Aihe: Ibanez vs. Jackson
1 2 3 4 5 6 7
Esp
20.02.2011 00:56:38

Wow, ad hominem pohjainen väittely on aina niin vakuuttavaa luettavaa...

"Sä olet idiootti!" "Eikun sä!"

Tuli mieleen, että joko topicin aloittaja on mahdollisesti saanut selvyyden millaisen kitaran haluaa? Tästä topicista on varmasti ollut suuri apu :P
Täh?!?
Mr. Speed
20.02.2011 01:01:32
Sakmongkol: Lieneekö sen väliä mistä mikäkin löytyy. Kyse oli siitä mitä "urpo" tarkoittaa ja sitä yritin selventää.

Taisi osua aika kivasti. Tiesithän, että Wikipedia ei ole kovin arvostettu tietolähde nettifoorumien ulkopuolella? ;)

Niin joo, "tieteellisessä väittelyssähän" kannattaa haukkua vastapuolta muun muassa tyhmäksi, köyhäksi ja idiotiksi (sic), ilman mitään tarkennuksia ja perusteita. Itsehän en vaivautunut edes kysymään tarkennuksia näihin niinkutsuttuihin väitteisiin, koska ymmärsin ne provokaatioksi vailla totuuspohjaa ja tajusin ettei tarkennuksia ole mahdollista saada.

Kuten myös ahneeksi, rockin soitosta tietämättömäksi yms. ;) Tyhmyyden olet ihan itse osoittanut aiemmilla kirjoituksillasi, varmaan haulla osaat etsiä. Tai Wikipediasta. Lisäksi esitin omat "haukkumani" niin, että taidat olla joko tyhmä, köyhä tai masokisti, tai kaikkia. Mitä niistä siis olet? Oletko masokisti, eli pidät vaikkapa törröttävistä nauhanpäistä? Oletko mukavuudenhaluinen, mutta et omaa riittävää rahavaraintoa sen toteuttamiseen? Vai oletko vain tyhmä, eli pidät hyvistä kitaroista, ja omaat varat siihen, mutta et siltikään sijoita kitaraan tarpeeksi.

Ei se kerro kiinnostuksesta mitään, mutta hyvä että osasit antaa suoraan kyllä/ei-kysymykseen selkeän vastauksen. Kannattaa harkita poliitikon uraa.

Kiitoksia kohteliaisuudesta. Ahneena kapitalistinahan olisin omiani esimerkiksi Kokoomuksen listoilla. Vapaaehtoisesti moista keikkaa olen vetänyt, elikkä kiinnostus ei ole pelkästään metallimusiikissa, vaikka Jacksonin lapa avatarissa onkin. Oletko oikeasti idiootti vai vaikutatko vain siltä?

Voisit oikeastaan perustaa Kricen kanssa teekerhon. Te olette melko samanoloisia suuria ajattelijoita molemmat, joilla on paljon tietoa mitä muilla ei ole. Voisitte yhdessä suunnitella muun muassa kannabiksen laillistamista.
http://www.sieni.us/?id=38 http://www.mikseri.net/artists/?id=135143
Sakmongkol
20.02.2011 01:14:39
Mr. Speed: Taisi osua aika kivasti. Tiesithän, että Wikipedia ei ole kovin arvostettu tietolähde nettifoorumien ulkopuolella? ;)

Etymologinen sanakirja antanee saman tiedon, mutta minulla ei ole semmoista käsillä. Olin kylläkin pääpiirteissään tietoinen sanan merkityksestä jo ennen kuin katsoin Wikipediasta, vaikka eipä se kai mitään merkitse.

Tyhmyyden olet ihan itse osoittanut aiemmilla kirjoituksillasi, varmaan haulla osaat etsiä.

Tähän vois mun mielestä esittää edes yhden esimerkin, mielellään semmoisen joka ei ole rölöä.

Oletko masokisti, eli pidät vaikkapa törröttävistä nauhanpäistä?

En pidä törröttävistä nauhanpäistä mutta osaan käyttää hiomapaperia. Ehkä mää oon silleen masokisti että tykkään pitää kielet tuskallisenkin korkealla paremman saundin takia, mutta siihenkin tottuu. No pain, no gain.

Vai oletko vain tyhmä, eli pidät hyvistä kitaroista, ja omaat varat siihen, mutta et siltikään sijoita kitaraan tarpeeksi.

Pidän hyvistä kitaroista ja olen sijoittanut niihin liikaakin. Se ei silti tarkoita että ne olisivat kalliita. Hyviä ovat kuitenkin kaikki, ehkä yhtä lukuunottamatta.

Vapaaehtoisesti moista keikkaa olen vetänyt, elikkä kiinnostus ei ole pelkästään metallimusiikissa, vaikka Jacksonin lapa avatarissa onkin.

Tämä selvä.

Oletko oikeasti idiootti vai vaikutatko vain siltä?

En tiedä mikä minussa antaa idioottimaisen vaikutelman, mutta voin melko suurella varmuudella väittää etten ole idiootti.

Voisit oikeastaan perustaa Kricen kanssa teekerhon. Te olette melko samanoloisia suuria ajattelijoita molemmat, joilla on paljon tietoa mitä muilla ei ole. Voisitte yhdessä suunnitella muun muassa kannabiksen laillistamista.

Jaaha, en tiedä, en tunne Kriceä mutta olen huomannut hänen kirjoituksissaan toistuvina teemoina lähinnä omituisia pakkomielteitä. Kannabiksen laillistamiseen mulla ei oo näkemystä, en ole itse ikinä käyttänyt mutta toisaalta ei mua haittais vaikka joku muu käyttäiskin.
Snapo
20.02.2011 01:23:31
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)