saastara 06.09.2007 13:20:00 | |
---|
Höpöhöpö.. Isompaa harleyn logoa vaan tilalle! Tuo on aika pieni tuossa kaapissa. Keskisormea välineurheilijoille/soittajille. Aitous kunniaan!!! Miehen puhetta. Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima! |
ilopertti 06.09.2007 14:40:21 | |
---|
Miehen puhetta. Mie taas meinasin että josko laittais noi logot oman prätkän tankkiin :D -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
pths 06.09.2007 15:15:31 | |
---|
Mie taas meinasin että josko laittais noi logot oman prätkän tankkiin :D et tohi..:P "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
ilopertti 08.09.2007 21:24:51 | |
---|
Noniin, nyt on testailtu kaappeja, kiitos samic. www.ruoste.com/guitars/kaappitesti V30-HB ja Marshall Jubilee Greenback äänitetty kimpassa ja HB-"hinnat-alkaen" G12T-75:n kanssa. Vahvistimena Hiwatt DR103, Ibanezin tubeking noissa säröpätkissä, kitarana Gibson LP Studio. Harmi ettei ollu mahdollistuutta äänittää kaikista neljästä smaan aikaan mutta tuosta saapi vähän esimakua. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Disposal 08.09.2007 21:55:15 | |
---|
Noniin, nyt on testailtu kaappeja, kiitos samic. www.ruoste.com/guitars/kaappitesti V30-HB ja Marshall Jubilee Greenback äänitetty kimpassa ja HB-"hinnat-alkaen" G12T-75:n kanssa. Vahvistimena Hiwatt DR103, Ibanezin tubeking noissa säröpätkissä, kitarana Gibson LP Studio. Harmi ettei ollu mahdollistuutta äänittää kaikista neljästä smaan aikaan mutta tuosta saapi vähän esimakua. -alppu No jumankauta! Hyvältä nuo kyllä minun korvaan soundaa, itse tykkään noitten V30 soundista ja ei se kyllä musta yhtään huonolta kuulosta, vaikka oliskin harley benton. Omasta v30 benttonista pidän ainakin ja ei nuo sinun näytteet musta ollenkaan pahalta kuulostanut. Olis yhtä hyvin voinu tulla vaikka 600 eeron kaapista tuo meteli :) |
Twinkle 08.09.2007 22:15:36 | |
---|
Mitä minulle jäi noista sampleista käteen, on se että nuo nimettömät elementit kannattaa ohittaa jos mahdollista. Noista Celestioneista lähtee mukavammat soundit, V30 vähän yläpäävoittoinen ja Greenback taas hieman tunkkainen. Kyllä minä näillä havainnoilla uskaltaisin harrikan kaappiin sijoittaa ihan helposti. |
vmak 09.09.2007 11:52:55 | |
---|
Höpöhöpö.. Isompaa harleyn logoa vaan tilalle! Tuo on aika pieni tuossa kaapissa. Keskisormea välineurheilijoille/soittajille. Aitous kunniaan!!! Heh, lähinä vitsillä tuon logohomman heitin :) Minä olen sitä mieltä, että jos itseäni mielyttää niin turha siinä kenenkään on tulla mitään sanomaan. Minun kamanihan ne ovat, eikä kenenkään muun. Se vaan tuossa mietityttää, että jos ei mielytäkkään niin mihinkäs tuollaisen saa kaupaksi. Olisi kiva päästä testailemaan etukäteen, eikä taidan keneltäkään tutulta tuollaista löytyä. Ei nämä riitä mihinkään, käydään vielä lisää. |
käsi 10.09.2007 01:14:30 | |
---|
Heh, lähinä vitsillä tuon logohomman heitin :) Minä olen sitä mieltä, että jos itseäni mielyttää niin turha siinä kenenkään on tulla mitään sanomaan. Minun kamanihan ne ovat, eikä kenenkään muun. Se vaan tuossa mietityttää, että jos ei mielytäkkään niin mihinkäs tuollaisen saa kaupaksi. Olisi kiva päästä testailemaan etukäteen, eikä taidan keneltäkään tutulta tuollaista löytyä. Puuosat takkaan jos palaa ja elementit voipi myydä eteenpäin:) Jos siis tuohon pettyypi. Tai kai siitä saa muutakin myyntiin kelpaavaa irti. Harva vaan ostaa hb:n kamoja käytettynä koska uutenakin ovat halpoja Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla. |
stratocaster 14.09.2007 12:08:35 (muokattu 14.09.2007 14:11:20) | |
---|
Vui että, tekis mieli ostaa 212 Framuksen 212 rinnalle. Vois lähteä Orangesta mökää silleen, että riittäis kun kaverilla tosiaan on 150 w putkinuppi + 412 bassovahvistimena. Oisha se siistiä! "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Disposal 07.10.2007 02:24:19 | |
---|
Onkos kukaan koittanu repiä tuota etukangasta kehveliin ja vaihtaa uuteen? Alppu tästä kyseli jo aikaisemmin, mutta koitetaan nyt uudestaan... |
Pluto 13.10.2007 21:56:34 | |
---|
Hiiop. Kokemuksia HB:n 2x12 -kaapista? Vintagemallista siis? Dillon, you son of a bitch! |
Disposal 14.10.2007 05:47:56 | |
---|
Hiiop. Kokemuksia HB:n 2x12 -kaapista? Vintagemallista siis? Aivan siis, niimpä! unohtui noi speksit kokonaan, sorppa (melkonen puute) Mutta tosiaan, tuota "lippulaivamallia" tarkoitkin eli siis G412A Vintage. Olisin pitänyt pistää jo hyvinkin tuohon edelliseen viestiin. Onkos noi muuten miten samanlaisia, harrikka kaapit keskenään? Eroaako ne paljon? Esimerkiksi juuri huotohn G421A Vintageen verrattuna? |
Disposal 14.10.2007 14:28:22 | |
---|
Joo, luen seuraavalla kerralla selvinpäin tätä threadia sitten, anteeksi olematon viesti! |
*Bandiitti* 05.12.2007 21:20:24 | |
---|
Noniin, nyt on testailtu kaappeja, kiitos samic. www.ruoste.com/guitars/kaappitesti V30-HB ja Marshall Jubilee Greenback äänitetty kimpassa ja HB-"hinnat-alkaen" G12T-75:n kanssa. Vahvistimena Hiwatt DR103, Ibanezin tubeking noissa säröpätkissä, kitarana Gibson LP Studio. Harmi ettei ollu mahdollistuutta äänittää kaikista neljästä smaan aikaan mutta tuosta saapi vähän esimakua. -alppu mikä nuppi sulla on? |
nikovirtala 05.12.2007 21:58:03 (muokattu 05.12.2007 21:58:47) | |
---|
mikä nuppi sulla on? hmm.. Vahvistimena Hiwatt DR103 Viestien lukeminen loppuun asti on sallittua, jopa suotavaa. What is life? - A bad trip. |
ilopertti 05.12.2007 23:07:47 | |
---|
mikä nuppi sulla on? Toimii myös Fame T120H:n kanssa hyvin. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
*Bandiitti* 08.12.2007 19:03:59 | |
---|
onko totta että noista kaapeista ei heti irtoa hyvää saundia vaan niitä pitää luukuttaa täysillä että ne kartiot hioontuu ja sitten vasta niistä tulee hyvä saundi? nyt on siis kysymys ihan mistä 4x12 kaapista hyvänsä |
duc 08.12.2007 19:21:54 | |
---|
onko totta että noista kaapeista ei heti irtoa hyvää saundia vaan niitä pitää luukuttaa täysillä että ne kartiot hioontuu ja sitten vasta niistä tulee hyvä saundi? nyt on siis kysymys ihan mistä 4x12 kaapista hyvänsä Ei nyt täysillä, mutta jonkin aikaa kun soittaa sisään niin soundi paranee kyllä. Normaali soittovoluumi riittänee. |
*Bandiitti* 08.12.2007 19:32:17 | |
---|
Ei nyt täysillä, mutta jonkin aikaa kun soittaa sisään niin soundi paranee kyllä. Normaali soittovoluumi riittänee. kiitos vastauksesta. |
WinterMad 08.12.2007 20:23:25 | |
---|
Kuinka monta tuntia suunnilleen on tämä sisäänsoittoaika? Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |