Aihe: Keskustelua seitsemänkielisistä kitaroista.
1 2 3 4 557 58 59 60 61 62 63 64 65 66
terolt
24.09.2012 14:35:02
Mä hommasin kuukausi takaperin Caparisonin Dellinger 7:n ja voi ristus siinä on paras kitara millä oon ikinä soittanut. Massiivinen soundi joka vaatii kyllä vahvarilta vähän munaa ja volaa että alkaa toimimaan. Soitto on helpompaa kuin yhdelläkään omistamallani kuusikielisellä. Tallassa M7 ja kaulassa aftermath. En voi kyllin kehua.. Pakko tosin saada sama kutosenakin. Jos tulee vastaan ja rahannot antaa myöden niin osta kuleksimasta.
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. http://myspace.com/terokurkimaki
KUNU
24.09.2012 15:21:43
terolt: Mä hommasin kuukausi takaperin Caparisonin Dellinger 7:n ja voi ristus siinä on paras kitara millä oon ikinä soittanut. Massiivinen soundi joka vaatii kyllä vahvarilta vähän munaa ja volaa että alkaa toimimaan. Soitto on helpompaa kuin yhdelläkään omistamallani kuusikielisellä. Tallassa M7 ja kaulassa aftermath. En voi kyllin kehua.. Pakko tosin saada sama kutosenakin. Jos tulee vastaan ja rahannot antaa myöden niin osta kuleksimasta.

Tuommosta olis kyllä kiva päästä kokeilemaan, kutonen vastaava ollut ja aivan asiallinen peli oli kyllä.
Suhrin Modern 7 custom pitäisi saapua kuukauden sisällä, nam.
The Ultimate HorseFace
naavanka_
24.09.2012 16:20:20
terolt: Mä hommasin kuukausi takaperin Caparisonin Dellinger 7:n ja voi ristus siinä on paras kitara millä oon ikinä soittanut. Massiivinen soundi joka vaatii kyllä vahvarilta vähän munaa ja volaa että alkaa toimimaan. Soitto on helpompaa kuin yhdelläkään omistamallani kuusikielisellä. Tallassa M7 ja kaulassa aftermath. En voi kyllin kehua.. Pakko tosin saada sama kutosenakin. Jos tulee vastaan ja rahannot antaa myöden niin osta kuleksimasta.

Kaasua, kaasua kaikkialla säääh
Tinippa84
24.09.2012 17:51:20

terolt: Mä hommasin kuukausi takaperin Caparisonin Dellinger 7:n

Olikos tää se ex-Stamina ränkky?
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
terolt
24.09.2012 19:24:21
Tinippa84: Olikos tää se ex-Stamina ränkky?

Sama keppi. Olkkosen poika on äärimmäisen asiallinen ja hieno mies!
Kaikki mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. http://myspace.com/terokurkimaki
Tinippa84
24.09.2012 20:30:54

terolt: Sama keppi. Olkkosen poika on äärimmäisen asiallinen ja hieno mies!

Joo, hieno on kitara. Itekkin kattelin sillon, että perhana.... joo. Tais olla vielä kelluva talla mitä ei nykyään enään malliin saa...
Spike
27.09.2012 21:34:51
http://www.schecterguitars.com/Prod … ack-SLS-V-7-FR-Special-Edition.aspx

GAS is rising!

Mitäkähän pistäisi lihoiksi hmm...
Decadetroll
27.09.2012 22:20:47
Spike: http://www.schecterguitars.com/Prod … ack-SLS-V-7-FR-Special-Edition.aspx

GAS is rising!

Mitäkähän pistäisi lihoiksi hmm...

Jokin tuossa mallissa pistää pahasti silmään.. hmm. Ainakin tuo 24. nauhan otelautamerkki. Mikä tuossa black cherryssä on, kun sitä on ihan mahottomat määrät nykyisin jokapaikassa?
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Räbbänä
27.09.2012 22:25:08 (muokattu 27.09.2012 22:25:50)
Decadetroll: Jokin tuossa mallissa pistää pahasti silmään.. hmm. Ainakin tuo 24. nauhan otelautamerkki. Mikä tuossa black cherryssä on, kun sitä on ihan mahottomat määrät nykyisin jokapaikassa?

Pahiten ehkä pistää silmään se seikka, että alempi sarvi on ylempää pidempi.

Edit: Eiku hetkonen. Tuossahan se näyttää jopa ihan oikean mittaiselta aiempiin Skekkerin V-malleihin verrattuna.
↑↑↓↓←→←→BA
Spike
28.09.2012 11:16:45
Decadetroll: Jokin tuossa mallissa pistää pahasti silmään.. hmm. Ainakin tuo 24. nauhan otelautamerkki. Mikä tuossa black cherryssä on, kun sitä on ihan mahottomat määrät nykyisin jokapaikassa?

Eipä tuo oo paha kun vertaa niihin pääkalloihin, joilla SLS-sarja pilattiin. Muutki valmistajat ovat noita rölötyksiä pistäneet liikaa V-malleihin, niinku LTD:n nergal-sigu.
naavanka_
28.09.2012 12:50:48
Spike: Eipä tuo oo paha kun vertaa niihin pääkalloihin, joilla SLS-sarja pilattiin. Muutki valmistajat ovat noita rölötyksiä pistäneet liikaa V-malleihin, niinku LTD:n nergal-sigu.

Tuo Ltd Nergal sigu ois muuten hieno mutta tuo petolintu ei lämmitä.
Tinippa84
29.09.2012 17:54:24

naavanka_: On muuten jäsen ReBeatilla tämä minun entinen F7 :)

Noniin, nyt on testit tehty. Erittäin hyvä kitara! Helpposoittoinen, hyvä tuntuma ja kaikin puolin laadukas vekotin. Puut "soi" mun mielestä myös hyvin, joten osaltani kumoan kyllä tuon kuolleen saundin :) Näyttää livenä myös huomattavasti paremmalta kun kuvissa. Truu iivil bläkmetal axe ...
naavanka_
29.09.2012 19:43:46
Tinippa84: Noniin, nyt on testit tehty. Erittäin hyvä kitara! Helpposoittoinen, hyvä tuntuma ja kaikin puolin laadukas vekotin. Puut "soi" mun mielestä myös hyvin, joten osaltani kumoan kyllä tuon kuolleen saundin :) Näyttää livenä myös huomattavasti paremmalta kun kuvissa. Truu iivil bläkmetal axe ...

Ok, voihan se olla että ei vaan mulle iske mahongin saundi ainakaan akustisesti :)
Mulla on itellä vain leppäsiä, yksi saarninen sekä mahonkiexplo jonka akustinen saundi ei myöskään miellytä.
Tinippa84
30.09.2012 12:09:12

naavanka_: Ok, voihan se olla että ei vaan mulle iske mahongin saundi ainakaan akustisesti :)
Mulla on itellä vain leppäsiä, yksi saarninen sekä mahonkiexplo jonka akustinen saundi ei myöskään miellytä.

Jepulis, voip olla!
Kokonaisuutena kyllä hyvä ja jämäkkä karahka... ja hyvin synkeä! :) Tuolla tulee BM riffit kuin itsestään...
jhlamm
01.10.2012 16:28:05 (muokattu 01.10.2012 16:34:43)
Pakko täältä kysyä kun nyt kotiutui vaihdossa tuollainen iabnez rg 7321. Siinä on hieman tunkkainen soundi ja ensimmäisenä ja ainoana mieleen tulee mikkien vaihto. Tosin itse en näistä tiedä muuta kuin että kuusikielisissä emg 81 kuulostaa korvaan hyvältä. Onko tuo 81-7 versio ihan vastaava ja sopiiko sellainen asentaa tuohon? Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan?

EDIT: Jos nyt ajattelis omilla aivoillaan. Eli tuohan on passiivi niin sinne siis semmoiset pitänee laittaa. Näistä ei sitten ole mitään kokemusta että ehdotuksia otetaan vastaan. Mielellään erottelukykyinen ja kirkas. Ja tottakai high output ;)
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
TTV
01.10.2012 16:43:24 (muokattu 01.10.2012 16:44:20)
jhlamm: Pakko täältä kysyä kun nyt kotiutui vaihdossa tuollainen iabnez rg 7321. Siinä on hieman tunkkainen soundi ja ensimmäisenä ja ainoana mieleen tulee mikkien vaihto. Tosin itse en näistä tiedä muuta kuin että kuusikielisissä emg 81 kuulostaa korvaan hyvältä. Onko tuo 81-7 versio ihan vastaava ja sopiiko sellainen asentaa tuohon? Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan?

EDIT: Jos nyt ajattelis omilla aivoillaan. Eli tuohan on passiivi niin sinne siis semmoiset pitänee laittaa. Näistä ei sitten ole mitään kokemusta että ehdotuksia otetaan vastaan. Mielellään erottelukykyinen ja kirkas. Ja tottakai high output ;)

BKP Miracle Man on todella hyvä ja toimii Iban kanssa hienosti. Kohta joku kehuu Lundgrenin M7:aa, mutta sekin jää mielestäni tuon MM:n jalkoihin.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Räbbänä
01.10.2012 16:45:35
jhlamm: Pakko täältä kysyä kun nyt kotiutui vaihdossa tuollainen iabnez rg 7321. Siinä on hieman tunkkainen soundi ja ensimmäisenä ja ainoana mieleen tulee mikkien vaihto. Tosin itse en näistä tiedä muuta kuin että kuusikielisissä emg 81 kuulostaa korvaan hyvältä. Onko tuo 81-7 versio ihan vastaava ja sopiiko sellainen asentaa tuohon? Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan?

Kyllähän sinne EMG:täkin kiinni saa, mutta vaatii jo mikkirouttausten uusimista ja elektroniikkojen vaihtoa. Passiiveista kannattaa vaikka Timo Marstion D-Activator testiä, kun kovaa outputtia ja aktiivimaista soundia lupailevat. Simo Tunkkaiselta taas löytyy aktiiviosastolta Blackoutsia, joita saa seiskoihinkin ns. "normikokoisena", jolloin pelkkä elektroniikan vaihto riittää.
↑↑↓↓←→←→BA
jhlamm
01.10.2012 17:03:18
Kiitokset TTV ja Räbbänä nopeista vastauksista.

Tosiaan ajattelin itse tuon tehdä ja vähällä vaivalla niin uskoisin että pässiiveissä pysytään. Kyllä alkoi houkuttamaan tuo bkp:n miracle man kun saundinäytteen löysi, mutta mistäpä noita halvalla saisi. Tompalta kun saa aina helpolla tilattua eikä nyt ihan tuhottoman kalliilta tuo vaikuta DiMarzio. Täytynee vielä kelailla hetki.

Tai perseaukisen ongelmahan tämä loppujen lopuksi on ;)
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
TTV
01.10.2012 17:06:52 (muokattu 01.10.2012 17:10:01)
jhlamm: Kiitokset TTV ja Räbbänä nopeista vastauksista.

Tosiaan ajattelin itse tuon tehdä ja vähällä vaivalla niin uskoisin että pässiiveissä pysytään. Kyllä alkoi houkuttamaan tuo bkp:n miracle man kun saundinäytteen löysi, mutta mistäpä noita halvalla saisi. Tompalta kun saa aina helpolla tilattua eikä nyt ihan tuhottoman kalliilta tuo vaikuta DiMarzio. Täytynee vielä kelailla hetki.

Tai perseaukisen ongelmahan tämä loppujen lopuksi on ;)

BKP:ta saat Turusta Tubesoundin kautta jopa halvemmalla kuin suoraan tehtaalta tilaamalla :-)

http://www.tubesound.fi/Suomeksi/Kitaramikrofonit
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
jhlamm
01.10.2012 17:23:35
TTV: BKP:ta saat Turusta Tubesoundin kautta jopa halvemmalla kuin suoraan tehtaalta tilaamalla :-)

http://www.tubesound.fi/Suomeksi/Kitaramikrofonit

Olette Jumalasta seuraava - tai ainakin lähellä. Tuonne varmaankin kilahtaa seuraavan kuun rahat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)