Aihe: Hei, ostin taas kitarakamaa!
1 2 3 4 556 57 58 59 60122 123 124 125 126
Morhange
15.04.2008 15:17:10

Vihdoinkin sain hyppysiini loppukesästä tilaamani customkepin. Kyllä nyt kelpaa, varsinkin kun kävin ostamas vielä Herculeksen kitaratelineen ja planet wavesin hihnan.

Kuva nyt on mitä on. Varoitus, ei tosibluus/jats tyypeille, vaikka miksei tämä nyt sellaiseenkin soveltuisi.
http://muusikoiden.net/dyn/users/39975.jpg

Mää olisin ottanu tuon reverse lavalla. Mutta kommee se on. Paljonko Kalle otti tuon tekemisestä?
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista!
Lärvätsalo
15.04.2008 15:39:46
Mikä siinä reverse-lavassa on? Onko se helpompi virittää?
hullu_ukko
15.04.2008 15:41:56
Mikä siinä reverse-lavassa on? Onko se helpompi virittää?

Kielten jännitys on erilainen. Ja se on paljon hienompi hevikirveissä kuin normilapa.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
Morhange
15.04.2008 15:51:52

Komeahan se kyllä on hevikirveissä. Tapauskohtaista kylläkin.
Suhtaudun yleensä laajakatseisesti seksin eri muotoihin. Ihmisillä on niin erilaisia tapoja päästä tunnelmaan ja saada nautintoa ja hyvä niin. Mutta olen tainnut nyt kohdata voittajan, en hemmetti soikoon voi käsittää paskan kanssa meuhkaamista!
Krice
15.04.2008 16:35:16

Zoom G7.1ut tuli tänään ja olen sitä jo hiukan testaillut. Etuputken boost ja tube -säätimet vähentävät selvästi Zoomin vähän kuivakkaa mallinnusta ja lisäävät luonnetta soundiin. Laitteen säätäminen on kyllä hiukan mystinen kokemus..
McNulty
15.04.2008 16:52:44
Itsellä meni pedalboard uusiksi, niin nyt on ostoskärryssä seuraavat rojut:
- Carl Martin Octa-Switch (switcheri johon saa 8 yksittäistä mokkulaa kiinni)
- T.Rex Fueltank (juicea pedaaleille ettei tartte pattereita ja muita virityksiä käytellä)
- tc.Electronic ND-1 Nova Delay (onpi tilauksessa ja saapunee joskus kun tehtaalla tulee käytyä... miehän en normaaleilla kaupasta ostettavilla purkeilla vetele!)
- Joku pedalboard pitäisi customoida omaan käyttöön, sopivilla mitoilla tiätysti.

Samoin tarkoituksena olisi ostaa MXR:n DynaCompin ja SmartGaten kaveriksi jotkut toisetkin kompurat ja gatet.
JuSu
15.04.2008 17:27:51
Komeahan se kyllä on hevikirveissä. Tapauskohtaista kylläkin.

Jep. Jakaa kyllä mielipiteet, toiset tykkää, toiset ei.

http://muusikoiden.net/dyn/artikkelit/546.jpg

Vaikuttaa kyllä soittotatsiin myös.

JuSu
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits." -noir-
sepisti
15.04.2008 17:45:30
Jep. Jakaa kyllä mielipiteet, toiset tykkää, toiset ei.

http://muusikoiden.net/dyn/artikkelit/546.jpg

Vaikuttaa kyllä soittotatsiin myös.

JuSu

Millä tavalla vaikuttaa? Itellä ei ole koskaan reverse-lapaista ollut. Enkä muista edes koskaan kokeilleeni.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Prkl
15.04.2008 18:35:00
Mää olisin ottanu tuon reverse lavalla. Mutta kommee se on. Paljonko Kalle otti tuon tekemisestä?

Jos ottais sitten seuraavan reversellä ;) Tuttavahinnoittelulla mentiin niin mututuntumalla voisin heittää että RANilta jos olis tilannu niin olis tullu ainakin puolet kalliimmaksi, ja kyllähän suomalaista osaamista on mukava tukea, pääsee vaikuttamaan tekemiseenkin vähän paremmin.
http://www.myspace.com/arasaw
JuSu
15.04.2008 19:15:08
Millä tavalla vaikuttaa? Itellä ei ole koskaan reverse-lapaista ollut. Enkä muista edes koskaan kokeilleeni.

No, paremman termin puutteessa jotenkin nuo paksummat kielet tuntuvat löysemmiltä... Voi olla täysin mun korvien välissä, mutta ainakin mä tykkään tuosta fiiliksestä.

JuSu
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits." -noir-
sepisti
15.04.2008 21:23:04
No, paremman termin puutteessa jotenkin nuo paksummat kielet tuntuvat löysemmiltä... Voi olla täysin mun korvien välissä, mutta ainakin mä tykkään tuosta fiiliksestä.

JuSu

Meinasin just kysyä, että tuntuvatko ylemmät kielet tanakemmilta (onko toi edes suomea?) Eli mainitsemasi asian vasta kohta:)

Tuskimpa se vaan korvien välissä on. Tuntuu ihan järkevältä. Täytyykin testata heti kun mahdollisuus tulee.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Swan
15.04.2008 23:06:38
http://www.corlissemb.com/Designs%20for%20Sale_files/image050.jpg

Thomannilta iskin tulemaan:

-Fulltone OCD
-Boss GT-8 + kova keissi

Ja onhan mulla Lanikan GH50L:stäkin kaupat tekeillä. Hewisettiä kasailen.
Once Lady Yuna fixes her hair, we leave.
Disney-huone avattu!
>-)))> #26
S.M.A.K.
napa
16.04.2008 09:44:22
Ostin torilta EHX Little Big Muffin ja kaverilta DOD FX20 Stereo Phaserin. Samalla päätin, että nyt on tarpeeksi pedaaleita enkä tule tarvimaan enempää.. Saa nähä kuin kauan tämä pitää..
"This is my truth tell me yours"
hiivatti
16.04.2008 16:03:44
Tänään lähti Thomannilta:HARLEY BENTON GA15, DIGITECH BAD MONKEY, BEHRINGER UB502 EURORACK (toi viimeinen tulee vanhoista romuista koottavaan kännikarasoke härveliin). Tosta kombosta en sitten tiedä onko muuhun kun verkon painoksi.
PuNkKi
16.04.2008 16:07:59
Tosta kombosta en sitten tiedä onko muuhun kun verkon painoksi.

...ja siihenkin vielä liian kevyt ;)
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
Maraaa
16.04.2008 17:35:31
Tajusin tuosta reverse-aiheesta että olisi rakenteilla olevasta King V:stä tehdä revereselavallinen. En edes tullut ajatelleeksi, vaikka olen reverselapoja jo ennenkin ihaillut. Nyt kaduttaa kiitti vaan :)
Hauiksethan on vaan tiellä Kiinnostaako yleisurheilu?
Faren
16.04.2008 17:39:08

Eilen tuli Schecter C-1 Blackjack ATX kotiin. Ensituntumalta aivan loistava kitara niin soitettavuudeltaan kuin soundiltaankin! Tämä onkin ensimmäinen vähän hintavampi kitara jonka olen hankkinut, neljäs kaiken kaikkiaan. Kitarat ovat vaihtuneet noin reilun puolen vuoden välein mutta uskon että tämä jää paaljon pidemmäksi aikaa :)
Tumppi38
17.04.2008 12:07:15
Eilen tuli ....

Juu, niin tuli, meinaan BBE Sonic Stomp ! Toimii !!
"Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt" - "Eivät kaikki, joilla on kitara, ole kitaristeja"
Nazareth
17.04.2008 12:30:47
Vintage-merkkinen LP tuli hommattua. On oikein maukas.
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
Kivijalka
17.04.2008 14:36:11
Keskiviikkona pitäisi olla Orangen Rocker 30 nuppi hanskassa. Odotellaan, odotellaan...

Rocker on nyt kotiutettu. Aivan loistava pelihän tuo on, kuten jo tiesinkin.
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)