aristoteles666 19.01.2011 20:55:54 (muokattu 19.01.2011 20:56:18) | |
---|
oikea asenne. hyvä antero. |
the-Antero 19.01.2011 20:59:29 | |
---|
aristoteles666: oikea asenne. hyvä antero. :D kysynpä vielä että teettekö ilmatteeks :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
jyrkalt 19.01.2011 21:04:02 (muokattu 19.01.2011 21:04:44) | |
---|
Puristikitaristien kokoontumisissa poltellaan pilven lisäksi the Anteron kuvia... :) Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
the-Antero 19.01.2011 21:05:48 | |
---|
jyrkalt: Puristikitaristien kokoontumisissa poltellaan pilven lisäksi the Anteron kuvia... :) Voipi olla :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Kivijalka 19.01.2011 21:12:24 | |
---|
aristoteles666: oikea asenne. hyvä antero. Kyllä tuosta hyvästä voi jo plussan antaa. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Antroid 19.01.2011 21:57:54 (muokattu 19.01.2011 21:58:06) | |
---|
the-Antero: Sanotaan nyt niin että jos tuo olisi ollut myyjän idea niin varmaan olisi jotenkin eritavalla asian ilmaissut... ;) ja en usko että meinasi sitä myöskään että saisin halvemmalla vastaavan kepin kuin mitä heidä työt ovat :D Vastaavaa v***uilua kuulin kun hain Fenderini sieltä, kun nimen omaan halusin yhden tietyn mexicon enkä sellaista mikä oli liikkeessä. Mutta kukin tyylillään, tiedän etten sinne rahojani kanna enään. Paitsi jos voitan lotossa niin sitten järkytän myyjiä siellä ja ostan sen 60000€ maksavan lespan ja sanon niille että asentakaa tähän floikka ja emg:T :D Mun mielestä tollasen kitaran (vintage-LP:n siis) modaaminen on taidehistoriallisen esineen tuhoamista. Se on vähän sama kun ostaisit Mona Lisan ja piirtäisit sille viikset, perustellen, mut ku tää on mun_minun_eli saan tehdä sille mitä huvittaa. |
Sakmongkol 19.01.2011 22:00:55 | |
---|
Antroid: Mun mielestä tollasen kitaran (vintage-LP:n siis) modaaminen on taidehistoriallisen esineen tuhoamista. Se on vähän sama kun ostaisit Mona Lisan ja piirtäisit sille viikset, perustellen, mut ku tää on mun_minun_eli saan tehdä sille mitä huvittaa. Mona Lisaa on olemassa yksi (1) kappale mutta vintage-LP:itä useampi. Lisäksi niillä LP:illä on, tai ainakin joskus oli, jokin muukin tarkoitus kuin seinällä roikkuminen, toisin kuin Mona Lisalla. Tuollaista käyttöesinettä saa mielestäni jokainen muokata haluamakseen. |
nannne 19.01.2011 22:00:59 | |
---|
Antroid: Mun mielestä tollasen kitaran (vintage-LP:n siis) modaaminen on taidehistoriallisen esineen tuhoamista. Se on vähän sama kun ostaisit Mona Lisan ja piirtäisit sille viikset, perustellen, mut ku tää on mun_minun_eli saan tehdä sille mitä huvittaa. Sehän nostaa niiden muiden muumiolapioiden arvoa. Eli eikös se ois vaan hyä. |
Terry Pantheras 19.01.2011 22:06:26 | |
---|
nannne: Sehän nostaa niiden muiden muumiolapioiden arvoa. Eli eikös se ois vaan hyä. Heh - "muumiolapio"... :D |
Antroid 19.01.2011 22:43:41 | |
---|
Sakmongkol: Mona Lisaa on olemassa yksi (1) kappale mutta vintage-LP:itä useampi. Lisäksi niillä LP:illä on, tai ainakin joskus oli, jokin muukin tarkoitus kuin seinällä roikkuminen, toisin kuin Mona Lisalla. Tuollaista käyttöesinettä saa mielestäni jokainen muokata haluamakseen. Noo, Mona Lisa nyt tietysti on aika ronski vertaus, mutta kyllä mä pitäisin jotain burst-LP:tä aika samanmoisena keräilykapistuksena, jolla on ensisijaisesti arvoa taide-esineenä, jopa enemmän kuin käyttöesineenä. Jonkin verran paheksuntaa saattaisit saada omaksesi, jos menisit maalaamaan oman Stradivariuksesi punaiseksi latex-maalilla. |
the-Antero 19.01.2011 22:53:27 | |
---|
Antroid: Mun mielestä tollasen kitaran (vintage-LP:n siis) modaaminen on taidehistoriallisen esineen tuhoamista. Se on vähän sama kun ostaisit Mona Lisan ja piirtäisit sille viikset, perustellen, mut ku tää on mun_minun_eli saan tehdä sille mitä huvittaa. Mutta kukaan ei sano mitään kun Yngwie tekee vanhoihin skeboihinsa scallopit ;) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Terry Pantheras 19.01.2011 22:54:53 (muokattu 19.01.2011 22:57:30) | |
---|
Antroid: Noo, Mona Lisa nyt tietysti on aika ronski vertaus, mutta kyllä mä pitäisin jotain burst-LP:tä aika samanmoisena keräilykapistuksena, jolla on ensisijaisesti arvoa taide-esineenä, jopa enemmän kuin käyttöesineenä. Jonkin verran paheksuntaa saattaisit saada omaksesi, jos menisit maalaamaan oman Stradivariuksesi punaiseksi latex-maalilla. Joo, floikan iskeminen 50's/60's Lesteriin ois lähinnä tyhmää - yleisestä paheksunnasta viis, mutta tyhmää. Edit: Miten helvetissä taas päästiin Hellaksesta kitaranmodauksiin? E2: Tai no Kitarapaja ois ainakin konkassa, jos rupeis arvokitaroihinsa floikkia lätkimään... |
Sakmongkol 19.01.2011 22:57:04 | |
---|
the-Antero: Mutta kukaan ei sano mitään kun Yngwie tekee vanhoihin skeboihinsa scallopit ;) Sekään ei oo kuitenkaan siihen kaikkein vanhimpaansa uskaltanu tehdä. |
the-Antero 19.01.2011 22:57:45 | |
---|
Terry Pantheras: Edit: Miten helvetissä taas päästiin Hellaksesta kitaranmodauksiin? Mun vertauskuvan kautta millä järkytän myyjiä joilta oon saanu huonoa palvelua ja lähinnä v***uilua :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
vvaltsu 19.01.2011 23:01:57 | |
---|
Sakmongkol: Sekään ei oo kuitenkaan siihen kaikkein vanhimpaansa uskaltanu tehdä. Olis muuten melkonen haloo puristien keskuudessa, kun heittäs siihen olikse nyt '56 Stratoon scallopit :) Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
the-Antero 19.01.2011 23:02:17 | |
---|
TTV: puhui pelkästä Kahlerista silloin kun tästä alettiin kirjoittelemaan Jos puhutaan pelkästään floikkarista niin oletatko sen olevan kiinteä talla? Kahler teki pääsääntöisesti vibratalloja, saattoi löytyä myös se kiinteä versio aiheesta. Mutta eiköhän ole selvää suurimmalle osalle soittajista mikä Kahler on. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
the-Antero 19.01.2011 23:02:39 | |
---|
vvaltsu: Olis muuten melkonen haloo puristien keskuudessa, kun heittäs siihen olikse nyt '56 Stratoon scallopit :) ja floikka ;) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Sakmongkol 19.01.2011 23:06:13 | |
---|
vvaltsu: Olis muuten melkonen haloo puristien keskuudessa, kun heittäs siihen olikse nyt '56 Stratoon scallopit :) -56 stratoa on kovertanutkin muistaakseni, mutta sillä on myös yksi ensimmäisestä kymmenestä stratosta vuodelta -54 ja sille ei ole tehnyt mitään. Se vaan makaa studion nurkassa kasan alimmaisena. =) |
Twinkle 20.01.2011 07:05:40 | |
---|
Antroid: Noo, Mona Lisa nyt tietysti on aika ronski vertaus, mutta kyllä mä pitäisin jotain burst-LP:tä aika samanmoisena keräilykapistuksena, jolla on ensisijaisesti arvoa taide-esineenä, jopa enemmän kuin käyttöesineenä. Jonkin verran paheksuntaa saattaisit saada omaksesi, jos menisit maalaamaan oman Stradivariuksesi punaiseksi latex-maalilla. Minusta osoittaa aika hauskaa suhteellisuudentajua se, että ylipäätänsä vertaillaan 50-luvulla tehtyjä sarjatuotantosoittimia uniikkeihin taide-esineisiin. |
TTV 20.01.2011 07:29:07 | |
---|
the-Antero: Jos puhutaan pelkästään floikkarista niin oletatko sen olevan kiinteä talla? Kahler teki pääsääntöisesti vibratalloja, saattoi löytyä myös se kiinteä versio aiheesta. Mutta eiköhän ole selvää suurimmalle osalle soittajista mikä Kahler on. Ei tarvi olettaa jos kerran tietää. En myöskään oleta että "V-kitara" tarkoittaa nimenomaan "ESP flying V:tä", eikä esim jotakin yleisempää V-mallia. Kahlerilta saa edelleen sekä kiinteää että vibraa, eli ei kannata yleistää, tai ainakaan yleistää omia ajatuksiaa muihin soittajiin :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |