vvaltsu 18.09.2012 22:49:09 | |
---|
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
Numbie 19.09.2012 14:20:40 | |
---|
|
jyrkalt 19.09.2012 17:03:46 | |
---|
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
Dominaattori 19.09.2012 17:44:11 | |
---|
Numbie: TC luki ajatukseni ja teki Flashbackista uuden version erillisellä tap tempolla ja kunnollisilla nauhakaikumallinnoksilla: http://www.dv247.com/guitars/tc-ele … k-x4-delay-and-looper-pedal--101345 Muistipaikat, mahdollisuus tallentaa useampi Toneprint-asetus ja kehittyneempi loopperi toki myös plussaa. Kappas, siinäpä purnukka meikän mieleen. Loppu delayn etsiminen tähän, nyt vaan odotellaan rahaa jostain. Örp |
FastEddie 19.09.2012 18:20:17 | |
---|
Torilla on joka päivä jotain uutta haluttavaa. Nytkin stratoja ja SGitä. Hitto, kun ei oo nurkissa tilaa. "Rehab is for quitters" |
J-PPP 19.09.2012 19:14:22 | |
---|
Dominaattori: Kappas, siinäpä purnukka meikän mieleen. Loppu delayn etsiminen tähän, nyt vaan odotellaan rahaa jostain. Yllättävän maltillisesti hinnoiteltu muuten. Ja aiheeseen, joku La Cabronita -henkinen tele tarttis hoitaa. http://i5.photobucket.com/albums/y175/ogeskimo/1-2.jpg |
vvaltsu 19.09.2012 21:12:38 | |
---|
I remember singing To Be With You in a Karaoke Revolution game, on Playstation. And I won. - Eric Martin |
jyrkalt 19.09.2012 22:04:52 | |
---|
Niija sitte mulla on ihan kamala SG- ja Gretsch-kuume! Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
jaakko. 20.09.2012 11:02:17 | |
---|
Numbie: TC luki ajatukseni ja teki Flashbackista uuden version erillisellä tap tempolla ja kunnollisilla nauhakaikumallinnoksilla: http://www.dv247.com/guitars/tc-ele … k-x4-delay-and-looper-pedal--101345 Muistipaikat, mahdollisuus tallentaa useampi Toneprint-asetus ja kehittyneempi loopperi toki myös plussaa. Jep. Tämä ratkasis mun "delay ongelmat" ...ominaisuuksiin nähden tuo apaut 250€ ei aivan kauheasti oo, varsinkin jos tarvii useampaa eri delaysoundia keikalla. Tap tempo. 40sek loopperi käyttökelposella ohjauksella vielä päälle ja toneprintit kakkuun koristeeksi. Huhhuh! ps. avasin tuohon ihan oman ketjun tälle pedaalille. Kertokaahan mielipiteitä kun jotain tästä tulee mieleen. GAS on aivan armoton =I "kiitos mielipiteestä ja hyvää alkanutta vuotta 2009" |
Räbbänä 24.09.2012 00:46:08 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
FastEddie 24.09.2012 22:10:28 | |
---|
jyrkalt: Niija sitte mulla on ihan kamala SG- ja Gretsch-kuume! SG kuume senkun nousee. Standard P90 tai VOS täytyy nyt vaan saada. "Rehab is for quitters" |
elsewhere 24.09.2012 22:58:15 | |
---|
Flashback X4 GAS täälläkin. Kohta ei varmaan enää pysty vastustamaan :( ~ Love broke out and I forgot it's war. |
jyrkalt 25.09.2012 02:44:43 | |
---|
FastEddie: SG kuume senkun nousee. Standard P90 tai VOS täytyy nyt vaan saada. Kretsikuume otti vallan ja nyt tukka suorana etsitään sitä mullen sopivaa. Vasureinakin nuita näyttää olevan kivasti tarjolla *ji-hu* Tuanmonen Cochran-kretsi kaulaP90sellä olis huikeen hieno ja kaikkee.. :D Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
korvaoo 13.10.2012 18:46:20 (muokattu 13.10.2012 18:48:26) | |
---|
ihan aikuisten oikeesti en tarvis BLUETONE LEAD JR HEAD:a... vittu en... muttakun TAHTOOOOOOO... Harry jos näät tän niin lupaan mainostaa autoni kyljessä sua ja palvoa kuin jumalaa jos myyt halavaalla :) edit: mahonki kuori pliis ;) kaikki paitsi on turhaa. |
harryk 13.10.2012 20:51:11 | |
---|
korvaoo: ihan aikuisten oikeesti en tarvis BLUETONE LEAD JR HEAD:a... vittu en... muttakun TAHTOOOOOOO... Harry jos näät tän niin lupaan mainostaa autoni kyljessä sua ja palvoa kuin jumalaa jos myyt halavaalla :) edit: mahonki kuori pliis ;) Kiitos kiinnostuksestasi Bluetone vahvistimia kohtaan. Joku sanoi, että on pakko olla hullu jos yrittää elää Suomessa käsintehtyjen putkivahvistimien tekemisellä. Olen sitten varmaan sellainen, mutta vaikka kuinka yrittäisin tehdä asiat oikein ja tehokkaasti, ei meikäläinen pysty Kiinan poikien hintoihin tai sitten lähtee henki kun ruokaa ei tulee perheen pöytään. Esimerkiksi Lead Jr:n umpimahonkikotelon tekeminen on hidasta+kallista ja pitkäpiimäistä työtä. Se mm. hiotaan ja öljytään n. 5-6 kertaan, annetaan kuivua välillä 2-3 päivää jne. ennenkuin se on luovutuskunnossa asiakkaalle. Jokainen voi yrittää laskea Elon laskuopilla, että noillakin hinnoilla jotka kotisivuillani ovat ao. vahvarista näkyvissä, ei tuntipalkasta tule kummoista ja jos sitäkin joutuu vielä tuosta pudottamaan, on varmaan vaihdettava toimialaa. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
korvaoo 14.10.2012 20:30:59 | |
---|
harryk: Kiitos kiinnostuksestasi Bluetone vahvistimia kohtaan. Joku sanoi, että on pakko olla hullu jos yrittää elää Suomessa käsintehtyjen putkivahvistimien tekemisellä. Olen sitten varmaan sellainen, mutta vaikka kuinka yrittäisin tehdä asiat oikein ja tehokkaasti, ei meikäläinen pysty Kiinan poikien hintoihin tai sitten lähtee henki kun ruokaa ei tulee perheen pöytään. Esimerkiksi Lead Jr:n umpimahonkikotelon tekeminen on hidasta+kallista ja pitkäpiimäistä työtä. Se mm. hiotaan ja öljytään n. 5-6 kertaan, annetaan kuivua välillä 2-3 päivää jne. ennenkuin se on luovutuskunnossa asiakkaalle. Jokainen voi yrittää laskea Elon laskuopilla, että noillakin hinnoilla jotka kotisivuillani ovat ao. vahvarista näkyvissä, ei tuntipalkasta tule kummoista ja jos sitäkin joutuu vielä tuosta pudottamaan, on varmaan vaihdettava toimialaa. Vähän yllätti että oikeasti vastasit mun huonoon herjaan, kiitos kuitenkin siitä :). Tottahan on että hintasi evät ole mitenkään kiskurimallia ja täten lupaankin alkaa samantien säästämään ja toivon ettet kovin nopealla tahdilla nosta hintoja, jotta saan lunastettua täydellä hinnalla joku päivä tuommoisen kaunottaren :) kaikki paitsi on turhaa. |
Kivijalka 16.10.2012 13:45:00 (muokattu 16.10.2012 14:00:18) | |
---|
Itsehän himoitsen edelleen Bluetonen Iron Mania. Ainakin paperilla vaikuttaa mitä mahtavimmalta vempaimelta. Edit: Eikä toi ACDC:kään vaikuta huonolta ollenskaan. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
AngieRainbow 16.10.2012 13:52:48 (muokattu 16.10.2012 13:53:26) | |
---|
Mä oon tehnyt Harrylle niin paljon PR:ää, että kohta jotain korvausta :) Vitsi vitsi... Mä on hankkinut useamman Bluetonen ja kyllä ne on laatuunsa nähden sangen maltillisesti hinnoiteltu. Mun mielestä joku Aasialainen esim 500 euroa maksava piirilevyvekotin, joka on muutaman kuukauden päästä paskana on kalliimipi kuin esim 1500 euroa maksava Bluetone, jossa on 10 vuoden takuu ja kaikki kohdallaan. Hinta-laatu -suhde on se, mikä jostakin tekee kallista tai halpaa. Ei joku 100 euroa maksava vahvistin ole halpa, jossa sillä rahalla ei saa muuta kuin vitutusta. Tässä suhteessa Bluetonet on ainakin itselleni olleet tosi järkeviä ostoksia. Jos tänään tulee mun jem:istä kaupat, niin luultavasti illalla kilahtaa Harryllä puhelin, koska jyrkalt perhana ehti myydä Bluetone combonsa yhdessä päivässä. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
julkke 16.10.2012 14:18:13 | |
---|
Joo, kun putkivahvistinrakenteluun hieman perehtyy niin huomaa että Harryn vahvistimet ovat erittäin maltillisesti hinnoiteltuja. Ei ole ilmaista hommaa tuo rakentelu, varsinkaan laadukkaita osia käytettäessä. "Practice cures most tone issues." -John Suhr |
haggi goira 19.10.2012 14:19:41 | |
---|
Pitkstä aikaa tuli taas järjetön GAS! Nyt olisi pakko saada Gibson Midtown Custom ! Onko kellään kokemuksia kyseisestä kepukasta? Haulla en mitään oikein löytänyt eikä muutenkaan käyttökokemuksia kummemin. Kepukka: http://www.topsound.fi/gibson-midtown-custom-vsb.html Rokkiin ja bluesin veivaamiseen nimittäin "tartteis" uutta kepua (= |