Aihe: Tilaaminen Thomannilta?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Metalkallo
29.10.2018 22:35:33
teukka: Tuskin vaikuttaa mitenkään.
IBAN kohdistaa suoraan oikeaan pankkiin. Ja maksu tuskin lähtee jos muuten on väärin.
Ehkä hieman kohdistaminen T-kaupan päässä voi vaikeutua, mutten usko estyvän.

Okei, kiitän.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
Laulava Kylätohtori
29.10.2018 22:49:24
Metalkallo: Mitäs muuten tapahtuu jos laittaa tuon swift/bic koodin viitenumero kohtaan maksaessa tilisiirrolla? Laitoin IBAN kuten piti ja muut kyllä ja rahat lähti vaikka laitoin tuon swiftin viitenumero kohtaan.

Olen tilannut ennenkin thomannilta, mutta vain yhden kerran tilisiirrolla ja en muista minne tuo koodi laitettiin, vai laitettiinko ollenkaan? Jossain pitäisi lukea kunnolla mihin tuo laitetaan eikä vain, että se tarkoittaa sitä ja sitä, prkl. >:)

Mikit? Kummat?
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Metalkallo
30.10.2018 05:51:34
Fender Custom Shop 69 setti. On sitten molemmat 65 ja 69 setti.
Laulava Kylätohtori
30.10.2018 09:23:54
Metalkallo: Fender Custom Shop 69 setti. On sitten molemmat 65 ja 69 setti.

Hyvä valinta. On meinaan mielenkiintoista kuulla näiden eroja, kun itseäkin tuo 69 kiinnostaa. :)
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Metalkallo
30.10.2018 15:23:21
Laulava Kylätohtori: Hyvä valinta. On meinaan mielenkiintoista kuulla näiden eroja, kun itseäkin tuo 69 kiinnostaa. :)

Juu, itseäkin kiinnostaa kovasti noiden erot. Y-tube pätkien sekä eri foorumien perusteella vaikuttais et 65:ssa olis hieman enemmän keskialuetta ja tehoa, 69:ssä taas enempi bassoa ja kirkkautta mikä johtuu varmaankin skuupatusta keskialueesta. 69 setti vaikuttais olevan vähän kuin Fenderin vastine S.Duncanin 59 setille, kun molemmat soundillisesti on vähän samoilla alueilla, toinen on vaan humbukkeri ja toinen sinkku.
santakasa
14.12.2018 14:10:37
Kestääkö t-kaupasta tilaaminen pidempään joulun alla kuin tavallisesti? Tilaus laitettu 11. joulukuuta ja vielä ei ole tullut ilmoitusta paketin lähettämisestä t-kaupasta eteen päin.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
TTV
14.12.2018 14:32:32
santakasa: Kestääkö t-kaupasta tilaaminen pidempään joulun alla kuin tavallisesti? Tilaus laitettu 11. joulukuuta ja vielä ei ole tullut ilmoitusta paketin lähettämisestä t-kaupasta eteen päin.

Oletko seurannut tilaustasi Thomannin sivuilta löytyvän DHL koodin avulla? Lähetysmeili on voinut jäädä ties minne ja jos et ole valinnut päälle sitä tilauksen statuksen ilmoittelua, ei niitä meilejä tule.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
santakasa
14.12.2018 14:37:29 (muokattu 14.12.2018 14:55:59)
TTV: Oletko seurannut tilaustasi Thomannin sivuilta löytyvän DHL koodin avulla? Lähetysmeili on voinut jäädä ties minne ja jos et ole valinnut päälle sitä tilauksen statuksen ilmoittelua, ei niitä meilejä tule.

Ei ole Thomannin sivulla muuta kuin merkintä avoin. Mulla tullut aina ennen tilauksen eri vaiheet sähköpostina enkä mun mielestä nyt ole sitä vaihtanut. Täytyy varmaan laittaa ihmettelyä tuonne.

edit: Joulukiireitä. Kolme päivää myöhässä. Vastasivat ainakin nopeasti. : )
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
TTV
14.12.2018 18:04:17
santakasa: Ei ole Thomannin sivulla muuta kuin merkintä avoin. Mulla tullut aina ennen tilauksen eri vaiheet sähköpostina enkä mun mielestä nyt ole sitä vaihtanut. Täytyy varmaan laittaa ihmettelyä tuonne.

edit: Joulukiireitä. Kolme päivää myöhässä. Vastasivat ainakin nopeasti. : )

Ok, harmillista, koska Suomen Posti tuo vielä oman "jouluviiveensä" ja saattaapi paketin saaminen venähtää välipäivien sijasta ens vuoteen ...
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
LaMotta
14.12.2018 18:06:07 (muokattu 14.12.2018 18:06:23)

Pitäs tilata suojahuppu combolle. Mutten vaan vielä tiedä, että mikä huppu on käypänen kun ei tuolle saatanan combolle taida olla omaa huppua.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
TTV
14.12.2018 18:08:27
LaMotta: Pitäs tilata suojahuppu combolle. Mutten vaan vielä tiedä, että mikä huppu on käypänen kun ei tuolle saatanan combolle taida olla omaa huppua.

Mittanauhalla ja sopivalla arvauksella rohkeasti eteenpäin, palautat jos ei mätsää ja ostat sopivamman?
LaMotta
14.12.2018 18:12:10 (muokattu 14.12.2018 18:12:36)

TTV: Mittanauhalla ja sopivalla arvauksella rohkeasti eteenpäin, palautat jos ei mätsää ja ostat sopivamman?

Tiedän. Mutta on siinä aikamoinen etsiminen pelkkien mittojen nojalla kun Thomanin sivuilla ei ole kaikkien huppujen mittoja. Että osan tiettyjen combojen mitoista joutuu googlella etsimään.

Kysyin joskus kangaskaupasta hintaa tuollaiselle hupulle. Se kustantaa noin 50 eur mitoilleen ommeltuna. Oishan se helpompaa.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
joku muu sikko
14.12.2018 18:28:53 (muokattu 14.12.2018 22:34:22)
Laulava Kylätohtori: Hyvä valinta. On meinaan mielenkiintoista kuulla näiden eroja, kun itseäkin tuo 69 kiinnostaa. :)

69 setti on ok, joskus voi haista kakki mutta siitä voi huomauttaa kohteliaasti.
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
Metalkallo
14.12.2018 18:33:37
LaMotta: Kysyin joskus kangaskaupasta hintaa tuollaiselle hupulle. Se kustantaa noin 50 eur mitoilleen ommeltuna. Oishan se helpompaa.

Aina voi myös tehdä itse :)

Eipä tuokaan kangaskaupan hinta taida paha olla, kun Thomannista tilatessa tulee 12e postit hinnan päälle. Vasta 199e lähtee postit pois.
TTV
14.12.2018 18:37:06
LaMotta:

Kysyin joskus kangaskaupasta hintaa tuollaiselle hupulle. Se kustantaa noin 50 eur mitoilleen ommeltuna. Oishan se helpompaa.

Tämän minä valitsisin; saa just mieleisen näköisen ja kokoisen eikä hintakaan oo paha, kun vertaa johonkin perushuppuun ja siihen postit päälle.
santakasa
15.12.2018 09:42:34
TTV: Ok, harmillista, koska Suomen Posti tuo vielä oman "jouluviiveensä" ja saattaapi paketin saaminen venähtää välipäivien sijasta ens vuoteen ...

No joskus asiat venähtää. Kunhan paketti tulee aikanaan perille ^^
LaMotta
15.12.2018 10:11:39 (muokattu 15.12.2018 10:12:24)

TTV: Tämän minä valitsisin; saa just mieleisen näköisen ja kokoisen eikä hintakaan oo paha, kun vertaa johonkin perushuppuun ja siihen postit päälle.

Hmm...pitänee käydä tänään kysymässä tämän päivän hinta. Muistelen että se vinyylikangas yksinään maksaa enemmän kuin valmis tehdashuppu....:-
Laulava Kylätohtori
15.12.2018 10:14:11
santakasa: No joskus asiat venähtää. Kunhan paketti tulee aikanaan perille ^^

Joo, on se surullista, että ollaan menty tähän. Paras, mitä uskallat postilta toivoa, on paketti tulisi edes joskus perille..
tuskiz
15.12.2018 10:18:40
En ole koskaan tajunnut suojahupun ideaa vahvistimelle. Roskapussi?
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla.
LaMotta
15.12.2018 10:26:17 (muokattu 15.12.2018 10:28:53)

tuskiz: En ole koskaan tajunnut suojahupun ideaa vahvistimelle. Roskapussi?

Suojaa se keikkareissuilla tolexia. Eikä vahvistin kastu vesisateessa. Loota on vähän kömpelö maakuntasarjan bändihommissa.

Samaa mieltä siitä että olohuoneessa sille ei käyttöä ole.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)