vipu5 19.03.2006 08:55:33 | |
---|
Minä tiedän.-) Vaihdetaan kymmenkunta osaa ja lisätään pari. Kytkimellä valitaan erilaiset diodit /ledit oparin takaisinkytkentään. Mikko Ahaa, nyt kun tuo kytkentä selvisi, pitääkin heti modata oma SD-1 noiden ohjeiden mukaan... Lähetätkö Mikko osat? ;D |
Jaba 19.03.2006 10:37:53 | |
---|
Offtopic. Onkos se vaan mun kone, vai toimiiko muilla Uraltonen kotisivut? |
Wahi 19.03.2006 10:58:49 | |
---|
Offtopic. Onkos se vaan mun kone, vai toimiiko muilla Uraltonen kotisivut? Eipä toimi. Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
Mrezzye 19.03.2006 11:04:12 | |
---|
Ahaa, nyt kun tuo kytkentä selvisi, pitääkin heti modata oma SD-1 noiden ohjeiden mukaan... Lähetätkö Mikko osat? ;D Varmaan lähettää. Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Lord of the strings 19.03.2006 12:02:59 | |
---|
Kyllä se vaan on makeeta kun soittelee vähän rökkenrölliä ja soolon ajaksi polkaisee tuon Mikon modaaman ÄsDeen päälle. Strato ulvoo! Se on vielä hyvä kun se ei peitä kitaran ominaissoundia, kuten jotkut pedaalit tuppaavat tekemään. Kyllä se Stratocasterin twäng ja klang siellä kuuluu. Särön määräkin lisääntyy mukavasti soittotatsia vaihtamalla. "Urbaani ja turbaani, kokeilepa itte. Älä ees. Vidu jos on miinusta tiimarissa alle ÄÖ:n, niin älä lähde. Puol kilsaa on ihan max, mikäli pakko." -gasser |
kawasami 14.08.2007 09:06:48 | |
---|
Tilasin Uraltonelta tollasen modatun SD-1:n ja parin soittokerran perusteella tuntuu että toi tonepotikka on "normaali" asennossa täysin pois ollessaan. Eli kirkkautta ainakin on saatavilla. Onko muissakin sama juttu vai onko omani maanantai kappale? Muuten se on ihan hyvä purkki, sopii buustaukseen loistavasti eikä pikkuruttunakaan ole hullumpi. Joo itteänikin vaivaa toi liika kirkkaus, vaikka lespalla soittelenkin. Tonet pitää pitää ihan nollissa ja silti tuntuu, että olis liikaa kirkkautta. Vertailin myös Bad Monkeyhyn ja onhan niillä eroja. Jos nyt pitäisi valita jompikumpi niin ottaisin apinan sen kaksialueisen equn takia ja muutenkin siitä lähtee jotenkin mureammat säröt verrattuna modattuun SD-1:een ja sen "sirkkelimäisyyteen". Noh puhutaan kuitenkin pienistä asioista ja huomenna mieli saattaa olla taas ihan toinen. Niin ja omistan myös TS-9:n. Se on jäänyt vähemmälle käytölle apinan tultua taloon vaikka sekin on oiva purnukka, mutta kaikki ei mahdu samaan aikaan lautaan. Täytyis joku päivä tehdä oikein ajan kanssa kunnon testi ja päättää mitä niistä alkaa sitten käyttämään. |
Guildfinger 14.08.2007 23:34:29 | |
---|
Haluaisin kokeilla modattua SD-1:stä, kun ei viitsi umpimähkään ryhtyä mokailemaan hyväksi havaitun peruspurkin kanssa. Stadissa vaikutan; Lainaako kukaan Bossiaan tai lähtee mukaan treenikämpälle tai minä lähden mukaan sen toisen treenikämpälle...jonakin sopivana päivänä? |