Aihe: Kitarapaja
1 2 3 4 5 6 7
LaMotta
03.11.2016 19:14:17 (muokattu 03.11.2016 19:14:35)

Kitarapajalta (hki) on saanut aina asialliset vastaukset kysymyksiin. Käytettyjen hintataso huimaa.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
kihtaristi
04.11.2016 08:49:30
LaMotta: Kitarapajalta (hki) on saanut aina asialliset vastaukset kysymyksiin. Käytettyjen hintataso huimaa.

Osa huimaavista hinnoista voi johtua siitä, että siellä on myyntitilillä tavaraa myynnissä. Eli kitarapaja toimii ikäänkuin välittäjänä ja ei itse määritä hintaa.
discominister
04.11.2016 09:01:45
kihtaristi: Osa huimaavista hinnoista voi johtua siitä, että siellä on myyntitilillä tavaraa myynnissä. Eli kitarapaja toimii ikäänkuin välittäjänä ja ei itse määritä hintaa.

Tämä nyt on selviö. Mutta silti puolustavat asiakkaitensa hintoja kuin vahtikoirat. Ja niinhän se pitää ollakin! Ja siellähän saa tarjota, jos ei hinta miellytä.

Itselle kävi kerran sillä tavalla, että olin erittäin kiinnostunut eräästä kitarasta, mutta hinta ei ollut kohdillaan. Vähän harvinainen kitara täällä pohjolan perukalla, mutta toisaalla käypä hinta oli n. 60% pajan pyynnöstä. Sanoin sitten, että tuun toistenkin testaamaan mutta en maksaisi määrää x enempää (siinä vaiheessa tietämättömänä paljonko muualla pyydetään). Sitten kun palasin testaamaan uudelleen ja heitin uudelleen ihan käypän tarjouksen joka oli korkeampi kuin missään muualla kitarasta pyydetty hinta, eivät suostuneet ottamaan tarjousta edes harkintaan, koska olin jo aiemmin tarjonnut. Se on kuulemma kerrasta poikki.
trih
04.11.2016 14:15:28 (muokattu 04.11.2016 14:18:27)
kihtaristi: Osa huimaavista hinnoista voi johtua siitä, että siellä on myyntitilillä tavaraa myynnissä. Eli kitarapaja toimii ikäänkuin välittäjänä ja ei itse määritä hintaa.

Luultavasti ottavat jonkin summan jos tuo myyntiin? Tuotahan voisi käyttää vuosikausien varastointiin muuten. Laittaa vaan mahdottoman hintapyynnön ja siellä säilyy jos ei itse tarvi eikä halua pitää kotona viemässä tilaa. Ja jos olisi oikeasti tarpeeton keppi eikä jaksa myydä, niin tuonne vaan turvonneella hintapyynnöllä, menee jos menee, mutta ei tarvi pitää kotona viemässä tilaa :)
arijuki
04.11.2016 14:42:59 (muokattu 04.11.2016 14:43:30)
Myyntitilissä on vain se ongelma, että eivät ota niitä vastaan vaihdossa kitaraa. Se olisi joskus helppo ratkaisu jos ei itse ehdi tai jaksa myydä.

Fenderiin heillä ei ole edustusta enää, koska Fenderin vaateet ovat se iso seinä täynnä kitaroita mikä ei edes mahtuisi koko kauppaan :-(

Muistelen aikoja kun siellä oli Gibsonia ja Fenderiä joka lähtöön, sekä uusia että käytettyjä. Ei ole enää, harmi :-(
The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you. - B.B. King
pappasfin
22.01.2025 16:39:04 (muokattu 22.01.2025 20:47:47)
Ihan kätevä tuo myyntitili ja parisen kertaa toiminut OK, joskin nyt sai hieman odotella rahan saamista.
PappaSFin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)