heikkiha 18.04.2009 00:32:40 | |
---|
Jarskimo: Siin ois mun pedaalit http://muusikoiden.net/dyn/users/57154.jpg Nyt täytyy sanoa että on yllättävän hieno vehje tuo Behrinkereinsg Blues Overdrive! Halvallakin saa... Onneksi.. ;) Pelottaa vaan astua sen päälle... Rauhaa ja hyvää kevättä! "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
PlecMan 18.04.2009 00:43:25 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/57510.jpg Sain väsättyä laudan ja ahtaalle meni että mahtu kaikki tuohon lootaan... Signaali menee siis: wah - tuner - muff - BD - rockyroad - tunamelt - delay -> orange tykkään pirusti yhdistelmästä Flying V - Blues Driver - Orange AD30, BD:stä saa yllättävän runsaan murinan aikaseks... Muffia käytän soolosoundina. Toimii. Jesus christ, lord of flies, in disguise, fuck. |
Jäämeri 18.04.2009 09:56:00 | |
---|
Nyt on taas lauta kasassa... Paitsi että tuon Nanon voisi myydä ja hankkia Big Muffin, Wahi pitäisi saada korjatuksi, viritysmittari, loopperi, ehkä vielä yksi delay... GAS! http://muusikoiden.net/dyn/users/57514.jpg |
Jarskimo 18.04.2009 10:25:55 | |
---|
Nyt täytyy sanoa että on yllättävän hieno vehje tuo Behrinkereinsg Blues Overdrive! Halvallakin saa... Onneksi.. ;) Pelottaa vaan astua sen päälle... Rauhaa ja hyvää kevättä! Kyllähän toi behku kestää todella hyvin vaikka onkin muovia. Monta kertaa on tullu astuttua koko painolle päälle, mutta ei ole mennyt vielä rikki. Punkkia tai ei mitään |
heikkiha 18.04.2009 10:55:39 | |
---|
Jarskimo: Kyllähän toi behku kestää todella hyvin vaikka onkin muovia. Monta kertaa on tullu astuttua koko painolle päälle, mutta ei ole mennyt vielä rikki. Ok. Ehkää pitää kokeilla ja hyppiä sen päällä. Mulla on alkanut se on/off kytkin pätkiä. Tai ei ihan joka kerta tahdo mennä päälle... "Eihän täällä olla lusimassa vaan pitämässä hauskaa ja saamassa aikaan kunnon jälkeä." - Robbie Robertson |
StoRBa 18.04.2009 11:30:51 | |
---|
Lennu: Tota. Eikö toi oo vähän epäkäytännöllinen? Vai menikö multa jotain (taas) pahasti ohi. Ohjailen noita stomppeja Midi-pedaalilla, joten ei tarvia tunkea jalkojaan tonne itse laukkuun. Onko tuo... Super Guss Cola?? |
antzhu 18.04.2009 13:44:15 | |
---|
Terveppä terve kaikille, nyt toivoisin että joku mukava tyyppi osaisi attaa minua erään ongelman kanssa: olen ajatellut ostaa bossin gt8 ja sit oon lukenu siitä 4 kaapeli tsydeemistä, mutta kun mun vahvari on line 6 spider 3 (75W) nii siinä ei oo effect sendii eikä returnii ni pystynks mää tekee sitä 4 kaapelin jutskaa ollenklaa!? : O
-apua kaipaileva |
Lennu 18.04.2009 21:57:46 | |
---|
StoRBa: Ohjailen noita stomppeja Midi-pedaalilla, joten ei tarvia tunkea jalkojaan tonne itse laukkuun. Aajuu, aivan. Kätevää. |
duc 19.04.2009 11:29:41 (muokattu 19.04.2009 11:30:17) | |
---|
antzhu: Terveppä terve kaikille, nyt toivoisin että joku mukava tyyppi osaisi attaa minua erään ongelman kanssa: olen ajatellut ostaa bossin gt8 ja sit oon lukenu siitä 4 kaapeli tsydeemistä, mutta kun mun vahvari on line 6 spider 3 (75W) nii siinä ei oo effect sendii eikä returnii ni pystynks mää tekee sitä 4 kaapelin jutskaa ollenklaa!? : O -apua kaipaileva Et. Mutta ei sillä väliä, laita Spider puhtaalle kanavalle ilman efektejä ja GT8 normaalisti vahvistimen eteen, niin saat kaikki soundit GT8:sta eikä tarvitse edes vetää ylimääräisiä piuhoja. Eivät ne soundit siitä huonone. |
StoRBa 19.04.2009 20:51:16 | |
---|
Lennu: Aajuu, aivan. Kätevää. Joo eihän tuo oikein toimisi jos pitäisi noita polkea :) Midipedaalilla lähetän viestiä tolle loopperille, joka sitten arpoo, mitkä stompit kuuluu ja mitkä ohitetaan. Samalla lankulla saan ohjattua G-Majorista loput efektit. Power Plantista tulee virta koko salkulle. Kunhan kaikki on kasassa, ehdottoman kätevää! Onko tuo... Super Guss Cola?? |
antzhu 20.04.2009 17:29:29 | |
---|
Oi kiitos vastauksesta duc, tuo oli tärkeä vastaus, heti mieli kirkastu ku kuli ettei ne saundi huonone : )!! |
antzhu 20.04.2009 17:29:30 | |
---|
Oi kiitos vastauksesta duc, tuo oli tärkeä vastaus, heti mieli kirkastu ku kuli ettei ne saundi huonone : )!! |
duc 21.04.2009 04:14:50 | |
---|
antzhu: Oi kiitos vastauksesta duc, tuo oli tärkeä vastaus, heti mieli kirkastu ku kuli ettei ne saundi huonone : )!! Juu, siis GT8:n soundit ei ole huonommat kuin Spider 2:n omat soundit, jos Spideriä ei käytä muuta kuin GT8:n soundien vahvistamiseen niin se toimii siinä hyvin. Puhdas kanava käyttöön ja soundi mahdollisimman neutraaliksi niin pitäisi toimia. |
StoRBa 21.04.2009 10:04:08 | |
---|
StoRBa: Joo eihän tuo oikein toimisi jos pitäisi noita polkea :) Midipedaalilla lähetän viestiä tolle loopperille, joka sitten arpoo, mitkä stompit kuuluu ja mitkä ohitetaan. Samalla lankulla saan ohjattua G-Majorista loput efektit. Power Plantista tulee virta koko salkulle. Kunhan kaikki on kasassa, ehdottoman kätevää! Kirjottelin tuosta kokoonpanosta vähän tarkemmin blogiini. http://hipposounds.blogspot.com/2009/04/pedaalilaukun-sisalmykset.html Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Imper 06.05.2009 21:51:17 | |
---|
Everyone is a per-son |
lavaamo 07.05.2009 11:48:50 | |
---|
Millä pirulla saisi tuon velcron pysymään pedaalin pohjassa kiinni? Velcrot kyllä pysyvät toisissaan kiinni, mutta pedaaleista tahtovat irrota, ja jotta ratkaisu ei olisi liian helppo, niin osa speduista pysyy kiinni ja osa ei, painosta riippumatta. Kumiosat olen pedaalien pohjista repinyt irti, mutta siltikään ei tarraa kunnolla tarrapinta kiinni, onko tähän liimaamiseen jotain maagisia ihme keinoja vai? Säiläytän boardia tilasyistä pystyssä joten sekin asettaa omat vaatimuksensa liimapinnalle. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Bentley 07.05.2009 13:30:56 | |
---|
lavaamo: Millä pirulla saisi tuon velcron pysymään pedaalin pohjassa kiinni? Velcrot kyllä pysyvät toisissaan kiinni, mutta pedaaleista tahtovat irrota Mulla on samaa ongelmia joissaki pedaaleissa. Esim. Marsun Guvernoorista lähtee koko ajan tarra pedaalin pohjasta irti. For those who can't be without the music! |
Imper 07.05.2009 19:50:37 | |
---|
Itelläni oli joskus ton pysymisen kanssa ongelmia kun en vielä tajunnut laittaa tarranauhaa puhtaalle metallipinnalle kiinni. Sen tajuamisen jälkeen ei oo yksikään tarra lähtenyt pedaalista irti. Everyone is a per-son |
adretlan 07.05.2009 19:55:23 | |
---|
Kaikissa pedaaleissa vaan ei ole metallipohjaa. Itse ratkaisin ongelman pikaliimalla. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
Hotlicks 08.05.2009 20:23:23 | |
---|
Itse pulttasin nuo pedaalit suoraan tuohon lautaan, eli hiukan pidemmät ruuvit alkuperäisten paikalle ja reijät oikeisiin kohtiin. Ei muuten irtoa. Tuossa vielä kuva omasta laitoksesta. Kaikki siis itsetehtyjä. http://muusikoiden.net/dyn/users/57689.jpgKYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |