Aihe: Eka sähkis
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Geffen
31.05.2007 19:06:27

Nice boys don't play rock n' roll
NoQuarter
31.05.2007 23:33:43
Cordialin piuha Neutrikin plugeil, toimii aina.
Seba
01.06.2007 01:29:54 (muokattu 01.06.2007 01:30:23)

Ihan sama mikä piuha, kunhan et osta planet wavesin paskoja.
Geffen
01.06.2007 13:42:53

Ihan sama mikä piuha, kunhan et osta planet wavesin paskoja.

Edes tälläsii mitä kaveri suositteli http://www.thomann.de/fi/planet_waves_pwg20.htm
KurtCobain
01.06.2007 14:59:34
Oikeestaan ihan sama minkä piuhan ostat, kuhan hintaa on suunnilleen 10e. jos on jotain 3e maksavia niin en kehota ostaan.
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Bald Anus
01.06.2007 15:14:16

Tällane?: http://www.thomann.de/fi/fender_mexico_standard_strat_bsb.htm

Nyt olet oikeilla jäljillä, poika, suosittelen tuota lämpimästi! :) Tuota kun säilytät kolmisenkymmentä vuotta hyvin, niin saat siitä vähän enemmän rahaa takaisin myydessäsi ;)
Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Geffen
01.06.2007 15:47:31

Nyt olet oikeilla jäljillä, poika, suosittelen tuota lämpimästi! :) Tuota kun säilytät kolmisenkymmentä vuotta hyvin, niin saat siitä vähän enemmän rahaa takaisin myydessäsi ;)

En kyl ihan tota oo ajatellu.
pulliha
01.06.2007 20:41:11
en tiiä onko sillä nyt oikeesti välii onko päät kullattu, mut kyl mulla ainakin ottaa vähemmän "häiriötä" kullatulla kun tommosseella kromin värisellä mut en tiiä oonko iha hakuteillä :D
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
esprit de corps
01.06.2007 20:45:00
en tiiä onko sillä nyt oikeesti välii onko päät kullattu, mut kyl mulla ainakin ottaa vähemmän "häiriötä" kullatulla kun tommosseella kromin värisellä mut en tiiä oonko iha hakuteillä :D

Et ole. Ihan oikeilla teillä. ; )
Vähän niinku muumi.
Twinkle
01.06.2007 22:24:53

Korroosion estämistä varten tuo kultaus niissä liittimissä on, ainakin periaatteessa lyhyellä tähtäimellä sillä ei ole vaikutusta häröjen määrään.
Seba
01.06.2007 22:26:37

Planet Wavesien tuo levitinosa pysyy kyllä hyvin kiinni. Liian hyvin.
Rikkoo jakit helposti. Tb:n putkijakki itseltä, kitaristin wahhin liitin, ja kaverin podi.
Lisäksi joissain vanhoissa marsuissa kuulemma kääntää mastervolumen jostain syystä toimimaan väärinpäin?

Suosittelen välttämään jos haluaa pitää vehkeet ehjinä pidempään.

Oma mielipide, ja aika monen muun: Kalliita paskoja. Ja tulee vielä kalliimmaksi.
Lenoldinho
05.06.2007 19:35:50

Rikkoo jakit helposti. Tb:n putkijakki itseltä, kitaristin wahhin liitin, ja kaverin podi.
Lisäksi joissain vanhoissa marsuissa kuulemma kääntää mastervolumen jostain syystä toimimaan väärinpäin?

Suosittelen välttämään jos haluaa pitää vehkeet ehjinä pidempään.

Oma mielipide, ja aika monen muun: Kalliita paskoja. Ja tulee vielä kalliimmaksi.

Omasta mielestäni taas erittäin käyttökelpoisia piuhoja. Ei tuo levitin minulla ole mitään rikkonut (Marsu 2466, Micro Cube, Cube-60), ja pysyy hyvin kiinni.
When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God!
heville
05.06.2007 19:51:36
Rikkoo jakit helposti.

Aluksi tuntui myös tuolta, mutta kun piuhaa on muutaman kymmenen kertaa kiinnittänyt/irroittanut, tuo levitinosa tuntuu löystyvän juurikin sopivaksi. Irtoaa kunnialla, mutta pysyy kuitenkin hyvin.
Country and Western? We have both!
Geffen
06.06.2007 17:04:37

Eli sopiva mulle??
Tietysti Pauligin
06.06.2007 17:07:05 (muokattu 06.06.2007 17:10:15)
Eli sopiva mulle??

En nyt oikein käsitä mitä haet, kyse nyt on kuitenkin vain piuhasta. Onhan noissa eroja kestävyydessä ja toki soundissakin, mutta joku tuommoinen perus-cordial riittää varmasti aivan hyvin. Tod.näk. et erota ko. piuhaa jostain tyyriimmästä.

Itse jättäisin wavesin ostamatta, varmaan toimii ihan hyvin useimmilla ja kätevän oloinen keksintö mutta ei kiinnostaisi repiä jakkejakaan paskaksi.

E: niin, laatupiuhan ehkä erottaa halpiksesta, mutta ei tuosta piuhan valinnasta kannata stressailla. Kunhan joku peruslaadukas eikä ihan mitään kahden euron alepiuhoja.

Eric Johnson jo syntyessään? Muista että punaiset on nopeimpia.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Zelli
19.06.2007 23:54:50

Otsikon huutaessa ekaa sähkistä... tsekatkaa ja naurakaa http://meatexz.com/cheesyguitars/ural_hotrod.html
tollasella mä oon ekat sointunu ja riffini soittanut... ennen edes jonkinlaista mikä muistuttaa kitaraa... :)
täytyy myötää että eihän se käynyt edes mihinkään länsimaiseen vahvistimeen edes. painaakin varmaan 15KG. ja hajoili käsiin. ei näin... aloittakaahan ihmeessä vähän paremmasta niin ei mene monia vuosia hukkaan :)
pulliha
20.06.2007 11:10:53
Vähän nätti :) Kyl tosiaa ainaki ulkonäkö menee mun makuun, mut se soitettavuus kuullostaa aika pahalt...
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
Geffen
20.06.2007 15:54:35

Turhan paljo nappuloita mun makuun;D Ja ku niiden ympärillä on toi punanen juttu..
Geffen
20.06.2007 15:55:05

Muute erittäin hiano:D
Jeepster
20.06.2007 20:39:53 (muokattu 20.06.2007 20:57:02)
Kesäduunin ilmaantuessa tajusin, että tässähän on mahiksia saada tarpeeksi rahaa jopa sähkikseen.. Vanhemmat ei suostuneet ostamaan edes tavoiteltaviksi lupaamistani hyvistä yo-numeroista lukion lopuksi (->2v).

Että irtooko jo yheksällä sadalla okhyvät kitara+vahvari+muu tarvittava? Suosituksia?
Jos koko kesän paiskin töitä niska limassa, voin saada just ton 900-1000. Jos teen itsemurhaa joka päivä, 1500. Mut ois kyllä niin sen arvosta..

Akustinen soinu 2-3v ja sähkiksii vähän soiteltu, mut en tiiä niistä kyllä paljon mitään.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)