Aihe: Fender Stratocaster
1 2 3 4 5 6 7 8
Jii
17.10.2021 19:49:55
Omasta '54 reissuesta en luovu koskaan. Todella hyvä kitara, jos stratoista pitää. Minähän pidän.
And I can't help but love the stench of loss...
Stone
20.10.2021 09:08:18 (muokattu 20.10.2021 09:09:16)

Metalkallo: Noin se oli tuossa squierissa mulla. Nykyään mulla on squierin vaahtera 70's kaula (varmaan 70's vibe) kiinni fenkun rungossa ja en siinäkään pidä kieliä noissa string tree pidikkeissä. En tiedä sitten aiheuttaako jotain kun ei pidä, mutta mulle toiminut hyvin.

Juttelin paikallisen pitkän linjan kitarasepän kanssa eilen aiheesta, niin hän ei kuulemma koskaan laita 'string tree' pidikettä kitaroihinsa ja välttää laittamasta sitä muutenkin, ellei asiakas itse sitä välttämättä halua.
Parempi sointi perusteena.

Jättänen itsekin sen pois, kun uusi kaula tulee stratooni.
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards
Metalkallo
20.10.2021 11:22:51
Stone: Juttelin paikallisen pitkän linjan kitarasepän kanssa eilen aiheesta, niin hän ei kuulemma koskaan laita 'string tree' pidikettä kitaroihinsa ja välttää laittamasta sitä muutenkin, ellei asiakas itse sitä välttämättä halua.
Parempi sointi perusteena.

Jättänen itsekin sen pois, kun uusi kaula tulee stratooni.

No enpä sitten näköjään omia kuullut ja luullut :)

Minunkin mielestä soi paremmin ilman. Syy miksi alunperin otin kielet pois pidikkeistä oli, että vire pysyi paremmin ilman niitä. Sitten huomasin myös positiiviset vaikutukset soundissa että tuntumassakin.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)