Muovinen 02.12.2013 21:12:51 | |
---|
Just katoin että nyt siellä ois tohtorille muutama hyvä essiehdokas torilla, mutta homma olikin jo hoidossa! |
johanssen 03.12.2013 12:51:06 | |
---|
kekkuliheikki: Ei vaan tuohon minun myymaan kunnon japsitokaihin. Meilla on salainen diili sovittuna. ;) Juu juu, että noin. Ihan perkuleen komialta näyttää tuokin essi. Onnea vaan tohtorille. Kyllä tolla rokit lähtee. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Laulava Kylätohtori 03.12.2013 13:07:16 | |
---|
johanssen: Juu juu, että noin. Ihan perkuleen komialta näyttää tuokin essi. Onnea vaan tohtorille. Kyllä tolla rokit lähtee. Katsotaan nyt ensin saako rahat kasaan ennen kuin joku muu ostaa essin pois. Hyvin on kyllä kauppa käynyt. Tänään olin kuin joulupukki, kun vein noita paketteja postiin. Mad Professorin fuzzin myynti voi vielä harmittaa jossain kohtaa, mutta on se toisaalta vapauttava tunne myydä noita pedaaleja pois. Vaikka tuo essi ehtisi menemään jollain toiselle, niin silti on hyvä välillä myydä ylimääräisiä pois... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
jniska 03.12.2013 15:31:48 | |
---|
Laulava Kylätohtori: niin silti on hyvä välillä myydä ylimääräisiä pois... Sähän alat päästä AngieRainbowin tasolle kohta kamarumbassa. Malttia nyt. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
AngieRainbow 03.12.2013 17:55:10 | |
---|
jniska: Sähän alat päästä AngieRainbowin tasolle kohta kamarumbassa. Siihen on vielä matkaa. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
kekkuliheikki 03.12.2013 17:56:05 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Katsotaan nyt ensin saako rahat kasaan ennen kuin joku muu ostaa essin pois. Hyvin on kyllä kauppa käynyt. Tänään olin kuin joulupukki, kun vein noita paketteja postiin. Mad Professorin fuzzin myynti voi vielä harmittaa jossain kohtaa, mutta on se toisaalta vapauttava tunne myydä noita pedaaleja pois. Vaikka tuo essi ehtisi menemään jollain toiselle, niin silti on hyvä välillä myydä ylimääräisiä pois... Pidan sen sulle jemmassa kun kerran olet noin kovin haalimassa rahaa siihen. En allekirjoita. |
mopar 03.12.2013 18:26:12 | |
---|
kekkuliheikki: Pidan sen sulle jemmassa kun kerran olet noin kovin haalimassa rahaa siihen. Täällä on hieno meininki! :) Tästä plussaaaaaah http://muusikoiden.net/dyn/users/112469.jpg |
YarZoo 03.12.2013 19:28:35 (muokattu 03.12.2013 19:29:46) | |
---|
Tämä on ollut muutenkin ihmeen valoisa ja elämänmyönteinen ketju. Tässä on itsekin tarinan tuoksinassa meinannut ihan intaantua, mutta enhän nyt sitten kuitenkaan. Menisi vielä mörököllin maine piloille. Monesti kaipaa sitä alkuvoimaista intoa ja kuohuntaa minkä aikoinaan sai soittokamoista ja jopa naisista rintaansa julperoittamaan, sekä yöllä öögat mollollaan haaveksituttamaan. ja sauna lämpiämään... S.N.A.F.U |
mopar 03.12.2013 19:40:02 | |
---|
Tässä yltiöpäisen positiivisessa meiningissä on vaan se haittapuoli. että olen itekki alkanu kiinnostunumaan aiheesta ja ruvennu torilta vakoilemaan essejä. Prkl. http://muusikoiden.net/dyn/users/112469.jpg |
kekkuliheikki 03.12.2013 19:48:02 | |
---|
Kavin taas tanaan pyorahtamassa Brock'n Rollissa. Hiplasin Larry Carlton signaturea ja oli se kylla kova peli. 3300 euron hinta kuitenkin karkoitti. Tama on nyt se seuraava graalin malja. Suomesta tulee vanhoja veronpalautuksia jotka menevat pottiin. Pikkuhiljaa yritan kasvattaa varoja tuohon. Hyva puoli tassa kaupassa on, etta ottavat vaihdossa wanhoja. Mitaan jarkevaa syytahan tuon ostoon ei ole, koska on loistavia japsikopioita huoneessa. Sen sijaan Larry Carltonin vahvistin (Bludotone) alkaa aiheuttaa unettomia oita. Onneksi tuohon ei ole rahaa pitkaan aikaan. En allekirjoita. |
karkki 03.12.2013 21:33:55 | |
---|
Perhanan jätkät, saitte mun muutamaan otteeseen taltutetun Essi-kuumeen roihahtamaan uudestaan. Torilta jouduin lääkkeeksi ostamaan Ibanezin AS-103:n. Mutta en ole teille vihainen, niin hieno kitara se on. Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki |
Laulava Kylätohtori 03.12.2013 21:51:31 | |
---|
kekkuliheikki: Pidan sen sulle jemmassa kun kerran olet noin kovin haalimassa rahaa siihen. Plussaa myös! :) Hieno homma. 400 kasassa jo pedaaleita myymällä. Kauppa on käynyt niin hyvin, että tämä on selkeästi kohtalon osoitus siitä, että tämä kauppa on tehtävä. 300 vielä tuosta korean ihmeestä niin aletaan olemaan tonteilla. Ja vielä pieni "niisto" veronpalautuksista, niin se on siinä. Toisaalta tuo juuri ostamani Toksu nyt ei ollut pitkäikäinen vieras, mutta ilman tuota en varmaankaan olisi sijoittanut essiin näinkään paljon. Kyllä tämä korean essi on tuonut varmuutta hommaan. Essi on kuin se työkaveri, jota et koskaan ennen ole tavannut, mutta silti ajatukset liikkuvat samalla taajuudella ja työ sujuu kuin leikkiä vaan. Tellu sitten tuntuu olevan se työkaveri, jonka kanssa homman saa tehtyä, mutta muuten liikutaan eri taajuuksilla. Kovastin haluaisin telluista pitää, mutta en tiedä, miksi eivät ole vielä paikkaansa löytäneet. Erinäiset pienet asiat tuossa korealaisessa hiertävät, vaikka se toki hintaisekseen on loistokeppi. Tässä kohtaa hintaisekseen hyvä ei riitä, vaan pitää olla oikeasti hyvä, mitä tuo Japanin Vehjas oletettavasti on. Olipas muuten hyvä, että luin ensin tämän ketjun, enkä toria. Olisi sydän jättänyt pari lyöntiä väliin, kun olisin huomannut tuon varatuksi tietämättä, kenelle se on varattu... :) Plussaa tosiaan kekkuliheikille, tässä on taas mainio esimerkki Mnetin parhaasta puolesta. Kyllä tästä kaupoille päästään, jos ei mitään erikoisen ihmeellistä tapahdu... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
kekkuliheikki 03.12.2013 22:03:58 | |
---|
Taalla on kylla hoystetty essi-gasit sfaareihin. :) Asiameininkia kylla. Mulla pahenee vaan. Nyt alkaa 'sen oikean' sarosaundin metsastaminen essin kera. Puhtaat on Jazz Choruksen kanssa hanskassa. Lauta on tyhjennetty ja palapelia aletaan kasaamaan pohjalta TC Electronic Polytune, MXR Carbon Copy ja Big Box Rat 1984. Vaatii putkicombon siihen viereen, jota hoystetaan mausteilla. Sen se vaatii. Olen itseni kanssa neuvotellut ja konsensus vallitsee. En allekirjoita. |
johanssen 04.12.2013 01:39:13 | |
---|
kekkuliheikki: Nyt alkaa 'sen oikean' sarosaundin metsastaminen essin kera. Puhtaat on Jazz Choruksen kanssa hanskassa. Lauta on tyhjennetty ja palapelia aletaan kasaamaan pohjalta TC Electronic Polytune, MXR Carbon Copy ja Big Box Rat 1984. Vaatii putkicombon siihen viereen, jota hoystetaan mausteilla. Sen se vaatii. Olen itseni kanssa neuvotellut ja konsensus vallitsee. Siinähän sitä on sarkaa -tai sitten ei. Ite päädyn lopulta siihen, että kaikki säröttävät purkit pois essin ja dusty roadin väliltä ja antaa niiden puhua omaa, räyhäistä kieltään. Onnea metsästykseen. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
jniska 04.12.2013 10:32:23 | |
---|
kekkuli kun pyörii "piireissä", niin sieltä voisi mulle katsella Ibanezia, 70-80 luvun Iba-Essiä. Pienellä kopalla. Saat toki vaivan palkkaa. Tarkkoa hommoa, melekein ku lietteen ajo iliman perälautoa. |
kekkuliheikki 04.12.2013 10:39:41 | |
---|
jniska: kekkuli kun pyörii "piireissä", niin sieltä voisi mulle katsella Ibanezia, 70-80 luvun Iba-Essiä. Pienellä kopalla. Saat toki vaivan palkkaa. Pitaa laittaa etsintakuulutus mun kitaransaatajille. Ne on hirveita vintagemiehia ja jahtaavat vanhoja japanilaisia. Tosin eivat aina myy mutta jos kauniisti pyytaa niin saattavat myyda. En allekirjoita. |
fox 04.12.2013 10:44:00 | |
---|
jniska: kekkuli kun pyörii "piireissä", niin sieltä voisi mulle katsella Ibanezia, 70-80 luvun Iba-Essiä. Pienellä kopalla. Saat toki vaivan palkkaa. Eipä taida "pikkukoppasia" Ibanezeja 70-luvulta löytyä, 15 prossaa 335:ttä pienemmällä rungolla olevaa AS 50 -mallia alettiin tehdä -81 lopulla, ja AM-Artistit eli Stagemaster-mallisto tuli vasta puolvälissä 80-lukua.. ;) |
fox 04.12.2013 10:46:38 | |
---|
kekkuliheikki: Pitaa laittaa etsintakuulutus mun kitaransaatajille. Ne on hirveita vintagemiehia ja jahtaavat vanhoja japanilaisia. Tosin eivat aina myy mutta jos kauniisti pyytaa niin saattavat myyda. Kysäset jniskalle jotain AS 50, AM 70 tai jopa AM 205 -malleja? Jos vibratallalliset on mielessä niin sitten AM 75 tai AM 255.. Mitään erityisen halpojahan nuo ei enää ole, kysyntä on tehnyt tehtävänsä. |
kekkuliheikki 04.12.2013 10:51:10 | |
---|
No katson mita loytyy. Greco L5 70-luvun lopulta olisi mahdollinen, mutta se on hirvea jazzloota. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 04.12.2013 11:09:19 (muokattu 04.12.2013 11:10:18) | |
---|
1980 AS-50 loytyis mustana. Pari osumaa. Enempaa tietoa en nyt tahan hataan saa. Sana kiertaa. Savumerkkeja annetaan ja viidakkorummut soi. En allekirjoita. |