Aihe: Ran Guitars
1 2 3 4 568 69 70 71 72
Jormaz
09.12.2007 18:41:12
Nostampa tämän ylös kun olen aikomassa hankkia oman RANini. Semmonen kysymys ois että jos haluan mikikseni SD j50bc, niin onhan se varmana j50bc eikä joku muu? Ja saako siihen je1000gainboostia?

Jacksonin mikki eikä SD:n. Mikkiä eikä boosteria saa uutena, Ebaysta voi tärpätä. Boosterista ESP valmistaa kopiota http://www.bmusic.com.au/prod4887.htm jota Musamaailmasta kuulemma saa Alexi-lisällä varustettuun hintaan.

Ja J50BC on juuri se mikki jota jäsenkuvauksesi perusteella havittelet.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Swan
09.12.2007 18:44:06
Nostampa tämän ylös kun olen aikomassa hankkia oman RANini. Semmonen kysymys ois että jos haluan mikikseni SD j50bc, niin onhan se varmana j50bc eikä joku muu? Ja saako siihen je1000gainboostia?

Tuon mikin merkkihän on Jackson. Niitä saa tilattua Jacksonilta NOS-osina, joten eiköhän se RAN:iisikin järjesty. JE-1000 saattaa löytyä myös, mutta jos ei löydy, Musamaailma myy sen kloonia nimellä MM04.
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Painajaismainen
09.12.2007 20:18:05
Hmm... 7-kielinen Flying V + Jacksonin Reverse-headstock, onko mitään sivustoa missä moisen voisi suunitella ja katsoa miltä se näyttäisi oikeasti? Voisi alkaa säästämään RANiin...
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
tilikum
09.12.2007 22:11:28 (muokattu 09.12.2007 22:17:07)
Hmm... 7-kielinen Flying V + Jacksonin Reverse-headstock, onko mitään sivustoa missä moisen voisi suunitella ja katsoa miltä se näyttäisi oikeasti? Voisi alkaa säästämään RANiin...

http://www.nymphusa.com/kisekae/kisekaeE1.asp

Oletko tuosta tietoinen?

Edit: Eipä kyllä ollukaa kauheasti apua tuosta sivustosta, tai sitten en vain osaa käyttää sitä kunnolla...:) No leikkimiseen se ainakin soveltuu:D
Painajaismainen
09.12.2007 22:35:22
http://www.nymphusa.com/kisekae/kisekaeE1.asp

Oletko tuosta tietoinen?

Edit: Eipä kyllä ollukaa kauheasti apua tuosta sivustosta, tai sitten en vain osaa käyttää sitä kunnolla...:) No leikkimiseen se ainakin soveltuu:D

Thänks, ei vaan löytyny Flygaria tuolta, muuten kiva sivu.
"Ainahan sitä voi perustaa kanalan ja vetäytyä maaseudun rauhaan, tai viljellä kukkakaalia." - Pantse Syrjä | "Stam1na on tyttöjen Mokoma" - ötzi
mzus
10.12.2007 08:47:49
Photoshop, paperi ja kynä on keksitty ;) Modaillaan niillä vaan.
Laupias Tuoni
10.12.2007 08:55:04

Ei Flying V:tä, mutta Jacksoneita kylläkin:
http://www.jcfonline.com/resources/csgen/JCFCustomShop.htm
Terrorwrist300
12.12.2007 23:19:17

just out of curiosity, mistä hinnoista ranilla custom kepin teettämiset lähtee?
suoperkele
25.03.2008 13:16:49
Oletteko nähneet missään ranissa pickguardia?
Kaikki mitä itse olen nähnyt ovat olleen rear-loaded:eja.Saako sieltä tilattua kitaraa joka olisi front-loaded?
You're so fat.. but yet... so cold
Detox
25.03.2008 13:33:07

Kaikki mitä itse olen nähnyt ovat olleen rear-loaded:eja.Saako sieltä tilattua kitaraa joka olisi front-loaded?

Ihan varmasti saa. Firman nimi on Ran Custom guitars. Sieltä saa mitä tilaa ;)
Tietysti vain erikoisimmat / hienoimmat / kauneimmat laitetaan näytille sivustolle. Ihan varmasti myös perus Strato tai Explorer onnistuu jos vain sellaisen haluat. Ne nyt ei vaan ole niin hyvän näköisiä kuin erikoisesti maalatut taikka muotoillut kitarat, jossa on loimuvaahterakansi...
Mesa 4 Life!
Diego
25.03.2008 13:35:18 (muokattu 25.03.2008 13:35:48)

No aivan varmasti saa, miksi ei saisi? Kyseessähän on kuitenkin Custom Shop -kitarat, joissa saat itse päättää jokaisen pienen nippelin joka kitaraan tulee tai ei tule. :)

Olisihan tuo hauska tilailla, jos kukkaro antaisi periksi. Tilaisin ehdottomasti 7-kielisen baritoniskaalalla, mahonkisella archtop-bodyllä ja neck-thrulla varustetun härvelin.

EDIT: Jaa, myöhästyin.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
Krice
25.03.2008 13:58:17

Minä tilaisin litteällä radiuksella ja scalloped-otelaudalla varustetun Fender-kopion, jossa olisi OFR. Väri sinivihreä helmiäispleksillä. Ei keskimikkiä, tallassa humppari.
BMF
25.03.2008 14:33:56
Minä tilaisin litteällä radiuksella ja scalloped-otelaudalla varustetun Fender-kopion, jossa olisi OFR. Väri sinivihreä helmiäispleksillä. Ei keskimikkiä, tallassa humppari.

Paljos tuli hintaa?
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
Detox
25.03.2008 15:01:40

Paljos tuli hintaa?

Luepa nyt edellinen posti tarkkaan...
Mesa 4 Life!
nakedzen
25.03.2008 17:01:34
just out of curiosity, mistä hinnoista ranilla custom kepin teettämiset lähtee?

Varmaan sieltä 1500€ ylöspäin. Siellä sivuilla on se taulukko minkä täytät niin ne lähettää melko nopeasti sulle hinta-arvion takaisin. Tosin huomauttaisin että valmistumisajat ovat nykyään 1-1,5 vuotta per keppi.
Ben_D
25.03.2008 18:14:15

Varmaan sieltä 1500€ ylöspäin. Siellä sivuilla on se taulukko minkä täytät niin ne lähettää melko nopeasti sulle hinta-arvion takaisin. Tosin huomauttaisin että valmistumisajat ovat nykyään 1-1,5 vuotta per keppi.

Joo...just kysäsin niin 12kk arvioitu toimitusaika. Enpä tilaa Ranilta toista kitaraa just ton toimitusajan takia.
http://evincemetal.com/
TTV
25.03.2008 18:54:58
Joo...just kysäsin niin 12kk arvioitu toimitusaika. Enpä tilaa Ranilta toista kitaraa just ton toimitusajan takia.

Itte tein testispeksin ihan perusosilla ja muodoilla; natural värinen V-malli, tune-o-matic talla ja Mustaine mikkisetti. Hintaa tuli pelkälle kitaralle 1590 euroa ja siihen tullit, verot ja rahti päälle. No, innostukseni lopahti tuohon 10-12kk toimitukseen :-(
Ben_D
25.03.2008 19:02:56 (muokattu 25.03.2008 19:03:49)

Itte tein testispeksin ihan perusosilla ja muodoilla; natural värinen V-malli, tune-o-matic talla ja Mustaine mikkisetti. Hintaa tuli pelkälle kitaralle 1590 euroa ja siihen tullit, verot ja rahti päälle. No, innostukseni lopahti tuohon 10-12kk toimitukseen :-(

Tullit ja verot Euroopan Unionin sisällä...mielenkiintoista ;)
http://evincemetal.com/
TTV
25.03.2008 19:08:53
Tullit ja verot Euroopan Unionin sisällä...mielenkiintoista ;)

Täh, tekeekö noi noita Euroopassa? No voihan rähmä että pitää olla ihmisen puusilmä, sivuillahan lukee että Poland. Sori, toi mun lähtökohta oli hivenen virheellinen. No, luulimpa ainakin hetken, että jenkeistä tulee halpaa Custom-kamaa. No, silti se aika on hätäiselle liian pitkä.
WinterMad
25.03.2008 21:28:10
Paljos tuli hintaa?

Tilaisin -verbissa on -isi -pääte joka ilmaisee verbin olevan konditionaalimuodossa, joka taas ehdollistaa lauseen.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)