tuli testattuu, mut ei mun juttu... Pelimanni pizzerian nurkasta päivää... |
Jukka Häikiö 19.07.2017 12:02:15 | |
---|
mopar: Kompura tais tulla multa, eli mnetin torilta. Minä taas ostin sen joku vuosi sitten Kylätohtorilta, eli mnetin torilta.... :D ...Piiri pieni pyörii;-) Pelimanni pizzerian nurkasta päivää... |
Laulava Kylätohtori 19.07.2017 12:14:31 | |
---|
mopar: Kompura tais tulla multa, eli mnetin torilta. Minä taas ostin sen joku vuosi sitten Kylätohtorilta, eli mnetin torilta.... :D Itse ostin sen uutena Amerikasta. Meinasin ostaa sen sulta takas silloin, mutta kun ei ole käyttöä, niin en sitten jaksanut... More is less. |
Laulava Kylätohtori 19.07.2017 12:41:16 | |
---|
Jukka Häikiö: Ehheh, saattaa joutua hetken ootteleen, toi syrjäytti laudassa varmaan 7 vuotta viihtyneen TonePressin, jokunen haastaja siinä kävi, toi haastoi ja vei tanakalla niskalenkillä mattoon asti...Tollane kiva Keeleyn Phaser ois kyl, tuli testattuu, mut ei mun juttu... 6-stage phaser? Onkos tuo nyt sitten lähempänä Small Stonea kuin Phase 90:ä? More is less. |
Jukka Häikiö 19.07.2017 13:03:40 | |
---|
Laulava Kylätohtori: 6-stage phaser? Onkos tuo nyt sitten lähempänä Small Stonea kuin Phase 90:ä? Mun miälest toi on enempi ihan oma juttunsa, toi ramp-toiminto on aika vekkuli, saa vähän tommost leslie-meininkiä. Pitää kyl kitaran oman soundin aika jetsulleen, eikä "nöhnää" soundia, ehkä noista juutuupi-clipeistä saa jonkun tolkun, kun ei tota osaa oikeen sanoiksi pukea? Pelimanni pizzerian nurkasta päivää... |
Juzpe 25.07.2017 11:05:00 (muokattu 25.07.2017 11:05:18) | |
---|
antikristus: Onpas hyvännäkönen lankku teillä siinä! Eikä tohon mitää lentolupakirjaa tartte ku on hyvä loopperi :D Eilen oli ensimmäinen käyttökoe ja ohjelmointi. Kaikki muu on ajovalmista paitsi delay pitää säätää. Semmonen kevyt 5 tunnin homma oli laittaa asetukset ES8:iin kohilleen. Tänään sit vielä delayt kondikseen niin saadaan hommaa aikaiseksi. Töissä "Minusta kitaristilla ei tarvitse olla rytmitajua, sehän on koko kitaran soittamisen tarkoituskin. Mutta ei siitä haittaakaan ole." - Krice |
Guitarfreak 25.07.2017 13:09:38 | |
---|
Juzpe: Eilen oli ensimmäinen käyttökoe ja ohjelmointi. Kaikki muu on ajovalmista paitsi delay pitää säätää. Semmonen kevyt 5 tunnin homma oli laittaa asetukset ES8:iin kohilleen. Tänään sit vielä delayt kondikseen niin saadaan hommaa aikaiseksi. Juu... Minusta ei enää oo ollunna tohon presettien säätörumbaan :P Tosin yks pikku detaili on se et omat livesoitannat on sen verran vähissä/säätämistä että pärjää pedaaleillakin -> "tähän laitetaan tosta 3ch ja sit pitää laittaa dilsa... ehkä phaser vielä... ai se kertsi loppu.. no sit ch2 ja reverb ja sit phaser pois.... ainii mistäs sävellajista nyt mentiinkään... ja basistikin mokas nii ei saa siitäkään kiinni... " puh... :D Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
Perza 26.07.2017 19:50:19 | |
---|
|
Kousi 08.08.2017 20:28:16 | |
---|
|
Bald Anus 14.08.2017 19:49:30 | |
---|
http://i.imgur.com/8bl1lvU.jpg Tähän asti olen kasannut pedaalilautani itse, mutta nyt oli edessä niin massiivinen projekti, että en olisi itse ehtinyt sitä kasata ennen keikkojen alkamista. Kiikutin siis romppeet Custom Boardsille ja kävin tänään noutamassa laudan ja on kyllä niin kaunista jälkeä, että oksat pois! http://i.imgur.com/8agGIR2.jpg Rahaakin säästyi yllättävän paljon, kun putsasin laudan ja pedaalien pohjat etukäteen. Nimesin laudan uuden työnantajani kappaleen mukaan http://i.imgur.com/1VJv7aY.jpg Vastaan mielelläni kysymyksiin lautaa koskien! Tuo on lopulta paljon yksinkertaisempi ajaa kuin miltä näyttää, G2 on mielestäni ehkä helppokäyttöisimpiä looppereita. sääh |
juini 16.08.2017 00:03:26 | |
---|
|
Kipander 21.08.2017 16:47:15 | |
---|
Moi! Sain valmiiksi kaiken kattavan oppaan pedaalilaudan kasaamisesta. Kyseessä on puhdas DIY-opas, jonka avulla kaikki voivat rakentaa itselleen pedaalilaudan, joka kestää keikkailua vuodesta toiseen. https://www.customboards.fi/blogs/t … de-for-building-your-own-pedalboard Opas on jaettu 17 osaan ja siinä käsitellään koko Custom Boardsin käyttämä tekoprosessi niin hyvin kun sen vain sain tekstin ja kuvien avulla tuotua julki. Jos teillä on oma lauta kasauksessa, tuosta löytyy varmasti vinkkejä mitä kaikkea projektissa tulee ottaa huomioon. Terveisin Kimmo Aroluoma Custom Boards |
Vladi 23.08.2017 10:17:05 | |
---|
Harashoo tovaarish! |
Exhausted 24.08.2017 12:53:32 | |
---|
juini: Ohessa juuri kasaamani bassottelulauta. Tässä erikoista on digimikseri, joka toimii sekoittajan lisäksi jakosuotimena, master-eq:na ja neljänä kanavakompressorina ja gatena. Kanavat pistetään päälle / pois Voodoo Labilla.
Mielenkiintoinen konsepti, voisitko valottaa tarkemmin mikä laite on kyseessä ja mitä eri kanavissa tapahtuu? |
juini 24.08.2017 15:39:11 | |
---|
Exhausted: Mielenkiintoinen konsepti, voisitko valottaa tarkemmin mikä laite on kyseessä ja mitä eri kanavissa tapahtuu? Kaikin mokomin! Kanavat ovat seuraavat: 1) Alapää - suoraan mikseriin, jossa kompura ja LPF 2) Yläpää - suoraan mikseriin, jossa HPF ja LPF 3) Sansampin kautta, leikattu ala- ja yläpää, Sansampin kanavissa sooloboosti 4) Darkglassin kautta, leikattu ala- ja yläpää Edelleen mutkikkaampia routtauksia on suunnitteilla... |
Exhausted 24.08.2017 15:41:52 | |
---|
juini: Kaikin mokomin! Kanavat ovat seuraavat: 1) Alapää - suoraan mikseriin, jossa kompura ja LPF 2) Yläpää - suoraan mikseriin, jossa HPF ja LPF 3) Sansampin kautta, leikattu ala- ja yläpää, Sansampin kanavissa sooloboosti 4) Darkglassin kautta, leikattu ala- ja yläpää Edelleen mutkikkaampia routtauksia on suunnitteilla... Onko mikserissä itsessään siis kompura ja eq? Miksaatko noita kaikkia signaaleita aina yhteen? |
juini 24.08.2017 16:15:45 | |
---|
Exhausted: Onko mikserissä itsessään siis kompura ja eq? Miksaatko noita kaikkia signaaleita aina yhteen? Mikserissä on peruskattaus kuten modernissa digipelissä yleensä. Kanavissa siis parametrinen EQ, kompura ja gate. Käytän jokaisessa kanavassa EQ:n filttereitä jakosuodatukseen sekä gatea. Lisäksi 1 ja 2 kanavassa kompura. Näiden lisäksi on käytössä EQ ja kompura myös masterissa. Volumesäädot saan tehtyä suoraan pedaaleista. Painelen Voodoo Labista kanavia päälle ja pois. Eivät ole kaikki siis päällä koko ajan. |
Juzpe 25.08.2017 10:42:52 | |
---|
Huamena sitte ekat tositoimet uuden laudan ja nupin kans. Reenien perusteella soundipaletti on riittävä + vitusti lisää. |
Antti1 25.08.2017 10:44:29 | |
---|
Juzpe: Huamena sitte ekat tositoimet uuden laudan ja nupin kans. Reenien perusteella soundipaletti on riittävä + vitusti lisää. Puhdas ja särö? Sit on myös kaiku ja toisenlainen kaiku ja kolmas kaiku ja erilainen kaiku, sekä joku outo kaiku ja ja ja. |