the-Antero 05.03.2014 08:24:46 | |
---|
Ben Hur: Eilen A-studiossa, kannabiskeskustelussa, oli muuan Eetu Pakkanen, hyvävointisen näköisenä puhelemassa. Kertoi olleensa vankilassa muutaman kerran ja saaneensa tarpeeksi siitä elämästä. Yksi liero toivottavasti pois näiltä foorumeilta koijaamasta 'kunnon' ihmisten rahoja. Toivotaan, että pysyy kaidalla tiellä. Itse en ohjelmaa kattonut mutta jos kyseessä on sama Eetu niin en nyt hirveästi usko tollaseen mitä suusta päästää... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
carmake 05.03.2014 10:00:57 | |
---|
Ei kai se nyt sentään tämä meidän Eetu ollut... |
Twinkle 05.03.2014 11:24:24 | |
---|
carmake: Ei kai se nyt sentään tämä meidän Eetu ollut... Mutta vois olla. Yllättävän monelle tulee mieleen siitä telkkariohjelman äijästä nimenomaan se huijari ja monet ei viitti paljoa asiaa miettiä. Yhtäkkiä kyseinen setä onkin tunnettu nettihuijari vaikkei sillä olekaan todennäköisesti mitään yhteistä Eetu Pekkasen kanssa kuin se, että sillä on melkein sama nimi. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää että mitenkä hyvin sekin pystyy nykyään tekemään netissä kauppaa ja kuinka monta kertaa sitä on uhattu nimensä takia vetää turpaan. |
Ben Hur 05.03.2014 11:28:40 | |
---|
Ohjelmassa näytettiin tuon Eetun vanhoja kuvia, äkkiseltään katsottuna aika tutun näköinen naama sieltä pilkahti. Tuttu siinämielessä, kun asia oli tapetilla, niin googlessa oli näädän näköinen pärstä ko. nimen alla. BilBb |
markus16 05.03.2014 11:29:43 | |
---|
Twinkle: Mutta vois olla. Yllättävän monelle tulee mieleen siitä telkkariohjelman äijästä nimenomaan se huijari ja monet ei viitti paljoa asiaa miettiä. Yhtäkkiä kyseinen setä onkin tunnettu nettihuijari vaikkei sillä olekaan todennäköisesti mitään yhteistä Eetu Pekkasen kanssa kuin se, että sillä on melkein sama nimi. Sillähän siis on täsmälleen sama nimi kuin nettihuijarilla. Meadow: söi immersiota aika pahasti ku ainoat vaihtoehdot on olla jeesus kristus tai pieksämäen mukavin mies |
Twinkle 05.03.2014 14:31:39 (muokattu 05.03.2014 14:34:22) | |
---|
markus16: Sillähän siis on täsmälleen sama nimi kuin nettihuijarilla. Kumpi se on, Eetu Pekkanen vai Eetu Pakkanen? EDIT: minä olen aina ollut käsityksessä että Eetu Pekkanen, ainakin sillä nimellä se on minulle joskus ollut myymässä tavaraa mitä ei ole. |
carmake 05.03.2014 15:31:11 | |
---|
Twinkle: Kumpi se on, Eetu Pekkanen vai Eetu Pakkanen? EDIT: minä olen aina ollut käsityksessä että Eetu Pekkanen, ainakin sillä nimellä se on minulle joskus ollut myymässä tavaraa mitä ei ole. Eetu Pakkanen. |
Ben Hur 05.03.2014 18:36:02 | |
---|
http://areena.yle.fi/tv/2166869kohdasta 33:50 alkaen kuvia, jotka saivat minut epäilemään tämän saman huijarin olevan kyseessä. Pahoittelen, jos olen väärässä. BilBb |
Spike 05.03.2014 19:52:00 | |
---|
Ben Hur: http://areena.yle.fi/tv/2166869 kohdasta 33:50 alkaen kuvia, jotka saivat minut epäilemään tämän saman huijarin olevan kyseessä. Pahoittelen, jos olen väärässä. Samasta tyypistä oli taannoin aukeaman kokoinen juttu iltalehdessä/-sanomissa... Tästä uskoon tulemisesta ynm ja mainitsipa vielä aikovansa luoda uraa musiikkialalla tulevaisuudessa... Ajallisesti täsmää myös eli ei liene sattumaa. |
Bulldozer-mc 06.03.2014 14:02:19 | |
---|
ZeusMalt: Aika monesta foorumista löytyi ko. tyypin ilmoitteluja ja joka paikassa oli eri spostiosoite. Esim. https://www.huuto.net/kayttaja/925682/rating/0 Sanotaanko näin että jos tää ihan tosissaan yrittää firmaa pyörittää, niin on sitä paremmin hoidettujakin nähty :/ Edit: onnea matkaan että saat rahoillesi vastinetta! Tänään 6.3 sain mittarin postista,kuukauden viiveellä tuli,mutta tulipa kuitenkin |
P Nevalaita 17.03.2014 21:35:22 (muokattu 19.03.2014 15:29:08) | |
---|
(Edit) Tilanne hallussa. |
JaaGeRMaisTeR 17.03.2014 21:46:23 (muokattu 19.03.2014 20:46:04) | |
---|
Mimmosista ajoista ja diileistä ollu kyse? Suuria tunteita: http://maihinnousu.net/a/3216 |
P Nevalaita 18.03.2014 11:19:34 (muokattu 19.03.2014 15:29:54) | |
---|
J.Nikkanen 18.03.2014 11:28:45 | |
---|
P Nevalaita: Kohta kuukauden olen rahoja odotellut tililleni lähetettyäni paketin. Sen jälkeen häntä ei ole huvittanut vastata mihinkään kyselyihin. Kyse ei ole kuin muutamasta kympistä, eli ei tähän maailma kaadu, mutta aattelin varoitella muita jotka mahdollisesti on tekemässä kauppoja tämän herran kans. Rahat tilille, suoritus näkyy, paketti lähtee. Näin se melkein on mennyt ja jos ei ole käynyt niin sitten ei ole kauppoja tehty. Bassoa, säröllä tai ilman. |
P Nevalaita 18.03.2014 11:45:00 | |
---|
Hä? Eli jos sinä olet ostamassa joltaki ja laitat sovitun summan tilille, mutta tavaraa ei kuulu, niin ei mitään hätää... kauppoja ei tapahtunut. Luulin, että nämä kaupat onnistuakseen vaativat molemmilta rehellisyyttä. |
Funkånaut 18.03.2014 11:47:05 (muokattu 18.03.2014 11:47:15) | |
---|
P Nevalaita: Hä? Eli jos sinä olet ostamassa joltaki ja laitat sovitun summan tilille, mutta tavaraa ei kuulu, niin ei mitään hätää... kauppoja ei tapahtunut. Luulin, että nämä kaupat onnistuakseen vaativat molemmilta rehellisyyttä. Ei ole toteutunut kauppa, vaan petos/siihen verrattava. Devatero remesel, desátá bída.
Kuuntelen tämmöistä |
JTS 18.03.2014 11:54:48 | |
---|
P Nevalaita: Hä? Eli jos sinä olet ostamassa joltaki ja laitat sovitun summan tilille, mutta tavaraa ei kuulu, niin ei mitään hätää... kauppoja ei tapahtunut. Luulin, että nämä kaupat onnistuakseen vaativat molemmilta rehellisyyttä. Nikkanen luultavasti tarkoitti, että myydessä tavaraa postin / vast. kautta odotetaan, että sovittu kauppasumma näkyy myyjän tilillä, jolloin myyjä kiikuttaa paketin postiin. Näin toimiessa homma on omalla kohdalla pelittänyt sekä myydessä että ostaessa. Rumpupalstalla kauppapalauteketju on tosi hyvä, samoin käyttäjäprofiilien kommentteja kannattaa väijyä, sieltäkin löytyy usein kauppapalautteita. www.gonebadband.bandcamp.com |
J.Nikkanen 18.03.2014 11:57:10 (muokattu 18.03.2014 11:58:02) | |
---|
P Nevalaita: Hä? Eli jos sinä olet ostamassa joltaki ja laitat sovitun summan tilille, mutta tavaraa ei kuulu, niin ei mitään hätää... kauppoja ei tapahtunut. Luulin, että nämä kaupat onnistuakseen vaativat molemmilta rehellisyyttä. No voithan sä tämän näinkin vääntää jos haluat. Totta helvetissä vaatii rehellisyyttä molemmilta osapuolilta. Totesin miten homma toimii jos olen myymässä. Jos olen ostamassa niin rahat tilille etukäteen ja tuote tulee joko hetimmiten suorituksen näkymisen jälkeen jos myyjä on niin luvannut tai sitten erikseen sovittu jos jostain sattuneesta syystä on esteitä/muita kiireitä että pakettia ei pysty heti postittamaan. Bassoa, säröllä tai ilman. |
P Nevalaita 18.03.2014 13:22:48 (muokattu 19.03.2014 15:30:26) | |
---|
carmake 18.03.2014 14:10:10 | |
---|
P Nevalaita: Pointti oli siinä, että jos ei lähetellä postiennakolla, toinen joutuu aina ottamaan riskin. Tämän Castron kanssa en suosittele ottamaan riskejä. Got it? Myös postiennakolla lähettämisessä myyjä kantaa riskin jos vastaanottaja ei lunasta pakettia. |