mattim 12.10.2012 06:43:40 | |
---|
Zeni: Lainaan ketjua vähän eri tarkoitukseen; Mikähän mahtaa olla kun tuo mun 2x12" kaappi ei mene kaupaksi? Mielestäni hinta on kohdallaan (reilusti halvempi kuin elementit&materiaalit), mutta onko näissä tapahtunut joku arvon alennus tms. ? Erikseen saattaisi mennä paremmin, ainakin nuo tyhjät kaapit ovat hävinneet nopeasti näin. Sitten on taas riskinä että elementit jää kaappiin pölyttymään. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=683688 Mikäli hinta on raadin mielestä korkea niin voisi ehdottaa sopivampaa. Huuto.nettiin ei viitsi laittaa kun ovat ryssineet sen koko systeemin ja M.netin torilla ei oikein korkein tarjous systeemi toimi kun kaikki tarjoukset pitäisi tehdä kommentteina. Katsoin pikaisesti kuvasi. Jos kaappia olisin etsimässä maksaisin tuosta käytettyjen elementtien hinnan eli 0.5 - 0.7 x 140€ eli laatikosta en maksaisi käytännössä mitään. Siististi päällystettynä laatikollekin tulisi jotain hintaa. |
Zeni 12.10.2012 15:51:53 | |
---|
Juu, toivotaan että silti menee ettei tarvii viedä ullakolle. Lähipiirissäkään ei ole kitaristeja niin ei voi lahjoittaakaan kenellekään. Alle 200e on sellainen hinta, että mieluummin lahjoittaa tutulle kuin näkee myymisen "vaivan" Pyöristykset kyllä löytyy, mutta faktahan se on, ettei vanerikaapista saa nättiä kuin päällystämällä/maalaamalla. Vaikka ne jenkkilässä vaneria ylistää, niin kyllä se vaan aina on vaneria, oli reunoissa vaikka kullatut sinkat :D Kaapin valmistuessa Tweedit oli vielä tulematta ja loppujen lopuksi niitä ei tullut koskaan. Omassa käytössä tuo "karheus" ei ole haitannut ja sen takia ei ole tullut päällystettyä jälkeenpäinkään. Olin keila, mutta itse ajattelin että päällysteen puuttuminen olisi "plussaa" koska väärä päällyste siinä ostajan mielestä joka tapauksessa olisi :D Tuolla ois kyllä vuodat beigeä ja mustaa nahkaa, sekä tummansinistä keinonahkaa, mutta motivaatio uupuu. Mutta anteeksi OT. Jatkakaa |
Laulava Kylätohtori 14.10.2012 09:32:04 (muokattu 14.10.2012 09:38:11) | |
---|
Zeni: Juu, toivotaan että silti menee ettei tarvii viedä ullakolle. Lähipiirissäkään ei ole kitaristeja niin ei voi lahjoittaakaan kenellekään. Alle 200e on sellainen hinta, että mieluummin lahjoittaa tutulle kuin näkee myymisen "vaivan" Pyöristykset kyllä löytyy, mutta faktahan se on, ettei vanerikaapista saa nättiä kuin päällystämällä/maalaamalla. Vaikka ne jenkkilässä vaneria ylistää, niin kyllä se vaan aina on vaneria, oli reunoissa vaikka kullatut sinkat :D Kaapin valmistuessa Tweedit oli vielä tulematta ja loppujen lopuksi niitä ei tullut koskaan. Omassa käytössä tuo "karheus" ei ole haitannut ja sen takia ei ole tullut päällystettyä jälkeenpäinkään. Olin keila, mutta itse ajattelin että päällysteen puuttuminen olisi "plussaa" koska väärä päällyste siinä ostajan mielestä joka tapauksessa olisi :D Tuolla ois kyllä vuodat beigeä ja mustaa nahkaa, sekä tummansinistä keinonahkaa, mutta motivaatio uupuu. Mutta anteeksi OT. Jatkakaa Itse myin pinnoittamattoman hieman pienemmän kaapin 30 eurolla ja hintaan sisältyi toimitus ostajalle. Ja tuo oma oli sentään koivuvaneria. Elementtejä tai muita tilpehöörejä ei ollut. Ei noista mitään saa. Varsinkin, jos pinnoitus puuttu. edit. Päällysteen puuttuminen olisi plussaa, jos hintaan kuuluisi päällystys ostajan valitsemalla materiaalilla. Eli siis tarkoitan, että viimeistelyn puute ei koskaan ole plussaa, mutta viimeistelyn puute tilanteessa, jossa vimeistelyn voi itse valita, on plussaa.... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Krice 14.10.2012 10:18:45 | |
---|
Zeni: Olis ilmeisesti pitänyt päällystyttää ennen myyntiä, enää ei jaksa. Voisi ehkä maalata siististi, joku verkon tapainen kajarien suojaksi ja sen jälkeen parempi kuva ilman ylimääräistä kamaa ympärillä. |
Zeni 15.10.2012 23:13:59 | |
---|
Kyllähän tässä nyt on tullut jo mietittyä kaikkea mitä setupille voisi tehdä :D Aika on vaan kortilla koska 1000+1 projektia menossa ja lisäksi kitarakamaa on aivan liikaa. Kerran vielä myyntiin ja sitten taitaa lähteä vintage Marshall tolexit+pipingit sun muut tilaukseen (ja sitten jääkin omaan käyttöön) :D Hahmotelma tuli jo tehtyä. Mutta anteeksi parin sivun OT. Poistun pohtimaan. |
Shredator 18.10.2012 20:38:58 (muokattu 20.10.2012 21:23:37) | |
---|
Miksi soittaa hitaasti, kun voisi soittaa myös nopeasti? |
ReBeat 18.10.2012 22:08:05 | |
---|
|
Rg505bk 20.10.2012 13:58:27 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 20.10.2012 17:29:25 | |
---|
Rg505bk: Voisi olla helpompi muutta toi rahaksi, jos myyjä olisi valmis myymään mös osissa. Mutta kukin tyylillään... No ei se kyllä osissakaan mene lähellekään tuota pyyntihintaa. Normaalisti tuo etuaste on jotain 300 euron luokkaa, samoin pulputin. Vaikka niitä kuulemma vintagena halutaan, ei niistäkään sen enempiä juur mistään saa. Pääte liikkuu jossain 700 euron pinnassa, joten aika reilusti jää vielä pakettihintaa tuolle kasalle. |
naavanka_ 23.10.2012 00:39:10 | |
---|
|
Ssyba 23.10.2012 10:18:12 | |
---|
naavanka_: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=687841 Ei välttämättä turvonnut hintapyyntö mutta on taas tiedot kohdillaan. Rupesi niin totaalisen paljon ottamaan kuuppan että pistin pikaviestiä asiasta, ei mennyt perille. Mä en kyllä edes ymmärrä miksi laittaa mitään kuvaa jos kerran kitaran väri on eri ja kaulakin on eri? Vois tolla periaattella laittaa autonkin myyntiin ja ottaa kuvan tulostimesta. Karhu III, elämän nektariini... |
Gabe 23.10.2012 19:02:44 | |
---|
naavanka_: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=687841 Ei välttämättä turvonnut hintapyyntö mutta on taas tiedot kohdillaan. Rupesi niin totaalisen paljon ottamaan kuuppan että pistin pikaviestiä asiasta, ei mennyt perille. Ei ole tämä ilmoitus luottamusta herättävä muutenkaan "... saatte tyyntyä kännykkäkamerakuviin, jotka lähetän puhelinnumeroosi...Kuvassa ei siis ole oma kitarani vaan vastaavanlainen paitsi charvelin kaula, mustan värinen... Miksi niitä kännykkäkuvia ei sitten tuohon voi laittaa? Kai huonokin kuva omasta kitarasta voittaa hyvän eri yksilöstä otetun. " Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. "
- Keith Richards - |
munkero 26.10.2012 01:32:34 (muokattu 26.10.2012 02:57:43) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=689087 Edellisestä linkatusta lisää... Täytynee pistää pikistä taas. Kuitenkin korealaisia halpiksia vaikka muuta väittääkin ilmoituksessa. Halvimman pään vehkeissä vanerirunkoa jne. E: alunperin sanoi maksaneensa 450€, nyt 350€. Ja poisti myös ulinansa siitä ettei kitara olisi korealainen. Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? |
midprice 26.10.2012 08:33:59 | |
---|
munkero: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=689087 Edellisestä linkatusta lisää... Täytynee pistää pikistä taas. Kuitenkin korealaisia halpiksia vaikka muuta väittääkin ilmoituksessa. Halvimman pään vehkeissä vanerirunkoa jne. E: alunperin sanoi maksaneensa 450€, nyt 350€. Ja poisti myös ulinansa siitä ettei kitara olisi korealainen. Kyllä tossa on maksettu charvetesta liikaa... Mulla oli tuollainen mutta HSS-mikityksellä, maksoivat silloin uutena 2000mk, mä ostin omani 1500mk käytettynä. Reilu viisi vuotta sitten myin sen pois muistaakseni 125€:lla. |
lukeman 26.10.2012 08:49:10 | |
---|
JFX-1 on ainakin aivan paska, epäonnistunut tuotos tai sitten muistan hirveän väärin joten 150 euroa on maksimi hinta. :) Joku voi toki haluta maksaa enemmänkin. oiva tumpeloinen: No ei se kyllä osissakaan mene lähellekään tuota pyyntihintaa. Normaalisti tuo etuaste on jotain 300 euron luokkaa, samoin pulputin. Vaikka niitä kuulemma vintagena halutaan, ei niistäkään sen enempiä juur mistään saa. Pääte liikkuu jossain 700 euron pinnassa, joten aika reilusti jää vielä pakettihintaa tuolle kasalle. |
p130 26.10.2012 10:08:12 (muokattu 26.10.2012 13:28:13) | |
---|
Aika arvokas Charvette, pari tuollaista on mullakin ollut. Alle satasen ovat maksaneet ostaessa ja myydessä. Jenkkinähän tuota alun perin kaupattiin ennen kuin joku oikoi, myyjää todennäköisesti ku$tu silmään kunnolla. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
fox 26.10.2012 13:44:27 | |
---|
p130: Aika arvokas Charvette, pari tuollaista on mullakin ollut. Alle satasen ovat maksaneet ostaessa ja myydessä. Jenkkinähän tuota alun perin kaupattiin ennen kuin joku oikoi, myyjää todennäköisesti ku$tu silmään kunnolla. Onhan noita tapauksia ollu, eiköpä noissa ole kaulalevyssä jenkkilän osoite ym. Jos ei oo ostaja ns. skarppina, voi moiset mennä läpi. Toiset oli nuo San Dimas-Samickit jostain 80-luvun loppupuolelta. Ja olihan mulla laitettavana yks B.C.Rich NJ-kitara jonka kaveri oli ostanu jenkkinä. Kuulemma se NJ meinaa "New Jersey", vaikka oikeesti se onkin "Nagoya, Japan". Mutta netistä noita NJ:tä, tai kertomuksia niistä, löytyy enemmältikin. Myös oon törmänny noihin 80-luvun puolivälin japsi-Fendereihin, jotka on näppärästi "jenkkiläistetty". Noissahan ei ollut muuta ku kaulan tyvessä lakan alla tosin, siirtokuva "Made In Japan", ja niitä kaiversivat exactolla tms. terävällä veitsellä pois, ja lakkaa päälle. Kyllähän nuo sarjanumerosta selviivät, jos näkee vaivaa. Kaikki ei vaan näe. Se vaan on sillee että esim. 85-86 ei tainnut tulla USA-Fendereitä ollenkaan, tai ainoastaan kourallinen, kun oli se omistajanvaihdos meneillään.. |
Tinippa84 28.10.2012 20:56:22 | |
---|
|
Jucciz 28.10.2012 21:15:12 | |
---|
Tinippa84: Tsingtsing!! http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=689916 Tääkin on mielenkiintoinen piirre: ollaan myymässä yhtä kitaraa, mutta myyntikuvan taka-alalle pitää mahduttaa kolme muuta ruoskaa. Miksi? Ettei vaan vahingossakaan näytä köyhältä? Samaan tilaan saisi isomman kuvan itse myynnissä olevasta tuotteesta. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
naavanka_ 28.10.2012 21:16:34 | |
---|
Tinippa84: Tsingtsing!! http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=689916 Mnjoo, kaikki nuo limited versiot tuntuu olovan riistohinnoissa. Itsehän myin oman (myöskin limited edition) fireburst sg-3 600€. Vuosi myyntitapahtumasta näin kepin Joensuun paikallisessa muistaakseni 1800€ hintalapulla varustettuna. |