Swan 27.04.2007 18:56:02 | |
---|
Ostin jonkun kitaralehden ja sain kaupanpäällisiksi potikannupit joissa on säätövaraa ei vain kymmeneen, vaan yhteentoista asti. Tätä ominaisuutta ei taida olla sinun noppapotikoissasikaan? Mutta nehän menee väärään suuntaan? Total Guitarin siis ostit. |
Black-Throated Diver 27.04.2007 21:42:49 | |
---|
Ostin jonkun kitaralehden ja sain kaupanpäällisiksi potikannupit joissa on säätövaraa ei vain kymmeneen, vaan yhteentoista asti. Tätä ominaisuutta ei taida olla sinun noppapotikoissasikaan? Minut on lyöty... taidan palauttaa noppapotikat koska ne eivät olekkaan voittamattomat... Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti. |
Amuranen 27.04.2007 22:26:12 | |
---|
No money, no job, no car. But I'm in a band. |
Räbbänä 27.04.2007 22:32:02 | |
---|
"Jännä...." |
Elbura 27.04.2007 23:30:05 | |
---|
Noni! Nyt se pitkään haaveiltu strato on oma. Eli ostin Musamaailmasta Tokain AST-50 straton 599e, ja tweed laukun 80e. Aivan loistava peli tämä strato! Tallamikki pitäisi vaihtaa vähän potkivampaan, ehkä Seymourin '59 tai Hot Railsiin. Pitää vireen hyvin ja on todella hyvä soitettava! Kielien korkeutta täytynee vielä vähän säätää tosin. |
-Cale 29.04.2007 19:42:19 | |
---|
Jees, tollanen tuli tänään haettua. Olen hyvin onnellinen siitä että loputtomalta tuntunut putkivahvarien metsästys on nyt toistaiseksi ohitse. Tähänastiset kokemukset laitteesta positiivisia. Eli Hughes & Kettner Edition Tube 20: http://muusikoiden.net/dyn/users/21741.jpg |
InYourFace90 29.04.2007 19:48:59 | |
---|
Oon jo ihan täpinöissä, kun uuden kitaran saan huomenna: Ibanez RG1570. Ensimmäinen floikkakitara mulle. Up The Irons! |
Fortune 29.04.2007 21:35:04 | |
---|
Juu, kyllästyin JCM-800:seen ja suoritin nopean vaihto-operaation, nyt tuossa vieressä nököttää Vox AC-30cc2. Kerrostalotestauksen perusteella kyseessä on dynaaminen ja tervesoundinen peli, joka syö hyvin pedaaleja. Tai no ainakin Bad Monkeylla tuupatessa värkki muuttuu entistäkin makeammaksi. Hyvät rokkisäröt, hemmetin hienot puhtaat ja säätövaraa juuri sopivasti, ei kuitenkaan liikaa. Suosittelen. Nyt vain pitää pistää pedaalilauta uusiksi, taloon tuli lisäksi EHX Worm, eli tuollainen vibrato/tremolo/autowah/phaser -yhdistelmä, joka on ihan jees peli sekin. Nyt vain pitää kolvailla itselle A/B-boksi Voxin kanavien välillä surffailuun ja lautakin on sitten taas kunnossa. Laitan kuvia kunhan valmistuu. Look behind you, a three-necked guitar!
|
Johann Onn 29.04.2007 22:23:43 (muokattu 29.04.2007 22:26:01) | |
---|
Cort KX-5. -> http://www.thomann.de/fi/cort_kx5_bk.htm MightyMite MotherBucker mikit ja lisenssi TonePros T-O-M. Viime vuoden malli, Cortin sivujen mukaan tallan pitäis olla eri (= ei lukittava). Vähän liiankin lukittava, tallapalojen kääntäminen jäi haaveeks, niitä ei saa millään irti. Toisaalta, ei ne kyllä sitten heilu eikä huojukkaan. Muovisemman oloinen kuin kuvassa. Ja ne reiät, mistä kielet tulee bodyn läpi, näyttää järkyttävän suurilta oikeasti. Kiinan telessä ne on huomaattomat, tossa taas kuin olis menny millit ja sentit sekaisin poratessa. Ibanezin S670FM-ATF - on muuten 100x paremman näkönen livenä kun missään kuvissa. Ehkä. Mutt se "pluginreikä yläviistoon" pilaa kokonaisuuden. Olisivat kopioineet siitä esteetisimmän näköisesta S:stä, sen "pluginreikä tyylikäästi alaviistoon" ratkaisun. Mutta ei, kun ei, niin ei. Ja se "on/off vivut jokaiselle mikille" ominaisuus, vois tulla kanssa takaisin. Niille löytyy aina käyttöä. |
Kiinankeisari 29.04.2007 23:32:54 | |
---|
Juu, kyllästyin JCM-800:seen ja suoritin nopean vaihto-operaation, nyt tuossa vieressä nököttää Vox AC-30cc2. asiaa, pistä ihmeessä kommenttia sitten kun pääset kunnolla luukuttamaan. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
juhajuha 29.04.2007 23:41:56 | |
---|
Vaihdoin tässä vähän aikaa sitten Voxin hyvin palvelleen Valtetronix AD120 VT:n putkikantaan. Uusia ystäviäni ovat siis: Mesa/Boogie F-30 Combo MXR Dynacompura TC G-major ja tod.näk Rocktronin Midimate midi ohjaimena Alkaa paletti olemaan aika timangin kuuloinen muutaman päivän säätämisen jälkeen. Huh huh! =) |
tuluppa 29.04.2007 23:56:12 | |
---|
|
Joees 30.04.2007 00:58:01 | |
---|
Ostin Wilkinsonin WT3-tallan. Tai tilasin, odottelen saapuvaksi joskus. Jihuu, teleen uusi talla ja intonaatio entistä paremmaksi! Eikä tarvinut vaihtaa kuusi palaiseen :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Veri 30.04.2007 08:00:36 | |
---|
Viimeksi ostin DOD:n Flashback Fuzz -kitarapedaalin. Loistava ja perhanan hyvä vehje kaikinpuolin. Suosittelen! Seuraavaksi sitten uusi sähkis - pitää ryöstää pankki tai voittaa lotossa ensiksi... |
CCRyder 30.04.2007 09:35:50 | |
---|
Ostin Wilkinsonin WT3-tallan. Tai tilasin, odottelen saapuvaksi joskus. Jihuu, teleen uusi talla ja intonaatio entistä paremmaksi! Eikä tarvinut vaihtaa kuusi palaiseen :-) Mistä tilasit? Ne on kyllä hienon näköisiä talloja. |
Joees 30.04.2007 13:24:24 | |
---|
Mistä tilasit? Ne on kyllä hienon näköisiä talloja. Ruokankaalta tilasin. Ei noita suomesta kovin monesta mestasta kai löydy. Ruokankaan tiesin varmaksi, kun käyttävät omissa Mojo-malleissaan tuota tallaa. Ja vanha tuttukin on jo :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
CCRyder 30.04.2007 15:16:17 | |
---|
Ruokankaalta tilasin. Ei noita suomesta kovin monesta mestasta kai löydy. Ruokankaan tiesin varmaksi, kun käyttävät omissa Mojo-malleissaan tuota tallaa. Ja vanha tuttukin on jo :-) Jos rahaa olis niin, että ranteita pakottais, niin tuollainen Mojo Grande olis ostoslitalla. Mä olen kai kehunut niitä ennenkin, mutta haitanneeko tuo. |
FensonGibder 30.04.2007 16:27:41 | |
---|
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Black-Throated Diver 30.04.2007 18:02:11 | |
---|
Siisti (kaivonkansi)! Ja huonosti hoidettu nurmikko. Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti. |
jussimus 30.04.2007 18:07:31 | |
---|
Hommasin vihdoin elämäni ensimmäisen "oikean" pedalboardin, levottoman kokoisen Warwickin Rockcasen. Mukaan tarttui myös Little Big Muff, Seymour Duncanin Custom-humppari ynnä muuta sälää. Ai että. |