Keke Urlaub 24.10.2004 18:22:01 | |
---|
Äläs nyt. Voi olla että palvelu ei ole kaikille hyvää. Esim mun vakkariliikettä en ole kuullut kenenkään muun kehuvan. Oulu kyllä kaipaisi tervettä reformia näissä asioissa. Shake before use. |
Oz 24.10.2004 22:17:26 | |
---|
Uskomaton ja uskomaton. En ole saanut juurikaan minkäänlaista palvelua ko. liikkeessä ja valikoima on mitä sattuu. loistavaa palvelua on ollut. viimeksikin kun kaveri oli ostamassa rumpuja, niin markku tarjosi meille kahvit sillä aikaa kun teki rumpukauppoja. mielestäni kohtuullisen hyvää palvelua, että tarjoaa kahvit vaikka me emme olleet edes ostamassa mitään, vaan pelkästään kaverin seurana rumpukaupoilla. hyvän palvelun takia matkaat tarttui mm. bassovahvistin ja pari pedaalia. Time is never wasted when you're wasted all the time. |
jami87 24.10.2004 22:48:10 (muokattu 24.10.2004 22:49:31) | |
---|
Vaikka ny muilla onkin menny vähän offtopiciks, niin tässä yks mun huomio: Bändikeskuksen sivuilla ei ainakaan mun mielestä löydy sellasta tekstiä kuin "Emme vastaa painovirheistä", joka pitäis olla tällästen tapausten varalle. Jos aikaa löytyy, niin koittakaapas muutkin ettiä. Kaikinpuolin v*ttumainen homma toi edellä mainittu juttu. Vois melkein lähettää niille sähköpostiin linkin tästä threadistä. :) I'm Rock, but I don't Roll... |
salapau 24.10.2004 23:00:50 (muokattu 24.10.2004 23:02:32) | |
---|
Bändikeskuksen sivuilla ei ainakaan mun mielestä löydy sellasta tekstiä kuin "Emme vastaa painovirheistä", joka pitäis olla tällästen tapausten varalle. Jos aikaa löytyy, niin koittakaapas muutkin ettiä. Kaikinpuolin v*ttumainen homma toi edellä mainittu juttu. Vois melkein lähettää niille sähköpostiin linkin tästä threadistä. :) Jep, eipä ole sellaista tekstiä. Bändikeskuksen tapauksessa pitäisi olla myös sellainen teksti, jossa sanotaan: "Emme vastaa mistään, mitä puhumme asiakkaiden kanssa puhelimessa, jollei puhelulla ole todistajaa". |
jami87 24.10.2004 23:05:30 (muokattu 24.10.2004 23:06:14) | |
---|
Jep. :) "Emme vastaa paskan puhumisesta emmekä kusetuksista, ellet voi todistaa, että teimme niin." I'm Rock, but I don't Roll... |
ten 27.10.2004 09:03:26 | |
---|
Täällä on vain yksi kehuttu kauppa joten lisätäänpä yksi kehumisen arvoinen lisää. MUSIIKKI S hyvinkäällä. Se on myös erittäin mukava paikka asioida. Ehkä se on vähän pieni eikä ole paljoa tavaraa mutta silti palvelu pelaa eikä sieltä voi ostaa mitään alkuperäis hinnalla kun aina saa pienen alennuksen (paitsi jos ostat plektran tai yhden kielisetin) Hyvä liike kieltämättä, mutta hinnat on aika kovia johtuen kilpailun puutteesta sillä alueella! Itse ostan sieltä vain kielisettejä ja plektroja. :) Sain muuten plektroistakin alennuksen kun tilasin 72 kpl pussin. Mutta siis kyllä! HYVÄ LIIKE JA PALVELU PELAA! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
ryynikuolettaja 27.10.2004 11:24:29 | |
---|
Joku toinenkin oli saanu kokea Mikromajan huikean palvelun! Mä jouduin käydä mikromajas viis kertaa yhen koneen takia, matkakin sinne on vaan 50km/suunta. Ekal kerral ku hain tilatun paketin ni puuttu osia, sit ne lähetettiin ylihintaisina postiin. Osat ei myöskään ollut yhteensopivia emolevyn kanssa vaikka niin väitettiin. Sit käytiin huollos jne.. Musamaailma o kans hyvä! Se liuhuletti myyjä vaa vittuilee mulle joka kerta ku siel käyn. Oon ostanu sielt kuitenki kaks kitaraa, mut silti vaa tulee vittuilua naamalle! Vaihatin siel mikit. Ne LUPAS 1vk, mikinvaihto+perushuolto ja vibrakammen fiksaaminen 50e ja lupasivat hyvittää 30e vanhasta mikistä. Noh, kesti yli kolmeviikkoa ja ku soittelin ja kyselin et millon saan skepan takas ni eiku vittuiluu vaa. sit se makso 85e, vanhan mikin arvo oli laskenu kymmeneen euroon ja kampi oli laitettu niin päin vittuu et oli pakko ostaa uus! sit kaiken huippu oli viel et ennenku sain vaihtorahat ni piti alkaa todistelee etten ollu niitä jo saanu. voi vittu sinne.. Soitinkauppojen yleisin vastaus kysymykseen "millon se laite ny tulee sinne teiän liikkeeseen!?" on: esn viikolla! sit taas ensviikolla. |