Aihe: Hei, ostin kitarakamaa!
1 2 3 4 565 66 67 68 69122 123 124 125 126
K.Hill
30.04.2007 18:47:50
Tänään hain Pajalta Hagström Super Sweden, vm. 1980 alkuperäisellä laukulla. Paria pikkukolhua lukuunottamatta mintti. Hieno kitara, ebony-otelauta, tuhdit nauhat ja Super Swedelle ominainen 0-nauha. Näitä on tehty vain alle 900,Swede de luxe-nimellä viitisensataa. Komeutta voi ihailla omakuvassani.
Pertsi
30.04.2007 18:58:28
Tänään hain Pajalta Hagström Super Sweden, vm. 1980 alkuperäisellä laukulla. Paria pikkukolhua lukuunottamatta mintti. Hieno kitara, ebony-otelauta, tuhdit nauhat ja Super Swedelle ominainen 0-nauha. Näitä on tehty vain alle 900,Swede de luxe-nimellä viitisensataa. Komeutta voi ihailla omakuvassani.

Onnittelut, komia peli !
Joees
30.04.2007 19:03:17
Jos rahaa olis niin, että ranteita pakottais, niin tuollainen Mojo Grande olis
ostoslitalla. Mä olen kai kehunut niitä ennenkin, mutta haitanneeko tuo.

Ovathan ne erittäin hyviä kepukoita ne! Mulla on tuo thinline tele. Ajaa hyvin sen asian :-) Vaikka ei olekaan sitä Ruokankaan P90-tyylistä mikkiä kaulassa. Sen sijaan customissani on :-)
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
mailbag
30.04.2007 21:32:43
jep, peavey 6505
terry
30.04.2007 22:01:49 (muokattu 01.05.2007 18:49:10)
Tauti ei ota parantuakseen. "Kerään" stratocastereita ja tänään tarttui mukaan jo kitaraperheen kolmas Fender stratocaster 60's Classic (seitsemäs stratocaster). Tykkään tuosta Classic's sarjan hinta-laatusuhteesta ja musta Blackie-tyylinen strato puuttui, joten... Elämä on valintoja ja menishän tuo raha helposti Vappurillutteluunkin jos sellaisen valinnan tekisi.
Joees
30.04.2007 22:29:01
Tauti ei ota parantuakseen. "Kerään" stratocastereita ja tänään tarttui mukaan jo kitaraperheen kolmas Fender stratocaster 60's Classic. Tykkään tuosta Classic's sarjan hinta-laatusuhteesta ja musta strato puuttui, joten... (Ei ole vielä päivitetty oma kuvaan).

Hullu mies :-) Mutta eipä tuo, hyviä kitaroita kun ovat.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Kiinankeisari
30.04.2007 22:33:33
Tauti ei ota parantuakseen. "Kerään" stratocastereita ja tänään tarttui mukaan jo kitaraperheen kolmas Fender stratocaster 60's Classic. Tykkään tuosta Classic's sarjan hinta-laatusuhteesta ja musta strato puuttui, joten... (Ei ole vielä päivitetty oma kuvaan).

hitto, oot mua kaks kitaraa eellä :)
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
mr.bungle
03.05.2007 21:36:25

Rairai. Liittynen kitaristikerhoon PRS Custom 22:lla, kunhan postisetä sen rahtaa tänne asti. Mitään en kitaroista tajua, toivottavasti en maksanut liikaa tahi ostanut sutta, mutta kovin hieno se on ja myyjä vaikuti reilulta.

Nyt on PRS sylissä, ja kyllähän se upealle saundaa ja tuntuu. Mikkivalitsin on prs:seestä, mutta sen taitaa tietää jo kaikki.

Pari kuvaa (myyjän ottamia): http://www.rinki.net/pekka/prs/
bassolla hanuriin
fox
03.05.2007 22:03:07

Mutta eipä tuo, hyviä kitaroita kun ovat.

Nyt oma-kuvassa tuo muutaman sivun takanen Aria Pro II.. Neckthru-kitara verraten huokealla, ja oikeen hyvä. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
lukeman
03.05.2007 23:15:28
Nyt oma-kuvassa tuo muutaman sivun takanen Aria Pro II.. Neckthru-kitara verraten huokealla, ja oikeen hyvä. ;)

Mikäs kirves tuossa omassa kuvassa oikealla on? Pirun komia. :)
Werihukka
03.05.2007 23:54:06

Seymour Duncanin Distortion Mayhem-setin ostin. Vaikuttaa enemmän kun loistavalta.

DR:n black beauties-kielet tuli hommattua myös. Ei pahaa sanottavaa ainakaan vielä.
Taas tuli kirveelle töitä Wolfhorde mikserissä
fox
04.05.2007 00:05:27

Mikäs kirves tuossa omassa kuvassa oikealla on? Pirun komia. :)

Mhh, se on sellanen itetekemä "partscaster", Telen kaula ja kaikkee.. ;) Hyvä soittaakin on se. Mikit on Megadrive ja X2N. Lausuu kovin se.
Tympee Huttunen
04.05.2007 08:49:54 (muokattu 04.05.2007 08:51:19)

Mulla näkyy kyllä vain hiton hieno Ibanezin Artist ja tuo Partcaster. Menikö väärä kuva:) ? Mulla on omakuvassa nyt tuo mun PE1000. Vaihdoin siihen Aria Pro2 ZZ customin alkuperäismikit ja laitoin push-pulliin etumikin vaiheenkäännön. Toimii!

Mitä muuten nuo kaikki Artistin vipstaakit on? Onko ne ihan orkkiskamaa?
FensonGibder
04.05.2007 08:58:02 (muokattu 04.05.2007 08:59:12)
Hagström Super Sweden, vm. 1980 alkuperäisellä laukulla. Paria pikkukolhua lukuunottamatta mintti.

Ei liity suoranaisesti tähän kitaraan, mutta täytyy sanoa, että H:n LP-mallit ovat suorastaan silmiä hiveleviä! Komeimpia mitä olen nähnyt. Olis kiva saada joskus sivellä moisen pintaa.

Riffissähän oli näistä "svedu"-kitaroista just juttua. Siis kiinalaisia nykyään niin kuin varmaan kaikki muut jo tiesivätkin.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
Socialite
04.05.2007 15:40:53
Jes, löytyhän se BB-Preamp lopulta!
Hit me with your rhythm stick!
fox
04.05.2007 16:29:02

Mulla näkyy kyllä vain hiton hieno Ibanezin Artist ja tuo Partcaster. Menikö väärä kuva:) ? Mulla on omakuvassa nyt tuo mun PE1000. Vaihdoin siihen Aria Pro2 ZZ customin alkuperäismikit ja laitoin push-pulliin etumikin vaiheenkäännön. Toimii!

Mitä muuten nuo kaikki Artistin vipstaakit on? Onko ne ihan orkkiskamaa?

Kuvathan vaihtuu sopivin välein.. ;) Kyllä tuo AR on ihan orkkiskunnossa, ja hyvässä.. Noissa "isonumeroisissa" eli AR 500:sissa on ihan vakiona aktiivielektroniikka, jossa on 3-alueinen EQ ja boostia löytyy sellanen 15 dB.. Sen lisäksi, että siin on aktiivipuolen on-off kytkin (ja LED) niin molemmille mikeille toki on tri-sound -switchit.
Tympee Huttunen
04.05.2007 17:35:20
Kuvathan vaihtuu sopivin välein.. ;) Kyllä tuo AR on ihan orkkiskunnossa, ja hyvässä.. Noissa "isonumeroisissa" eli AR 500:sissa on ihan vakiona aktiivielektroniikka, jossa on 3-alueinen EQ ja boostia löytyy sellanen 15 dB.. Sen lisäksi, että siin on aktiivipuolen on-off kytkin (ja LED) niin molemmille mikeille toki on tri-sound -switchit.

Aivan joo. On kyllä hieno peli. Vaihdoin nyt itsekin oman AR100:n omakuvaksi, vaikka se ei ihan yhtä blingbling olekaan:)

Ihan topicciin liittyen, ostin Washburnin J-6:n. Mahtava peli!
mr.bungle
04.05.2007 22:42:45

Nyt on PRS sylissä, ja kyllähän se upealle saundaa ja tuntuu. Mikkivalitsin on prs:seestä, mutta sen taitaa tietää jo kaikki.

Pari kuvaa (myyjän ottamia): http://www.rinki.net/pekka/prs/

Kitarakamajatkumo sai jatkoa Orange Crush 10:llä. Tämän valkkasin MicroCuben ohi koska oranssi väri sopii hehkeän rahini viereen olkkarissa.
bassolla hanuriin
Jones_
04.05.2007 23:12:32
Käytetty Bossin metal zone saapui tänään postissa (tuli alle 48 tunnissa :o). Näillä tuntumilla tuntuu aikas mukavalta purkilta ja antaa sitä soundia mitä tässä vähän olen haeskellutkin.
InYourFace90
05.05.2007 00:38:47
Käytetty Bossin metal zone saapui tänään postissa (tuli alle 48 tunnissa :o). Näillä tuntumilla tuntuu aikas mukavalta purkilta ja antaa sitä soundia mitä tässä vähän olen haeskellutkin.

Hyvä pelihän tuo on.
Up The Irons!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)