Jake.e 03.12.2006 00:19:07 | |
---|
Niinhän se voi olla että nuo takuu hommat ton Puolan kanssa on vähän niin ja näin. No positiivisella asenteella pitää pessimistin ilmeisesti mennä :). Kuitenkin kun ajattelee niin ei noita virhe RANeja ole loppujen lopuksi tullut edes montaa. Palstoja surffaillessani on tämä ainoa missä on puhuttu näistä virhe yksilöistä. Väärä talla on paha erhe todellakin, mutta otelaudan elämistä nyt tapahtuu n. jokaisessa kitarassa täällä Suomen ilmastossa. Jerk. |
Ben_D 03.12.2006 04:43:57 | |
---|
Mutua nämä "taso laskee" kirjoitukset, joilla ei ole mitään järkeviä perusteita. Täältä etelästä Haukiputaalle matkaa lähes saman verran kun Puolaan. http://www.fiercemetal.org |
N33m0 03.12.2006 09:20:10 | |
---|
Olkoon kyse sit melkein mistä tahansa laitteesta, ni huonot puolet/virheet mainitaan aina ensimmäisenä/pelkästään. Vaikka Ran on saanu vähän huonoa palautetta tässä ketjussa niin silti luotan sieltä tulevaan laatuun ja asiakaspalveluun. Maaliskuun lopulla näkee sitten. slow music for slow people |
ville198 03.12.2006 14:10:16 | |
---|
damnit, vielä pitää toukokuun puoleenväliin venailla razorback rania. |
Rallakka 04.12.2006 15:19:55 (muokattu 04.12.2006 15:20:43) | |
---|
Mutua nämä "taso laskee" kirjoitukset, joilla ei ole mitään järkeviä perusteita. Juu, nimenomaan mutuna asian esitinkin. Perusteluiksikkaan ei ole muuta heittää kuin se että kiire ja laatu ei kävele käsikädessä. Enkä tosiaa halua maalata piruja seinille. Täältä etelästä Haukiputaalle matkaa lähes saman verran kun Puolaan. Todennäköisesti. Edit: Kirjotusvirheitä "I'm only wearing black until they invent something darker" |
Jake.e 04.12.2006 18:07:03 | |
---|
BTW. Kun ne nyt tekee (onko tehneet jo?) jonotuslistan niin oletan että melko moni päättää jättää tilaamatta tai tilaa jostain muualta, kuin jää odottamaan vuoroaan. Joten RANille ei kerry paineita ja aikaa jää tehdä nämä vanhat alta pois. Mutta olen vieläkin sillä kannalla että mene ja tiedä. Jerk. |
ville198 04.12.2006 21:53:21 | |
---|
Mitä kautta Ran lähettää kitaroitaan? Ihan normi postin kautta? |
Jake.e 04.12.2006 23:00:00 | |
---|
Näin oon käsittänyt. Kuulemma melekosessa vaahtomuovipaketissa ovat. Jerk. |
Ben_D 05.12.2006 01:22:16 | |
---|
Ennen oli muotia tilata Ran...nyt on muotia epäillä Rania. http://www.fiercemetal.org |
Jucciz 05.12.2006 02:47:52 | |
---|
Seuraavaksi tulee muotiin kitaroiden soittaminen, kun vikojen etsiminen niistä poistuu muodista. :) |
PLing 05.12.2006 08:50:33 | |
---|
Seuraavaksi tulee muotiin kitaroiden soittaminen, kun vikojen etsiminen niistä poistuu muodista. :) Tuskinpa nyt sentään, eiköhän me vielä joku villitys keksitä ennenkuin tässä soittamaan joutuu. ;) Doh, nakki. |
Laupias Tuoni 05.12.2006 09:09:37 (muokattu 05.12.2006 09:13:46) | |
---|
Mitä kautta Ran lähettää kitaroitaan? Ihan normi postin kautta? UPS:n kautta tuli ainakin mulle (heinäkuussa 2006). Kirjoittelin tuolloin UPS:n toiminnasta seuraavaa: "Kuljetuksen hoitava UPS lähetti kyllä sähköpostiini nettilinkin, jonka kautta kuljetuksen tilaa pystyi seuraamaan, mutta mitään tarkkaa kotiinkuljetusaikaa tai muutakaan suoraa yhteydenottoa en UPS:lta saanut. Koska asun kerrostalossa, jonne pääsee sisään vain avaimella tai ovikoodilla, niin kuljettaja oli käynyt kotitaloni edessä, todennut tilanteen, ajanut pois ja seurantasivuille tuli viesti "toimitus epäonnistunut, vastaanottaja ei paikalla". Olin tietysti ollut koko päivän kotona odottamassa pakettia ja kollin päällä olevassa osoitetarrassa oli myös puhelinnumeroni, johon kuljettaja ei älynnyt/viitsinyt soittaa. Jouduin sitten itse hakemaan kitaran UPS:n Vantaan toimipisteestä. Vituttihan tuollainen, mutta sain silti kitarani vielä saman päivän aikana." |
Ze Kink 05.12.2006 13:35:11 | |
---|
Amfisoundilta hinta-arvion teko kesti n. 2-3kk, joka Ranilta saapui alle päivässä. Kaikkiin tyhmiin kyselyihini Ran vastaili ja kyseli tarkennuksia tiettyihin kohtiin ystävällisesti. Lisäksi RANin hinta oli 1420€ (kitara, flight case, postikulut) ja Amfisoundin paketti oli taas sellanein "sinnepäin se menee." Alkuperäistä sähköpostiviestiä ei ole enää tallella, mutta se meni tyyliin "joo kyllä se tuonne 2200€ yli menee". Mulle kyllä vastattiin päivässä, ja ehdoteltiin omia ideoita esim. puista, mistä bonusta. Tilaisin kyllä mielelläni juuri Amfisoundilta, sillä esim. testaamani skebat tuntuivat hyvältä soittaa ja olivat vielä nättejäkin. Hinta kuitenkin meni sinne 3000-3500e tuntumaan, mihin minulla ei tule vuosiin olemaan varaa, harmi sinänsä. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
H.Corruption 10.12.2006 03:19:40 | |
---|
UPS:n kautta tuli ainakin mulle (heinäkuussa 2006). Kirjoittelin tuolloin UPS:n toiminnasta seuraavaa: "Kuljetuksen hoitava UPS lähetti kyllä sähköpostiini nettilinkin, jonka kautta kuljetuksen tilaa pystyi seuraamaan, mutta mitään tarkkaa kotiinkuljetusaikaa tai muutakaan suoraa yhteydenottoa en UPS:lta saanut. Koska asun kerrostalossa, jonne pääsee sisään vain avaimella tai ovikoodilla, niin kuljettaja oli käynyt kotitaloni edessä, todennut tilanteen, ajanut pois ja seurantasivuille tuli viesti "toimitus epäonnistunut, vastaanottaja ei paikalla". Olin tietysti ollut koko päivän kotona odottamassa pakettia ja kollin päällä olevassa osoitetarrassa oli myös puhelinnumeroni, johon kuljettaja ei älynnyt/viitsinyt soittaa. Jouduin sitten itse hakemaan kitaran UPS:n Vantaan toimipisteestä. Vituttihan tuollainen, mutta sain silti kitarani vielä saman päivän aikana." Kirjoititko UPSille niiden toiminnasta? Mun toisen Ranin tullessa, kuljettaja soitti et mulle on tulossa paketti ja onko kotona ketään vastaanottamassa sitä. |
Laupias Tuoni 11.12.2006 09:14:52 | |
---|
Kirjoititko UPSille niiden toiminnasta? Mun toisen Ranin tullessa, kuljettaja soitti et mulle on tulossa paketti ja onko kotona ketään vastaanottamassa sitä. Annoin kyllä UPS:lle palautetta. Hyvä, jos toimivat nykyään fiksummin. |
sandiego 20.12.2006 17:43:17 (muokattu 20.12.2006 18:01:27) | |
---|
Korjailua jne |
ballfish 20.12.2006 17:49:00 (muokattu 20.12.2006 17:49:20) | |
---|
|
Jormaz 21.12.2006 23:58:11 | |
---|
UPS:n toiminnasta seuraavaa: Mulle tuli tänään Englin kaappi Musicstore Kölnistä UPS:illa. Olin just munasillani ja menossa suihkuun kun ovisummeri soi. Hetken arvoin ja sitten tajusin että sehän on varmaan Upsin kuski. Mailia olin saanut ja tänään oli arvioitu toimituspäivä. Menin sitten painamaan avausnappia mutta ulko-ovelta ei kuulunut avausääntä. Vedin sitten housua jalkaan ja menin commandona ulos vain nähdäkseni että Upsin auto kaartaa poispäin. Soittivat sitten toimistolta että kuski kävi eikä ketään ollut kotona. Kerroin olevani vielä vartin verran kotona ja soittivat kuskin takaisin. Sain sitten kaappini. Ei voinu kuski soittaa, ei... En tosin voi tietää yrittivätkö ne aamupäivällä soitella kun nukuin ja puhelin oli kiinni. Miees... |
J.RA 22.12.2006 08:18:03 | |
---|
Ei voinu kuski soittaa, ei... En tosin voi tietää yrittivätkö ne aamupäivällä soitella kun nukuin ja puhelin oli kiinni. Ei niillä välttämättä ole numeroita. Todennäköisesti kyllä on, mutta joskus nekin puuttuvat. Itse oon tehnyt jakeluhommia ja kyllä noi aika paskamaisia juttuja ovat. Ei sitä oikein voi odottaa joka toimituksen kanssa että se vastaanottaja tulee sieltä suihkusta. Muutenkin pitkästä päivästä tulee aika paljon vielä pidempi. Vähän hankala yksityishenkilöiden tilauksia on varmasti hoidella. Ei niitä tonnin musavehkeitä viittii mihinkään jätellä. Parempi tapa se musta on että asiakas saa itse noutaa pakettinsa vaikka jakelupisteeltä... Myös asiakkaana ymmärrän että kyllä sekin kyrsii :) Ja en ole UPsilla töissä :) -Sellasta se vaan on- |
Tympee Huttunen 22.12.2006 10:16:51 (muokattu 22.12.2006 10:17:22) | |
---|
Mulla on Upsista hyviä kokemuksia. Ensin tuli päivällä soitto, jossa kysyttiin pitääkö osoite ja muut tiedot paikkaansa. He kysyivät tietenkin olisinko kotona sovittuun aikaan jne. Soitin hetken päästä sinne takaisin, että kävi niin etten varmaan olisikaan kotona, mutta voisivatko he toimittaa paketin muutaman kymmenen metrin päälle kaverilleni. Tämä sopi heille ja muuttivat osoitteen. No, sitten avovaimo tulikin kotiin ja soitin taas UPSille, että nyt passaa heittää paketti tänne kotiinkin ja he muuttivat osoitteen alkuperäiseksi. Taidan olla hankala asiakas:) |