Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 556 57 58 59 60347 348 349 350 351
CarlosGlove
11.10.2013 12:08:20
Julle Heikkilä AKA PPNET on ilmeisesti huijjari. 60€ meni sinne, tunnen oloni kyllä kieltämättä tyhmäksi.
Täällä jo olen vuosia tehnyt kauppoja ja nyt osui tyhjä arpa omalle kohdalle.
Tilinumeroksi tämä mulkvisti antoi: FI57 1304 3500 1998 77 ja nimeksi noronen mika.
mpekkanen
11.10.2013 12:50:55 (muokattu 11.10.2013 13:19:13)
Varmaan jokainen voi laittaa ihan millaisia ilmoituksia haluaa...

Kuitenkin toisten nimien julkaisu puhelinnumeroilla, tilinumeroilla ja mahdollisilla osoitetiedoilla on aika kova leima, varsinkin jos ei ole ihan varmaa näyttöä tapahtuneesta huijauksesta.

Huijaus ja sen mahdollinen yrittäminen ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.

En puolusta ketään huijaria ja olen joutunut myös itsekkin huijatuksi.

Kuitenkin suosittelisin menemään poliisin juttusille ennenkuin täällä aletaan nimemään ketään ja laitetaan puhelinumeroita ja jne tietoja jostain huijarista tai varsinkaan mahdollisesta sellaisesta.

Kannattaa tehdä kaikki vähänkään arvokkaammat kaupat ihan naamatusten, jos myyjä ei ole muuten entuudestaan tuttu, niin ei tule mitään ylimääräisiä jälkipyykkejä.

Myös muusikoiden ylläpidolle voi ilmoittaa ihan selkeissä huijausilmoituksista ja se on varmaankin järkevämpi kuin kirjoittaa ensin tänne.
Vladi
11.10.2013 13:58:11
mpekkanen: Kuitenkin toisten nimien julkaisu puhelinnumeroilla, tilinumeroilla ja mahdollisilla osoitetiedoilla on aika kova leima, varsinkin jos ei ole ihan varmaa näyttöä tapahtuneesta huijauksesta.

En puolusta ketään huijaria ja olen joutunut myös itsekkin huijatuksi.

Kuitenkin suosittelisin menemään poliisin juttusille ennenkuin täällä aletaan nimemään ketään ja laitetaan puhelinumeroita ja jne tietoja jostain huijarista tai varsinkaan mahdollisesta sellaisesta.

Myös muusikoiden ylläpidolle voi ilmoittaa ihan selkeissä huijausilmoituksista ja se on varmaankin järkevämpi kuin kirjoittaa ensin tänne.

Mitenkäs sinä toimitkaan siinä yhdessä tapauksessa, jossa oli ajattelemattomuutta laitettu yksi kiinalainen kopiokitara myyntiin? Siinä ei kyllä hyssytelty pätkääkään, vaikka myyjä tuli omalla nimellä esiin ja selitti perusteellisesti koko tilanteen. Taisitpa samalla kritisoidan kyseisen henkilön koko yritystoimintaakin vailla mitään perusteluja.

Ihmisten kaksinaamaisuus jaksaa aina ihmetyttää.
mpekkanen
11.10.2013 14:08:26 (muokattu 11.10.2013 14:20:19)
Vladi:

Ihmisten kaksinaamaisuus jaksaa aina ihmetyttää.

Samoin. Varsinkin kun siinäkin tapauksessa myyjä itse tuli julki omalla nimellä. Hänen ilmoituksensa poistettiin jonkun muun tekemän valituksen puolesta.

Tuoteväärennösten myyminen on rikos ja varsinkin yrittäjän pitäisi se tietää.

Olet myös itse laittanut tämän koko aiheen aikanaan alulle!!!!
Funkånaut
11.10.2013 14:13:12 (muokattu 11.10.2013 14:14:01)

mpekkanen: Varmaan jokainen voi laittaa ihan millaisia ilmoituksia haluaa...

Kuitenkin toisten nimien julkaisu puhelinnumeroilla, tilinumeroilla ja mahdollisilla osoitetiedoilla on aika kova leima, varsinkin jos ei ole ihan varmaa näyttöä tapahtuneesta huijauksesta.

Ilman huijauksen yrittämistä ei ole huijaustakaan.

Ja toi PPet on jo todettu ylläpidonkin toimesta koijariksi. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=11622763#p11622763
Täällä harrastetaan kellonaikoja ja kuunnellaan Pikku G:tä. Kuuntelen tämmöistä
J.Nikkanen
11.10.2013 14:26:42
mpekkanen: Olet myös itse laittanut tämän koko aiheen aikanaan alulle!!!!

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
Vladi
11.10.2013 14:31:52
mpekkanen: Olet myös itse laittanut tämän koko aiheen aikanaan alulle!!!!

Terävä huomio!

Mutta miten se liittyy mihinkään?
Seba
11.10.2013 15:00:00

mpekkanen:

Olet myös itse laittanut tämän koko aiheen aikanaan alulle!!!!

Jonka vuoksi todennäköisesti moni on jäänyt huijaamatta.

En näe ongelmaa.
Liian läski hipsteriksi.
the-Antero
11.10.2013 17:34:06

mpekkanen: Varmaan jokainen voi laittaa ihan millaisia ilmoituksia haluaa...

Tällä varmaankin viittaat minun postaamiini tietoihin. Kyllä kova leima oli julkaista huijarin nimi, tili minne haluaa maksun sekä puhelinnumero. Miksi tämän tein? Siksi että laitoin huijaria varten ostoilmoituksen tuotteesta jota ei ole olemassakaan. Huijari nappasi syötin ja tarjosi olematonta tuotetta minulle. Eli hän paljastui. Tämän takia varoitin täällä muita kyseisestä hepusta. Onko väärin varoittaa muita? Ei! Etenkään kun tämä sama jantteri on vankilasta karussa...

Ja mitä todisteisiin tulee niin ne löytyvät puhelimesta tekstiviesteinä ;)

Anteeksi jos nyt pahoitin mielesi jotenkin.
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
mpekkanen
11.10.2013 18:38:10
the-Antero:

Anteeksi jos nyt pahoitin mielesi jotenkin.

Tämä minun ilmoitukseni ei kyllä liittynyt sinun juttuusi mitenkään, ettei tässä varmaankaan kummatkaan olla mieltä pahoitettu :D
the-Antero
11.10.2013 19:49:10

mpekkanen: Tämä minun ilmoitukseni ei kyllä liittynyt sinun juttuusi mitenkään, ettei tässä varmaankaan kummatkaan olla mieltä pahoitettu :D

:D ei olla. Toivotaan ettei huijattuja tule enempää...
ReBeat
11.10.2013 20:13:16

Supreemi lespaulin tuorein ilmotus löytyy muuten tuolta: http://www.tori.fi/uusimaa/Gibson_L … e__Aasia__8556490.htm?ca=18&w=3
Ei ole vielä kaupaksi mennyt.
JaaGeRMaisTeR
11.10.2013 20:16:48
ReBeat: Supreemi lespaulin tuorein ilmotus löytyy muuten tuolta: http://www.tori.fi/uusimaa/Gibson_L … e__Aasia__8556490.htm?ca=18&w=3
Ei ole vielä kaupaksi mennyt.

Tuo on kyllä törkeän komea kitara.
J.Nikkanen
11.10.2013 21:08:41
JaaGeRMaisTeR: Tuo on kyllä törkeän komea kitara.

Mauton tulee mulla ekana mieleen.
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
JaaGeRMaisTeR
11.10.2013 22:22:11
J.Nikkanen: Mauton tulee mulla ekana mieleen.

Tuohon on paha sanoa juuta tai jaata. Komeaksi silti sanon.
Old Joe
11.10.2013 22:51:15
JaaGeRMaisTeR: Tuo on kyllä törkeän komea kitara.

No jaa, on kuin runkoon olisi asennettu siihen kuulumaton kaula.
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Muovinen
11.10.2013 22:57:53

J.Nikkanen: Mauton tulee mulla ekana mieleen.

Joo, onhan tuo otelauta varsinkin yks mother of vomit.
trih
12.10.2013 01:06:41
Old Joe: No jaa, on kuin runkoon olisi asennettu siihen kuulumaton kaula.

Rungon muoto, kuvavääristymistä huolimatta, on aivan kauhea väännös Gibson Les Paulin muodoista. Aiemminkin olen sanonut näistä rungonmuodon väärin kopioineista: jos tuo on kaunis, virheetön lesspaul niin shemalekin on nainen :) Siitähän saa saman soundin vaikka muut näkee ;)
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
DooMTroopeR
12.10.2013 09:32:27
Onpa jännä kaveri tuo Sinisalo. Mikä sellaisia ihmisiä oikein vaivaa?
Aina parhaat välineet eivät takaa parasta lopputulosta.
the-Antero
12.10.2013 09:42:24

DooMTroopeR: Onpa jännä kaveri tuo Sinisalo. Mikä sellaisia ihmisiä oikein vaivaa?

Peliriippuvaisuus, huumeet, alkoholi, päässä vikaa... Mitä näitä nyt on... Arvailuahan tämä vaan on. Voihan tyyppi olla vaan oikeasti kiero ihminen...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)