munkero 06.01.2009 18:13:46 | |
---|
Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
Shagrion 06.01.2009 21:09:23 | |
---|
blaablaa, Slash, blaablaa Les Paulilla, ja vaikka blaablaa. Varmaanki provo, mutta minusta slash on soittelee/soitteli melko paljon myös bc rich:llä? ei siinä jatkakaa kahnausta.. Homer Simpson -"How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?" |
taskumatti 06.01.2009 21:49:37 | |
---|
Eihän tuossa rr5 ole edes floikkaa, mutta muuten ihan kivan näkönen. =) Pakko kysyä.. Mitä ihmettä sä sillä floikalla teet? Mä ainakin valitsisin kiinteätallaisen kitaran.. Floikas säädöt mukavan monimutkaiset, soittomukavuus lähentelee nollaa ja ku kieli katkee keikal. Niin se keikka olikin sitten siinä. Hello musician. I want to play a game. |
munkero 06.01.2009 22:05:45 (muokattu 06.01.2009 22:06:42) | |
---|
Floikas säädöt mukavan monimutkaiset, soittomukavuus lähentelee täydellisyyttä ja ku kieli katkee keikal. Niin sitten varakitara telineestä ja homma jatkuu! Elämästä saa juuri niin vaikeaa kuin haluaa. ;) Ei floikka ole juurikaan muita tallaratkaisuja vaikeampi... Eihän sillä ole juuri mitään eroa (säätämisen kannalta) perinteisen tremolotallan kanssa. Ja perinteiseen hardtailiin verrattuna vain yksi säätötoimenpide lisää: jousien kireys. Tuottaahan se varmasti alkuun monille päänvaivaa, mutta kyllä sen oppii. Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
taskumatti 06.01.2009 22:58:39 | |
---|
Joo no ei se säätö olekkaan siinä painava sana miksi se floikka on turha.. mutta mitäs sitte ku varakitarasta katkkee kieli? :) Itse olen näitä "laatufloikkia" kokeillut, enkä ole innostunut niistä senvertaa, että mihinkään kitaroistani semmoista alkaisin tunkemaan. Päinvastoin. Jos ostan floikallisen kitaran, vaihdan tallan johonkin toiseen tremolosysteemiin tai kiinteäksi samantien. Hello musician. I want to play a game. |
morgga 07.01.2009 10:52:54 | |
---|
mutta mitäs sitte ku varakitarasta katkkee kieli? :) Kolmas varakeppi käteen. Eiku joo, silloinkun vielä kiinteätallasella soitin, niin katkoin kieliä aivan jumalattoman määrän, nimenomaan paksuimpia E kieliä, kyllä siinä vaiheessa soitto lähenteli nollaa kun piti jytäkkää komppia heittää ainoana kitaristina, varakitara äkkiä kätöseen ja homma jatkuu. Itse aiheesee, testaa deanit, ite tykkäilen paljon. BASOJYTÄM |
Waurio_ 07.01.2009 18:28:14 (muokattu 07.01.2009 18:35:44) | |
---|
Pakko kysyä.. Mitä ihmettä sä sillä floikalla teet? Mitä floikalla yleensä tehdään? Mä ainakin valitsisin kiinteätallaisen kitaran.. Niin? _Sä_ valitsisit, mutta ei välttämättä joku toinen. Se, että sä valitsisit kiinteätallaisen ei paljoa paina jos joku tykkää floikallisista kitaroista. Floikas säädöt mukavan monimutkaiset, soittomukavuus lähentelee nollaa ja ku kieli katkee keikal. Niin se keikka olikin sitten siinä. Yleensä floikallisen mukana tosiaan kannattanee tästä syystä pitää messissä varakitaraa. Ja soittomukavuus lähentelee nollaa? Nyt tulee puudelin suusta bulldogin paskaa. Nämä on edelleen makuasioita. Itsehän diggailen sekä floikallisista että kiinteätallaisista. Näistä sitten valitaan käyttötarkoituksen mukaan, nääs. Edit: Typoa pukkaa.. |
metallicapuppets 10.01.2009 10:17:51 | |
---|
Niin niin, mutta onko se Jaskan RR24 Yellow hyvä kitara? Onko mitään kokemuksia? |
morgga 10.01.2009 10:25:34 | |
---|
Niin niin, mutta onko se Jaskan RR24 Yellow hyvä kitara? Onko mitään kokemuksia? Tee reissu helsingin maailmaan ja mene kokeilemaan. Siellä löytyy x määrää erivärisiä. Parikertaa tullu kokeiltua sellasta, ihan jees fiilis jäi, mutta käytän rahani mielummin deaneihin. Ostatko kitaran sillä perusteella että ihmiset m.netissä sanoo että se on hyvä? BASOJYTÄM |
metallicapuppets 10.01.2009 10:36:25 | |
---|
Tee reissu helsingin maailmaan ja mene kokeilemaan. Siellä löytyy x määrää erivärisiä. Parikertaa tullu kokeiltua sellasta, ihan jees fiilis jäi, mutta käytän rahani mielummin deaneihin. Ostatko kitaran sillä perusteella että ihmiset m.netissä sanoo että se on hyvä? En. Asun turussa, joten olisiko siellä jotain tuollaista paikkaa jossa voisi noita kokeilla? Onko siinä muuten original vai licenced floyd rose? |
morgga 10.01.2009 11:35:43 | |
---|
En. Asun turussa, joten olisiko siellä jotain tuollaista paikkaa jossa voisi noita kokeilla? Onko siinä muuten original vai licenced floyd rose? Käy kysymässä musakaupoista oisko mahollista tilata sitä sinne testattavaks yms, tee jotain itse asian eteen niin saatat löytääkkin sellaisen. Siitä floikasta on erittäin monesti jauhettu täällä, Ping floikka siinä taitaa olla. BASOJYTÄM |
JohnnyLee 10.01.2009 12:07:33 (muokattu 10.01.2009 12:10:27) | |
---|
Käy kysymässä musakaupoista oisko mahollista tilata sitä sinne testattavaks yms, tee jotain itse asian eteen niin saatat löytääkkin sellaisen. Siitä floikasta on erittäin monesti jauhettu täällä, Ping floikka siinä taitaa olla. Joo, jauhettu on, mut ei vissin tarpeeksi...? Se EI ole Ping. Se on FRT-O2000, ei "Original" mut Floyd Rose kuitenkin. Eikä se myöskään ole lisenssitalla. Ei niin hyvä kun Original, mut ihan jees kuitenkin... Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |
metallicapuppets 10.01.2009 19:13:42 | |
---|
|
_wellu_ 10.01.2009 20:04:04 (muokattu 10.01.2009 20:22:18) | |
---|
BC Rich NJ Deluxe mallit. Aika käypiä keppejä hintaluokassaan. http://www.thomann.de/fi/bc_rich_nj_jrv_deluxe.htm - neck through - emg 81/85 - orkkis floikka - eebenlauta - helmiäisbindaukset(joku diggaa joku ei) Oman tilasin viime elokuussa ja näpeissä pitäisi olla kuukauden päästä helmikuussa. Eli BC Richillä tosin hieman vaikeuksia toimittaa näitä keppejä maahantuojille. www.the-wake.net |
Traditional 10.01.2009 20:36:22 | |
---|
Kirjoitustesi sävystä päätellen, sun ois parasta myydä kitarat pois ja aloittaa kazzoo-pillin soittaminen... -Sepisti |
metallicapuppets 10.01.2009 20:54:10 | |
---|
Jacksonin sivujen mukaan taas ei. Onhan se tavallaan Floyd rose orginal, vaan ei orginal floyd rose. Eikös tämä japanilainen jaska rr24 tule original floyd rosella? |
JOPPA 10.01.2009 21:07:19 | |
---|
Osta jostain jonkun näkönen Kramer. Ne on hyviä keppejä jos on vaan kunnossa Hyvien kitaristejen ei tarvitse harjoitella. Se on taidottomien hommaa. |
taskumatti 10.01.2009 21:08:36 | |
---|
Nyt tulee puudelin suusta bulldogin paskaa Hä?? kenen persettä mä oon käyny nuolemas? Elikkäs. Sanoinpahan vain faktoja kaverille, joka janoaa lisää tietoa :) (okei ehkä toi käyttömukavuus nollaa....) oli vähän omaa mielipidettä mukaan :P mutta hei! no vorries, ei ressii.. Voisin viel kommentoida noita flying-v mallin huonoja puolia, ja kuinka käyttömukavuus siinäkin lähentelee nollaa... krrhhmm.. joo.. mutta sittenpähän tulee pellet valittaamaa.. "Flying v on paras kitara!! Aleksi Laihoki soittaa sllasel!!" Hyvät lauantain jatkot vain kaikille floikkien ystäville! Itse menen tekemään jotain hyödyllisempää, kun kinastella onko floikka hyvä vaiko ei. Hello musician. I want to play a game. |
munkero 10.01.2009 21:50:15 | |
---|
Eikös tämä japanilainen jaska rr24 tule original floyd rosella? Kyllä ja ei. Talla on jossain Aasiassa (Kiinassa muistaakseni) valmistettu OFR lisenssillä... Se ei huhujen mukaan vastaa täysin Saksassa valmistettua OFR:ää. Tuohon en itse ota kantaa sillä en ole kokellut. MUTTA täytyy muistuttaa että samalla rahalla saa ihan oikeitakin Jacksoneita. 90-luvun alun Professional sarjan kepit varmasti pieksee tuon rr24 miten päin vain. Ja hyvällä tuurilla löydät vastaavalla summalla vanhemman Amerikassa valmistetun Jacksonin... Ja loppuun kysymys, mikä tekee kitarastasi erikoisen jos kuka tahansa laihoteini voi hakea vastaavan kaupasta iskän rahoilla? Mieti tuota, tarkkaan. Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
JohnnyLee 10.01.2009 22:29:14 | |
---|
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |