Aihe: Hei, ostin taas kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 569 70 71 72 73122 123 124 125 126
Väsykäsi
03.08.2010 19:39:34
jyrkalt: Poistin torilta slowfingerin futsin.
Olisko tää taas semmonen pedaali jota en ikinä myy pois? =P

Lupaat myydä sen sitten mulle kun kyllästyt? Myin sen joskus slowfingerille ja on kauhea ikävä.. =(
Miten käy Oivan lihapiirakoiden jos karhu piripäissään nakkelee vaseliinia pitkin gröööööölantia jaettikyrpae heiluem? -Räbbänä
Mr.Rogers
04.08.2010 08:52:08
Catalinbread Formula nr.5 tuli poistettua torilta. Oikein mukavan tuntuinen päristin on kyseessä.
napa
05.08.2010 09:30:50
Piiitkän odotuksen jälkeen taloon saapui valkoinen Hagström Viking. Kyllä nyt kelpaa.
I'm not suicidal, I just can't get out of bed.
Lenco
05.08.2010 10:08:41

Lenco: Tilasinpas Thomannilta Epiphone Les Paul Special-GT kitaran, sekä 3-paikkaisen Rockstand kitaratelineen. Kitaraa ei ollut vielä varastossa, joten tuskasta odottelua tästä tulee. :D Lainaanpa itseäni. Kitaraa ei ollut vielä varastossa kun tilausta tein. Lupasivat siellä sen tulevan noin viikossa varastoon. Mutta nyt siellä lukeekin että "Lisäerä arvioitu saapuvaksi 30.08.2010". Voi herran jumala... No ei auta kuin venailla.
2 Minutes To Midnight
Impu
05.08.2010 11:32:45

Ostin Bad monkeyn joku aika sitten ja se kyllä ajaa asiansa straton kanssa! Kohta käyn hakemassa peavey classic 30 putkipelin. Kelpaa sitten soitella :)
FreshPots
05.08.2010 11:51:33
Lenco: Lainaanpa itseäni. Kitaraa ei ollut vielä varastossa kun tilausta tein. Lupasivat siellä sen tulevan noin viikossa varastoon. Mutta nyt siellä lukeekin että "Lisäerä arvioitu saapuvaksi 30.08.2010". Voi herran jumala... No ei auta kuin venailla.

Taidat joutua odottamaan pitenpäänkin, veikkaan. Meinasin itse ostaa jotain ja lisäerää oltiin luvattu kuukaudessa. Siinä sitten odottelin kunnes t-kaupan mukaan lisäerä olisi tullut, mutta oli taas kuukaudella siirtynyt eteenpäin :(
Antti1
05.08.2010 11:52:35
Crossfire96: Taidat joutua odottamaan pitenpäänkin, veikkaan. Meinasin itse ostaa jotain ja lisäerää oltiin luvattu kuukaudessa. Siinä sitten odottelin kunnes t-kaupan mukaan lisäerä olisi tullut, mutta oli taas kuukaudella siirtynyt eteenpäin :(

Toi riippuu ihan pelkästään valmistajasta, Thomannin väki ei tehtaan sössimiselle mitään mahda.
Age quod ages.
Väsykäsi
05.08.2010 12:21:52
MI Audion Neo Fuzz lähtee huumenissa matkaamaan Nokialle. Toivothaan että on yhtä hyvä kuin mitä isot pojat ovat hehkuttaneet. Saa nähä loppuuko futsin etsiminen tähän vai haluaako joku ilmoittautua jo ostajaksi?
Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti
hapan
05.08.2010 12:41:52
Väsykäsi: Saa nähä loppuuko futsin etsiminen tähän vai haluaako joku ilmoittautua jo ostajaksi?

Ilmoittaudun, jos on halba.
jyrkalt
05.08.2010 12:44:57
Väsykäsi: MI Audion Neo Fuzz lähtee huumenissa matkaamaan Nokialle. Toivothaan että on yhtä hyvä kuin mitä isot pojat ovat hehkuttaneet. Saa nähä loppuuko futsin etsiminen tähän vai haluaako joku ilmoittautua jo ostajaksi?

No eiks tossa luulis olevan vutsia? :D
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Väsykäsi
05.08.2010 13:27:44
jyrkalt: No eiks tossa luulis olevan vutsia? :D

Niinhän sitä aina luulis. Ainakin säätöjen puolesta mulle mitä parhain:

-Monipuoliset tonesäädöt, että luulisi saavan toimimaan Voxin kanssa.
-Gain-nuppi toimii hyvin koko säätöalueella eikä perinteisten futsien tapaan vikalla neljänneksellä.
-Trankkujen biasta pystyy säätään -> instant paskapatterisoundi vaikka käyttäiskin virtalähdettä.

Mutta välillä korvat sanoo muuta vaikka paperilla näyttäis kuinka hyvältä. =D
Minä kohta kaivelen osani esille ja sitten jattikyrpae heiluem! -Karvamammutti
jniska
05.08.2010 14:15:06
T-kaupasta lähti tuleen seuraavaa:
G-labin midi 4 X LOOP
G-lab Signal adapter
EHX Electric Mistress
Laiha Lissu oli paras.
tracyjacks
05.08.2010 16:19:22
Dunlop Zakk Wylde(yäk!) wah. Innolla odottaen koska postilaatikko kilahtaa. Vaikuttaa kaikkien video- ja ääninäytteiden perusteella just mulle passeliksi.
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
Antti1
05.08.2010 16:33:42
Taisin ostaa Mursun nupin itselleni. Enhän mä edes pidä niistä... :'D
Age quod ages.
Antroid
05.08.2010 16:41:34
Antti1: Taisin ostaa Mursun nupin itselleni. Enhän mä edes pidä niistä... :'D

JCM800? Et kai vaan johonkin moterniin Mursuun sortunut?
Antti1
05.08.2010 16:46:20
Antroid: JCM800? Et kai vaan johonkin moterniin Mursuun sortunut?

Sellasen Vintage Modern 2266:n osalta menin kaupat solmimaan, se yksikanavainen kt66-vehjes siis. Kasisatasista en sellaisenaan tykkää (ehkä asennevamma tosin), katotaan miten tän kanssa käy.

On vaan niin mukavan edullinen, että pitää kokeilla. Jos viimeistään purtiloilla lähtis.
Age quod ages.
Krice
05.08.2010 16:53:55

Powerballin (ei Engl, vaan sellainen pallo). Saapa nähdä onko tästä apua soittamisessa. Pitäisi tehota rannekipuihin, onkin just pientä tenniskyynärpäätä päällä. Vaikuttaisi siltä, että laittaa veren kiertämään melko tehokkaasti kyynärvarressa.
Antti1
05.08.2010 16:55:23
Krice: Powerballin (ei Engl, vaan sellainen pallo). Saapa nähdä onko tästä apua soittamisessa. Pitäisi tehota rannekipuihin, onkin just pientä tenniskyynärpäätä päällä. Vaikuttaisi siltä, että laittaa veren kiertämään melko tehokkaasti kyynärvarressa.

Jos sulla tenniskyynärpää oireilee, niin ota aika iisisti ja vältä megalujaa vispausta. Käsi kohtuullisen rentona vaan, niin se auttaa ongelmiin ihan kivasti tietyissä määrin.
Age quod ages.
jussimus
05.08.2010 17:40:49
Antti1: Sellasen Vintage Modern 2266:n osalta menin kaupat solmimaan, se yksikanavainen kt66-vehjes siis.

Fail. Kyseessä on täysin one trick pony, eikä edes kovin hyvä sellainen. Soundi oli ainakin mun makuun todella laatikkomainen ja pahvinen.

Ton vahvarin jälkeen päätin pysyä visusti erossa Mursuista.
Antti1
05.08.2010 17:42:19 (muokattu 05.08.2010 17:42:31)
jussimus: Fail. Kyseessä on täysin one trick pony, eikä edes kovin hyvä sellainen. Soundi oli ainakin mun makuun todella laatikkomainen ja pahvinen.

Ton vahvarin jälkeen päätin pysyä visusti erossa Mursuista.

Noh... Screamer jne. ;)

E: Katotaan nyt.
Age quod ages.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)