Aihe: Thomannilta tilaus
1 2 3 4 5 6 7 8
Gabe
09.03.2013 17:35:07
iec: Mitenkähän Thomannilla mahtaa toimia tavaran vaihto, eli tuleeko toimituskuluja jos palautan yhden tuotteen tilauksestani ja otan jonkin toisen tilalle?

Palautus on sujunut hyvin jouhevasti ja ilman kuluja. Meneekö Bad Monkey nyt tilaukseen? :)
JaaGeRMaisTeR
09.03.2013 17:39:35
Gabe: Palautus on sujunut hyvin jouhevasti ja ilman kuluja. Meneekö Bad Monkey nyt tilaukseen? :)
Siinäpä loistopedali... :P ostin enkä vaihtais pois

vastaus palautukseen edellisellä sivulla :)
Näin on!
Hössö
09.03.2013 18:26:35 (muokattu 09.03.2013 18:28:26)
iec:Palveluakin olen saanut omasta mielestäni kiitettävästi, eli kyllä on reippaasti tultu esittelemään laitteita ja vastailtu asiallisesti kysymyksiin.
-iec

Hyvä homma kun on sinun kohdallasi toiminut. Valitettavasti en usko että voisin oman käytökseni osalta vaikuttaa palvelun laatuun kivijaloissa, joten tilaan thomannilta jossa palvelu on oman kokemukseni mukaan loistavaa.
iec
09.03.2013 18:28:48

Gabe: Palautus on sujunut hyvin jouhevasti ja ilman kuluja. Meneekö Bad Monkey nyt tilaukseen? :)

Taitaapa mennä :) Katsotaan nyt... Torillakin oli kaikenlaista tarjolla.

-iec
Ja niin päin pois...
Hi-Power
09.03.2013 18:42:27

Hössö: Minäkin ostaisin mielelläni Oulusta soitinkamppeeni, vaikka vähän kalliimmallakin, mutta olen saanut niin töykeää palvelua kivijaloissa, että tilaan aina kaiken thomannilta hintaan katsomatta.

Jos Oulusta saa huonoa palvelua..(juu oon huomannu saman paitsi Kullaksella), miten on sitte tilaaminen suomalaisista netti kaupoista halvemmalla kuin t-kaupasta? esim. http://www.keminmusiikki.fi/kauppa/
En tieten oo verrannu kuin muutamia tuotteita
JaaGeRMaisTeR
09.03.2013 18:56:53
Hi-Power: Jos Oulusta saa huonoa palvelua..(juu oon huomannu saman paitsi Kullaksella), miten on sitte tilaaminen suomalaisista netti kaupoista halvemmalla kuin t-kaupasta? esim. http://www.keminmusiikki.fi/kauppa/

Tuo Kemin musiikin palvelu on yleensä ottaen ainaki ihan jees :) Siellä kävi myyjä sunnuntai iltapäivällä aukaseen kaupan että mutsi sai ostettua siskon pojalle ukulelen :D Sen takia iltapäivällä koska tuli reissusta eikä kerennyt aikasemmin :)
Näin on!
Hössö
09.03.2013 19:02:06
Hi-Power: Jos Oulusta saa huonoa palvelua..(juu oon huomannu saman paitsi Kullaksella), miten on sitte tilaaminen suomalaisista netti kaupoista halvemmalla kuin t-kaupasta? esim. http://www.keminmusiikki.fi/kauppa/

Tilasin 2010 Vantaan musiikista kitaran. Olin yhteydessä myyjään tilauksen tehtyäni ja pyysin tarkastamaan kitaran kunnolla ennen pakettiin laittamista, ettei tarvitse lähettää takaisin, mistä minulla oli entuudestaan kokemusta. Kiltisti lupasi käydä kitaran läpi ennen pakkaamista. Kun kitara saapui olin heti että vooooot?voiko olla mahdollista? Floikan blokki otti kiinni kitaran runkoon ja jämähti aina paikalleen. Otin heti yhteyttä maahantuojaan ja myyjäliikkeeseen. Jouduin lähettämään kitaran korjattavaksi Helsinkiin Kristian Oeschille.
Oli joutunut jyrsimään runkoa, jotta talla pääsi liikkumaan normaalisti. Selkeä valmistusmoka ja homma tuli kuntoon, mutta kun selvästi pyysin tarkastamaan kitaran ennen lähettämistä ja sitten löytyy tuonlaatuinen virhe. Ja syy, miksi tilasin tuolta enkä thomannilta, oli tuotteen saatavuus. Mutta jälkeenpäin ajateltuna, olisi pitänyt kiltisti odotella ja luottaa thomanniin.
oksatboys
11.03.2013 10:44:09

IntriguingMan: Noissa b-stock-tuotteissa näkyy välillä selkeitä trendejä. Eli tiettyä tuotetta löytyy paljon b-stockina. Kertoo siis jotain itse tuotteen laadusta. Mutta rohkeasti vaan kokeilemaan, varmasti näistä asiakaspalautustuotteista voi tehdä hyviäkin kauppoja.

Trendejä on juu. Aika usein, kun jokin uusi tuote tulee markkinoille, sitä ilmaantuu myös b-stockiin. Esim. Kemperiä on ollut aika paljon b:nä. Samoin selvästi tilataan testiin joitain tuotteita ja palautetaan, jos ei ollutkaan hyvä. Esim. ZT lunchbox acousticia on koko ajan pari kappaletta b-stockissa. Toihan on just semmonen mikä toisille on just sopiva roudattava ja toisille ei mölyn määrä riitä.
"Itseasiassa Bugeran tunnus on BE. Bugera kertoo määritelmän mukaan laitteen ongelmien (Bug) määrän ajanjaksossa (Era)." - mattim
Ssyba
11.03.2013 10:53:02 (muokattu 11.03.2013 10:53:41)
Melkein kaikki soittokamat tullut alunperin hommattua thomannilta. Aina on ollut kaikki kunnossa, ja hyvin pakattuna. Toimitukset tulleet aina viikon sisällä.

Kerran yhden tuotteen palautin, ja sekin hoitui kätevästi ja maksut tuli ajassaan takaisin.

Vaikka hintaeroa ei nykyisiin soitinkauppoihin kaikissa tuoteissa enää paljoakaan ole, juuri tuo valinnanvara thomannilla on huikeaa. Kivijalkaliikkeessä on yleensä yhtä kitaraa korkeinaan pari väriä, tompalta voi saada kymmenessä eri värissä samaa kitaraa...
Karhu III, elämän nektariini...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)