mickey76 06.07.2008 23:53:00 | |
---|
Hauskasti kategorisoitu klippi: "Pets & Animals" Mistäpä tuota tietää, mistä se puhuu? "Tällä teoksella haluan kampanjoida valaanpyyntiä vastaan!" =D THE END |
kloppis 07.07.2008 10:33:38 | |
---|
Riippuu pitkälti siitä, mitä kitaralta haet? Minkälaista musiikkia soitat? Minkälaisen soundin perään olet? Varmaan kallistun humppareiden suuntaan. Ne on vaan niin älyttömän komeet kromiseessa kuoressaan. Soitan sellasta punkrockia, välillä Metallicaa (en osaa), jotai RHCP:siä myös välillä. |
vemuli 07.07.2008 10:59:32 | |
---|
Osta Gibson, jos ne humpparit on se "juttu". Telecasteriin ei kuulu humppa-mikit vaan sinkut ; ) |
Joees 07.07.2008 12:43:18 | |
---|
Osta Gibson, jos ne humpparit on se "juttu". Telecasteriin ei kuulu humppa-mikit vaan sinkut ; ) Höpö höpö. Hyvin ne humpatkin toimii telessä. Eritoten kaulassa. Telen tallamikistä mä en luopuis mihinkään kyllä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
phf 07.07.2008 13:01:53 | |
---|
Olisiko mitään järkeä ostaa telecaster ja laittaa super distortion(siis humppa mikki sinkku koossa) tallaan ja niin saada siitä vähän "hevimpi"?? Kun muuten tykkän kitarasta. "I think that no theory is good theory" |
duc 07.07.2008 13:35:30 | |
---|
Olisiko mitään järkeä ostaa telecaster ja laittaa super distortion(siis humppa mikki sinkku koossa) tallaan ja niin saada siitä vähän "hevimpi"?? Kun muuten tykkän kitarasta. Osta suosiolla täysikokoisella humpparilla varustettu malli, ei ne pikkuset oikiaa vastaa. |
cruel_destiny 07.07.2008 18:53:38 | |
---|
tällä hetkellä menemme aivan ihanan vuosikerran sivulla, vaikkakin itselle rakkain onkin tuo '62 custom. (get it, anyone?) Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal |
Joees 07.07.2008 19:19:51 | |
---|
tällä hetkellä menemme aivan ihanan vuosikerran sivulla, vaikkakin itselle rakkain onkin tuo '62 custom. (get it, anyone?) 69 thinline on bueno. 72 on myös jees. 62 on ok myös. Joo o. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Bluesmies 07.07.2008 20:11:21 | |
---|
tällä hetkellä menemme aivan ihanan vuosikerran sivulla, vaikkakin itselle rakkain onkin tuo '62 custom. (get it, anyone?) 1300-luku? |
jukej 07.07.2008 21:21:05 | |
---|
Olisi tuolla dv247.comissa Fenkun Baja telet melkosen edullisia. Saako sieltä tilattua ihan electronilla, vai pitääkö olla oikea luottokortti? Hinta on aika lyömätön, mitä on tullut kateltua. Ostakaa mun ATE-55 pois. :) http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=247702 |
Petzku 15.07.2008 03:21:14 (muokattu 15.07.2008 03:27:24) | |
---|
Metal Up Your Ass! |
Freewheeler 15.07.2008 08:03:11 | |
---|
Onko muuten omaan Teleeni mahdollisuus laittaa toisen mikin tohon ylös, jossa on toi rautajutska? http://muusikoiden.net/dyn/users/27177.jpg Edit: Vai onko toi rautajuttu mikki? Joo, oon pöljä. Uskomaton pöljä :-) Rautajutska!! Heehee!!!!! Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos. |
teejk 15.07.2008 09:28:19 | |
---|
Kysytääs vielä uudestaan tätä, kun ketju sopivasti nousi ylös... Onko kenelläkään kokemusta näistä HK:n halpisteleistä, joita mk-line myy? Kannattaako edes harkita vai onko niissä hinta-/laatusuhde kohdillaan? Eihän ton hintasesta (120 + postikulut) kyllä mitään timanttia voi odottaakaan. Tajuaksä mitä mä ymmärrän?! |
kloppis 15.07.2008 10:14:10 | |
---|
Kysytääs vielä uudestaan tätä, kun ketju sopivasti nousi ylös... Onko kenelläkään kokemusta näistä HK:n halpisteleistä, joita mk-line myy? Kannattaako edes harkita vai onko niissä hinta-/laatusuhde kohdillaan? Eihän ton hintasesta (120 + postikulut) kyllä mitään timanttia voi odottaakaan. Tilaa Affinity-Tele tuolta Digital Village 247:sta tohon hintaan. Sitte samalla tilaat uuden kaulamikin, niin on oikeasti aika bueno :). Eli ton rautajutskan, mun kyseisessä kitarassa se on aika puuroa. |
Simo78 15.07.2008 10:20:44 | |
---|
Onko muuten omaan Teleeni mahdollisuus laittaa toisen mikin tohon ylös, jossa on toi rautajutska? http://muusikoiden.net/dyn/users/27177.jpg Edit: Vai onko toi rautajuttu mikki? Joo, oon pöljä. Kyllä siihen mikin saa. No joku väittää rautajutskaa mikiksi, minä en. |
J.Hollström 15.07.2008 10:39:46 | |
---|
Kyllä siihen mikin saa. No joku väittää rautajutskaa mikiksi, minä en. Hyvä soundi siitä ainakin lähtee. Niille jotka ymmärtää... Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
ec4177 15.07.2008 11:49:05 | |
---|
Telecasterhan on rakenteeltaan oikeastaan juuri niin yksinkertainen soitin, kuin sähkökitara ikinä voi olla. Peruskonstruktio jostain 70 vuoden takaa suunnilleen. Itse ratkaisin telecasterin tarpeeni siten, että hommasin satasella Harley Bentonin Telecasterin, vaihdoin siihen fender noiseless mikrofonit ja tiettyjä tallan osia, jotka resonoivat. Hinta jäi edelleenkin alle kahdensadan ja soitin sekä kuulostaa, näyttää että tuntuu Telecasterilta. Ja mua ei hävetä, vaikka lavassa lukee Harley Benton, kun soitto puhuu puolestaan... Tosin piruuttani vaihdoin kaularuuvien suojalevyn sellaiseen, jossa lukee "Fender...." Maksoi vitosen... |
hiivatti 15.07.2008 11:56:20 | |
---|
Kysytääs vielä uudestaan tätä, kun ketju sopivasti nousi ylös... Onko kenelläkään kokemusta näistä HK:n halpisteleistä, joita mk-line myy? Kannattaako edes harkita vai onko niissä hinta-/laatusuhde kohdillaan? Eihän ton hintasesta (120 + postikulut) kyllä mitään timanttia voi odottaakaan. HK:sta ei ole kokemusta kuin makkarana, mutta noiden J&D: telejen hinnat on nyt laskenut 79 euroon. Omaani olen ainakin kohtuu tyytyväinen. http://www.musicstore.de/en_EN/FIM/ … ural-Tele-Shape-/art-GIT0000934-000 |
teejk 15.07.2008 16:13:18 | |
---|
Noita J&D:n telejä oon katellutkin, mutta haluaisin suosia suomalaista liikettä. Jerryn sivut ilmottaa ne kuitenkin loppuunmyydyksi (tarkempaa tiedustelua en ole tehnyt). Omistan saman valmistan lespa-kopion ja siihen oon ihan tyytyväinen (on muuten myynnissä, vinkvink). Kauan ollut telen hankinta mielessä ja nyt on sellainen olo, että se pitäis saada heti käteen. Täytyy ilta miettiä uskaltaisko tilata ton HK:n kuitenkin. Tajuaksä mitä mä ymmärrän?! |
teejk 17.07.2008 10:51:52 | |
---|
Tilasin tiistaina illalla myöhään ton HK:n telen. Samana iltana sain vielä kuittauksen ja laskun. Laskun maksoin seuraavana aamuna ja kitara oli laitettu myyjän osalta matkahuollon kyytiin samana iltapäivänä. Paketin hain matkahuollosta tänä aamuna. Joku vois sanoa, että nopeaa ja loistavaa palvelua. Sähköpostitiedusteluihinkin vastattiin todella ripeästi. Tästä iso plussa. Kitara itsessään on mitä on (selventävää, kyllä vain). Mitä 120 eurolla sitten odottaa saavansa? Viimeistelyjälki oli yllättävänkin hyvää, kaikenlaista pientä sanomista tietysti olis, jos haluais nipottaa, mutta mä taidan jättää väliin. Katotaan nyt mitä aika tuo tullessaan. Kotisoittoonhan toi itelle tuli ja muutenkin ajattelin pistää bodyn/kannen maalaukseen. Joku pirteä kesäväri pintaan ja katotaan sitten, jos kitara kestää, niin muutetaan väritys syksyllä masentavaksi mattamustaksi. Tajuaksä mitä mä ymmärrän?! |