Morri 11.04.2010 22:13:24 | |
---|
Les Fender: "Jäätävin" tarjous ja samalla pisin txt viesti mitä olen ikinä saanut. En vieläkään ymmärrä kaikkea mitä siinä lukee.. Moi vaan. Kirjoitan siitä takamine kitarasta. Kun en tiedä vaikka olette jo nukkumassa. Kitara on tulossa veljelleni jolla jo yksi nailon kieli soolo lovi ja mikrofoni Espaniassa käsin tehty mutta se on 3/4 koppa. Ja se on tulossa K.Yairi teräs kieli kitran kitaran pariksi. Harmittelee nyt kuitenkin kun ei soolo lovea ja miettii vielä huomiseen. Ottaisin sen heti ja otan jos saan rahaa kasaan eli on myytävää musiikki tavaraa uutta alta pois esim pro pellit ovh n.300€ lautanen kun muuton vuoksi hommasin sähkö pellit.... Sitten uusi 8 kanava miksesi missä suht kiva kaiku AMx 180 fx kun tilalla jo 3x isompi sekä uusi kytkeä lattia monitori Alto 12MA jatkuvaa 180W jne.. Eli otan kitarasi kyllä vaa kunnossa niinkuin sanoit ensin vaan tehtävä rahaa jos ei veli jolle pyynnötä sitä kyselin sitä ota ellei sulla ole tarvetta pa/musiikki tavaralle samoin on PSR 295 josta voisin luopua saadakseni sen mitä haluamani Kaveri lähetti vielä kolme muutakin viestiä. Kaupat muuten tuli! Johan oli selkeästi sanottu! :) Pääasia tietysti, että ostaja oli tosimielellä liikkeellä ja kaupat tuli. "Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
Neponen 11.04.2010 22:13:30 | |
---|
mahd. ulkomaalainen? ;) No saikko vaihdossa kamaa? |
EddieTheHead 11.04.2010 22:13:59 | |
---|
Les Fender: "Jäätävin" tarjous ja samalla pisin txt viesti mitä olen ikinä saanut. En vieläkään ymmärrä kaikkea mitä siinä lukee.. Ei tainnut olla ihan suomalainen kaveri? Viestistä en saanut yksinkertaisesti sanaakaan selvää. |
Les Fender 11.04.2010 22:16:21 | |
---|
EddieTheHead: Ei tainnut olla ihan suomalainen kaveri? Viestistä en saanut yksinkertaisesti sanaakaan selvää. Ihan suomalainen kaveri oli. Kerran rämpäytti kitaraa huoltiksella ja totesi sen olevan hyvä, käteisellä maksoi. "Living is easy with eyes closed!" |
kimurantti1 11.04.2010 22:19:19 | |
---|
Aikamoista ajatuksen virtaa, muutaman kerran sain tankata että tajusin mitä kaikkea siinä sanotaan. Oliko ihan täysipäisen oloinen kaveri sitten livenä? |
EddieTheHead 11.04.2010 22:19:41 | |
---|
Les Fender: Ihan suomalainen kaveri oli. Kerran rämpäytti kitaraa huoltiksella ja totesi sen olevan hyvä, käteisellä maksoi. Siltikään viestistä ei saanut mitään tolkkua. Voin vaikka lyödä vetoa, ettei itse lähettäjällä ole hajuakaan, mitä se oikein yritti sanoa. |
Les Fender 11.04.2010 22:30:53 | |
---|
kimurantti1: Aikamoista ajatuksen virtaa, muutaman kerran sain tankata että tajusin mitä kaikkea siinä sanotaan. Oliko ihan täysipäisen oloinen kaveri sitten livenä? Jaa, paljon ei juteltu. Kaveri oli pelaamassa huoltiksella jotain automaattia kun tavattiin. Emännän kanssa odoteltiin sitä pitempi tovi pöydässä kaffien kanssa. Sitten vaan rämpäytys, muutama sana, rahat kouraan ja baanalle. Pistetääs kaverilta vielä toinen huikea viesti: Huolitko välissä auto hifiä olisi takana kotelossa alpine 10" basso piiki 600w jatkuvaa 200w ja on hiukan alitehoinen vahvistin kun toisesta kanavasta siltana tulee se 150w piikki.... Eli jos kiinnostaa siten että annan 280€ ja saat tuon basson kotelolla mikä on vuoden vanha virheetön ja kiinni eli voit kokeilla ja maksoi 185€. Voin kyllä lähteä nytkin ja hakea vehkee suoralla mutta kerro nyt etten pety ja joudu palaamaan tyhjin käsin.... Ja vielä onko nauhat kulunut ettei tarvi vaihtaa sillä aion pitää sitä nyt ainakin useamman vuoden. "Living is easy with eyes closed!" |
kimurantti1 11.04.2010 22:33:40 (muokattu 11.04.2010 22:35:46) | |
---|
Kyllähän tosta kuitenkin tolkun ottaa, kun vähän funtsii: Moi vaan. Kirjoitan siitä takamine kitarasta. Kun en tiedä vaikka olette jo nukkumassa. Kitara on tulossa veljelleni jolla jo yksi nailon kieli soolo lovi ja mikrofoni Espaniassa käsin tehty mutta se on 3/4 koppa. Ja se on tulossa K.Yairi teräs kieli kitran kitaran pariksi. Harmittelee nyt kuitenkin kun ei soolo lovea ja miettii vielä huomiseen. Tää on varmaan suht selvää? Kaveri laittoi tekstiviestin eikä soittanut, koska ajatteli että vastaanottaja saattaa olla nukkumassa. Kitara tulee hänen veljelleen, jolla on ennestään kaksi kitaraa. Toinen on 3/4 -kokoinen nylonkielinen soololovella varustettu kitara. Se on tehty käsin ja siinä on jokin kiinteä mikkisysteemi. Toinen taas on K.Yairin teräskielinen. Hänen veljensä haluaisi soololoven, tää on ilmeisesti jotenkin tärkeä kriteeri ja sitä pitää vielä harkita yön yli. Ottaisin sen heti ja otan jos saan rahaa kasaan eli on myytävää musiikki tavaraa uutta alta pois esim pro pellit ovh n.300€ lautanen kun muuton vuoksi hommasin sähkö pellit.... Rahaa kitaraan ei ole, eli jostain on päästävä eroon. Hän hommasi muuton vuoksi sähkörummut, ja nyt turhana on jotain tasokkaampia peltejä, jotka myymällä hän voisi mahdollisesti rahoittaa kitaran. Sitten uusi 8 kanava miksesi missä suht kiva kaiku AMx 180 fx kun tilalla jo 3x isompi sekä uusi kytkeä lattia monitori Alto 12MA jatkuvaa 180W jne.. Turhana on myös 8-kanavainen mikseri, koska tilalle on jo ostettu 24-kanavainen. Tämän lisäksi 180w (ilmeisesti aktiivi?)monitori, joka on kulmamallinen lattialle aseteltava. Eli otan kitarasi kyllä vaa kunnossa niinkuin sanoit ensin vaan tehtävä rahaa jos ei veli jolle pyynnötä sitä kyselin sitä ota ellei sulla ole tarvetta pa/musiikki tavaralle samoin on PSR 295 josta voisin luopua saadakseni sen mitä haluamani Lähettäjä sanoo ostavansa kitaran varmasti. Jos hänen veljensä ei sitä halua, niin hän ostaa sen itselleen. Hän myös tarjoaa kaikkia edellä mainittuja turhana olevia romppeita, jos joku niistä kelpaisi vaihdossa. Mahdollisena vaihdokkina mainitaan vielä Yamahan PSR 295, mikä on siis keskihintainen kiippari. E: Toinenkin viesti on kyllä aika hulvaton, hienoa ajatuksen kulkua. :-D |
Morri 11.04.2010 22:52:57 | |
---|
Pitkästä aikaa oikein hyvä ja viihdyttävä ketju. Loistavia tarinoita, vähän kiinaa ellei jopa riitelyäkin tuossa vähän takaperin, mutta silti aina palataan asiaan. Go on, my friends! "Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
Zl z 11.04.2010 22:55:00 | |
---|
Huolitko välissä auto hifiä olisi takana kotelossa alpine 10" basso piiki 600w jatkuvaa 200w ja on hiukan alitehoinen vahvistin kun toisesta kanavasta siltana tulee se 150w piikki.... Ammattikouluissahan pääpaino on jossain muualla kuin äidinkielen opiskelussa. "I'm a mushroom-cloud-layin' motherfucker, motherfucker!" |
Murgo 12.04.2010 06:14:05 | |
---|
Zl z: Ammattikouluissahan pääpaino on jossain muualla kuin äidinkielen opiskelussa. Joo, tuohan on aika normaalia "kirjoitan niin kuin puhuisin"- tekstiä, ehkä vielä hiukan tavallista jaarittelevampaa. Näkeehän tuota samaa "tyyliä" välillä täälläkin. Melko rasittavaa luettavaa, kyllä siihen on ihan selvä syy miksi yleensä pyritään kirjoittamaan hiukan eri tavalla kuin puhutaan. Puhuttuna tuollainen vielä menee, etenkin kun toinen osapuoli voi kysyä tarvittaessa tarkennuksia. Toisena äärimmäisyytenä sitten outoja lyhenteitä vilisevä ja "turhat" sanat pois jättävä "tekstiviestityyli". Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Harris 12.04.2010 09:17:58 | |
---|
Lennu: Repesin jostain syystä ihan saatanasti :-------D Kieltämättä... :D |
pamppu 13.04.2010 13:38:18 | |
---|
Have mercy maam! |
Terry Pantheras 13.04.2010 15:52:47 | |
---|
Se on raivostuttavaa kun jo kauhean tinkaamisen jälkeen ollaan päästy sopuun hinnasta, niin seuraavaksi ruvetaan sitten kinuamaan lähetyskustannuksia myyjän piikkin. Yleensä tätä harrastaa sawolaiset heimoveljeni ja sieltä tulee sutkausta poikineen yrittäessään hämätä lupsakkuudellaan jo hieman laimentunutta heimoveljeyden tunnettani 15 vuoden maakuntatrippailun jälkeen... Varokaa! einzweidreivier MASTEROID ~~ stonerdoom[jotain] ~~ |
joku muu sikko 14.04.2010 21:45:04 (muokattu 14.04.2010 21:47:09) | |
---|
Mulla oli kerran reipas tinkaaja kun olin myymässä Les paul specialia. Myin kitaraa 900 eurolla ja kaveri tuli katsomaan. Pyöritteli sitä aikansa käsissään ja oli sen näköinen että kohta tulee tarjous ja sieltähän se tuli: "Kolmasosa hinnasta pois" se tokaisi. Minä että "täh?. Ei yhtään pois, kitara on 900e arvoinen ja menee sillä hinnalla". Ukkeli maksoi sen mitä pyysin ja lähti. Soitteli kuitenkin noin tunnin kuluttua perään ja halusi alkuperäista kuittia. Kysyin eyttä mitä sinä sillä teet. Ei tiennyt mitä. Sanoin että jos luulet että kitara on varastettu niin tuo takaisin, kuittia en jaksa alkaa kyllä kirjekuoressa lähettelemään. Luuli ilmeisesti tehneensä hyvätkin kaupat kun sai alle tonnilla kitaran jossa lukee Gibson Les Paul. Siinä mielessä olis voinut kuitin sille laittaakin että olisipahan nähnyt siitä että olin ostanut sen kitaran jenkeistä uutena n. $+400:lla, ihan vaan tarkoituksena myydä se Suomessa voitolla eteenpäin. :D "Lets go fucking crazy". -Ozzy Osbourne- |
joku muu sikko 14.04.2010 21:47:45 | |
---|
joku muu sikko: Mulla oli kerran reipas tinkaaja kun olin myymässä Les paul specialia. Myin kitaraa 900 eurolla ja kaveri tuli katsomaan. Pyöritteli sitä aikansa käsissään ja oli sen näköinen että kohta tulee tarjous ja sieltähän se tuli: "Kolmasosa hinnasta pois" se tokaisi. Minä että "täh?. Ei yhtään pois, kitara on 900e arvoinen ja menee sillä hinnalla". Ukkeli maksoi sen mitä pyysin ja lähti. Soitteli kuitenkin noin tunnin kuluttua perään ja halusi alkuperäista kuittia. Kysyin eyttä mitä sinä sillä teet. Ei tiennyt mitä. Sanoin että jos luulet että kitara on varastettu niin tuo takaisin, kuittia en jaksa alkaa kyllä kirjekuoressa lähettelemään. Luuli ilmeisesti tehneensä hyvätkin kaupat kun sai alle tonnilla kitaran jossa lukee Gibson Les Paul. "Lets go fucking crazy". -Ozzy Osbourne- |
Christeraser 14.04.2010 21:50:53 (muokattu 14.04.2010 21:51:43) | |
---|
joku muu sikko: Minä että "täh?. Ei yhtään pois, kitara on 900e arvoinen ja menee sillä hinnalla". Luuli ilmeisesti tehneensä hyvätkin kaupat kun sai alle tonnilla kitaran jossa lukee Gibson Les Paul. Siinä mielessä olis voinut kuitin sille laittaakin että olisipahan nähnyt siitä että olin ostanut sen kitaran jenkeistä uutena n. $+400:lla, ihan vaan tarkoituksena myydä se Suomessa voitolla eteenpäin. :D Jaahas täytyykin laittaa nimim. muistiin jos jotain mielenkiintoista on torilla myynnissä. Tietää tingata kunnolla xD |