Aihe: Hei, ostin jälleen kitarakamaa!
1 2 3 4 558 59 60 61 62121 122 123 124 125
Grugi
04.07.2009 16:51:53
Nyt tuli kannettua kotiin Electro-Harmonix #1 Echo ja Electro-Harmonix Metal Muff with top boost
SDMF
Joees
04.07.2009 16:56:36
CeeCeeÄr: Juu,ei custom shoppiin ole varaa,ei taidotkaan sellaista vaadi..Tää on 1958 malli,single cut....En oikeen innostu standard Lespasta,ainakaan tällä hetkellä...Juniorin single coil-mikki,koruttumuus ja muovilakaton viimeistely iskee muhun paremmin...Ja on mulla sankarikin joka veti Junnulla;Mott the Hoople ja Bad Company-mies Mick Ralphs.....

No ne taidot ja rojut ei oo ikinä kulkenu käsikkäin. Semmoset rojut pitää olla jotta talous antaa myöden ja ite diggaa niistä. Makso ne sitten huntin tai muutaman tontun.

Mä oon pähkäillyt jotta josko tuon stankun vaihtaisi junioriin, mut toistaiseksi ei oo kyennyt tuosta luopumaan. Tähän talouteen kuitenkin juniori vielä joskus tulee, se on varma. Sitä en tiiä onko se CS vaiko ihan tavan G. :-)
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Vaseliinia!
jussimus
04.07.2009 16:59:30
Grugi: Nyt tuli kannettua kotiin Electro-Harmonix #1 Echo ja Electro-Harmonix Metal Muff with top boost

Niijjoo, mäkin hommasin äsken EHX-kamaa. Electric Mistress stereo on kyseessä. Kivat härpätykset siitä lähtee, ja aika mielenkiintoinen ledi ansaitsee myös erikoismaininnan.
Jugeen
04.07.2009 17:40:22
Eilen tuli line6 pocket pod. Erittäin hyvä ensituntuma! :)
Jukka/MetalFear
Andy Six
04.07.2009 18:37:40
Methis: No ne taidot ja rojut ei oo ikinä kulkenu käsikkäin. Semmoset rojut pitää olla jotta talous antaa myöden ja ite diggaa niistä. Makso ne sitten huntin tai muutaman tontun.

Mä oon pähkäillyt jotta josko tuon stankun vaihtaisi junioriin, mut toistaiseksi ei oo kyennyt tuosta luopumaan. Tähän talouteen kuitenkin juniori vielä joskus tulee, se on varma. Sitä en tiiä onko se CS vaiko ihan tavan G. :-)

Joo,ei ne taidot kepin tasoa määritä,vaan taloustilanne pikemminkin=).Mutta tarkoitan,että mulle riittää ihan normi Gibson kyllä...Toki mieltä hivelee ne 6 kirjainta joka kerta lapaan vilkaistessa,en sano,etteikö sillä ole mulle merkitystä...
Judge me not by the music i play,but how i play it....
Antroid
04.07.2009 18:42:34
Rotosoundin pinkkejä tulee äänitysroinan seassa. Hintaa kielille kohtuullinen alle 4€/setti, jonka lisäksi joka setissä vielä ylimääräinen e-kieli messissä. Tykkään. Ei musta mitenkään huonoja kieliäkään edes.
Rootteri
04.07.2009 23:35:26
Lähti Bluescaselta tilaukseen kuljetuslaatikko Podille :)

186 köyhty
Chuck Norris ei kysy mitä kello on, Chuck Norris päättää mitä kello on.
Jouni Antero
05.07.2009 03:06:12
CeeCeeÄr: Juu,ei custom shoppiin ole varaa,ei taidotkaan sellaista vaadi..Tää on 1958 malli,single cut....En oikeen innostu standard Lespasta,ainakaan tällä hetkellä...Juniorin single coil-mikki,koruttumuus ja muovilakaton viimeistely iskee muhun paremmin...Ja on mulla sankarikin joka veti Junnulla;Mott the Hoople ja Bad Company-mies Mick Ralphs.....

Ihan vaan pieni huomautus: Gibson taitaa olla nykyisin jokseenkin ainoa valmistaja (pikkupajoja ei lasketa), joka juuri EI käytä "muovilakkoja" vaan aitoa vanhaa selluloosalakkaa kaikissa kitaroissaan. Sen tähden aidon Gibsonin tunnistaa jo tuoksustakin ;)
Rumpuja täytyy soittaa siten, että virveliin osutaan säännönmukaisesti!
Andy Six
05.07.2009 10:17:24
Jouni Antero: Ihan vaan pieni huomautus: Gibson taitaa olla nykyisin jokseenkin ainoa valmistaja (pikkupajoja ei lasketa), joka juuri EI käytä "muovilakkoja" vaan aitoa vanhaa selluloosalakkaa kaikissa kitaroissaan. Sen tähden aidon Gibsonin tunnistaa jo tuoksustakin ;)

Kiitos oikaisusta...=) En minä mitään tiedä tuollaisista asioista,oletin esim.standardin olevan muovilakatun....Ensikerralla otan selvää ennenkuin kirjoittelen...
Andy Six
05.07.2009 20:58:42 (muokattu 05.07.2009 21:01:07)
Miten tää satin-lakka... mikä on ero esim.nitrolakkaan...?
Antti1
05.07.2009 21:23:24
CeeCeeÄr: Miten tää satin-lakka... mikä on ero esim.nitrolakkaan...?

Ei välttämättä yhtään mikään. Lakkoja on mattapintaisia ja kiiltäviä, toi on niistä se ensimmäinen.
"I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB
washburn21
06.07.2009 10:15:39
Voxin Valvetronix 30 meni tilaukseen Thomannilta.
Saa nähdä milloin tulee ;)
...
akip
07.07.2009 20:31:30

Viime aikojen kovimmat hankinnat ehkä Vox Night Train -nuppi, Celestion Blue -elementti ja Copilot Antenna 2 -efekti. Tolla antennilla voi aina korjata Vox + Blue -yhdistelmän kehnon tonen..

Nyt tietty sitten gassittaa joku kaappi (ehkä Voxin 2x12 tai Night Trainille tarkoitettu oma 1x12) Bluelle, itse tehdyn MDF-höskän korvaajaksi.

Ai niin ostinhan mä jokin aika sitten Squierin CV telen myös, tosin talla ja mikit meni vaihtoon ja pleksi vaihtui valkoiseen. Loistava kitara sekin, ja päivityksien jälkeenkin hinta-laatusuhde enemmän kuin kohdillaan.
JuSu
08.07.2009 10:13:27
Blackstar HT-5s -ministack kotivempeleeksi.
Mitäs sulle kuuluu?
Dunga
08.07.2009 10:18:09
Suhr Pro Series S2 löytyi Englannista. Mahtipeli!
War... war never changes.
tarzan
08.07.2009 11:44:25
Mie tilailin straton, nipponilainen tokai ykspalasella vaahterakaulalla ja olympic white väri runkoon. Mikkeinä Duncanin Antiquity-sarjan setti ja pleksi luonnollisesti punainen tortoise. Musamaailmasta pitäs viikossa saapua..

Kuka sitä rahaa tarvitsee.
Ja sieltä se taas tuli.
Krice
08.07.2009 11:48:41

Ostin käytetyn Dean ML Blueburstin, johon oli vaihdettu Seymour Duncanit. Taidan olla ihastunut!
Migo
08.07.2009 14:19:39
Tämä ny lähtöö tilaukseen: http://www.thomann.de/fi/jackson_matt_tuck_signature_rhoads_sw.htm
Toivottavasti ei oo kauheen paksa..no ei ihan hyvältä vaikutti, mitä tuossa pari viikkoa sitten testailin. Valkoinen värikin on just jees. Hopeinen ehkä ois ollu hienompi, mut ei huvita maksaa siitä väristä enempiä.
Ei oo jousikampea, mut kuten jo sanottu, niin kauniisti soi blues...
Että semmosta...
munkero
08.07.2009 14:25:05
Migo: Tämä ny lähtöö tilaukseen: http://www.thomann.de/fi/jackson_matt_tuck_signature_rhoads_sw.htm

Pistähän fiiliksiä sitten kun saat tuon!

Eikä valkoisessa rhoadsissa ole mitään hävettävää... http://muusikoiden.net/dyn/users/60471.jpg Krhm...
Munkkeliini sanoo: jätkä o salee taas iha kujal mun kitaroist? J-Anne sanoo: eiks sul oo yks Landola ja joku Thomaninlta tilattu Ibanez? | GP-1000 mulle nyt! HETI!
Migo
08.07.2009 14:33:10
munkero: Pistähän fiiliksiä sitten kun saat tuon!

Eikä valkoisessa rhoadsissa ole mitään hävettävää... http://muusikoiden.net/dyn/users/60471.jpg Krhm...

Jep, laitetaan toki. Ainakin speksienkin perusteella vaikuttaa hyvälle. Ja ei tosiaan valkoinen rr ole mitenkään paha. Se on kaunis, kuin latvialainen nainen.
Eïkä tuossa hinnassa niin kauheasti näy tuo signature. Tai siis mielestäni ainakaan...ja hieman muiden mielipiteitä kanssa kuuntelin.
Että semmosta...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)