![]() 06.02.2009 15:15:47 | |
---|---|
Oho, äijät vastas mun sähköpostiin. Mun tilaukseen kuulu plektroja, kitarateline, hihna ja Ibanezin kitara. Nyt ne pahotteli vaan että plektroja ei oo saatavilla, eli oletettavasti niillä on sitä kitaraa(?) pystyisköhän tuolta järkkään sillee et lähettäs kaikki muut paitsi ne plektrat nyt. Hassua miten se kaupankaynti siirtyy tänne foorumille kaikkine ongelmineen ja kyselyinee :) Parasta olis varmaan kuitenkin olla yhteydessä sinne myyjään ja niiden kanssa sopia asioista kun täällä kysellä ja ihmetellä että mitenhän se ja voi kun.. Kiire on DV247:lla varmasti aikamoinen kun punnan kurssi on ollut mitä on joten suokaa nyt hieman aikaa niillekkin. SDMF | |
![]() 06.02.2009 15:27:16 | |
tässä nyt näyttää olleen jonkinlaista ongelmaa noiden hintojen nousun takia, sama ongelma myös itselläni. Eli kun tilasin mitä nyt tilasinkaan maksoivat maksuhetkellä 239e ja kun lähettivät niin 257e. Kumman hinnan he nyt loppujenlopuksi tästä perivät? | |
![]() 06.02.2009 15:29:39 | |
tässä nyt näyttää olleen jonkinlaista ongelmaa noiden hintojen nousun takia, sama ongelma myös itselläni. Eli kun tilasin mitä nyt tilasinkaan maksoivat maksuhetkellä 239e ja kun lähettivät niin 257e. Kumman hinnan he nyt loppujenlopuksi tästä perivät? Varmaankin riippuu milla tyylillä maksetaan, käsittääkseni luottokortin kanssa kurssit menee jotenkin keskihinnan mukaan vai miten lie. SDMF | |
![]() 06.02.2009 15:30:10 | |
Cornell Romany Plus saapui tänään. Tuli vielä uusin malli, erilaisella etukankaalla, neljällä tehoasetuksella ja hi- ja low- inputeilla. Adapteria verkkojohtoon ei kyllä tullut ja virtajohto on mallia ei-vaihdettava. Pitää käydä mutka Stockmannilla ja hakea sieltä adapteri, että pääsee laittamaan vehkeen tulille. 8 päivää tilauksesta himassa. Ihan hyvin. | |
![]() 06.02.2009 15:33:59 | |
Varmaankin riippuu milla tyylillä maksetaan, käsittääkseni luottokortin kanssa kurssit menee jotenkin keskihinnan mukaan vai miten lie. Eli olen Visa Electronilla maksanut käyttäen Solo toimintoa, Visa Electronhan ei ole luottokortti joten? | |
![]() 06.02.2009 18:37:06 | |
Eli olen Visa Electronilla maksanut käyttäen Solo toimintoa, Visa Electronhan ei ole luottokortti joten? Sitä rokotetaan heti eli se mitä tilaus hetkellä maksoi oli hinta millä sait. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" | |
![]() 06.02.2009 18:37:42 | |
... duh, omaa säätöä, eihän tuo case lukossa ollut, ei ollut vaan kokemusta PRS:n koteloista, keksin avaamismekanismin heti kirjoitettuani aiemmin viestin :P All's well that ends well, tuli hyvään hintaan pirun hyvä kitara kotiin ilman (muita kuin itsestä johtuvia) ongelmia. | |
![]() 06.02.2009 20:27:12 | |
Itseäni lainaten... Tänään päivällä peruutin tuon podin osalta tilauksen. Tiedonantojen mukaan piti tulla 2. päivä. Eipä tullut. Sit pitäis tulla 6. päivä (ehkä). No enpä jäänyt enää arpomaan. Mielenkiinnolla odotan, milloin rahat palautetaan ja kuinka nuo monitorit saapuu. Tästä lähin suuntautuu hankintani joko kotimaahan tai saksanmaalle. Nahkahousuilta saa sentään kolmen vuoden takuun ja Palvelua. Kotomaasta jopa hyviä ideoita. Pitäköön brittiläiset huonot hampaansa, perkeleet. Itseäni lainaten II, Itsensä lainaamisen paluu... Tänä aamuna tupsahti mailiin toimitusvahvistus. Sekä Podista että Monitoreista. hämmentävintä oli, että myynnin kontaktihenkilö vastasi mailiini, jossa perun hyvin selkeällä englannilla tilaukseni Podin osalta. Sieltä sitten on jotakin tulossa. Jotakin siksi, etten tässä vaiheessa oikeastaan uskalla spekuloida mitä sieltä tulee. Lainaanpa taas itseäni, kun postimies rimpauttaa... | |
![]() 06.02.2009 20:59:22 | |
... duh, omaa säätöä, eihän tuo case lukossa ollut, ei ollut vaan kokemusta PRS:n koteloista, keksin avaamismekanismin heti kirjoitettuani aiemmin viestin :P All's well that ends well, tuli hyvään hintaan pirun hyvä kitara kotiin ilman (muita kuin itsestä johtuvia) ongelmia. Rohkea avautuminen, oma moka ; - ) Matti | |
![]() 06.02.2009 21:30:56 | |
Ja mun vaffariasiaani (kts. avautumistani pari sivua taaksepäin) hoitaa tällä hetkellä DV:n toimitusjohtaja suoraan VOXin kanssa ilman välikäsiä. Yrittävät saada pikaisesti vedettyä välistä maahantuojalta yhden nupin ja kaapin mulle alkuperäisesti sovittuun hintaan. Myönsivät auliisti soiteltaessa virheensä. Toki eivät kuitenkaan luvanneet muuta kuin yrittävänsä ton hintapuolen kanssa, mutta täytyy yrittää antaa anteeksi. Ja tietty tunnustaa edelleen, et on vikaa ittessäkin. | |
![]() 08.02.2009 23:12:16 | |
Olipa DV247 palauttanut kummempia ilmaittamatta 20.12 Visalta veloitetun summan takaisin. Blackheart-nuppi oli tilauksessa ja muutama pedaali, mutta nuppia eivät ilmeisesti enää saaneet vaikka piti kuun lopussa tulla lisää. Tai sitten sisäänostohinta on noussut niin paljon, että olisi ollut heille huono diili myydä tuolla aikaisemmin veloitetulla hinnalla. No, ei haittaa lähti sen sijaan Blackstar-nuppi tilaukseen toisesta brittiputiikista, on ehkäpä kotisoitteluun monipuolisempi ratkaisu - ja ainakin noita pitäisi saada. Lisäksi tuolla kait pärjää miedommassa menossa ilman säröpedaalia (BM ja GDI21 on varalla), joten säästyypä nekin rahat... tai tietysti menee tuohon kalliimaan Black-alkuiseen;) - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - | |
![]() 09.02.2009 00:19:04 | |
kiva! saas nähä miten mun JVM+1960ahw tilauksen kans käy.. se oliki jotenki liian hyvää ollakseen totta.. Mut silti siin on et partshipped mut luulen et sielt tulee se mikki joka oli tilaukses mukana.. Miten mastercardin kaa.. tietääks ketää et ottaaks ne sillä hinnal mikä oli tilauksen aikana? | |
![]() 09.02.2009 08:09:23 | |
Eiko sori omaa tyhmyyttäni katoin hintoja ilman ALVia. Ei ne hinnat ainakaa viel oo noussu mut silti pelottaa kyl koko tilauksen suhteen. Thomannil vois tietty ostaa 2300 euroo koko paketin :P ja tuol makso 1500 euroo ni kyllä se kirvelee jos sielt pitäs. | |
![]() 09.02.2009 15:15:38 | |
Hmm. Tilaus tehty 15.1. ja viime viikolla tiedustelin toista kertaa ETA:a. Perjantaina tuli meiliin vastaus, että siirtyy loppukuuhun. Tänään tipahti "Order confirmed" -viesti postilaatikkoon ja samaa näyttää tilin status dv:n sivuilla. Mitäs se "Orded Confirmed" tarkoittaa? Ei yhtään mitään, veikkaan... | |
![]() 09.02.2009 15:49:27 | |
Status Confirmed- tuli emailista tieto. Mä luulen, että tuo tarkoitaa sitä, että heillä on kaikki tilatut romppeet lähetystä vaille. Itse tilasin neljä eri vempainta, joista yhtä heillä ei ollut varastossa. Sanoivat, että kyseisen kamppeen pitäisi tulla heille helmikuun puolenvälin aikana. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. | |
![]() 09.02.2009 17:52:46 | |
Joskus pari kk sitte joku kysy voiko "Title" kohtaan laittaa vaikka Hero. Ni näköjään voi. Mulle tuli just postia tänään sieltä ja edessä luki "Hero Etunimi Sukunimi" :D . repesin tietenki xD | |
![]() 09.02.2009 18:12:12 | |
Status Confirmed- tuli emailista tieto. Mä luulen, että tuo tarkoitaa sitä, että heillä on kaikki tilatut romppeet lähetystä vaille. Itse tilasin neljä eri vempainta, joista yhtä heillä ei ollut varastossa. Sanoivat, että kyseisen kamppeen pitäisi tulla heille helmikuun puolenvälin aikana. Köpe Itse sain tänään samanlaisen postin 19.1 tehdystä tilauksestani. Siinä postin loppupuolella lukee käytännössä tuo mitä sanoit, eli romppeet on valmiina lähetystä varten. Lähettävät vielä postia jossa ne seurantanumerot, kunhan saavat ne UPSilta. | |
![]() 09.02.2009 18:21:43 | |
Piti synttäreille tilata tuolta Roland gr-20 niin eiköhän sen hinta oo pompannu 150e. Kuten jokasessa muussakin jonkin verran (esim Thomann). Mistä muuten johtuu? Kellään tietoa. | |
![]() 09.02.2009 18:45:57 | |
Status Confirmed- tuli emailista tieto. Mä luulen, että tuo tarkoitaa sitä, että heillä on kaikki tilatut romppeet lähetystä vaille. Itse tilasin neljä eri vempainta, joista yhtä heillä ei ollut varastossa. Sanoivat, että kyseisen kamppeen pitäisi tulla heille helmikuun puolenvälin aikana. Köpe Itselläni tuli toi confirmed ku soitin sinne ja kyselin, et missä kamat on, mut ei se tarkottanu et niil oli kaikkii kamoi sillon. Muutin tilausta ton jälkeen ja lähti kamat tulemaa. Vieläki on confirmed... (tosin anto kokonaan uuden tilausnumeron, et tohon ei ny muutenkaa oo uskomista). Upsi sanoo et kaikki paketit painais 20kg. On kevyen oloset bassokamat tulossa... Tuntuu vähän et kaikki mun tilauksessa ois vähän suuntaa antavaa :) | |
![]() 09.02.2009 20:10:23 | |
Voihan paska, meinasin tilata Digitechin GSP1101:n Digital Villagesta mutta hinta onkin pompannut jalkakytkimen kanssa yli sata euroa kalliimmaksi kuin Treppendorfissa. http://www.dv247.com/invt/43519/ http://www.dv247.com/invt/49106/ http://www.thomann.de/fi/digitech_gsp1101.htm http://www.thomann.de/fi/digitech_control_2.htm Vielä kuukausi takaperin taisi olla sama hintaero, vaan toisinpäin. www.mikseri.net/blindways | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)