Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 562 63 64 65 66122 123 124 125 126
Jiaster
04.02.2009 20:49:53

Mahtaa koskea 60s stratoja kanssa - tartteepa soittaa uudelleen ja kysäistä. Ovat siirtäneet toimitusta jo pari kertaa, tilaus 2.1, ensimmäinen arvio n. 22.1 ja seuraava Tammikuun loppu eikä mitään ole kuulunut.

Voi hyvinkin olla, että niissä on sama juttu. Varmaan vähän yllättänyt toi menekki tuolla päässä. 50's fiesta redejä piti kanssa tulla viime kuun lopussa, mutta ei tullut. Parin päivän ajan oli kyllä 50's sunbursteja sivuilla in stock statuksella.
?
Burnin r0k
04.02.2009 20:55:40 (muokattu 04.02.2009 21:03:26)
En nyt jaksa lukea noita kaikkia sivuja joten kysyn sitten näin.
Pystyykö maksamaan visa electronilla vai pitäiskö olla luottokortti?

Tai no kertokaa nyt tyhmälle kerralla kaikki maksutavat.
Vitut soita. En sulle enkä paranoidia.
mika78
04.02.2009 21:01:15
Kylläpäs alko ketuttaa. mulla on Am std Strato tilauksessa ja tila on "new", ja nyt on kitaran hintaa pudotettu 70 puntaa. Täytyy vissiin kysellä saako hyvitystä, koska rahat on tietysti otettu mutta kitaraa ei kuulu. Tai sit perua koko homma ja pistää uudelleen sama tilaus?..
Ziggy Bubba
04.02.2009 21:14:10 (muokattu 04.02.2009 21:14:31)

En nyt jaksa lukea noita kaikkia sivuja joten kysyn sitten näin.
Pystyykö maksamaan visa electronilla vai pitäiskö olla luottokortti?

Pystyt. Kannattaa muistaa kattoa että Electronissa on verkkomaksu päällä (verkkopankissa voit tsekata), sekä se, että kortin maksuraja (vrk) ei ole liian pieni.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Söcö
04.02.2009 21:43:23
Miten te ootte yleensä saanu tietoon noita et koska pitäs olla perillä? Ku mun sähköposteihinka ei näimmä vastata.. Soittamalla saa tarkempaa tietoo?
kLassik
04.02.2009 21:45:37
Voi hyvinkin olla, että niissä on sama juttu. Varmaan vähän yllättänyt toi menekki tuolla päässä. 50's fiesta redejä piti kanssa tulla viime kuun lopussa, mutta ei tullut. Parin päivän ajan oli kyllä 50's sunbursteja sivuilla in stock statuksella.

Myös Fenderin Jim Root signature telecastereita piti saapua Tammikuun lopulla. Tällä hetkellä eta helmikuun puoleenväliin.
Lemunator
04.02.2009 21:57:02
Fender 72 Telecaster_ Custom lähti ainakin meikälle eilen tulemaan vaikka se ei näkynyt edes "in stock" tuotteena. (dv247)

Orangen Rocker 30 combo tuli tänään klo 9.30 kotiin. hyvin jytää.. Ja vielä sähköpostilla kyselivät perästä, että tuliko varmasti tavarat perille. Kiitos Dolphin music.!
"Rock me baby, rock me all night long.."
Burnin r0k
04.02.2009 23:13:06
Pystyt. Kannattaa muistaa kattoa että Electronissa on verkkomaksu päällä (verkkopankissa voit tsekata), sekä se, että kortin maksuraja (vrk) ei ole liian pieni.

Kiitän tästä.
Vitut soita. En sulle enkä paranoidia.
Jebe-
05.02.2009 09:48:09 (muokattu 05.02.2009 09:48:26)
Miten te ootte yleensä saanu tietoon noita et koska pitäs olla perillä? Ku mun sähköposteihinka ei näimmä vastata.. Soittamalla saa tarkempaa tietoo?

Kun tavarat on lähtenyt, niin siinä menee luultavasti suurinpiirtein viikko tai enimmillään kaks viikkoa. Normaalisti kai (tai ainakin mun kaikki) tilaukset menee Briteistä Kööpenhaminaan ja Köpiksesta sitten rekalla Suomeen. Itse ainakin pystyin seuraamaan lähetyksiä vain Kööpenhaminaan asti, jonka jälkeen seurantaa ei pahemmin päivitelty ennen kuin UPS:n kuljettaja soitti että olisi tavarat tulossa.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Ricce
05.02.2009 10:13:14 (muokattu 05.02.2009 12:20:34)
Kun tavarat on lähtenyt, niin siinä menee luultavasti suurinpiirtein viikko tai enimmillään kaks viikkoa. Normaalisti kai (tai ainakin mun kaikki) tilaukset menee Briteistä Kööpenhaminaan ja Köpiksesta sitten rekalla Suomeen. Itse ainakin pystyin seuraamaan lähetyksiä vain Kööpenhaminaan asti, jonka jälkeen seurantaa ei pahemmin päivitelty ennen kuin UPS:n kuljettaja soitti että olisi tavarat tulossa.

Mulla näkyy köpiksen jälkeen helsinki. Aiemmin viikolla soittelin ja muutin toimituksen duunipaikalle, varmistin että soittaahan se kuljettaja sitten kun on tulossa, vastattiin ettei heillä ole soittelupalvelua... kaikille tutuille on kylläkin soitettu :)

Saas nähdä mihin noi menee koska toimituspaikka näkyy edelleen olevan Lammi ja pyysin siirtämään Hämeenlinnaan...

EDIT:

mr UPS toi juuri paketit työpaikalleni
kojones
05.02.2009 11:41:23 (muokattu 05.02.2009 12:23:06)
Mihinkäs numeroon olette soitelleet ja peruneet tilauksia? Joku halpa etuliite olis myös jees tietää. Sähköposti tuntuu olevan ihan yhtä tyhjän kanssa..

Kyllä tulee Thomannin asiakaspalvelua ikävä näiden kanssa, varsinkaan kun nettisivuillaan ilmoitettuun numeroonkaan ei vastata.
jyrgen
05.02.2009 13:47:58
Peruin tilaukseni 3.2. Tänään tuli sähköpostitse Refund notice, joten ensi viikolla pitäisi tilillä palautuksen näkyä. Ihan reilu meininki.
Söcö
05.02.2009 15:07:31
Mistäs toi kunkin tuotteen ETA näkyy, pitääks sitä kysellä vai onks ne nähtävil jossai?
jusaboy
05.02.2009 15:28:45
Tilasin lokakuussa voxin ac30 nupin ja kapin noilla gsh-kajareilla. Yhteishintaa tuli order confirmationista tarkastettuna 655,62 Euroa. Varastosaldon kohdalla luki minullakin usually shipped in 7-14 days. Vaikka tiesin, että menee tod.näköisesti ennemmin kuukausi kuin pari viikkoa tuolla firmassa, päätin tilata kamat. Useitten tyhjien lupausten jälkeen toimitusajasta, tuli tänään sitten nelisen kuukautta tilauksen tekemisen jälkeen, että hinnat on tavarantoimittajilla nousseet ja mun pitäiskin nyt maksaa nupista 679 Puntaa (761€) ja kaapista 209 Puntaa (234€). Koska hinnat pikkuisen pompsahtivat tuosta käsittääkseni molempia osapuolia sitovasta tilauksesta huolimatta, pistin viestiä, että voitte pitää tätä tilausta peruutettuna. Onneksi en vielä antanut niille luottokortin numeroa... Näyttäis T-kaupasta saavan voxia jo melkein samaan hintaan kuin tuolta söörien ja loordien maasta...
Roadstar1
05.02.2009 15:42:14
Aika ihmeellistä ettei noi kerro mulle mitään sähköpostilla. Mä ite joudun kysymään erikseen seurantanumeroa, ja yleisesti kaikkee tollast. Kitaroit ei enää valmistettu ni seki selvis vasta ku ite kysyin että mikä kestää. Aika perseestä tollanen ettei viitsi asiakkaalle kertoa käytännössä mitään.
vjvesa
05.02.2009 15:59:08
Nyt iskee aikamoiset harhaluulot hintojen nousun vuoksi. Oman tilaukseni sisältö on nykyhinnassa(punnissa) yli 25% korkeampi, kuin tilauksen tehdessäni 2.1. Alan jo epäillä, etten saa koskaan tuotteita kotiovelle asti, ilman että lisää rahaa yritetään kiskoa, kuten esimerkki jo edellisessä viestissä kertoi.
Voi miksen ostanut sillon torilta käytettyä...
www.morjekords.com
jusaboy
05.02.2009 16:10:35
Yksillä hyvillä kaupoilla saa 10 uutta asiakasta, yksillä ohareilla pääsee tuhannesta eroon. Niin se sana kiertää. Luulis, että DV:llä ei olis brittien vallitsevassa taloustilanteessa varaa valita tuota jälkimmäistä...
Maraaa
05.02.2009 16:15:18 (muokattu 05.02.2009 16:16:17)
Nyt tuli rahat takaisin. Hupaisaa tilanteessa on se, että nyt kyseinen nuppi on in stock. Ensimmäistä kertaa kun olen katsonut tuolta. En kyllä tarvitse enää niin isoa, joten sinänsä hyvä että ehdin perua. Hintaa on nyt 100€ enemmän.
charvette
05.02.2009 17:16:55 (muokattu 05.02.2009 17:33:05)
Sama vika rahikaisella - tein tilauksen myös 2.1 ja hinnat ovat nousseet eikä näy tavaraa. Soitan huomenna ja kysyn.
Outoa on kuitenkin tuo, että kaikkea tätä mitä ei saada toimitettua on kuitenkin koko ajan kaupan. Taitavat vain rahastaa ja ottaa korkotuloja rahoistamme yhdistettynä sopivaan ajankohtaan rahoja palautettaessa...

Nyt iskee aikamoiset harhaluulot hintojen nousun vuoksi. Oman tilaukseni sisältö on nykyhinnassa(punnissa) yli 25% korkeampi, kuin tilauksen tehdessäni 2.1. Alan jo epäillä, etten saa koskaan tuotteita kotiovelle asti, ilman että lisää rahaa yritetään kiskoa, kuten esimerkki jo edellisessä viestissä kertoi.
Voi miksen ostanut sillon torilta käytettyä...
HeavyMachinery
05.02.2009 17:23:05

Tilasin lokakuussa voxin ac30 nupin ja kapin noilla gsh-kajareilla. Yhteishintaa tuli order confirmationista tarkastettuna 655,62 Euroa. Varastosaldon kohdalla luki minullakin usually shipped in 7-14 days. Vaikka tiesin, että menee tod.näköisesti ennemmin kuukausi kuin pari viikkoa tuolla firmassa, päätin tilata kamat. Useitten tyhjien lupausten jälkeen toimitusajasta, tuli tänään sitten nelisen kuukautta tilauksen tekemisen jälkeen, että hinnat on tavarantoimittajilla nousseet ja mun pitäiskin nyt maksaa nupista 679 Puntaa (761€) ja kaapista 209 Puntaa (234€). Koska hinnat pikkuisen pompsahtivat tuosta käsittääkseni molempia osapuolia sitovasta tilauksesta huolimatta, pistin viestiä, että voitte pitää tätä tilausta peruutettuna. Onneksi en vielä antanut niille luottokortin numeroa... Näyttäis T-kaupasta saavan voxia jo melkein samaan hintaan kuin tuolta söörien ja loordien maasta...

Jos et ole maksanut sitä et ole vahivstanut kauppoja. Sieltähän tulee order confirmation jossa lukee selvästi että This quote is valid for 30 days. Jos et maksa sitä siihen menessä et ole vahvistanut kauppaa.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)