Shredator 06.01.2016 19:21:50 | |
---|
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=2jqjU-7mLUc |
Laulava Kylätohtori 06.01.2016 21:15:45 | |
---|
Shredator: Väsäilin kakkoslaudan classic rock yms meininkeihin: http://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/4217.jpg Pedaltrain Nano+ ja muutama kriittinen pedaali. Mukavaa vaihtelua meikän normaalille lentotukialukselle. Nyt on spedut päätetty omaan lautaan ja on tullut tehtyä kriittisiä testejä järjestyksen suhteen. Sulla on vibe fuzzin ja Maxonin välissä, itse päädyin sijoittamaan Screamin (TS808) ennen vibeä. Puhdas makujuttuhan tämä, mutta näin itsellä - olihan niissä molemmissa omat puolensa... Nyt pitäisi vaan saada Lava Cablen juotettavia plugeja lisää jostain - Kitarakuussakaan ei ollut. No, pitää katsoa, mitä sitä tekisi. Ei kai tässä kiire ole, kun 4-5 vuotta on jo tullut pähkäiltyä tuon laudan kanssa, mutta spedut vaihtuneet siihen malliin, ettei ole ehntinyt lautaa kasaamaan... :D They pass too much electricity. -SRV |
PIM 07.01.2016 14:25:30 | |
---|
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Kimmo72 09.01.2016 18:48:53 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Laulava Kylätohtori 14.01.2016 14:33:59 | |
---|
Pitäisi laittaa Bossin TU-3 lautaan, mutta en kuitenkaan halua sitä signaalitielle, koska itse tykkään soundista enemmän ilman tuota Bossin bufferia. Kyse on ihan vaan siitä, että kaikki kuulostaa paremmalta ilman, ei sen kummemmasta, joten ei lähdetä lainkaan nyt sille tielle. :) Mutta olisiko viisaampaa vaihtaa Boss johonkin TBP speduun vai virittää ABY-boksi, jolla saisi vaihdettua Bossin ja muun spedulaudan välillä? Ei jaksaisi alkaa säätämään Tunerien kanssa, kun Boss on tuttu ja olen siihen tyytyväinen, mutta onko tässä nyt jotain, mitä pitäisi ottaa huomioon ja jota en tajua (aiheeseen liittyen siis)....? They pass too much electricity. -SRV |
steelduck 14.01.2016 14:39:45 (muokattu 14.01.2016 14:43:47) | |
---|
Jotenkin kuitenkin ajattelisin, että TBP virittimen (esim TC:n Polytone tai Korg Pitchblack) olisi helpompi vaihtoehto, kuin alkaa AB boxien kanssa säätämään. Eikai tunerin käyttö, nyt niin hankalaa etteikö sitä toista merkkiä oppisi. :D Mutta jos nyt välttämättä loop-boxin haluaa, niin tämä on aika kätevä ja toisiin looppeihin voi laittaa vaikka jotain vanhoja ei-TBP Fuzzeja: http://www.customsounds.fi/one-control-xenagama-tail-loop-2.html |
erty 14.01.2016 14:43:49 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Pitäisi laittaa Bossin TU-3 lautaan.. Josset pedaalia haluu vaihtaa niin simppeli passiivinen TBP-looper toimii myös AB-kytkimen tavoin. Looperin laitat haluamaas väliin ja tunerin looperin sendiin. Looperin kun kytkee päälle niin signaali menee virittimelle ja muu signaaliketju mutelle. |
Sarko 14.01.2016 14:46:43 | |
---|
Laitoin efektilaudan uuteen uskoon, kuvan voisin laittaa tänne tässä joutessani. Lautana Pedaltrain Nano+ ja virtalähteenä Cioks Adam. Signaalitiellä Pitchblack -> Tube Screamer -> Ibanez Delay Champ -> Dynacomp. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Laulava Kylätohtori 14.01.2016 14:57:52 | |
---|
Joskus mietin tuollaista isompaa loopperia, mutta totesin, ettei siitä taida itselle olla oikein mitään hyötyä, joten joku yksinkertainen pikkuboksi kytkimellä olisi varmaan tässä kohtaa kätevämpi. Ja varmaan löytyisi Bossiakin parempia virittimiä, mutta nyt ei vaan jaksa alkaa siihen leikkiin... :) They pass too much electricity. -SRV |
Sarko 14.01.2016 15:07:58 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joskus mietin tuollaista isompaa loopperia, mutta totesin, ettei siitä taida itselle olla oikein mitään hyötyä, joten joku yksinkertainen pikkuboksi kytkimellä olisi varmaan tässä kohtaa kätevämpi. Ja varmaan löytyisi Bossiakin parempia virittimiä, mutta nyt ei vaan jaksa alkaa siihen leikkiin... :) Ylianalysointi vex ja tämmöinen tilaukseen: http://www.customsounds.fi/one-control-1loop-box.html "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Shredator 14.01.2016 15:11:54 | |
---|
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
Rämppy 14.01.2016 15:27:21 | |
---|
Little Lehle on laadukas loopperi. Maksaa kuitenkin enemmän kuin viritysmittari, joten pelkästään viritysmittarin eristämiseen on ehkä turhan kallis ratkaisu. Tbp-viripedaali olisi meikäläisenkin ratkaisu. Mulla on Korg Pitchblack sekä Polytune mini. Molemmat ovat hyviä. Kannattaa huomata, että polytune ministä ei voi jakaa virtaa toiselle pedaalille, jos semmoiseen on tarvis... In Finland we have this thing called "diu diu". |
kid ego 16.01.2016 07:47:27 (muokattu 16.01.2016 07:48:06) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ja varmaan löytyisi Bossiakin parempia virittimiä, mutta nyt ei vaan jaksa alkaa siihen leikkiin... :) Mä en edes saa kitaraa vireeseen Bossilla. :D Kotona on tietysti korvatkin käytössä, mutta keikoilla ei onnistu. "Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti |
Swan 19.01.2016 23:30:13 (muokattu 20.01.2016 17:58:43) | |
---|
"His sources include singing nomads, pirates, prisoners of war and a surprisingly knowledgeable merchant of cabbage." |
Laulava Kylätohtori 19.01.2016 23:31:46 | |
---|
kid ego: Mä en edes saa kitaraa vireeseen Bossilla. :D Kotona on tietysti korvatkin käytössä, mutta keikoilla ei onnistu. Kyllähän sitä välillä joutuu tosiaan korvalla vielä virittämään. Mistäs se muuten johtuu? Huono mittari, kitaran säädöt päin helvettiä vai fatal user error. Mulla taitaa olla kaikki yhdessä... They pass too much electricity. -SRV |
s8na 20.01.2016 08:43:18 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllähän sitä välillä joutuu tosiaan korvalla vielä virittämään. Mistäs se muuten johtuu? Huono mittari, kitaran säädöt päin helvettiä vai fatal user error. Mulla taitaa olla kaikki yhdessä... Se on kyl huono oikeesti. Ei vaan riitä tarkkuus. |
Shredator 20.01.2016 09:12:15 | |
---|
s8na: Se on kyl huono oikeesti. Ei vaan riitä tarkkuus. Polytune mini on paras. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=cvKpIDCJw1o |
Laulava Kylätohtori 20.01.2016 09:28:32 | |
---|
Shredator: Polytune mini on paras. Tuollainen valkoisena on ollut mielessä. Ehkä sitä sitten täytyy miettiä... They pass too much electricity. -SRV |
edenbeast 20.01.2016 12:20:43 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllähän sitä välillä joutuu tosiaan korvalla vielä virittämään. Mistäs se muuten johtuu? Huono mittari, kitaran säädöt päin helvettiä vai fatal user error. Mulla taitaa olla kaikki yhdessä... Ihan hyvin olit ainakin sen japsin saanu vireeseen, puolen suomen matkustus pakkasessa ja sen jälkeen soittoa eikä oo vielä tarvinnu virittää muita kuin ylä-e :) |
FastEddie 20.01.2016 13:43:01 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllähän sitä välillä joutuu tosiaan korvalla vielä virittämään. Mistäs se muuten johtuu? Huono mittari, kitaran säädöt päin helvettiä vai fatal user error. Mulla taitaa olla kaikki yhdessä... Uusi viikko ja uusi lauta. Tämä on täällä, mutta voisi olla myös ostin kitarakaamaa-tai GAS-ketjuissa. https://muusikoiden.net/dyn/users/142964.jpg Wampler tuntuu ensituntumalla mahtavalta! PS: Mulla on useita erilaisia virittimiä ja kaikilla niillä saa kitarat hyvään vireeseen. If you think you are too old to rock n roll then you are |