Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 563 64 65 66 67497 498 499 500 501
Laulava Kylätohtori
25.11.2012 22:14:59
Jos tuossa Tweedissä olisi kusetus ollut mielessä, niin tuskinpa koneistosta olisi noin kattavaa kuvasarjaa otettu...?
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
sticky fingers
25.11.2012 22:20:22
Laulava Kylätohtori: Jos tuossa Tweedissä olisi kusetus ollut mielessä, niin tuskinpa koneistosta olisi noin kattavaa kuvasarjaa otettu...?

Totta. Ja Jukka-poika tietää/tiesi sen itsekin. Kyllä tässä oli vaan kyse ihan perinteisestä pätemisestä ja vittuilusta. Tosin oikeassakin hän oli siinä, että viiskasia tuossa on jäljellä aika vähän ja siksi sen maininta otsikossa on vähän kyseenalaisessa muodossa.
...
Jucciz
25.11.2012 22:21:45
Laulava Kylätohtori: Jos tuossa Tweedissä olisi kusetus ollut mielessä, niin tuskinpa koneistosta olisi noin kattavaa kuvasarjaa otettu...?

Juu. Homma vaan hankaloituu siinä vaiheessa, jos ostajaksi sattuu semmoinen, joka ei erota Tweed Deluxen sisuskaluja PC-pöytäkoneen sisuskaluista.

Mutta joo, huijaripuheisiin ei kannattane lähteä. Ainoastaan kyseenalainen tuotteen otsikointi ja myyntipuhe ovat mun "tuomioni", jonka ei siis tarvitse johtaa toimenpiteisiin, jos vaan ostaja on tyytyväinen siihen, mitä saa.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Jucciz
25.11.2012 22:23:59
sticky fingers: ihan perinteisestä pätemisestä ja vittuilusta

Millä perusteella näin? Kuten itsekin asian totesit, kyllähän tuossa oli kaikki (tahattoman) harhaanjohtamisen ainekset kasassa. Mun mielestä on kaikkien etu, että asiavirheet korjataan etenkin tuollaisten hintapyyntöjen kera ilmoitetuissa tuotteissa - eikä tässä ainakaan mun puolelta ole ollut mitään henkilökohtaista. Asiat asioina ja that's it.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
sticky fingers
25.11.2012 22:35:21
Jucciz: Millä perusteella näin? Kuten itsekin asian totesit, kyllähän tuossa oli kaikki (tahattoman) harhaanjohtamisen ainekset kasassa. Mun mielestä on kaikkien etu, että asiavirheet korjataan etenkin tuollaisten hintapyyntöjen kera ilmoitetuissa tuotteissa - eikä tässä ainakaan mun puolelta ole ollut mitään henkilökohtaista. Asiat asioina ja that's it.

Äh, en tiedä muokkasitko tuon aiemman viestisi sanamuotoja vai luinko ja tulkitsinko itse asioita päin helvettiä, mutta kylläpä joka tapauksessa taisin itse nyt haukkua väärää puuta. Anteeksi.
...
Jucciz
25.11.2012 23:25:31
sticky fingers: Äh, en tiedä muokkasitko tuon aiemman viestisi sanamuotoja vai luinko ja tulkitsinko itse asioita päin helvettiä, mutta kylläpä joka tapauksessa taisin itse nyt haukkua väärää puuta. Anteeksi.

Äh. Ihmisiä ollaan ja näitä menee... :)
Numb
26.11.2012 10:36:21

sticky fingers: ...taisin itse nyt haukkua väärää puuta. Anteeksi.

Tätä näkee palstoilla liian harvoin. +
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head MySpace
tender.insanity
26.11.2012 10:43:20
Myin reilu kk sitten yhden mikkisetin pois ja nyt samat on myynnissä 20e kalliimmalla :D
Vainottu
26.11.2012 10:45:20
tender.insanity: Myin reilu kk sitten yhden mikkisetin pois ja nyt samat on myynnissä 20e kalliimmalla :D

Myit selkeästi liian halvalla. ;)
Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
tender.insanity
26.11.2012 10:47:01
Vainottu: Myit selkeästi liian halvalla. ;)

Halvalla menikin kun olin ne maalannut. Nyt on maalattu uusiksi ja kalliimalla menee. Sherlockit löytänevät helpostikin näillä vihjeillä.
balanced1
26.11.2012 14:26:48
tender.insanity: Halvalla menikin kun olin ne maalannut. Nyt on maalattu uusiksi ja kalliimalla menee. Sherlockit löytänevät helpostikin näillä vihjeillä.

No eipä tuolla vielä hankkeille pääse. Ostaja tinkii kympin ja ajelet postiin omalla autolla niin voitto on pari €.. ja riskinä vielä, että eksoottisen väriset mikit jää pyörimään itselle.
Vladi
29.11.2012 11:51:57
Turvonneista hintapyynnöistä en tiedä, kun en jaksa tarkistaa, mutta muuten tämä on kyllä oiva esimerkki siitä, millaista myynti-ilmoitusta ei kannata tehdä.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=700717
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
jyrkalt
29.11.2012 13:06:11
Vladi: Turvonneista hintapyynnöistä en tiedä, kun en jaksa tarkistaa, mutta muuten tämä on kyllä oiva esimerkki siitä, millaista myynti-ilmoitusta ei kannata tehdä.

Turku. Koitetaan ymmärtää.
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
Gabe
29.11.2012 13:28:47
Vladi: Turvonneista hintapyynnöistä en tiedä, kun en jaksa tarkistaa, mutta muuten tämä on kyllä oiva esimerkki siitä, millaista myynti-ilmoitusta ei kannata tehdä.

Nuo saman henkilön aiemmatkin ilmoitukset ovat olleet varsin lennokasta kielenkäyttöä :)
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Johann Onn
29.11.2012 19:10:30 (muokattu 29.11.2012 19:10:48)
Vladi: Turvonneista hintapyynnöistä en tiedä

Hmmm. Noita oli eräässä paikallisessa, pitkään poistomyynnissä. Ja hinnat oli alimmillaan alle 200. Nyt ne on loppu, joten kukaan ei voi
verrata hintoja enää - tai linkittää niihin. Eli ne myi niitä sitten mielipuolisen, "kupittaa kutsuu" halvalla, jos toi on idioottimaisen halpa...
mattim
29.11.2012 19:35:16

Johann Onn: Hmmm. Noita oli eräässä paikallisessa, pitkään poistomyynnissä. Ja hinnat oli alimmillaan alle 200. Nyt ne on loppu, joten kukaan ei voi
verrata hintoja enää - tai linkittää niihin. Eli ne myi niitä sitten mielipuolisen, "kupittaa kutsuu" halvalla, jos toi on idioottimaisen halpa...

Soitin Laine möi useat Washburnin poisto kitarat hintaan 99 €.
Kimmo72
29.11.2012 19:47:10
Johann Onn: Nyt ne on loppu, joten kukaan ei voi verrata hintoja enää - tai linkittää niihin.

Mutta nyt niihin voi laittaa "näitä ei tehdä enää" -lisän.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
blues guitar
29.11.2012 20:50:15

Dream_eater: Mutta nyt niihin voi laittaa "näitä ei tehdä enää" -lisän.

Tai sitten verrataan vastaavien käytettyjen hintoihin, sikäli jos ei ole niin harvinainen ettei edes käytettyjä ole markkinoilla.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Osteri
29.11.2012 21:20:13
mattim: Soitin Laine möi useat Washburnin poisto kitarat hintaan 99 €.

Taitas mieluummin mennä "Laihtuneet hintapyynnöt" -otsikon alle, jos sellainen olis.

Muuten on kyllä ollu mielenkiintoista seurata viimeiset 20 vuotta Washburn merkin heittelyä milloin kenenkin edustukseksi. Markkinat on siitä jännä maailma, että niin monen asian on natsattava kohdalleen, ennenkuin myyntimenestys jatkuu tasaisena. Washburnissa on loistavia soittimia, mutta ei vaan ole "markkinajohtajaksi" noussut. Suosittelen tutustumaan hyvälaatuisiin yksilöihin. Onneksi olen omani löytänyt.
Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita....
fox
30.11.2012 00:10:48

Osteri: Washburnissa on loistavia soittimia, mutta ei vaan ole "markkinajohtajaksi" noussut. Suosittelen tutustumaan hyvälaatuisiin yksilöihin. Onneksi olen omani löytänyt.

Washburn on todella vanha ja perinteinen, mutta eipä se oo oikein "markkinajohtaja" ollu ennen konkurssia ja brändin myyntiä japseille, eikä oikein sen jälkeenkään.
Mutta - kuten sanoit, laatuisia pelejä ovat.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)