Ben_D 13.09.2004 00:36:53 | |
---|
Mitä Testamenttiin tulee niin se on kyllä yhtä koukkua ja tekniikkaa alusta loppuun. Minulla menee ainakin sormi suuhun kun yrittää perässä soittaa. Tosin, ehkä en vaan osaa. Taas mennään offtopicia niin, että tyrät rytkyy, mutta Vasara puhuu asiaa. Olen itsekkin hangannut Testamentin vanhoja kipaleita harjoitusmielessä lukemattomia tunteja ennenkun ovat alkaneet kulkemaan. Ne jotka Testamentin tuotantoa ja biisejä/biisirakenteita tuntevat, tietävät, että kysymys ei ole mistään maailman helpoimmasta pikametallista. Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä. |
Ben_D 13.09.2004 13:56:30 (muokattu 13.09.2004 13:56:44) | |
---|
No niin se Musamaailma. Soittelin ja kyselin ENGL Powerball nuppia, hinta 1700 ja jotain. Sanoin, että mikäs hinta tää nyt on kun THomannilla ja Tampereella on 1500€. Kysyin pystyykö pudottaan, mutta vitut. Äijä änkytti, että ton halvemmalla ei voi myydä. Se siitä Musamaailmasta. Ostetaan sieltä, mistä halvemmalla saa. Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä. |
Super-Jari 13.09.2004 14:05:22 | |
---|
No niin se Musamaailma. Soittelin ja kyselin ENGL Powerball nuppia, hinta 1700 ja jotain. Sanoin, että mikäs hinta tää nyt on kun THomannilla ja Tampereella on 1500?. Kysyin pystyykö pudottaan, mutta vitut. Äijä änkytti, että ton halvemmalla ei voi myydä. Se siitä Musamaailmasta. Ostetaan sieltä, mistä halvemmalla saa. Tampereen soitinkeskus ja Oulun soitin ja tarvike. Niistä kun kyselet ENGLiä niin irtoaa oikealla hinnalla. Musamaailman tarjoukset on melkein yhtähyviä kuin R-kioskien "osta kaksi, maksa kolme" Eihän virtuaalielämää voi korrekuloida in real life? -turbo |
vaaniva heinäpaali 13.09.2004 15:13:02 (muokattu 14.09.2004 16:18:42) | |
---|
Lyhyesti: Ylivieskassa paikallinen musiikkikauppias tilasi minulle heinäkuun puolessa välissä musamaailmasta ESP Ltd Deluxe -sarjan mh1000 mallin kitaran viininpunaisena. Tiedättekö mitä. EI OO VIELÄKÄÄN TULLUT!!!!!!!!!!! Mitähän vittua tämä tarkottaa...kai mää oon jossain saatanan piilokamerasa... Meshuggahin rumpali lyö virveliin ku se kerkiää... |
Hohhoijaa 13.09.2004 15:15:19 | |
---|
Lyhyesti: Ylivieskassa paikallinen musiikkikauppias tilasi minulle musamaailmasta ESP Ltd Deluxe -sarjan mh1000 mallin kitaran viininpunaisena. Tiedättekö mitä. EI OO VIELÄKÄÄN TULLUT!!!!!!!!!!! Mitähän vittua tämä tarkottaa...kai mää oon jossain saatanan piilokamerasa... Smile! "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!" |
alphamale 13.09.2004 15:24:51 | |
---|
Lyhyesti: Ylivieskassa paikallinen musiikkikauppias tilasi minulle musamaailmasta ESP Ltd Deluxe -sarjan mh1000 mallin kitaran viininpunaisena. Tiedättekö mitä. EI OO VIELÄKÄÄN TULLUT!!!!!!!!!!! Mitähän vittua tämä tarkottaa...kai mää oon jossain saatanan piilokamerasa... Öööö koskahan se sen tilasi? |
januszian 13.09.2004 23:56:22 | |
---|
Joo, mä sitten sen ENGLin tilasin Tampereelta loppu peleissä ja tuli kahdessa työpäivässä perille ja noudin ja toimi niin perkuleesti! Ja hintaan 1530 plus rahti. No, sainpa mä kerran tältä itse pirulta, Iffeltä tarjouksen powerballista 1557 jolloin olisi ollut 10 kalliimpi kuin thomannilta mutta sillon oli sillon... Soittivat muuten joku aika sitten että "nyt olisi Powerballia sitten täällä." "vastasin vaan että keikka meni jo 3 viikkoa sitten..." "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles. |
MareZ 14.09.2004 11:33:54 | |
---|
Lyhyesti: Ylivieskassa paikallinen musiikkikauppias tilasi minulle musamaailmasta ESP Ltd Deluxe -sarjan mh1000 mallin kitaran viininpunaisena. Tiedättekö mitä. EI OO VIELÄKÄÄN TULLUT!!!!!!!!!!! Mitähän vittua tämä tarkottaa...kai mää oon jossain saatanan piilokamerasa... Tohon ei oo Musamaailma syyllinen,koska ESP kitara toimitukset on venyneet helv... pitkään syynä jonkun komponentin toimitus vaikeus. Mutta iloisia uutisia nyt ESP:it ovat jo Suomen kamaralla joten eiköhän se ilmesty piakkoin sinne päin kun saavat vain säädettyä skitan. Mustana siellä kyllä olisi ollut liikkeessä toi malli. eikun...perk.. |
Super-Jari 14.09.2004 11:58:50 | |
---|
Tohon ei oo Musamaailma syyllinen,koska ESP kitara toimitukset on venyneet helv... pitkään syynä jonkun komponentin toimitus vaikeus. Mutta iloisia uutisia nyt ESP:it ovat jo Suomen kamaralla joten eiköhän se ilmesty piakkoin sinne päin kun saavat vain säädettyä skitan. Mustana siellä kyllä olisi ollut liikkeessä toi malli. Ovat varmaan sanoneet kuitenkin tilausta tehdessä että pari päivää niin on perillä. Noin tykkäävät toimia. Tilaus otetaan vastaan ja luvataan parin päivän päästä perille sitten kun viikonpäästä soitat ja kysyt että mikä kestää niin kerrotaan että eipäs ollutkaan paikalla yhtään. Paskaa toimintaa. Ostetaan Bossin HM-2 pedaali |
skebajaba 14.09.2004 13:25:13 | |
---|
ite oon kysellyt tuon ec-1000 perään jotta koska tulisi liikkeeseen, sanoivat että ei voi varmaksi sanoa mitään, mutta odottavat että tulisi kuukauden sisällä. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
rosberg 14.09.2004 13:25:22 | |
---|
no soittokaupat ne vaikeita on, mutta mahdollisuuksien mukaan kannattaa aina käydä kaupassakin tavara tarkistamassa ja sitten vasta ostaa. giffe ja iffe on kivoja ja hyviä myyjiä. mulla ei ole ollut mitään ongelmia ikinä siellä ja kaikkee kamaa oon sieltä ostanut. keep on truckin! |
Kossu 14.09.2004 13:44:44 | |
---|
Jännä juttu että suurin valituksen aihe Musamaailmaan kohtaan ovat tavaran pitkät toimitusajat. No sehän ei itseasiassa ole yleensä kaupan tai edes maahantuojan vika vaan johtuu normaalisti valmistajan tilauskannasta. Uskokaa tai älkää myyjän intresseissä ei ole olla toimittamatta tilattua tavaraa, vaan just täsmälleen päinvastoin vai luuleeko joku että ne piruuttaan pihtaa myytyä kamaa hyllyn alla ettei vain tulisi rahaa kassaan. Vai onko vika siinä että Musamaailman jätkillä tuntuu olevan hyvä vainu sen suhteen mitä kannattaa myydä ja edustaa - kun tavara tekee kauppansa niin tehtaan toimitusajat venyvät. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Futurebre 14.09.2004 14:09:54 | |
---|
Edelleen, toimitusajoista ei ole kokemusta. Paskasta palvelusta vaan. Ostanut kumminkin sitä sun tätä sieltä. INTO THE PIT! |
G-mies 14.09.2004 14:10:10 | |
---|
Uskokaa tai älkää myyjän intresseissä ei ole olla toimittamatta tilattua tavaraa, vaan just täsmälleen päinvastoin Ehdottomasti näin mutta käsittääkseni tämä ketju sisältää lähinnä valitusta siitä että ovat kyseisessä liikkeessä luvanneet että tavaraa tulee hyllyyn Real Soon Now(tm) vaikka ilmeisesti toimituspäivästä ei ole ollut sen tarkempaa tietoa? "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
Kossu 14.09.2004 14:16:37 | |
---|
Ehdottomasti näin mutta käsittääkseni tämä ketju sisältää lähinnä valitusta siitä että ovat kyseisessä liikkeessä luvanneet että tavaraa tulee hyllyyn Real Soon Now(tm) vaikka ilmeisesti toimituspäivästä ei ole ollut sen tarkempaa tietoa? Se kuuluu valitettavasti teknisen tukkukaupan helmasyntien joukkoon ja siitä pitäisi oikeasti tuomita julkiseen raipparangaistukseen. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
Heavymies 14.09.2004 14:33:21 (muokattu 14.09.2004 14:33:43) | |
---|
Onkohan Musamaailman poppoo lukenut tämän keskustelun? Jos ei niin mitäköhän mahtaisivat ajatella jos lukisivat. Saattais tulla jopa parannusta liikkeen toimintaan... Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa.
MULLA ON UUS VAHVARI! |
Locrian 14.09.2004 15:09:39 | |
---|
Onkohan Musamaailman poppoo lukenut tämän keskustelun? Jos ei niin mitäköhän mahtaisivat ajatella jos lukisivat. Saattais tulla jopa parannusta liikkeen toimintaan... Jotenkin mä oletan että ovat... -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
Eemil 14.09.2004 15:23:52 | |
---|
Onkohan Musamaailman poppoo lukenut tämän keskustelun? Ei välttämättä, mutta olen varma että ainakin korviinsa kantautuu toveriensa suusta joita täällä satavarmasti käy. Antakaa alennusta turjakkeet! Olette Helsingin ainoa liike jossa ei alennusta heru. Kuuletteko? :) Sitä paitsi ESP kitaroiden hintapyynnöt ovat suorastaan v*tun naurettavia. |
Ben_D 14.09.2004 18:12:52 | |
---|
Ei välttämättä, mutta olen varma että ainakin korviinsa kantautuu toveriensa suusta joita täällä satavarmasti käy. Antakaa alennusta turjakkeet! Olette Helsingin ainoa liike jossa ei alennusta heru. Kuuletteko? :) Sitä paitsi ESP kitaroiden hintapyynnöt ovat suorastaan v*tun naurettavia. Samoin kun ENGL nuppien, tai ainakin Powerballin. Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä. |
Jucciz 14.09.2004 18:18:22 (muokattu 14.09.2004 18:18:40) | |
---|
Sitä paitsi ESP kitaroiden hintapyynnöt ovat suorastaan v*tun naurettavia. Millainen kitara, sellainen hintapyyntö. ;) Ymmärtäkää nyt edes kerran huumoria. Myös sinä, Ben_D. Ollaanx kavereita? Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |