iec 08.02.2016 11:05:35 | |
---|
Kyllä oli oikeasti vaikea valita. Löysin heti 18 kpl todella upeaa kitaraa, mutta oli vaikea löytää niistä se 7 parasta. Olisi tehnyt mieli valita ainakin kymmenen kitaraa. -iec Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Funkånaut 08.02.2016 11:29:20 | |
---|
Jeszse: Ootko sä funkå taas laittanu sillai että ensimmäinen kitara galleriassa ei oo nro 1 vaan 2, ja osaako kaikki tänäkin vuonna ottaa tän huomioon? Ei tosta semifinaalin alotusviestistä ainakaan näin aamusta sattunu silmään sellanen pikku tieto. Jos on niin idiootti ettei tajua äänestysten ehdokasnumeroiden alkavan kakkosesta, niin ei sellaisen ääniä tartte ottaa huomioonkaan. :) En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
Joees 08.02.2016 11:35:20 | |
---|
Funkånaut: Jos on niin idiootti ettei tajua äänestysten ehdokasnumeroiden alkavan kakkosesta, niin ei sellaisen ääniä tartte ottaa huomioonkaan. :) Luulis nyt jo tajuavan katsoa sen numeron kyseisen kuvan nimestäkin. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
arppah8 08.02.2016 12:00:19 | |
---|
Mulla oli ehkä toisinpäin kuin monella muulla, enemmän oli vaikeuksia löytää 7 riittävän persoonallista kitaraa joille antaa ääni :) Hyvin harvoin nykyään enää tulee vastaan soitinta joka oikeasti aiheuttaa semmoisen vau-efektin. Yleensä enemmänkin reaktio on "onhan se ihan nätti mutta tylsä". Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Deg 08.02.2016 12:36:57 | |
---|
Äänestin sellaisten tyyppien ehdokkaita, joiden auton kyydissä olen ollut. Lisäksi kaikki jotka ei äänestä k1mm0n kitaraa, syyllistyvät seksuaalivähemmistöjen syrjintään! "Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm |
Funkånaut 08.02.2016 13:42:41 | |
---|
Joees: Luulis nyt jo tajuavan katsoa sen numeron kyseisen kuvan nimestäkin. Ikinä ei saa aliarvioida jengin typeryyttä. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
Funkånaut 08.02.2016 13:49:05 (muokattu 08.02.2016 13:49:22) | |
---|
Deg: Äänestin sellaisten tyyppien ehdokkaita, joiden auton kyydissä olen ollut. Lisäksi kaikki jotka ei äänestä k1mm0n kitaraa, syyllistyvät seksuaalivähemmistöjen syrjintään! Vois hylätä kaikki k1mm0n kitaraa äänestämättömät väärän mielipiteen takia hoho.
...
Ei maar, en mä sentään niin tekisi. Vaikka itsekin k1mm0lle yhden (1) äänen annoin. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
Traditional 08.02.2016 15:23:37 | |
---|
Jätkät ei ymmärrä asettelun ja sommittelun tärkeyttä ynnä muuta paskaa. Karlokseks kaar kot tö faio tsast a halv kilomiitter pefoore tö end ov teh läst lek. |
k1mm0 08.02.2016 15:24:13 | |
---|
Deg: Äänestin sellaisten tyyppien ehdokkaita, joiden auton kyydissä olen ollut. Lisäksi kaikki jotka ei äänestä k1mm0n kitaraa, syyllistyvät seksuaalivähemmistöjen syrjintään! Nyt ne, jotka lukevat tämän viestin katsomatta ehdokkaani kuvaa, muodostavat varmaan jotain oletuksia identiteetistäni. Tai ei se kyllä varmaan yhtään auta asiaa, vaikka sen kuvan tsekkaisikin. No, mitäpä sen väliä, kiitos jätkät äänistä! Degin kellissä oli niin fantsu väritys, että se sai minulta äänen. |
Traditional 08.02.2016 15:24:53 (muokattu 08.02.2016 15:25:50) | |
---|
Olen sokea lol Karlokseks kaar kot tö faio tsast a halv kilomiitter pefoore tö end ov teh läst lek. |
kekkuliheikki 08.02.2016 15:25:32 | |
---|
No voi perse. Unohdin ilmoittautua. Mulla olis ollut Tom Anderson Angel 1 Piece Koa. Olis ollut voittosaumaa! En allekirjoita. |
arppah8 08.02.2016 15:30:47 | |
---|
kekkuliheikki: No voi perse. Unohdin ilmoittautua. Mulla olis ollut Tom Anderson Angel 1 Piece Koa. Olis ollut voittosaumaa! Vandenberg tai jompsikumpsi Nightswaneista ois saanut mun äänen heti. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
Joees 08.02.2016 15:31:59 | |
---|
Funkånaut: Ikinä ei saa aliarvioida jengin typeryyttä. No ei, tuon sentään olen tähän ikään kerennyt oppimaan. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Joees 08.02.2016 15:41:20 | |
---|
Deg: Äänestin sellaisten tyyppien ehdokkaita, joiden auton kyydissä olen ollut. Täähän olis kova koska sulta saa aina hyvät kyydit. Ja olen kuin olenkin ollut myös foxin kyydissä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
heviäijä 08.02.2016 16:14:37 | |
---|
Ääniä please SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
Karvamammutti 08.02.2016 16:46:50 | |
---|
heviäijä: Ääniä please Läksit sit kerjuulle? "I'm rich. Nothing offends me." |
Entropia666 08.02.2016 16:53:01 | |
---|
Olikin odotettua heikompi sato tällä kertaa, vain kolme kitaraa (pl. omat obv) miellytti silmää sen verta että viittiä ääniä pistää. MISSÄ ON KAIKKI HYVÄT HEVIKEIHÄÄT, KYSYMPÄHÄN VAAN?!?!?! |
Funkånaut 08.02.2016 17:02:20 | |
---|
Entropia666: Olikin odotettua heikompi sato tällä kertaa, vain kolme kitaraa (pl. omat obv) miellytti silmää sen verta että viittiä ääniä pistää. MISSÄ ON KAIKKI HYVÄT HEVIKEIHÄÄT, KYSYMPÄHÄN VAAN?!?!?! Hyviä lasten kitaroita ei ole. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
J.Nikkanen 08.02.2016 17:07:47 | |
---|
heviäijä: Ääniä please Bliib. (salaperäisesti) Bäywwäy. (morellowahimaisesti) Troot! (hätäisesti, ponnekkaasti) Tuttudututtudu. (tekoinnostuneesti) HEEEEE! (puolihaukotellen) Tuommosia karkasi suusta ulos. Harmi että en ehtinyt moisiä äänittää, joten audiofilettä ei ole linkittää. |
hevikukko 08.02.2016 17:10:15 | |
---|
Funkånaut: Hyviä lasten kitaroita ei ole. No yli puolet kitaroista on sitten perinteikkäitä aikuisten kepakkoja. Allekirjoitus: |