Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 551 52 53 54 55343 344 345 346 347
Boltsa
30.05.2012 07:38:35
Orangen Dual terror ja jokin musta Les paul-mallin kitara. Kävin Musamaailmassa testaamassa ko. settiä ja oli kyllä namut soundit!

Mesa Mini rectifier-kaasun onnistuin taltuttamaan. Soundillisesti ihan ok, mutta ei kuitenkaan niin hyvä kun toivoi. Joskus näinkin päin.
Boltsa
korvaoo
30.05.2012 10:08:10
Nyt napsahti sen verta, että taitaa oikeasti mennä hankintalistalle epiphonen lucille... tokain oisin mieluummin toki ottanu tahi aidon sonnilaisen, mutta eipä noita ole/noihin ole varaa joten epäfoonilla se on mentävä :) jääpi edelleen se v hommaamati, mutta ulkonäkö/soundi ennen aitoutta :P
kaikki paitsi on turhaa.
Arttu_Ace
30.05.2012 10:11:39

M4ss3 m/: Sääh, rupesin kuuntelemaan Gunnareita ja nyt tekee mieli lespaa.

Voin muuten lämpimästi suositella budjettimiehelle tätä: http://www.dlxmusic.fi/Product/product.aspx?id=233896

Lavan takaa löytyi yllättävä leima: Epiphone Custom Shop, handcrafted in China.

Kyseessä on aivan jeesushyvä kitara, olin itse todella lähellä ostaa tuon, mutta päädyin sitten kuitenkin ostamaan Gibsonin classic Customin, vaikka olikin tuplasti kalliimpi.
Kicking ass like never before!
Krice
04.06.2012 16:13:27

http://www.thomann.de/fi/suhr_rasmus_standard_s_100_rw_rb.htm

Tyylikäs ja hienon värinen ennenkaikkea. Silti.. hinta on aika tiukka.
Åboensis
04.06.2012 16:32:20

Kaikki on mitä tarvitsee, mutta silti tekisi mieli... nimittäin ainakin vielä yhtä Fly:ta (esim. Pre-refined Deluxe olis kiva!) sekä Swart Spacetone 6V6se:tä. Niin ja Swampash Nitefly kävisi kanssa.

Huoh, eikö tämä ikinä lopu?
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Keke Urlaub
04.06.2012 20:36:27

Gibbonin 335
Marsun JMP 50w tai joku vastaava
Swamp ash strato
Procon Rat
Joku uusi kaiku

Olishan noita, mutta eipä tuu nykyisilläkään juuri soiteltua...
Hei tuota meniskö soittamaan välillä ->
Entropia666
05.06.2012 08:39:48

Kuumottaa vieläkin tuo Palmerin kaappimallinnin. Jopa siinä määrin että laitoin ostoilmon, kukaan vaan ei halua myydä. :|
Rokkifotoja: H A J E . F I
Pancake
05.06.2012 08:57:44
Kovasti kaasuttelis Mesan 5:25 express -nuppi. Sanokaa joku mulle, että sen perhään ei kannata kaasuilla...
PIM
05.06.2012 09:51:59
Entropia666: Kuumottaa vieläkin tuo Palmerin kaappimallinnin. Jopa siinä määrin että laitoin ostoilmon, kukaan vaan ei halua myydä. :|

No kuka hullu nyt Palmeriaan haluais myydä? En minä ainakaan. 150 euroa käytetystä PGA-04:sta Saksan Ebaysstä joskus kymmenen vuotta sitten on varmaan yksi parhaista sijoituksista mitä minä olen koskaan kitarakamoihin tehnyt.

Mut onko siihen joku syy miksi kaikki haluaa aina ton vanhemman mallin, eikä tuota PGA-04:sta, jossa olis paremmat sävynsäädöt? Eli tätä http://www.amptone.com/palmerpga04.htm.
roopeok
05.06.2012 10:24:00
Gibsonin SG kaasutellut jo pidempään. Erityisesti 61 Reissue, tosin pitäisi kyllä päästä jossain kokeilemaan ennen ostoa, sen verran hintaa löytyy. Etenkin tuota '60s Slim-Taper kaulaa pitäisi päästä hiplailemaan, löytyykö vastaavaa kaulaa muista SG-malleista (ainakin Special '60s Tribute tietääkseni?) Kenelläkään kokemuksia?

Toisekseen olisi tarkoitus nyt Suomeen palattuani uutta styrkkariakin etsiä. Toria tullut tässä päivittäin tiirailtua sillä silmällä. Briteissä asuessani soitin Marshallin Class 5:ta, mielelläänhän sitä samanlaista tänne hommaisi muttei mistään tohdi löytyvän (ainakaan kohtuuhintaan). Minne lie kadonneet markkinoilta. Onko kenelläkään ideoita vastaavista saman hintaluokan vehkeistä? Ilmeisesti syksymmällä koittaa muutto kerrostaloasuntoon että se täytyy valitettavasti pitää mielessä (eikä treenistäkään tähän hätään löydy!).
Entropia666
05.06.2012 10:54:27

PIM: No kuka hullu nyt Palmeriaan haluais myydä? En minä ainakaan. 150 euroa käytetystä PGA-04:sta Saksan Ebaysstä joskus kymmenen vuotta sitten on varmaan yksi parhaista sijoituksista mitä minä olen koskaan kitarakamoihin tehnyt.

Mut onko siihen joku syy miksi kaikki haluaa aina ton vanhemman mallin, eikä tuota PGA-04:sta, jossa olis paremmat sävynsäädöt? Eli tätä http://www.amptone.com/palmerpga04.htm.

Nii, en tiijjä miks. Kaikki tuota vanhempaa hypettää ja onhan se muutaman kympin halvempikin. :D
Rokkifotoja: H A J E . F I
Numbie
05.06.2012 14:47:20

roopeok: Gibsonin SG kaasutellut jo pidempään. Erityisesti 61 Reissue, tosin pitäisi kyllä päästä jossain kokeilemaan ennen ostoa, sen verran hintaa löytyy. Etenkin tuota '60s Slim-Taper kaulaa pitäisi päästä hiplailemaan, löytyykö vastaavaa kaulaa muista SG-malleista (ainakin Special '60s Tribute tietääkseni?) Kenelläkään kokemuksia?

Gibsonilta löytyy myös 60's Standard-nimellä myytäviä keppejä joissa on toi ohkasempi kaula. Itteä kuumottelis tommonen silverburstina aika kovasti. Jos en ihan väärin muista niin myös Goddess-malleissa on slim taper-profiili.
Tinippa84
06.06.2012 15:54:26

Pitipä käydä Levytukussa koittamassa Roadsteria ... ei helevetti. Pakko saada!! Ostakaa toi mun räkki pois, niin pääsen totetuttamaan rectohankintoja :D
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
M4ss3 m/
06.06.2012 21:10:46
Rupesin leikkimään Fender Builderilla ja nyt GASittaa ihan vitusti joku strato jollain härskillä värillä ja saarnikannella. Tosin strato nyt ei edes niinkään GASita, mutta kun tolla builderilla ei muitakaan muotoja saa.
"Tyyli jolla käsittelet häntä postauksissasi herättää vaikutelman, että kyseessä olisi jokin homoseksuaalinen animehahmo." Zed
roopeok
07.06.2012 10:29:21
Numbie: Gibsonilta löytyy myös 60's Standard-nimellä myytäviä keppejä joissa on toi ohkasempi kaula. Itteä kuumottelis tommonen silverburstina aika kovasti. Jos en ihan väärin muista niin myös Goddess-malleissa on slim taper-profiili.

Kiitoksia!

Pienen tutkinnan jälkeen ilmeni että myös Gibson 50th Anniversary Pete Townshend SG-mallista löytyy tuollainen kaula. Ei ehkä muuten tuo malli kiehdo mutta näyttää olevan DLX-musicilla valikoimassa että täytyypä mennä näpräilemään.
Lamarthon
07.06.2012 12:04:54

Kaamea kaasutus Orangen nuppeihin, varsinkin Dual Terroriin tai Thunder 30:n... ;/ GAS iski päälle kun kuulin bändikaverin Dark Terroria. Oli se verran hjuva peli, että unohdettiin kauan kaasutetut Line6 POD Hd:t sun muut Rocktronin Velocityt. Kyllä se putkinuppi pitäis olla. Ja jos rahaa näistä insinööriopiskelijan palkoista paljon jää yli (mikä on epätod.näk.),se on suoraan Thunderwerb 50...
jyrkalt
08.06.2012 01:00:48
Aivan hillitön Echoplex-kuume menossa.
Äääh..
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
svilo
08.06.2012 10:37:39
jyrkalt: Aivan hillitön Echoplex-kuume menossa.
Äääh..

Oliko tämä se syy ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4A3UlNIGd2U
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" - Knowledgeable people rarely hang out with idiots -
jniska
08.06.2012 12:23:23
svilo: Oliko tämä se syy ;)
http://www.youtube.com/watch?v=4A3UlNIGd2U

Svilon testipätkät on syy moneen hankintaan ja kuumeeseen.
Pakko oli saada Echoplex Pre. mut en ostanutkaan aitoa vaan teetätin alkuperäisen Echoplex-etuasteen pedaaliksi.
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
jniska
08.06.2012 12:29:29
jyrkalt: Aivan hillitön Echoplex-kuume menossa.
Äääh..

Tos o lääke
http://www.ebay.co.uk/itm/Maestro-E … Accessories&hash=item231e1fc23b
Kai sitä saa kunnon kitarakamat omistaa sentään !!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)