Jucciz 23.01.2017 21:57:43 | |
---|
mpekkanen: Ottamatta kantaa ... Ois kai sitä ittekin aikanaan voinut olla vähän kekseliäämpi, mutta kun nyt tällä taiteilijanimellä on menty ainakin vuodesta '93 (jolloin kaikki vierasperäiset ja vaikeat kirjaimet olivat tosi cool, no, ainakin teini-iän kynnyksellä konttaavalle), turha kai sitä enää on vaihtaakaan. |
mpekkanen 23.01.2017 23:00:00 | |
---|
Jucciz: Ois kai sitä ittekin aikanaan voinut olla vähän kekseliäämpi, mutta kun nyt tällä taiteilijanimellä on menty ainakin vuodesta '93 (jolloin kaikki vierasperäiset ja vaikeat kirjaimet olivat tosi cool, no, ainakin teini-iän kynnyksellä konttaavalle), turha kai sitä enää on vaihtaakaan. No eihän tuo sinun nimimerkkisi tai taiteilijanimesi ole tosiaan mitenkään verrattavissa noihin mitä esimerkkinä tuossa keksin. Kyllähän noita m.netin jäseniä on jo niin paljon muutenkin, että voi olla aika moni tavallinen nimi/nimimerkki käytössäkin. Sekin voi sitten olla joillekkin ehkä syy, miksi se nimimerkki keksitään ihan älyttömäksi... Onneksi tämä ei ole maailman tärkeimpia asioita muutenkaan. Joskus kyllä saattaa noista ihan älyttömimmistä nimimerkeistä hieman hymähtää kun niitä osuu kohdille :) |
steelduck 23.01.2017 23:44:24 | |
---|
Jucciz: Ois kai sitä ittekin aikanaan voinut olla vähän kekseliäämpi, mutta kun nyt tällä taiteilijanimellä on menty ainakin vuodesta '93 (jolloin kaikki vierasperäiset ja vaikeat kirjaimet olivat tosi cool, no, ainakin teini-iän kynnyksellä konttaavalle), turha kai sitä enää on vaihtaakaan. Turussahan tuo on edelleen tosi cool.. ;) |
sustain65 24.01.2017 16:57:12 | |
---|
Minua kyllä hiukan sieppaa, kun oma nimimerkki on niin perinjuurin tylsä. Piti silloin aikanaan vaan käydä vähän kurkkaamassa, että mikä paikka tämä on. Ei tajunnut panostaa nimimerkkiin. Toisaalta, mitä välia. |
BugBadWolf 24.01.2017 17:01:45 | |
---|
sustain65:...Toisaalta, mitä välia. Olet oikeassa. Ei väliä. Sillä olisi nyt väliä, että onko Godin hyvä. Silmä on tykännyt muutamasta, mutta ikinä en ole elävänä nähnyt. Hinta-laatusuhteesta kommentoitavaa? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
sustain65 24.01.2017 17:16:48 | |
---|
BugBadWolf: Olet oikeassa. Ei väliä. Sillä olisi nyt väliä, että onko Godin hyvä. Silmä on tykännyt muutamasta, mutta ikinä en ole elävänä nähnyt. Hinta-laatusuhteesta kommentoitavaa? Olen pitänyt tuosta Godin Summit Classic Convertiblesta. Ja hinta-laatusuhde on hyvä ellei erinomainen. Sain sen Tampereen Musiikki-Fazerilta edullisella tarjoushinnalla. Ohitti ainakin toistaiseksi 2015 Les Paul Classicin ja Gordon-Smith GS 2.0:n ja pääsi ykköskitaraksi. Kevyt, monipuolinen ja soundaa minun makuuni kivasti! Voin yrittää kuvailla enemmän myöhemmin, nyt täytyy kuunnella yhtä työjuttua. |
hallu 24.01.2017 17:16:50 | |
---|
sustain65: Minua kyllä hiukan sieppaa, kun oma nimimerkki on niin perinjuurin tylsä. Piti silloin aikanaan vaan käydä vähän kurkkaamassa, että mikä paikka tämä on. Ei tajunnut panostaa nimimerkkiin. Toisaalta, mitä välia. Minä ratkaisin nmimerkkiongelman sillä, että otin käyttöön lapsuuteni lempinimen jolla kaverit minua kutsui ja käytän sitä nikkinä jokapaikassa jossa esiinnyn nimimerkillä. Tässäon se hyvä puoli, että ne heebot joiden kanssa skidinä pyörin saattavat myös tunnistaa tuon nikin. Toisaalta kun olen joka foorumilla samalla nikillä, niin silloin ihmiset voi tunnistaa minut siitä. Esimerkiksi on jo tapahtunut, että olen prätkäfoorumilla törmännyt samoihin tyyppeihin kuin täällä ja päinvastoin. Olen myös parissa prätkämiitissä tavannut yksi tai kaksi mnettiläistä. Tämä vain sen ansiosta, että esiinnyt samalla nikillä. ei ne muuten olis tiennyt että mä olen sama tyyppi molemmissa paikoissa. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Shredator 08.02.2017 16:17:27 | |
---|
Torilla oli juuri Strymonin Big Sky 200 €, mutta ilmoitus ehti poistua parin minuutin sisään. Ei ihme :D "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
TTV 09.02.2017 22:34:33 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Shredator 10.02.2017 07:48:59 | |
---|
TTV: Voi perse, nyt harmittaa kun ei oo akuuttia tarvetta: ENGL Savage 800 euroa https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1230144 ...toisaalta, eihän näitä tarpeella perustella vaan tunteella :-) Osta pois :) Jos ei tällä mene niin pidän itelläni. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Lexicon 10.02.2017 17:14:26 | |
---|
"Parempi hetken häpee ku viikon valmistautuminen" |
TTV 11.02.2017 09:43:25 | |
---|
RaskasMielinen 11.02.2017 12:17:14 (muokattu 11.02.2017 12:19:07) | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1230564 Recto-nuppi Mesan 4 x 12" -kaapilla 1 250 €. Ilmon mukaan yksi elementti sökö, mutta halpa silti. Isoja putkinuppeja saa nyt huomattavan halvalla kautta linja. Esimerkiksi käytetyn Peavey 6505 -nupin markkinahinta näyttäisi olevan enää noin 500 €. "Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours." |
Tinippa84 11.02.2017 12:20:01 | |
---|
RaskasMielinen: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1230564 Recto-nuppi Mesan 4 x 12" -kaapilla 1 250 €. Ilmon mukaan yksi elementti sökö, mutta halpa silti. Isoja putkinuppeja saa nyt huomattavan halvalla kautta linja. Esimerkiksi käytetyn Peavey 6505 -nupin markkinahinta näyttäisi olevan enää noin 500 €. Olin juuri samalla asialla. Poistin tuon kaapin ... |
Shredator 11.02.2017 13:08:44 | |
---|
Tinippa84: Olin juuri samalla asialla. Poistin tuon kaapin ... No nepä ei kauaa viihtyneet torilla :/ "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Tinippa84 11.02.2017 15:17:26 | |
---|
Shredator: No nepä ei kauaa viihtyneet torilla :/ Eipä ihme... Kyllä oli halapaa! Huomenna pitäis käydä hakemassa kaappi kotiin! |
LepakonNahka 11.02.2017 15:51:27 | |
---|
kohta alkaa kalman tanssi... |
TTV 11.02.2017 15:56:52 | |
---|
tuskiz 12.02.2017 14:16:33 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1230870 Sama kuin aiemmin, mutta vielä halvempana. Joku voisi tosin myyjälle vinkata mainitsemaan SG, vaikka kitara toki ilmoitetulla nimellä tuona vuona tunnettiinkin, voisi lisätä löytyvyytä ja täten myyntiä. Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen. |
habakoski 16.02.2017 14:35:14 | |
---|
En ole aikaisemmin omaa häntää kehdannut täällä nostaa. Nyt kuitenkin hämmästelen, että torilla myymäni Seagull teräskielinen ei ole mennyt vajaassa viikossa kaupaksi, vaikka useat ovat lisänneet kohteen muistiin. Myymissäni Gibsoneissa, Fendereissä, Tayloreissa ja muissa brändituotteissa olen iskenyt aina suosiolla hinnan kipurajoille, jotta ei tarvitse useampaa päivää roikottaa. Nyt iskin ilmoituksen uudelleen satasen halvempana, jolloin hinta on alle puolet uudesta: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1232259 Jo on markkinat. |