Vladi 22.04.2014 21:44:23 | |
---|
Charvelini alkaa viettää kohta puolivuotispäivää myytävänä olemisessa. Ei ole onneksi ollut talous tuosta kiinni, mutta harmittaa kun kelpo kitara tönöttää kotona käyttämättömänä. Ilmoituksen tyylistä, kuvista, ääninäytteistä ja itse tuotteesta ei pitäis olla kiinni. Mutta eipä tässä mitään, kyllä se vielä joskus menee. Itellä semmoinen hienoinen GAS heräillyt kaikenlaisia laitteita kohtaa, joten melkeinpä toivon vaihtoa. Harashoo tovaarish! |
Mr. Speed 22.04.2014 22:01:52 | |
---|
Gabe: Osa menee hyvinkin nopsaan ja osa ei. Vaihtoehdotuksia tulee kuin viimeistä päivää, ei vain mitään kovin kiinnostavaa. Millähän summalla tuo BJFe Honey Bee lähtisi menemään? Vuosi sitten meni parikin nopeasti ohi nenän vaikka oli hintaa 450€ mutta tuohon myymääni ei ole tullut kuin pari vaihtoehdotusta vaikka hinta on mielestäni ihan kohtuullinen (350€). Vaihdoillahan nuo tuppaa menemään. Harvassa tuntuu nykyisellään olevan ihan rahan kanssa asioivat. http://www.sieni.us/?id=38 |
JaaGeRMaisTeR 22.04.2014 22:12:22 | |
---|
Vladi: Charvelini alkaa viettää kohta puolivuotispäivää myytävänä olemisessa. Ei ole onneksi ollut talous tuosta kiinni, mutta harmittaa kun kelpo kitara tönöttää kotona käyttämättömänä. Ilmoituksen tyylistä, kuvista, ääninäytteistä ja itse tuotteesta ei pitäis olla kiinni. Mutta eipä tässä mitään, kyllä se vielä joskus menee. Itellä semmoinen hienoinen GAS heräillyt kaikenlaisia laitteita kohtaa, joten melkeinpä toivon vaihtoa. Ensi ilmoitukseen vain: "Myydään kitara. Charvel merkkinen. Kuusi kieltä. Soi!" Ja kuvan otat netistä valkoisella pohjalla. |
Vladi 22.04.2014 22:15:07 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Ensi ilmoitukseen vain: "Myydään kitara. Charvel merkkinen. Kuusi kieltä. Soi!" Ja kuvan otat netistä valkoisella pohjalla. Tiiäkkö mä oon vakavasti harkinnu jotain tämmöistä. Vois oikeastaan laittaa vielä, että kitarassa kiinni viisi kieltä ja kuudes Elixir-merkkinen kieli mahdollista ostaa 2e lisähintaan. Harashoo tovaarish! |
JaaGeRMaisTeR 22.04.2014 22:18:37 | |
---|
Vladi: Tiiäkkö mä oon vakavasti harkinnu jotain tämmöistä. Vois oikeastaan laittaa vielä, että kitarassa kiinni viisi kieltä ja kuudes Elixir-merkkinen kieli mahdollista ostaa 2e lisähintaan. Vaihtelua nuihin hyvin tehtyihin ilmotuksiin. |
Vladi 22.04.2014 22:21:17 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Vaihtelua nuihin hyvin tehtyihin ilmotuksiin. Ja sit se tottakai menis just sillä ilmoituksella kaupaks. Harashoo tovaarish! |
Mr. Speed 22.04.2014 22:22:11 | |
---|
Vladi: Tiiäkkö mä oon vakavasti harkinnu jotain tämmöistä. Vois oikeastaan laittaa vielä, että kitarassa kiinni viisi kieltä ja kuudes Elixir-merkkinen kieli mahdollista ostaa 2e lisähintaan. Asiaa sivuten. En ymmärrä ihmisiä, jotka uusii ilmoituksen pasteamalla linkin vanhaan ilmoitukseen. Eikö olisi sama vaiva copy-pasteta sitä ilmoituksen tekstiä? http://www.sieni.us/?id=38 |
Vladi 22.04.2014 22:23:50 | |
---|
Mr. Speed: Asiaa sivuten. En ymmärrä ihmisiä, jotka uusii ilmoituksen pasteamalla linkin vanhaan ilmoitukseen. Eikö olisi sama vaiva copy-pasteta sitä ilmoituksen tekstiä? Kovin jätkä tekis niin, että uusi ilmoitus linkittäis aina edelliseen ilmoitukseen ja lopulta pitäis klikata 9 ilmoitusta päästäkseen siihen varsinaiseen ilmoitukseen. Harashoo tovaarish! |
JaaGeRMaisTeR 22.04.2014 22:25:50 | |
---|
Vladi: Ja sit se tottakai menis just sillä ilmoituksella kaupaks. Voisin väittää ettei mene. Yrittää aina sopii :) Ihmisiltä vissiin valuutta loppu. Mukaanlukien itseltäni. Tarvis jotain saada kyllä menemään. |
Vladi 22.04.2014 22:45:49 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Voisin väittää ettei mene. Yrittää aina sopii :) Ihmisiltä vissiin valuutta loppu. Mukaanlukien itseltäni. Tarvis jotain saada kyllä menemään. Kävin tekemässä uuden ilmoituksen. Piirsin kuvankin. Harashoo tovaarish! |
JaaGeRMaisTeR 22.04.2014 23:05:14 (muokattu 22.04.2014 23:05:44) | |
---|
Vladi: Kävin tekemässä uuden ilmoituksen. Piirsin kuvankin. Huomasin. Laitoin kuvan itelle taustakuvaksikin. Jollei ny mene, niin ei millään. E: Kuva netistä ja googlaa specksit tekstit puuttuu. |
Vladi 23.04.2014 11:35:34 | |
---|
Ylläpito ei näköjään arvostanut mun ilmoitusta, vaikka ihan tosissaan kitaraa myin. Back to the old shit, I guess. Harashoo tovaarish! |
Laulava Kylätohtori 23.04.2014 11:38:22 | |
---|
Vladi: Ylläpito ei näköjään arvostanut mun ilmoitusta, vaikka ihan tosissaan kitaraa myin. Back to the old shit, I guess. Se on siis ylläpidon syy, ettei kitara mene kaupaksi... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Vladi 23.04.2014 11:42:08 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Se on siis ylläpidon syy, ettei kitara mene kaupaksi... Tämä on johtopäätelmä asiasta, kyllä. Harashoo tovaarish! |
Gary the pine 23.04.2014 13:19:28 | |
---|
Natsimoderointia sanon minä. Tulin, näin, paskoin housuun. |
Jucciz 23.04.2014 13:24:30 | |
---|
Vladi: Ylläpito ei näköjään arvostanut mun ilmoitusta, vaikka ihan tosissaan kitaraa myin. Back to the old shit, I guess. No jo on aikoihin eletty. Jos jollakulla nyt vaan ei oo kameraa ja vähän heikommat verbaaliset lahjat, ei siis saa myydä torilla mitään? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 23.04.2014 13:26:52 | |
---|
Jucciz: No jo on aikoihin eletty. Jos jollakulla nyt vaan ei oo kameraa ja vähän heikommat verbaaliset lahjat, ei siis saa myydä torilla mitään? Raakaa peliä... |
TTV 23.04.2014 14:03:48 | |
---|
Aiheesta on tainnu modet toimia... Itsekkin kaipailen aktiivisempaa kaupankäyntiä torille, mutta eipä taida taantuma katketa pelkällä pelleilyllä? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Krice 23.04.2014 14:20:16 | |
---|
Vladi: Charvelini alkaa viettää kohta puolivuotispäivää myytävänä olemisessa. Ei ole onneksi ollut talous tuosta kiinni, mutta harmittaa kun kelpo kitara tönöttää kotona käyttämättömänä. Miksi et soita sillä? |
Vladi 23.04.2014 14:39:55 | |
---|
Krice: Miksi et soita sillä? Oon tainnut tästä jo muutaman kerran mainita, mutta toistetaan vielä kerran: Tuo Charvel on suunniteltu ohuemmille kieliseteille, kuin mihin oon tottunut ja kun siihen koittaa laittaa mun käyttämän 11-50 Elixir-setin, kaularaudasta loppuu säätövara. Telessäni on tuo Elixir-setti ja akkarissani on myös paksut kielet, joten niihin tottuneena Charvel on aika löysän tuntuinen soittaa ja painan mm. vasurilla soinnut ylävireisiks todella helposti. Harashoo tovaarish! |