Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 565 66 67 68 69122 123 124 125 126
Eemil
09.02.2009 22:41:22
Jahas, nyt ne oli sitten lähettänyt osan tuotteista kuitenkin, vaikkei part shipping pitänyt onnistua saaren ulkopuolelle. Saa nähdä mitä tulee.
kärsä
09.02.2009 22:44:13 (muokattu 09.02.2009 22:44:53)

Tilauksen status "New" muuttui blackheartin osalta "confirmed" -muotoon kuukauden jälkeen. Liekkö saaneet tavaraa.
vtk21
10.02.2009 08:30:08
Tilauksen status "New" muuttui blackheartin osalta "confirmed" -muotoon kuukauden jälkeen. Liekkö saaneet tavaraa.

Vähän epäilen ettei confirmed liity tavaran saantiin. Ainakin oma tilaus on ollut yli viikon confirmed tilassa, eikä sieltä mitään ole kuulunut..
Satu ja Tuija
10.02.2009 08:39:23
Vähän epäilen ettei confirmed liity tavaran saantiin. Ainakin oma tilaus on ollut yli viikon confirmed tilassa, eikä sieltä mitään ole kuulunut..

Sama. Kaiken kaikkiaan yli kuukauden ootellu. En oo vielä jaksanu niitä ruveta millään maileilla kiusaamaan ku ei täs ny mikään hätä oo.
MaxDamage
10.02.2009 10:09:00

Mulla muuttu Confirmediksi päivä tilauksen jälkeen. Kolmen päivän päästä siitä kyselin että mikä tilanne kun mitään ei kuulunut niin tuli infoa että EHKÄ tulee Fender helmikuun puolessa välissä. Ei ole ensimmäinen kerta kun ärsyttää Fender tolkuttoman pienen euroopan keskusvarastonsa kanssa.

Mut siis joo kuten tässä ketjussa joku jo mainitsi aikaisemmin: Confirmed ei tarkota käytännössä yhtään mitään lähettämisen kannalta.
krautio
10.02.2009 10:59:32 (muokattu 10.02.2009 11:24:45)

Sähköpostilla tuli viesti "Part shipping" ja UPS-numero perässä. Eli voiton puolella toistaiseksi ollaan. UPS koodi ei vielä näyttänyt mitään, koska luulen, että lähetys on vielä niin alkutekijöissään.

Köpe

edit: Pari päivää sitten tuli viesti "Confirmed" eli mun tapauksessa tuo viittaa siihen, että ovat saaneet puuttuvat kamat tehtaalta. Ja nyt ovat sitten lähettämässä niitä mulle. Loogista ainakin oman tilauksen kohdalla.
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
vtk21
10.02.2009 11:09:25
Oudosti vaihtelee palvelu. Kaveri kun tilasi kepakon joulun alla, hän sai heti suunnilleen seuraavana päivänä tiedon, että toimitus on vasta n. kuukauden päästä. Tästä sähäkkyydestä johtuen itsekin uskaltauduin kokeilemaan.

Onhan tämä kyllä hieman erikoinen tilanne, että rahat veloitetaan, mutta mitään ei kuulu.
sylttytehdas
10.02.2009 11:39:47
Kantsuu soittaa sinne, jos on epäselvää/kiinnostaa. Lipservice on sinne soitettaessa erinomaista, vaikka niiltä ei juuri mitään muuten kuulukaan. Toimitusajoista niillä on ilmeisesti jonkinlainen käsitys ja tilausta voi säätää sen mukaan, jottei joudu odottamaan tietynmerkkistä piuhaa montaa kuukautta. Ja kaikki in stock kamat ei välttämättä olekaan enää in stock.

Laitoin viime ti aamulla tilauksen, josta soitin loppuviikosta perään. Antoivat ETAt kamoille, ja kun siinä oli parin euron capo, jonka olisi tullut vasta maaliskuun lopulla, vaihtoivat sen toiseen. Muut kamat oli varastossa tai tulossa helmikuun aikana (skitta 12. ja micro crush 25.). Eilen tuli sitten confirmed notice ja part shipping notice. Soitin perään ja kysyin mitä ovat lähttäneet ja sanoivat laittaneensa styrkkarin ja muut sälät varastosta. Kysyn lähettääkö ne loput kerralla ja vastasi, "yes if there's no other request; would you like us to send the quitar when we get it?" mihin nyt oli ekaa sähkäriä odotellessa aika helppo vastata.

Paikka vaikuttaa luotettavalta ja on ilmeisesti aika valtava. Standardi on brittiläisen pidättyväinen mutta puhelimessa palvelu on asiantuntevaa, joustavaa ja ystävällistä.

Toivottavasti ETAt pitää ja vaikutelma säilyy hyvänä, vielä kun kamat on kotiutettu.
stumpe
10.02.2009 12:15:54
Ei varsinaisesti liity aiheeseen mut:

Miten tuo UPS toimittaa? Siis kotiin tietysti, mutta kuulin että UPS koittaa kolmena peräkkäisenä arkipäivänä toimittaa paketin. Jos en ole kotona, täytyy minun hakea paketti itse UPS-toimipisteestä.

Joku vahvistaa? Noi UPS sivut on niin epäselkeet.
duc
10.02.2009 12:17:47

Miten tuo UPS toimittaa? Siis kotiin tietysti, mutta kuulin että UPS koittaa kolmena peräkkäisenä arkipäivänä toimittaa paketin. Jos en ole kotona, täytyy minun hakea paketti itse UPS-toimipisteestä.

Itellä palasi kolmannen yrityksen jälkeen Vantaalle keskusvarastoon kun olin ulkomailla. Kannattaa soittaa ja sopia sopiva toimitusajankohta ja paikka, seurantakoodin kun kertoo niin riittää.
Broadcaster
10.02.2009 12:19:01

Et uskalla soittaa UPS:lle ja kysyä?
Grugi
10.02.2009 12:20:52

Mulle ainaki soitettu sieltä että oltas tulossa ja sillo koitettu kattoo aikaa mikä sopis tosin ei ollu mulla muuta fiksuu vaihtoehtoo ku pyytää tuomaan kamat duunipaikalle jonne ne mukavasti tulikin.
SDMF
krautio
10.02.2009 12:36:38 (muokattu 10.02.2009 12:36:53)

Pitääpä vielä itse varmistaa, että ovatko ne nyt sittenkin lähettämässä niitä tavaroita, mitkä heillä on alusta saakka olleet varastossa ("part shipping").

En kuitenkaan usko tähän, koska olen sähköpostitse sopinut, että odotan niin kauan, että kaikki romppeet ovat heillä ja lähettävät ne kerralla mulle, meni aikaa sitten kuinka kauan tahansa.

Köpe

Sähköpostilla tuli viesti "Part shipping" ja UPS-numero perässä. Eli voiton puolella toistaiseksi ollaan. UPS koodi ei vielä näyttänyt mitään, koska luulen, että lähetys on vielä niin alkutekijöissään.

Köpe

edit: Pari päivää sitten tuli viesti "Confirmed" eli mun tapauksessa tuo viittaa siihen, että ovat saaneet puuttuvat kamat tehtaalta. Ja nyt ovat sitten lähettämässä niitä mulle. Loogista ainakin oman tilauksen kohdalla.
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
williebrown
10.02.2009 12:48:29
Mulle ainaki soitettu sieltä että oltas tulossa ja sillo koitettu kattoo aikaa mikä sopis tosin ei ollu mulla muuta fiksuu vaihtoehtoo ku pyytää tuomaan kamat duunipaikalle jonne ne mukavasti tulikin.

Soittamiskäytäntö ilmeisesti vaihtelee kohdepaikkakunnittain. Itselleni on myös soitettu. Soitto tapahtuu selvästikin silloin, kun lähetys saapuu oman paikkakuntani toimipisteeseen ja lähtee jakeluauton kyytiin kierrokselle, ja siitä on toimitukseen enää korkeintaan muutama tunti.

Olen kuitenkin kuullut myös lukuisista tapauksista, joissa UPSilta ei ole soitettu etukäteen. On vain yritetty toimittaa, vaikka onnistumisen odotusarvo yksityisosoitteeseen toimittamiselle virka-aikana on huono. Jos ei ole aikaisempaa kokemusta, miten homma omalla seudulla toimii, kannattaa soittaa UPSin palvelunumeroon ja esittää toimitusaika- ja osoitetoiveensa hyvissä ajoin etukäteen.
stumpe
10.02.2009 17:18:52
Nainen UPS:sältä sanoi, etteivät ups-kuriirit soita, heillä ei ole puhelinnumero-kantaa.
No, aika munkki kävi. Tänään tulin opinahjosta niin UPS pakettiauto meni nenän alta, ja ehdin juuri astua sisään nii äijä rahtas kitaran ovelle.

Ja anteeksi OT
Don Make
10.02.2009 17:27:10
Nyt jumalauta...Reilu viikko sitten ton: http://www.dv247.com/invt/56558/ hinta oli noin satasen halvempi. Nyt kun meikä on sitä tilaamassa niin hinta onkin noussu. Mistä tämä johtuu? Prkl...
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
vtk21
10.02.2009 17:54:26
Nyt jumalauta...Reilu viikko sitten ton: http://www.dv247.com/invt/56558/ hinta oli noin satasen halvempi. Nyt kun meikä on sitä tilaamassa niin hinta onkin noussu. Mistä tämä johtuu? Prkl...

Jossain foorumeilla liikkui huhuja että fenderi olisi nostamassa hintojaan kautta linjan 10-30%, ja jonkinlaista nousua on ollut ainakin odottamassani tuotteessa. Punnan kurssi on ainakin mennyt hieman epäedullisemmaksi.
krautio
10.02.2009 20:07:38

Eka viesti UPS-koodin perusteella saatu eli 10 kg:n paketti on lähtemäisillään... Kyllä tämä vielä tästä!!

Köpe
Borlag
10.02.2009 20:36:57

19.1 tilattu kitara ja romppeita
9.2 tilausvahvistus
10.2 lähetysvahvistus

Saas nähdä kauan UPSilla menee tuohon loppuhommaan, ja tuleeko Jimmie Vaughan strato ehjänä vai ei...
Manasse
10.02.2009 20:44:59
18.1 tilattu vahvistin ja romppeita
9.2 tilausvahvistus
10.2 lähetysvahvistus

Saas nähdä kauan UPSilla menee tuohon loppuhommaan, ja
onko Valvetronix toimiva.
Menkää hyvän onnen kans t. Arvee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)