Aihe: Amfisound kitarat!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
teukka
04.04.2009 18:00:38
Venttaa sit kun mun kirves valmistuu:)
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
tulikirnu
19.04.2009 09:57:09

Amfisound Frankfurt musikmesse
http://www.youtube.com/watch?v=F1n71D33sWM
ODE
19.04.2009 15:42:45
Mielenkiinnosta kysyn että onko minkälaisia toimitusaikoja ollu ketkä ootte lähiaikoina teettäny keppejä? Itse tuossa elokuun lopussa laitoin tilauksen, eikä ole vissiin kovin pitkälle edennyt.
teukka
19.04.2009 15:49:43
Kyllähän sen pitäis alkaa olemaan jo valmis?
6-8kk on monella menny ja näin mulle on luvattu myös.
Tilauskanta heillä tuntuu kasvavan jatkuvasti joten nopeasti tuskin ehtii valmista tekemään.
There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!!
tulikirnu
19.04.2009 15:50:28

ODE: Mielenkiinnosta kysyn että onko minkälaisia toimitusaikoja ollu ketkä ootte lähiaikoina teettäny keppejä? Itse tuossa elokuun lopussa laitoin tilauksen, eikä ole vissiin kovin pitkälle edennyt.
6kk-14kk menee, riippuu paljolti miten erikoista tilaat.
Ihan "perus kepakko" kyllä pitäisi tuohon 6kk ilmestyä.
Nythän äijät ovat reissanneet ja messuilleet paljon, joka varmasti lisää muutamilla viikoilla toimitusaikaa.
Tinippa84
19.04.2009 15:51:49

Itellä on ollu vuodenvaihteesta tulossa. Noin 6kk:n ajasta puhuttiin tilausvahvistuksen yhteydessä...
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Vladi
19.04.2009 15:55:25
Tulossa 9-kielinen? Mitä ihmettä semmosella tekee? :D
Kyllä se siitä.
pietari-poika
19.04.2009 15:58:38
Vladi: Tulossa 9-kielinen? Mitä ihmettä semmosella tekee? :D

En tiedä, mutta kohta tulee varmaan 20-kielinen, jossa paksuimmat kielet ovatkin sitten jo basson kielien luokkaa.
Esp Horizon & Line6 Pocket Pod
Estranged
19.04.2009 16:30:58 (muokattu 19.04.2009 16:32:00)

Samaa ihmettelin. Tuleekohan kumpaan päähän se yhdeksäs kieli..?

En tiedä, mutta kohta tulee varmaan 20-kielinen, jossa paksuimmat kielet ovatkin sitten jo basson kielien luokkaa.

Kyllähän ainakin Meshuggahin pojilla on paksuimpana kielenä nimenomaan basson kieli.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787
d3monilaama
19.04.2009 17:12:49

Joo ei ymmärrä. Seiskassa näen vielä pointin, kasi on musta jo aika turha, niin ysi vielä päälle. Kohta alkaa basson taajuudet mennä jo infraäänen puolelle.
Nyt varmaan ootte kaikki mua vastaan, mutta muistakaa mitä Raamatussa sanotaan: "Se ken on kiviä ensimmäisenä heittävän, on naapurinsa aasia himoitseva ja se on eläinsuojelurikos, että sikäli."
Räbbänä
19.04.2009 17:14:26
d3monilaama: Joo ei ymmärrä. Seiskassa näen vielä pointin, kasi on musta jo aika turha, niin ysi vielä päälle. Kohta alkaa basson taajuudet mennä jo infraäänen puolelle.

Elleivät lisää niitä sinne yläpäähän. Taitaa ainakin jokunen firma valmistaa kieliä moiseen tarkoitukseen. Paksuus jotain 0.06 luokkaa ja jotenkin vahvempaa jo materiaalienkin puolesta.
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
Vladi
19.04.2009 20:46:46
Räbbänä: Elleivät lisää niitä sinne yläpäähän. Taitaa ainakin jokunen firma valmistaa kieliä moiseen tarkoitukseen. Paksuus jotain 0.06 luokkaa ja jotenkin vahvempaa jo materiaalienkin puolesta.

Olishan se erilainen juu. Mun mielestä tuntuu vaan typerältä, että keskitytään siihen että montako kieltä kitarassa on, eikä siihen tärkeimpään eli musiikkiin. Harvapa kitaristi voi sanoa hallitsevansa kitaran niin hyvin että loppuu kielet kesken ja niille on tarvetta. Noh, seiska nyt vielä jotenkin menee mutta kaikki muu vie mielestäni turhaa huomiota itse musiikin tekemiseltä ja soittamiselta.

Tämä on sitten vaan mielipide, ei tarvi tulla puukon kanssa heti uhkailemaan!
Kyllä se siitä.
joukov
19.04.2009 21:01:32 (muokattu 19.04.2009 21:02:05)
Vladi: Olishan se erilainen juu. Mun mielestä tuntuu vaan typerältä, että keskitytään siihen että montako kieltä kitarassa on, eikä siihen tärkeimpään eli musiikkiin. Harvapa kitaristi voi sanoa hallitsevansa kitaran niin hyvin että loppuu kielet kesken ja niille on tarvetta. Noh, seiska nyt vielä jotenkin menee mutta kaikki muu vie mielestäni turhaa huomiota itse musiikin tekemiseltä ja soittamiselta.

Tämä on sitten vaan mielipide, ei tarvi tulla puukon kanssa heti uhkailemaan!

Hienoa, että kerrot miten ahdasmielinen ja rajoittunut olet. :)

Onko typerää, että kitaranvalmistaja keskittyy tekemään instrumentteja eikä musiikkia? Harkitsitko ollenkaan, että kysyntää moiselle on saattanut olla paljon ja nyt vihdoin Amfisound aloittaa valmistuksen? Olisit kertonut heille jo aikaisemmin, että 9-kielinen kitara vie kokonaan huomion sillä soitettavalta musiikilta niin eivät turhaan valmistaisi niitä!! :)
What We Do In Life Echoes In Eternity.
d3monilaama
19.04.2009 21:06:35
No, otetaan positiiviselta kannalta tämä. Kohta voi studiossa vetää kitarat ja bassot samalla kepillä narulle.
Nyt varmaan ootte kaikki mua vastaan, mutta muistakaa mitä Raamatussa sanotaan: "Se ken on kiviä ensimmäisenä heittävän, on naapurinsa aasia himoitseva ja se on eläinsuojelurikos, että sikäli."
Räbbänä
19.04.2009 21:24:42
d3monilaama: No, otetaan positiiviselta kannalta tämä. Kohta voi studiossa vetää kitarat ja bassot samalla kepillä narulle.

N-kielinen skeba multiscalella. Skaala 24,75"-35".
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
pietari-poika
19.04.2009 21:42:45
Räbbänä: N-kielinen skeba multiscalella. Skaala 24,75"-35".

Tai sit vois tehä 2-kaulasen missä toinen kaula on basso ja toinen normi-skeba.
Esp Horizon & Line6 Pocket Pod
Henkka1000
19.04.2009 21:43:15
pietari-poika: Tai sit vois tehä 2-kaulasen missä toinen kaula on basso ja toinen normi-skeba.

Eiköhän tollasia ole jo.
Kun painaa nappulaa, tulee tarjoilija, ja kun painaa tarjoilijaa, tulee nappula. Tai näin ainakin silloin 60-luvulla kun minä olin nuori.. (Kukkis 77)
Pomeranssi
19.04.2009 22:32:50
Henkka1000: Eiköhän tollasia ole jo.

Kitaraklubissa oli Jarmo Saarella muistaakseni ainakin tuollainen.
Juum.
Dog Breath
19.04.2009 22:51:19
pietari-poika: Tai sit vois tehä 2-kaulasen missä toinen kaula on basso ja toinen normi-skeba.

Ehän toi nyt vielä mitään!

http://www.coolbuzz.org/entry/pro-e … h-guitar-bass-banjo-mandolin-necks/
Shake some action
Flash
20.04.2009 09:26:29

Innostuiskohan Rick Nielsen Amfisoundin kitaroista? :) Miehellä on ainakin ollut vuosien varrella, jos jonkinnäköisiä keppejä... Täällä pari näytettä: http://www.hamerguitars.com/?fa=rick_nielsen
Live Music Is Better!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)