Sensonic 26.10.2009 12:07:48 | |
---|
efunkelist: Salli mun korjata. Se lista löytyi tilausketjusta ja sun ois tarvinnut vain se osoittaa Twinklelle TAI laittaa pikaviesti niille ihmisille että "hei ne virittimet saatiin sittenkin kysykää niitä Twinkleltä" - olithan kuitenkin itse tietoinen siitä että ne virittimet Twinklellä oli. Sinä kysyit minulta sitä, olinko toimittanut tilaajien yhteystiedot Twinklelle. En ollut, koska minulla ei enää ollut tuota tilaajien yhteystietoluetteloa tallella. En tiedä sitten, kuinka kauan noita kimppatilauksen tilaajien yhteystietoja pitäisi säilöä, mutta minä ainakin deletoin ne sen jälkeen, kun tavarat on toimitettu tilaajille ja kaikki ovat saaneet tilaamansa tavarat. Minä en tiennyt siinä vaiheessa, että Twinkle alkaisi vetää kimppoja Wolfille ja että virittimet tulisivat Suomeen sen kimpan mukana noin puoli vuotta meikäläisen kimppamien kitaroiden jälkeen. Jos kyseessä olisi yrityspohjainen toiminta, niin silloin nuo Excel -taulukot olisi varmaan hyvä säilöä kirjanpidollisista syistä, mutta kun kyseessä on kimppatilaus, niin tuskinpa silloin. Tietääkseni Twinkle omaehtoisesti pyysi nuo virittimet mukaan tuohon omaan kimppatilaukseensa, joten kimppatilausketjusta pystyi kyllä myös selvittämään tilaajien niccit ja ottamaan heihin yhteyttä. Se on sitten toinen asia, kenen olisi pitänyt ottaa yhteyttä noihin tilaajiin, sillä kyseessähän ei ollut minun kimppani. Mä palasin tähän aiheeseen koska en sulta ollut tähän asti kunnollista vastausta saanut. Siksi kysyn tätä täällä enkä pikaviestitse koska asia koski monia muitakin. OK, mutta sitä olisi voinut kysyä jossain muuallakin kuin tässä Tesla -kimppatilauksesta kertovassa threadissa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Radix Deluxe Broken Wings,
Landola F6/Cut |
Miikathebest 26.10.2009 12:35:27 (muokattu 26.10.2009 12:35:50) | |
---|
Sensonic: Tietääkseni Twinkle omaehtoisesti pyysi nuo virittimet mukaan tuohon omaan kimppatilaukseensa, joten kimppatilausketjusta pystyi kyllä myös selvittämään tilaajien niccit ja ottamaan heihin yhteyttä. Se on sitten toinen asia, kenen olisi pitänyt ottaa yhteyttä noihin tilaajiin, sillä kyseessähän ei ollut minun kimppani. Ihan sama kumpi olisi ottanut yhteyttä. Joka tapauksessa se olisi kuitenkin mennyt vain kinasteluksi :D Kummallisen asiallista keskustelua ollut tänään! Liikaa säröä! |
sh1nk0 26.10.2009 16:06:52 (muokattu 26.10.2009 16:16:45) | |
---|
Sensonic: SN89:n jutut Woodoa ja Wornaa vastaan ovat hieman isompia juttuja, sillä ne on laitettu useampaan julkiseen foorumiin ja niillä yritetään antaa negatiivinen kuva soittimilla bisnestä (ei kuitenkaan yksinoikeusbisnestä) tekevistä firmoista. Olen itse keskustellut asiasta Woodon yhteyshenkilön kanssa tämän tapahtuneen jälkeen. Käsitit ihan väärin. Tarkoitus oli antaa informaatiota, ei negatiivista kuvaa. ps. Ja nyt taas katosi pitkä, hyvä teksti johonkin, kun tietokone kaatu.. Jollain on selvästi jotain mua vastaan :) No jääköön vaan kaikki asiat pimentoon (ehkä niin parempi, tai huonompi). Mulla olisi kyllä ollut paljon puolustusta ja asiaa sanottavana... |
Seba 26.10.2009 17:12:24 | |
---|
sn89: Käsitit ihan väärin. Tarkoitus oli antaa informaatiota, ei negatiivista kuvaa. ps. Ja nyt taas katosi pitkä, hyvä teksti johonkin, kun tietokone kaatu.. Jollain on selvästi jotain mua vastaan :) No jääköön vaan kaikki asiat pimentoon (ehkä niin parempi, tai huonompi). Mulla olisi kyllä ollut paljon puolustusta ja asiaa sanottavana... Eiköhän sekin asia ole jo loppuunkäsitelty? "informaatiot" poistettu, väärinkäsitykset oiottu yms mums. ja kaikilla hyvä mieli. Paras ettei siihen enää palata. |
Sensonic 26.10.2009 20:09:42 | |
---|
Seba: Eiköhän sekin asia ole jo loppuunkäsitelty? "informaatiot" poistettu, väärinkäsitykset oiottu yms mums. ja kaikilla hyvä mieli. Paras ettei siihen enää palata. Olen samaa mieltä Seban kanssa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Radix Saint
Radix Deluxe 7
Radix Deluxe Broken Wings,
Landola F6/Cut |
efunkelist 26.10.2009 20:33:31 | |
---|
Sensonic: Se on sitten toinen asia, kenen olisi pitänyt ottaa yhteyttä noihin tilaajiin, sillä kyseessähän ei ollut minun kimppani. Twinkle ois varmaan ottanu yhteyttä ihmisiin jos oisit sille kertonu keneen ottaa yhteyttä. Ne virittimethän oli sun kimpasta. Mutta mä nostan nyt kädet pystyyn tehköön kukin kimppansa niinku lystää kunhan minä saan omat tavarani :) Ja sain sentään virittimeni Twinkleltä, kiitos siitä. Jos niitä vielä siellä lojuu niin voin ottaa kyllä ylimääräisiä vastaan jos ne ei muita niin kiinnosta. OK, mutta sitä olisi voinut kysyä jossain muuallakin kuin tässä Tesla -kimppatilauksesta kertovassa threadissa. Tulipahan sekin puitua tässä samaan syssyyn ja hyvä niin. Sitäpaitsi tän ketjun ja otsikon tarkoitushan on lähinnä ohjata porukka sinne sun huoneeseen tilaamaan niitä tesloja ja faqistakin löytyy vastaus ekoihin kyssäreihin. Mainontaa se ärsytysmainontakin on, ja tutkimukset osoittavat että myös toimivaa. Anteeksi kauheasti kaikille että tää ketju taas nousi, kuten Antti Tuisku top40-listalla, mutta kun on jotain sanottavaa niin pitäähän se saada sanoa. Jos juuri tässä ketjussa ei kirjoitukseni jälkeen esiinny mitään mihin haluaisin kommentoida niin en minä enää tätä nosta. Enkä nosta vaikka jotain kiinnostavaa olisikin, pidättäydytään siitä sitten kun sitä niin toivotaan :) "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
Sensonic 26.10.2009 23:17:31 | |
---|
efunkelist: Ne virittimethän oli sun kimpasta. Ei muuten pidä paikkaansa. Ne virittimet tulivat Twinklen vetämän Wolf -kimpan mukana, mutta siinä oli juuri se määrä Wilkinsonin virittimiä, jotka jäivät puuttumaan meikäläisen Wolf -tilauksesta, kun olivat toimittaneet Sung-Iliä niiden tilalla. Mutta ne virittimet eivät olleet "mun kimpasta". Jos ne olisivat olleet "mun kimpasta", KHL olisi lähettänyt ne jälkikäteen tai korvannut tilaajille niiden arvon. Mutta niin kuin kerroin aikaisemmin, kysyin kolmeen otteeseen Mr. Kimiltä noiden virittimien kohtaloa, eikä se enää vastannut minulle. Twinkle vain sattui vetämään KHL:lle sen verran suuren kimpan, että noiden 20+ viritinsatsin arvo ei ollut enää mitään verrattuna tilauksen arvoon, joten Kimberley lähetti ne tilauksen mukana. Tulipahan sekin puitua tässä samaan syssyyn ja hyvä niin. Sitäpaitsi tän ketjun ja otsikon tarkoitushan on lähinnä ohjata porukka sinne sun huoneeseen tilaamaan niitä tesloja ja faqistakin löytyy vastaus ekoihin kyssäreihin. Mainontaa se ärsytysmainontakin on, ja tutkimukset osoittavat että myös toimivaa. Kyllä. Pääasia, että pysyy otsikoissa ja että nimi on kirjoitettu oikein. Yngwie Malmsteen: "Some people say 'less is more'. That's bullshit. Less is less and more is more." |