Jucciz 25.04.2008 14:02:06 | |
---|
Jännä ilmeisesti tarkoittaa vapaasti suomennettuna paskaa? Tässä tapauksessa luultavasti kyllä. Itse voisin sanoa samaa ainakin Framuksen Cobrasta, josta yritin täysin avoimin mielin ruuvata käyttökelpoista soundia varmaan varttitunnin - täysin tuloksetta. Ei ollut tehty sitä laitetta selvästikään normaalivireiselle kitaralle saati normaaliin musiikkiin. :) |
Numb 25.04.2008 14:21:34 | |
---|
Ei ollut tehty sitä laitetta selvästikään normaalivireiselle kitaralle saati normaaliin musiikkiin. :) Joo, ei. Mutta jos on alavire jo kova kiirus... :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
fox 25.04.2008 14:38:07 | |
---|
Kymmenkielinen kitara? Melkoista... Just hyvä..Mutta itsehän mieluusti haluisin originaali Rich Bichin. Kuuskielinenkin käy. Eli sillä aktiivielektroniikalla olevat. |
javia 25.04.2008 16:04:07 | |
---|
Buddista puheen ollen olen kyllä erittäin tyytyväinen ollut omaan SD30 nuppiini. Mutta melkeimpä haluaisin vaihtaa sen vastaavaan 1x 12 comboon, ihan roudaus syistä.... Eli jos joku olis kiinnostunut vaihtaan niin viskaa pikaviestillä.... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Sik 25.04.2008 18:55:24 | |
---|
Ei siinä nyt mitään vikaa oo. Olin vain mieleni syövereissä luonut sen hieman paremman näköiseksi kaiken sen kuulemani hehkutuksen vaikutuksesta. Minä ymmärrän yskän täysin. Itsekin kokemattomana assosioin kaiken tietyissä piireissä hehkutetun johonkin aiemmin nähtyyn. Soundista en Buddan kohdalla sano mitään, kokemuksia on olemattomasti. Suoraan sanottuna minustakin tuo Budda voisi ulkonäkönsä puolesta olla HB:n uusi combo, johon on värikkyyttä ja moderniutta haettu mauttomalla lilalla värillä. Noh, yhdentekeväähän tuo ulkonäkö on, mutta halusin vain selventää. Katson keskustelun tästä aiheesta päättyneeksi. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
Ziggy Bubba 25.04.2008 18:58:46 | |
---|
Ei ollut tehty sitä laitetta selvästikään normaalivireiselle kitaralle saati normaaliin musiikkiin. :) Noh, kukapa sitä "normaalia" musiikkia jaksaisi kuunnellakaan :) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Juicy 26.04.2008 23:11:06 | |
---|
Tänään saapui taloon Ibanezin ART320-lepakko, ihan kivan tuntonen ainakin toistaiseksi. Ensimmäinen lespani, joten hankala verrata sitä muihin vastaaviin, mutta kaikinpuolin on laadukkaan oloinen. Ulkoasussa ei mitään moitittavaa. Ne iban omat aktiivimikit ei nyt ole mitkään maailmaa mullistavat, mutta kyllä ne ainakin perus- INF-humpparit voittaa mennen tullen, ainakin soundien puolesta. Häiriöitä on kyllä sitten ihan yhtä paljon, ja aivan tajuttoman herkät kiertämään. Olin kitaran kanssa kokonaan toisessa huoneessa, noin 5m päässä kitarakaapista oviaukon takana ja silti alkoi kiertämään heti kun kielistä päästi irti. Olkoonkin että tuo mun Randall on herkkä sen suhteen muutenkin mutta silti... Kylläpä siihen säädöt joutuu muutenkin laittaan kohilleen, tehtaan jäljiltä oli mikitkin melkein kielissä kiinni ja sustaini olematon. Ja tosiaan kahdella AA-paristolla nuo mikit toimii. Otelauta oli kuiva kuin beduiinin sandaali, mutta hoitoaine siihenkin tepsi. Eipä siinä ole oikeastaan mitään mihin ei pieni säätäminen auttaisi. Pitäisköhän tehdä artikkeli? :D |
ibnz 27.04.2008 09:46:05 | |
---|
Kylläpä siihen säädöt joutuu muutenkin laittaan kohilleen, tehtaan jäljiltä oli mikitkin melkein kielissä kiinni ja sustaini olematon. Ja tosiaan kahdella AA-paristolla nuo mikit toimii. Käsittääkseni kielet saavat ollakin hyvin lähellä aktiivimikkejä johtuen ko. vempeleiden reilusti alhaisemmasta magneettisuudesta verrattuna passiiveihin. Ainakin EMG suosittelee, että ruuvaa mikit niin lähelle kuin suinkin. |
ranttis 27.04.2008 11:32:10 | |
---|
tuli tommonen Schecterin Hellraiser C-1 floikalla hommattua. niinpä... |
pekurides 27.04.2008 13:32:38 | |
---|
Tässä tapauksessa luultavasti kyllä. Itse voisin sanoa samaa ainakin Framuksen Cobrasta, josta yritin täysin avoimin mielin ruuvata käyttökelpoista soundia varmaan varttitunnin - täysin tuloksetta. Ei ollut tehty sitä laitetta selvästikään normaalivireiselle kitaralle saati normaaliin musiikkiin. :) :=) . Mitähän se normaali musiikki on? Meni itelläkin Cobran kanssa varmaan kuukausi säädellessä ja meinasinkin jo luovuttaa ennekuin tajusin luopua kaikista orkkisputkista (elektro-harmonix). Niin herkät namiskat että hiukan kinkkinen ruuvailla ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jne. Nyt olen aika kovasti paljon tyytyväinen saundiin ja metalliahan tuo parhaiten toistaa, ja ei ole mikään järkevähintainen laite viimeaikoina enää pahemmin gasitellut.... ja onhan tuossa myös sellanen personal saundi! :) Mutta ymmärrän kyllä Juccista ,koska tuo on aika paljon mielipiteitä jakava peli. Tunteella päin vittua. |
McNulty 27.04.2008 13:55:37 (muokattu 27.04.2008 13:56:15) | |
---|
|
jussimus 27.04.2008 14:07:53 | |
---|
|
punainenettan 27.04.2008 14:19:52 (muokattu 27.04.2008 14:20:07) | |
---|
Ostin taas Englin Ritchie Blackmoren Krankin tilalle ja sille kaveriksi Englin 412vs:n.. Kesällä pitää kattoa nuo nuppiasiat uusiksi. Jos jokin asia kuulostaa uskomattomalta, se usein on juuri sitä. |
JuSu 27.04.2008 19:32:47 | |
---|
Tilaukseen lähtikin sitten tämmönen salkku: http://www.thomann.de/fi/thon_case_fuer_vox_tonelab_se.htm Onhan tuo melko kallis... Kysyitkö tarjoista kotimaisilta tekijöiltä? Omani about samankokoinen (sisämitat n. 800x300x100) maksoi Smartcaselta 140 euroa. No, tuossa ei ollut mitään toppauksia sisällä, Thomannin casessa on jotain pehmusteita valmiiksi. JuSu "Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
jussimus 27.04.2008 20:12:58 | |
---|
Kysyitkö tarjoista kotimaisilta tekijöiltä? Omani about samankokoinen (sisämitat n. 800x300x100) maksoi Smartcaselta 140 euroa. No, tuossa ei ollut mitään toppauksia sisällä, Thomannin casessa on jotain pehmusteita valmiiksi. JuSu En kysynyt tarjouksia, koska tiesin että tuosta halvemmalla tuskin pääsisin. Ja kun mulla oli muutakin tilattavaa Toomannilta niin siinähän tuo meni samalla. |
Jucciz 27.04.2008 20:14:09 | |
---|
Itse ostin Rockcasen 80x50 pedalboardin... tai siis tilasin MM:n kautta kun sain sopivaan hintaan. http://www.thomann.de/fi/rockcase_rc_23020a_effekt_pedalcase.htm Kyllä tuommoiseen jo jotain mahtuukin: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta11.jpg Taas oli eilen illalla lauta käytössä keikalla ja hoiti hommansa. Kumitassut ovat yksi kerrallaan hiljalleen irronneet (tosi heppoinen kiinnitys), mutta itse loota on kyllä täysin toimintakuntoinen, vaikka saa koko ajan pientä osumaa ja naarmua roudatessa. Edellinen lauta oli myös Rockcase, tuosta pienempi malli. Sekin kesti ainakin sata keikkaa, mutta jäi vaan pieneksi: piti myydä eteenpäin ja ostaa isompi tilalle. |
Joees 27.04.2008 20:16:00 | |
---|
Kyllä tuommoiseen jo jotain mahtuukin: http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lauta11.jpg Taas oli eilen illalla lauta käytössä keikalla ja hoiti hommansa. Kumitassut ovat yksi kerrallaan hiljalleen irronneet (tosi heppoinen kiinnitys), mutta itse loota on kyllä täysin toimintakuntoinen, vaikka saa koko ajan pientä osumaa ja naarmua roudatessa. Edellinen lauta oli myös Rockcase, tuosta pienempi malli. Sekin kesti ainakin sata keikkaa, mutta jäi vaan pieneksi: piti myydä eteenpäin ja ostaa isompi tilalle. Onko noi noissa velcrolla tai jollain vastaavalla kiinni? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Jucciz 27.04.2008 20:18:13 | |
---|
Onko noi noissa velcrolla tai jollain vastaavalla kiinni? Joo. Rockcasen pohjassa on valmiina karvapinta, joten velcrotarraa vaan pedaalien pohjaan ja menoksi. |
jussimus 27.04.2008 20:19:50 (muokattu 27.04.2008 20:20:44) | |
---|
Onko noi noissa velcrolla tai jollain vastaavalla kiinni? Joo, pedaalit voi kiinnittää pohjamattoon Rockcasen mukana tulevalla velcrolla tai sit vaikka Dual Lockilla. Edit: Hö, Jukkis oli nopeempi... |
Tohtori Tonus 27.04.2008 20:21:45 | |
---|
"Minustaki autojen moottorit on tosi siistejä. Turbo DeeÄx kun on pellin alla niin pääsee että BROROORROROOM!1" -Disposable |