Aihe: Mistä kannattaa ostaa kitara (Hki) ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Hohhoijaa
02.07.2006 17:26:09 (muokattu 21.07.2006 20:10:27)
Soitin Huttuseen olen aina voinut luottaa. Aina suorastaan loistavaa palvelua ja todella mukavaa asiakkaan kohtelua.

Edit: F-musiikista en ole koskaan saanut minkäännäköistä palvelua.
Artist
06.07.2006 19:12:44
Aron Soittimessa en ole juurikaan käynyt nyt uusien omistajien aikana, joten jouduin vaihtamaan Kitarapajaan. Onnekseni huomasin, että Kitarapajassa saa myös erittäin hyvää palvelua. Myös Fasun palvelu oli yllättävän hyvää kun kävi, mutta ne kaupassa huvikseen tiluttavat teinihevarit vähän häiritsivät...
"You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will."
K.Hill
07.07.2006 08:14:37
Levytukusta saa japsifendereitä, tietääkseni ainoa Helsingissä.

Ja jos se oli huonoa palvelua mitä sain, niin mitähän ihmettä niissä "paremman palvelun liikkeissä" tarjotaan... konjakkikahvit, kuubalainen sikari ja sxxxxxotto kaupanpäälle?

Soundstore Kalliossa myy japsifendereitä, netissä ainakin kova valikoima.
DigiBoxi
21.07.2006 12:03:11
musamaailma
Chips
26.07.2006 16:06:59
Löytyyköhän Rodokselta kitaroita?
kauhu-köös
04.08.2006 12:03:11
Hämeenlinna tv-sävel suosittelen, vain tunnin matka pääkaupunki seudulta, hyvä palvelu, vehkeet kunnossa ja kohtuu hinnat, itse ainakin tykännyt:) DLX ei mitään pahaa sanottavaa muuta kuin ne gibsonit hyllyssä oli aika kauheassa kunnossa... Huttusesta sen verran että itse pidän kauppaa lähinnä huijari-huttusena, esim yksi tuttavani osti itselleen aloitus kitaraksi käytetyn epi custom lp jossa kuuluisi olla luu satula, mutta tähän oli vaihdettu muovinen:D no alle 2kk se sillä soitteli ja sitten kieltenvaihdon yhteydessä sillä oli satula lentänyt lattialle:D ja oli joutunut maksamaan kokonaan omasta pussista, koska ei tälläistä ole meillä tapahtunut:D
Paskallakin on tekijänsä:D
kauhu-köös
04.08.2006 12:08:04
musamaailmassa olen nyt viime aikoina saanut ihan mukavaa palvelua, ennen se oli kyllä lähinnä hanurista ja f-musiikissa on kaikkein mielenkiintoisinta:D kun käveee piano-osaston läpi, myyjä mulkkaa tiskiltä että etkai vaan perhana poika koske mihinkään:D ja kitara osastolla kaverini soitti jammun vasuri ns lp tyyppistä vehjettä ja sitten myyjä siihen hetken päästä että viittitkö pistää pois on niin kauheen kuulosta, kaveri ostamassa "ehkä" uutta skebaa:D yksi oli myös tämä kun kitarastyrkarini oli korjattavana ja sieltä soitettiin sitten että se on nyt valmis:D faija lähti seuraavana päivänä hakemaan ja häntä kierrätettiin 4 eri tiskillä kunnes hänelle joku myyjä lähti sitten katselemaan sitä styrkkaria alakerrasta ja sitten myyjä tulee ja sanoo: joo tota sori mä en pääse sinne nyt ku siellä ei enää oo se korjaaja paikalla ja niin:D
kauhu-köös
04.08.2006 12:09:54
on tämä suomen musiikkikauppa zydeemit lähinnä aivan hanurista:D ja kun tilasin sitten bassoni thomannilta:D sanottiin että on hyllyssä ja ei sitten ollutkaan, meni vain yli puolivuotta sen saamiseen sitten:D no siihen olen kyllä muuten ollut tyytyväinen:D
niko2002
05.09.2006 17:34:58
Mukava huomata että kolmannelle linjalle on tullu uus liike....tai en tiedä kuinka uusi se on.....kuulin liikkeestä vasta täällä vaikka asun siinä vieressä :D näin sitä tulee koti kulmia tutkittuu :-/

Itse olen pitänyt levytukun boikotissa parivuotta kun sain sieltä kerran niin törkeetä palvelua ostaessani kitaraa, vaikka olen kyseisestä liikkeestä ostanut kolme kitaraa ja muuta vermettä....nyt aattelin mennä tutkaileen onko palvelussa tapahtunut muutosta :D Musamaailmasta oon aina saanu asiallista palvelua....fasu on parantanut huomattavasti.....hyvä että eivät potkineet ulos aikasemmin mut nyt kun olen siellä käynyt niin on ollu eri rentoa palvelua....kiitokset siitä :D

mut joop....asiaan. Ibanez on taas....:D hakusessa ja mielelläni menisin niitä kokeilemaan muualle kun levytukkuun koska siellä ei montaa minuuttii tartte kitaraa kädessä pidellä niin tulevat jotain siihen mulkoileen :( Mihin kannattaa mennä kokeileen???

huh...kyllä tää valittaminen on joskus niin rentouttavaa :D:D:D:D
niko2002
06.09.2006 10:49:03
Olisko sitä uutta karttaa kenelläkään tarjota??? en saanu noita vanhoja auki :(
Chips
07.09.2006 10:32:35 (muokattu 07.09.2006 10:33:30)
No Rhodoksella tuli käytyä ja 2 kauppaa löytyi.

Pavlakis Music House http://www.pavlakis.com.gr/index.php

+ Suurempi valikoima kun mitä odotin
+ Hintalaput (kyllä :D)
+ Soittimia aloittelijasta ammattilaiseen.

- Melko pieni tila.
- Myyjät katselivat hieman epävarmoina, etten vaan hajota mitään.
- Paikan sijainti. Jos lomailee Rhodoksen kaupungissa, kannattaa mennä taksilla. Tosin tuollahan se on melko halpaa.

Toinen jonka nimeä en muista.

+ Enemmän klassisia kitaroita kuin edellisessä

- Hyvin vähän sähkökitaroita
- Ei hintalappuja. Jouduin myyjiltä kysymään hintoja
- Vanha patu vei kitaran kädestä kun testasin. "No scratches, must be very careful!"
- Toinen myyjä seurasi kuin hai laivaa
- Aloittelijoille. Kallein klassinen taisi olla 400€.
- Sijainti. Melkein vaikeampi löytää kuin Pavlakis

Jep joo. Olihan ne. En ostanut mitään rahatilanteen takia (150€ käytettävänä), ja kuljetus olisi tuottanut tuskaa sillä minulla oli jo oma akustinen matkassa. Ne ketkä ovat Hämeenlinnassa käyneet TV-Sävelessä ja Fazerilla, noita kauppoja voi hyvin verrata keskenään. Pavlakis = TV Sävel, se toinen = F-musiikki.
Wahi
10.09.2006 20:05:35
Oli muuten :D tosi :D kivaa :D luettavaa kauhu-köös :D, kun käytät :D sitä hymiötä kokoajan :D
Shine on You crazy Diamond.
niko2002
11.09.2006 12:06:04
Oli muuten :D tosi :D kivaa :D luettavaa kauhu-köös :D, kun käytät :D sitä hymiötä kokoajan :D

Mikään pakko ei ole lukea jos ei miellytä ;)
Fin_Rocker
04.10.2006 16:18:21
Mistä kannattaa ostaa fender? onko f-musicissa ihan huonopalvelu
cruel_destiny
04.10.2006 16:23:48
Mistä kannattaa ostaa fender? onko f-musicissa ihan huonopalvelu

soundstore parempi ois...
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Fin_Rocker
04.10.2006 17:43:34
soundstore parempi ois...

myyvätkö he paikanpäällä muitakin kuin japanialaisia, olen mehikaanin hommaamassa ja nuo mallit eli std, classic ja haihwei sarjalaiset pitäisi käydäläpi.
Fin_Rocker
05.10.2006 19:04:15
f-musiikki oli vitun paskapaikka, ei ollu valikoimaakaan oikein (muka monta fenkkua). myyjä oli just sellanen 'meinaaksä ostaa jotain' tyyppi. mexicon stankku stratosta 575 jossa kaulan lakkapnita takaa puhkikulunut ja pehmeälaukku :-)
Chips
05.10.2006 19:46:20
Mistä löytyisi suuri valikoima akustisia?
Turder
05.10.2006 21:05:55
Mistä löytyisi suuri valikoima akustisia?

Laatua: Kitarapaja
Määrää: F-Musiikki
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone.
TheLemon
12.10.2006 18:31:16
Kävin tässä ostaa sliden ja kieliä yms pikkuroinaa Aron soittimesta, ja juttelin sen yhen niistä omistajista kanssa siinä kassalla. Se kerto että sinne tehää remontti tässä kkden sisällä, ja takaosa laajenee hieman ja kitarat siirtyy sinne ni niitä on parempi siellä testailla, ja takaosan tarvikkeet ja kassa siirtyy taas liikkeen etuosaan.
"Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)