nannne 19.08.2008 11:29:49 | |
---|
Mistäs vahvistimen tietää unelmavahvistimekseen ellei sitä ole jo testannut? =) Itse aiheeseen sanoisin, että Orangen Rockeria kuolasin pitkään ja nyt kesällä se tuli hankittua. 30 A-luokan putkivattia rakkautta, unelmavahvistin! Kyllä mieki oon tuosta Orangen Rockerista unelmoinu. Höh. |
arppah8 19.08.2008 11:34:43 | |
---|
Taitaa se tuo tällä hetkellä omistuksessa oleva Carvin Legacy olla. Hymy nousee huulille joka kerran kun sen lyö tulille. Tosin voisin ottaa siihen vielä rinnakkaisloopin sarjaloopin tilalle sekä sisäänrakennetun soolovolaboostin. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
TommyGun 19.08.2008 12:15:40 | |
---|
Marshallin Bluesbreaker. en ole etes testannu. sen vaan tuntee :) - Aina on myötätuuli jonnekkin - |
Fender Stratocaster 19.08.2008 14:15:33 | |
---|
Orange Rockerverb 100-nuppi + Orange PPC412-kaappi, siinä ollaan lähellä unelmasetuppia... Orange amplifiers - Voice of the world |
Swan 19.08.2008 14:18:47 | |
---|
Kuinkas monella on käynyt niin, että "unelmavahvistintanne" testattuanne olette pettyneet, tai päätyneet loppujen lopuksi ihan muuhun vehkeeseen, vaikka olisi ollut varallisuutta ostaa mikä vaan? o/ VH100R ei todellakaan ollut mun juttu. Powerballin olisin ostanut joskus, jos rahaa olisi ollut. Mieltymykset vaan kerkesivät muuttumaan ennen sitä. :D Dilly dally, shilly shally >-)))> #26 S.M.A.K. |
baba o riley 19.08.2008 14:53:11 | |
---|
Mun tän hetkinen unelmavahvistin on Hiwattin Dr-103. Sellaisen hankin kohta, joten toivottavasti se säilyy unelmavahvistimena vielä pitkäänkin. Rahatilanne ei salli uusia unelmavahvistimia :) Unelmakaapista en sitten vielä tiedä.. DR-103 on ollut mulle se koko kitarointiurani ajan, ja se on totta perkele unelmien täyttymys, en vaihda sitä pois koskaan, sen voin jopa luvata. En kaipaa vahvistimelta mitään muuta. |
Antti1 19.08.2008 14:56:58 | |
---|
Meikäläinen unelmoi edullisesta ja hyvän kuuloisesta vehkeestä, kun oikein kalliitkaan ei vaan sitä soundia aina tunnu tarjoilevan... Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
mika78 19.08.2008 15:11:14 | |
---|
No varmaan joku mesa mark IIc+ tai Elmwood modena. Onneks molemmat löytyy. =) Olen aika onnellisesti löytänyt unelmasoundini. Ainakin siis toistaiseksi. Kaikkihan voi muuttua.. |
black-dog 19.08.2008 15:44:29 | |
---|
orange rocker 50, tai or50. siihe alle suora 412.... namnam. tein thomannilla virheen ja testasin rockeria. nyt sitte gasittaa niin pirusti Watch my back sano kyttyräselkä |
opaa 19.08.2008 15:49:39 | |
---|
Meikäläinen unelmoi edullisesta ja hyvän kuuloisesta vehkeestä, kun oikein kalliitkaan ei vaan sitä soundia aina tunnu tarjoilevan... Ei mee lujaa.. :) |
Ze Kink 19.08.2008 17:24:20 | |
---|
Diezel Vh4 ja Herbert, backupina voisi olla vaikka Bogner Uberschall ja Engl Invader 100. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
RekoS 19.08.2008 17:39:53 | |
---|
hmm... Räkki jossa on Mesan triaxis, sitte VHT:n pääte ja tietysti joku PODi siihen vielä efektiksi. Kaapiksi vois olla vaikka Framus Cobra 4x12" koska omistan sellaisen jo ja on paras kaappi mitä tiedän. |
Jucciz 19.08.2008 17:48:57 | |
---|
hmm... Räkki jossa on Mesan triaxis, sitte VHT:n pääte ja tietysti joku PODi siihen vielä efektiksi. Miksei saman tien joku oikeasti hyvä efektivempula, joka on edes jollain tapaa samalla viivalla laadussa noiden kahden muun kanssa? Ainakin Lexicon, TC Electronics ja Eventide tekevät laaturautaa. Ite oon huomannu pystyväni soittamaan oikeastaan kaiken mahdollisen ja mahdottoman tuolla Buddan combolla vähintään tyydyttävästi, yleensä erinomaisesti. Emmä silti noista muistakaan halua luopua. |
Tomi_R 19.08.2008 20:23:12 | |
---|
Itse olen siitä onnellisessa tilanteessa, että omistan juuri ne äänenvahvistus- ja toisto laitteet joita olen pienessä päässäni halunnut aikoja pitkiä ja unettomia öitä. Mesan Triple Rectifier + Mesan Rectifier Standard kaappi oli kauan itselle SE yhdistelmä.(ja on vieläkin) Se laatikko putkia ja piirilevyä jonka ääni löi joka kerta tajuntaan kuin kymmenen tonnin vasara. Noh, työ toi mukanaan mahdollisuuksia, ja ei aikaakaan kuin noudin Levytukusta itselleni tämän maagisen äänentoistolaitteen. Hetki tämän jälkeen ja samasta liikkeestä tarttui mukaan myös Mesan ylikoko 4X12" kaappi. Finanssitilanne antoi mukavasti myöden joten en joutunut tekemään kompromissejä laitteiden suhteen. En ole katunut hetkeäkään! ENGL Invaderista en ehtinyt unelmoimaan aivan ythä kauaa, mutta internetin, tuo kirottu tiedon tuoja, lapioi korviini Invader ääninäytteitä ja ylistäviä kommentteja, joten antauduin virran vietäväksi. Oma kotistudioni on myös lähes valmis(yhden seinän listoitus ja se on siinä), joten nauhoituskäytössä eri vahvistimien/kaappien tuoma variaatio on aina tervetullutta. |
Estranged 19.08.2008 20:27:11 | |
---|
Kyllähän tuosta Carvinista lähtee aikalailla semmoset soundit kun haluankin, mutta tekisi kyllä siltikin mieli testata montaakin vahvaria jos olisi vieläkin parempi, Mesat sun muut. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
Dr. Muff 19.08.2008 20:45:11 | |
---|
DR-103 on ollut mulle se koko kitarointiurani ajan, ja se on totta perkele unelmien täyttymys, en vaihda sitä pois koskaan, sen voin jopa luvata. En kaipaa vahvistimelta mitään muuta. Dr103 on mulle myös se vahvistin joka jäis jos kaikki muut pitäis antaa pois. Muuten noita vahvistimia tuntuu tulevan ja menevän ilman sen kummempia tuskia. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
BigPapa 19.08.2008 21:25:39 | |
---|
Mulla on se jo, Fender Champ 600....siinä menee volakin kahteentoista.. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Grugi 19.08.2008 21:28:28 | |
---|
Joku putki töristin mutta kun en ole selasta vielä päässy oikeen ajelemaan ni aika heikkoa sitä on sitte sanoa mikä se olis. Eiku, eiku, eiku, eiku ,eiku |
Jouni74 19.08.2008 21:37:17 | |
---|
Monennäköistä on tullut arveluttavilla taidoillani soiteltua, mutta kyllä tuo nykyinen Mesan Mark IV tuntuu toimivan JUURI omaan makuuni parhaiten. P**se on nyt auki mut ompa kiva vahvistin :D In God We TURUST! |
lukeman 19.08.2008 21:37:25 | |
---|
Marshall 8080:n kun joskus vielä saisi irti. |