![]() 30.10.2013 19:00:04 | |
---|---|
Minä omistan tämän kitaran ja minä en tule tod.näk koskaan myymään tota kitaraa ellei siitä tarjota erittäin paljon, niinkuin kaupankäynnin yhteydessä tälle miehelle sanoin. Tämä on minun tahallista mustamaalaamistani. Laitoin tuon Tarjoa hinnan siihen siksi, koska kukaan asiantuntijoista "n.10kpl" kitaranmyyjjiä / korjaajia, ei osannut laittaa siihen arvoa. Kirjoitin viestiketjun alkuun että laitan sinne TARJOA: Summaa, jotta tälle osattaisiin määrittää arvo, koska olen aikeissa vakuuttaa tämän kitaran ja sen tuo M.Pekkanen tiesi, koska hän ehdotteli että vakuuta se vaan sillä 300 000 hintapyynnölläs. Laitoin sen ensin "Myyntiin" 300 000e hinnaksi, jotta jokainen tajuaa sen vitsiksi, mutta ihmiset ovat halunneet nähdä kuvia siitä ja minä en ole laittanut tänne kuin yhden profiilikuvan ja myynti-ilmoituksia, niin sanoin niille ihmisille aloittamassani viestiketjussa, että etsin hyvää ja halpaa soitinkorjaajaa Landolan Sähkökitaralle. Sitten tuli ihmisiltä pyyntöjä kuvista ja koska mua ei kiinnosta opetella atk:ta sekuntia kauempaa, niin sanoin että laitan sen "Myyntiin" ja piruuttani hinnaksi 300 000e, ni porukka voi sieltä katsoa kuvaa Landolan Sähkökitarasta. Tuo M.Pekkanen pilasi asiallisen viestiketjuni viemällä asiat aivan off topiciksi ja nyt alan katsomaan tämän jo minun tahalliseksi mustamaalaamiseksi, koska tämä M.Pekkanen on lukenut kyllä sen viestiketjun ja luultavasti jopa 100x kun ei sil tunnu olevan muuta tekemistä kuin olla Muus.netissä. Sitten kun kirjoitin varoitukseksi M.Pekkaselle, että jos hän vielä yhdenkin kerran kommentoi ihan mitä tahansa tähän viestiketjuuni, ni minä lähden aloittamastani viestiketjusta pois. Tarjoa hinta on se, että katson millaisia hintoja mulle tarjotaan, niin vakuutan kitaran kotimuseooni siitä summasta. Mutta jos joku on niin kahjo että lyö 300 000e kouraani, ni kaupat on mun puolesta tehty. Nyt M.Pekkasta vituttaa, kun selvitin tämän asian. Ja ne muut lukijat olisivat halunneet saada lisää tietoa tästä, mutta M.Pekkasen takia en enää palaa siihen ketjuun, vaikka siellä moni kirjoitti lähdettyäni, että olisi ollut kiva saada tietää tosta Landolasta enemmän. M.Pekkasen vuoksi se ei ole mahdollista. Pyysin häntä monta kertaa poistumaan muualle häiriköimästä viestiketjua. Kaikki muut olivat asiallisia paitsi hän. Hän jauhoi jostain aivan muista aiheista ja yli vuoden vanhoista, voi jestas sentään mikä tyyppi. Tota Landolaa en myy tod.näk koskaan, kuuluu arvokkaimpiin kitaroihini joita omistan ja omistan minun omasta mielestäni ja vertaukseksi kerroin siihen että omistan monia USA Fendereitä, Gibsoneja, Martineja yms yms yms. Pidän M.Pekkasta häirikkönä ja kyselin viestiketjussa jopa että onko jotain tapaa jolla voisin "ignoorata hänet", koska en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta ketään ei osannut neuvoa. Jos minä olisin M.Pekkanen, niin minua hävettäisi katsoa peiliin. Onneksi en ole M.Pekkanen. Lukekaa kaikki se viestiketju, niin saatte tietää totuuden. Kerroin jo, että minä vihaan sinua. Nyt minä suorastaan jo säälin sinua tämän kirjoituksesi takia. | |
![]() 30.10.2013 19:23:00 | |
Siis minua ei harmita yhtään Luuviulun ostama kitara. Se miten olet minulle aikoinaan vastannut kun yritin sinulta rahalla ostaa kitaraa kyllä ihmetyttää. Myös avopuolisoni on katsonut kaikki lähettämäni ja sinun laittamasi viestit läpi. Myös hän on ollut ihmeessään täysin asiattomasta haukkumisesta ja kielenkäytöstä, jota olet minulle laittanut. Taaskin kerrot vihaavasi ja sääliväsi minua.... Kun tässä on paljastunut, että tämän Landolan edellinen omistaja olisi halunnut sen lahjoittaa johonkin museoon niin sinä ostit sen. Väitit maksavasi siitä reilun summan ja kerroit sen menevän museoon jossa se on kaikkien nähtävillä. Nyt kuitenkin kyselet tarjoa tyyppisesti hintaa ja itse olet arvellut sen hinnaksi jopa 300 000 euroa. Kyllä aika röyhkeästi olet tämän soittimen itsellesi ostanut ja vielä olet kehunut ettei maksanut kuin 50 euroa. Minä olen itse lahjoittanut yhden soittimen Suomen kantelemuseoon ja itseä ottaa ainakin päähän tuon tapainen toiminta. Se miten olet minua haukkunut ja se miten olet tämän kitaran huijaamalla ja valehtelemalla itsellesi ostanut sinne "kotimuseoon". Tällainen soitin kuuluisi ihan oikeaan museoon eikä millekkään jobbarille jonka ilmoituksista ei saa selvää ollaanko ostamassa vai myymässä samaa tuotetta vai mitä. Ja ihan turhaan väität ettetkö möisi kitaraa jos siitä joku hyvän summan tarjoaisi. En tee sinun kanssa kuitenkaan enää mitään kauppaa, vaikka möisit miten halvalla. Kommentteja kyllä tulee jos sieltä tulee asiatonta tekstiä ja kerrot vihaavasi minua jne... | |
![]() 30.10.2013 19:32:53 | |
Minä en ole huijannut tässä asiassa ketään ja jos minua kutsutaan huijariksi, niin mielestäni se on täysin aiheetonta ja loukkaavaa ja kyseiset henkilöt jotka tämän TOISEN koko viestiketjun alusta asti ovat nähneet, jossa etsin edullista soitinkorjaajaa Landolan sähkökitaralleni, ni minun mielestäni he ovat minulle anteeksipyynnön velkaa. Kitara oli huonommassa kunnossa, kuin kauppaa PUHELIMESSA tehdessämmä, minulle kerrottiin ja asia selvisi Skanssin pihalla, jonne hän oli matkalla. Me EMME FACEBOOKISSA tehneet kauppaa loppuun vaan Skanssin pihalla ja puhelimessa mulle sanottiin ettei siinä ole vikaa, no vikaa oli. Sen jälkeen sanoin siihen, että ei se haittaa, pidän sen silti koti-museossani tod.näk loppuikäni, ellei joku kahjo tosiaan tarjoa siitä jotain järjetöntä summaa. Tämän SANOIN myyjälle 50e setelin hänelle antaessani. Nyt minua solvataan täällä julkisesti huijariksi ja myös pikaviestein minua solvasi nimeltä mainitsematon ihminen huijariksi, jonka käskin lukea molemmat viestiketjut uudestaan ja jos hän on mies, niin hän pyytää minulta anteeksi, koska väitti minua tämän ketjun aloittajan takia huijariksi jota minä en todellakaan ole. Mulla ja tällä Salolaisella henkilöllä on toistemme puhelinnumerot ja voin vakka pyytää häntä 30v päästä kahville, ni se kitara on todennäköisesti edelleen minulla. Arvatkaa millaisen olotilan TE muutamat saitte minulle aikaan, kun minä VAAN etsisin kitaralleni korjaajaa. Kiitos siitä teille. Sydämmelliset kiitokset teille tästä oikein. | |
![]() 30.10.2013 19:33:15 | |
mpekkanen: Siis minua ei harmita yhtään Luuviulun ostama kitara. Se miten olet minulle aikoinaan vastannut kun yritin sinulta rahalla ostaa kitaraa kyllä ihmetyttää. Myös avopuolisoni on katsonut kaikki lähettämäni ja sinun laittamasi viestit läpi. Myös hän on ollut ihmeessään täysin asiattomasta haukkumisesta ja kielenkäytöstä, jota olet minulle laittanut. Taaskin kerrot vihaavasi ja sääliväsi minua.... kurjaa jos on mennyt kaupankäynti pieleen. en vaan ymmärrä miksi tätä asiaa piti ruveta puimaan aiheeseen täysin liittymättömässä topicissa ja homma pääsi paisumaan täysin käsittömättömäksi saippuaoopperaksi. | |
![]() 30.10.2013 19:44:25 | |
Tämä entinen omistaja olisi halunnut vaihtaa tämän sähkörumpuun. Ja koska olin ensimmäinen ostajaehdokas, niin hän itse ehdotti, että jos hän sen myy, niin myy mulle, vaikka periaatteessa hän voisi sen vaikka lahjoittaa museoon ja mulla on Landoloita ollut kymmeniä, nyt n.10kpl, "koti-museo" Että siinä sulle TAAS muutama vastaus. Mitä muutakaan voin tehdä kuin vihata ja sääliä ja inhota jne sua, koska sä olet mulle VAAN piina!!!!!!! Jakelit tämänkin linkin TAHALLISESTI siihen ekaan linkkiin jossa etsein kitarakorjaajaa!!! Ja koska tämä joka kirjoitti ensin tästä täällä MUUTAMIA OTTEITA VAAN Facekeskustelusta. EI puhelinkeskustelusta. EI Skanssin pihalla tapahtuneesta selvityksestä että kitara on huonommassa kunnossa mitä hän mulle sanoi, niin se on minusta törkeää, kerroit siis vaan osatotuuden, jossa munt SAATIIN näyttämään huijarilta!!! Mua EI KINNOSTA vaikka lahjottaisit silmäsi sisiliskolle, koska mä AINOASTAAN TOIVON, ETTÄ KATOAT JO MUN ELÄMÄSTÄ IKUISEKSI AJAKSI!!! | |
![]() 30.10.2013 20:01:11 | |
Luuviulu: Nyt minua solvataan täällä julkisesti huijariksi ja myös pikaviestein minua solvasi nimeltä mainitsematon ihminen huijariksi, jonka käskin lukea molemmat viestiketjut uudestaan ja jos hän on mies, niin hän pyytää minulta anteeksi, koska väitti minua tämän ketjun aloittajan takia huijariksi jota minä en todellakaan ole. Nimeltä mainitsematon ostaja. Tarjosin siis kitarasta Luuviululle 60€. Oisit saanut siitä peräti 20% voiton. Ei huono? Sanoin myös viestissä että lahjoitan sen oikeaan museoon. Tällä hetkellähän kitara siis on myynnissä. Vaikka sen ei pitänyt olla. Korjaus vielä Luuviulun väitteeseen, en solvannut sinua pikaviestissä miksikään. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 30.10.2013 20:02:19 | |
Siis mikä tässä nyt on se asian ydin? Eikös luuviulu olisi saanut ostaa kitaraa edullisesti? Eikö myyjä olisi saanut myydä? Joskus vaan joillekkin käy ihan hitonmoinen tuuri soitinkaupoissa ja sillä hyvä, kirjoitustyyliin katsomatta. Saahan tätä koukausta hämmästellä mutta ei kai sitä kannata alkaa sen enempää paisuttelemaan saati vääristelemään. Kuten luuviulu totesi, on asioita mitkä on juteltu naamat vastatusten, ja niiden sisällön tietää vain keskustelun käyneet henkilöt eikä se edes kuulu muille. Onhan tämä toki omanlaisensa kuvio, mutta käytetyn tavaran kauppa vaan joskus on. Mun mielestä tuo kitara on rahallisesti arvoton ritsa, vaikka miten olisikin merkittävä tekele suomalaisessa soitinrakennushistoriassa. Sillä on siis toki arvoa, mutta ei mun silmissä rahallista, en ostaisi moista. Eikös se nyt ole hemmetin hyvä että se on tallessa? Toinen, se yleisempi vaihtoehto täälläpäin Suomenmaata, missä itse asustelen ja mistä kitara Turkuun muutti, on kasata kaikki vintti-/komero-/autotalli-/konehallipaskat pellolle ja tuikata koko paska palamaan. Onpahan kuulemma aarteita maahankin haudattu, ja jopa vaihtolavoja näkyy ihmiset nykyään käyttävän, ilmeisestikkin syyskokot herättävät nykyään enemmän pahennusta kuin aikaisemmin ja pohjavesiä/kaivoja tarkkaillaan nykyään useamman kerran vuodessa. Jos halvalla ostaa ja himpun kalliimmalla saa myytyä, niin onhan siinä sitten pelirahaa millä voi taas koittaa tingata itselleen jotain kivaa. Näitä "biznesmän" hahmoja on Mnet pullollaan, luuviulu ehkä yksi muiden joukossa. Olen jotain kaupan tynkää hieronut hänen kanssaan, niin ostajana kuin myyjänä, mutta kauppoihin ei olla päästy, pitääkö nyt aloittaa ihan helvetinmoinen vinkuminen ja rölöäminen ja ihmetellä rivitolkulla että onpas erikoinen kaveri? Pitäisikös nyt jonkun, jääköön sanomatta kenen tai vaikka meidän kaikkien, laittaa vaikka tietokone kiinni hetkeksi ja pelata vaikka pasianssia, ihan perinteisillä pelikorteilla. Voisis olla ihan kivaa koko internetin kannalta. Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa. | |
![]() 30.10.2013 20:04:21 | |
Jumankauta että mulle tuli paha mieli muutamien takia. EI olisi KOSKAAN pitänyt laittaa kuvaa näytille, kun sitä pyydettiin ja varmuuden vuoksi laitoin sen 300 000e hinnaksi "jota EN TODELLAKAAN kuvittele sen olevan", mutta laitoin sen vitsiksiksi ja kerroin sen julkisesti keskustelussa vitsiksi!!!!!!!!!!!! Mulle tuli aivan järjetön migreenikohtaus sun takias, kukaan ei ole saanu mua suuttumaan näin pahasti, että silmistä lähtee näkö. Kun VAAN etsin soitinkorjaajaa, niin homma menee siihen, että munt haukutaan julkisesti ja pikaviestein huijariksi, KIITOS kuuluu teille jotka sen tiedätte. Tarjoa, oli SIKSI, että osaisin vakuuttaa tämän OIKEASSA ARVOSSA esim tulipalon yhteydessä!!! Minähän kysyin monesti siinä julkisessa viestittelyssä, että arvikoikaa tän arvo kun en itse osaa. Eikä kukaan osannut. Ja kauppaa tehdessäni sanoin, että mulla on ollu Gibson WRC "Netin tietojen mukaan 300kpl tehty USA:ssa, vaan vuoone 87. SILTI arvo on Ebayssa n.500e Ja se on GIBSON, TÄÄ ON LANDOLA, ihan niinkuin siinä korjaajaa-etsiessä viestissäni erä asintunteva ihminen sanos, että "harvinaisia soittajia keräävät ihmiset eivät ole kuulleetkaan Landolasta ja SUURIN osahan oli sitä mieltä että tuskin kukaan maksaa tonniakaan. Tämän sille Salolaiselle kaverilla samaan tyyliin selitin, hän tiesi arvokkaammaksi, mutta häntä ei kiinnostanut, niin hän sanos Skanssin pihalla. Te "kaikkitietävät" jotka ette tiedä ku n.10% koko keskustelusta mun ja ostajan kanssa leimaatte munt huijariksi. Kiitos. ....hän sanoi puhelimessa sen olevan kunnossa, Skanssin pihalla paljastui että ei ole kunnossa, JOTEN KUMPI ON HUIJJANNUT KUMPAA , jos täs oikeen aletaan huijaria pilkulla viilaten etsimään häh???!!! | |
![]() 30.10.2013 20:13:06 (muokattu 30.10.2013 20:14:45) | |
Tuo turha syyttely ja toisten haukkuminen on silkkaa pelleilyä...Luuviulu on mun omien kokemusten perusteella varsin reilu ja miellyttävä persoona, jonka kanssa asioidessa hommat sujuu niin kuin pitääkin. Ihmetyttää tosiaankin sellaiset ihmiset, jotka lähtevät tekemään johtopäätöksiä satunnaisen fraasin perusteella ymmärtämättä mitään kokonaisesta tilannekuvasta. Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta. | |
![]() 30.10.2013 20:15:53 (muokattu 30.10.2013 20:18:42) | |
Mä EN ole bisnesmies, vaan KERÄILIJÄ! Tänään oli Torilla myynnissä 100e hintaan Boss JAPAN Chorus CE-2 Black Label. Ostin sen. Huomenna laitan oman Boss TAIWAN Chorus CE-2 myyntiin, joten siinä vesittyi se asia, että haukutte mua myös trokariksi!!!! Ja antero kun väittää että en ole ollut reilu pikaviestissä myyjjää kohtaan, ja täällä väittää että ei ole solvannut, niin julkaisen Anteron viestin, mä sanoin laittaneeni sen kotimuseooni, joten miten olen toiminut epäreilusti, koska se on nytkin tossa mun kitaroiden kunniapaikalla??????????? Anteron viesti: Etkö sä maksanu siitä 50€? Lupasit laittaa sen museoon esille etkä myyntiin? Mä maksan siitä sulle 60€ ja lahjotan sen oikeaan museoon. Reilu peli, toisin kun sun käyttäytyminen ton Landolan myyjää kohtaan... :) -Antero ------------------------------ Mun lisäys nyt tähän on se, että toi on solvaus mua kohtaan Anterolta koska se EI OLE oikeasti myynnissä NYT ja sanoin että JOS joku tarjoaa JÄRJETTÖMÄSTI ni myyn, siille myyjjälle. Jos ei Anterolta tule anteeksipyyntöä, ni on ainakin turha koittaa ostaa multa mitään harvinaisuuksia joita halvalla myyn. | |
![]() 30.10.2013 20:25:49 | |
Ai jotkut oikeesti lukee luuviulun tori-ilmotuksia. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats | |
![]() 30.10.2013 20:35:51 | |
Jeszse: Ai jotkut oikeesti lukee luuviulun tori-ilmotuksia. Miksi pitää vielä fleimata lisää? En minäkään ymmärrä oikein mitä tässä on tehty niin väärin että pitää lähteä oikeasti solvaamaan toisia. Ihan siltä vaikuttaa, että vanhat kaupat taas painavat joitakin. Eikö asian voisi antaa olla? Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají. | |
![]() 30.10.2013 20:42:36 (muokattu 30.10.2013 20:45:35) | |
Luuviulu Museohan on sellainen paikka jonne jokaisella ihmisellä on mahdollisuus mennä katsomaan vanhoja tavaroita. No mutta samapa tuo... Mä tarjosin siitä 60€ jotta se olisi päätynyt museoon ja sä et sitä sillä myy niin thats it... Ikävää että pahoitit mielesi ja sait migreenin. Se ei suinkaan ollut tarkoitus. Toisaalta en ymmärrä miksi nettikirjoittelu pitää ottaa niin vakavasti että otsasuoni pullistuu... Onnea Landolan hankinnasta huokealla! Edit. ilmoituksessasi lukee näin: Landolan sähkis 60-luvulta, 1 kitara olemas! Näit ei tehty myyntiin, eli uniikki-yksilö ja kitara kuvataan Harvinaiset Kitarat -kirjaan huomen Sibelius-museossa. AARRE!!! Hinta: Tarjoa! :) Jos se ei ole myynnissä niin tuo tekstinpätkä kannattaa ottaa pois siitä... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 30.10.2013 20:43:34 | |
Hynkel: Eikö asian voisi antaa olla? Kuinka se voi onnistua länsirannalla kun ei se onnistu mnetin torilla? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." | |
![]() 30.10.2013 20:45:33 | |
Luuviulun kohalla on ollu kyllä pidempään havaittavissa kunnon koulukiusaamismentaliteettia. Useammat on jo ryhtyny pilkkaamaan ni helppo harakoiden hypätä perään raakkumisrinkiin. Internet is no excuse. | |
![]() 30.10.2013 20:52:37 | |
Mä etsisin VAAN kitarakorjaajaa Landolalleni ja homma meni tähän että munt on julkisesti tääl solvattu huijjariksi ja mä olen sen takia niiiiiiiiiiiiiiiin vittuuntunut, että mulle tuli niin paha migreeni, että pystyn kirjottamaan vaan toista silmää auki pitäen, koska muuten en näe mitä näppäimistöstä painan, koska toisesta silmästäni näen vaan "epäselviä viivoja". Mul on migreenikohtaus yleensä pari kertaa vuodes ja se yleemsä kestää päivän. Huomenna on kuvaukset tästä kitarasta klo 12:00 Sibelius-museon studiossa joten kiitos, jos se meni vituiks sun takias, ni kitara-kulttuuri-kirja on astetta köyhempi. | |
![]() 30.10.2013 21:00:35 | |
Se on siellä "MYYNNISSÄ" sen takia, että osaisin saada tähän jonkin keskiverto-arvon, jolla tämän vakuutan tarjousten perusteella joita sinne tulee. Koska KUKAAN ei ole osannut määrittää sen arvoa, kun sitä ei ole ollut edes oikeasti myynnissä. Mä en Antero sun takias saanu migreeniä, vaan ton toisen, joka on piinannu mua koko saatanan päivän jollain käsittämättömillä mäkätyksillään ja antanut jilkisesti ymmärtää, että mä olisin täällä joku vitun huijari, mä EN ole huijari. Kaikki on AINA saanut Tavaransa / Rahansa. En mä ota enää osaa näihin nettikeskusteluihin, mulle riitti jo tää meininki ihan tarpeeks, hain vaan saatana korjaajaa kitaral ja yritin määrittää arvoa ja lopputulos on tässä että munt on julkisesti tääl nyt leimattu huijariks. Antaa olla. Mä lähden ennen kun mun näköni lähtee kokonaan. | |
![]() 30.10.2013 21:13:32 | |
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." | |
![]() 30.10.2013 21:40:30 | |
Oisko aika henkästä syvään ja rauhoittua. Nyt olisi hyvä aika myös tutustua niihin omiin kitarakamoihin. Soitella vaikka jotain ja huokasta, että kohta on viikonloppu :) | |
![]() 30.10.2013 23:13:19 | |
Jopas täällä on ikävä ilmapiiri.. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)